گزارش بی بی سی از نشست خبری آمانو

رییس آژانس بین المللی انرژی اتمی میگوید این وظیفه اوست که جامعه جهانی را از نگرانیها درباره برنامه هسته ای ایران آگاه کند و ایران هم باید برای رفع این نگرانیها اقدام کند. یوکیا آمانو همچنین گفته از ایران خواسته به یک هیات عالیرتبه اجازه دهد برای رسیدگی به نگرانیهای آژانس، به این کشور برود . فردا در پایان جلسه شورای حکام در وین قرار است قطعنامه ای صادر شود اما پیش نویس آن نشان میدهد که برای حفظ یکدستی بین غرب و روسیه و چین، اشاره ای به ارجاع ایران به شورای امنیت نمیشود. کسری ناجی از آخرین خبرها میگوید.

+161
رأی دهید
-26

bavar88 - آمستردام - هلند
۱۰ تا این بزک کرده‌ها تا حالا اومدند و هیچ غلطی هم نکردند این نیز بگذرد. پس غمی نیست. ایران به سوی هسته‌ای شدن پیش میرود...و کسی‌ نمی‌تواند جلوی ایران اسلامی را بگیرد..
جمعه 27 آبان 1390 - 13:29
ايدين - کرج - ایران
امستردام-چی گیر تو میاد که انقدر زوق کردی عزیزم حیجان زده نشو تو که از ایران فرار کردی چرا پاچه خواری میکنی تو که از دنیا و سیاست چیزی سرت نمیشه بهتره خفه شی
جمعه 27 آبان 1390 - 21:31
keyvan_aria - لوزان - سوئیس
bavar88 - آمستردام - هلند. بورس وزارت علوم هستی ؟ :) این چیزا رو که نگی که جیرت قطع میشه باید بری رستوران هندی ها ... بشوری
جمعه 27 آبان 1390 - 22:26
hashamdar - تهران - ایران
عجب بعد یک عمری بالاخره یک واقعیتی را به جهان گفتید در مورد این نظام کثیف ...
شنبه 28 آبان 1390 - 02:28
pull.over - دوحه - قطر
من با نظام جمهوری اسلامی کاملا مخالفم اما در مورد پافشاری ایران برای بدست آوردن انرژی هسته ای و حتی سلاح اتمی کاملا موافقم. چرا که از همه چیز که بگذریم کسانی که میگویند ایران نباید بمب اتم داشته باشد خودشان درجن درجن از آن در انبارهای اسلحه شان ذخیره کرده اند و آمریکا تنها کشوری است که از این سلاح استفاده کرده است.اسرائیل هم آنطور که من شنیده ام گذشته از 200 کلاهک هسته ای که دارد حتی عضو همین سازمان انرژی هسته ای جهانی"که نمیدونم اسمش چیه" هم نیست!!!! همچنین هند،پاکستان،کره شمالی نیز این سلاح رو در اختیار دارند. حالا یکی به من بگه اونا پر رو اند؟ یا ما؟ چرا اونا داشته باشند ما نه؟!
شنبه 28 آبان 1390 - 09:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.