واکنش احمد پورنجاتی به دروغ های آشکار جواد لاریجانی

چکیده :"هیچکس بدون دستور قضایی و محاکمه درحصر خانگی نیست.... موسوی و کروبی از مردم خواسته اند به خیابان بیایند، خشونت کنند، کار آنها جرم است چون که دموکراسی از صندوق رای بیرون می آید نه از آوردن مردم به خیابان. *از درفشانی های محمد جواد اردشیر لاریجانی*...

احمد پورنجاتی، نماینده مردم در مجلس ششم شورای اسلامی، در واکنش به سخنان محمدجواد لاریجانی که گفته بود “هیچ کس بدون دستور قضایی و محاکمه در زندان خانگی نیست و این حبس، امر سری و محرمانه ای نیست، در مطلبی آمیخته به طنز در صفحه فیس بوک خود نوشت:

‎“هیچکس بدون دستور قضایی و محاکمه درحصر خانگی نیست…. موسوی و کروبی از مردم خواسته اند به خیابان بیایند، خشونت کنند، کار آنها جرم است چون که دموکراسی از صندوق رای بیرون می آید نه از آوردن مردم به خیابان. *از درفشانی های محمد جواد اردشیر لاریجانی*

۱- مرحوم پدرم پبغام فرستاده: این آقا پسر، که هر روز با ” لباده ی بلند و گشاد” از جلوی مغازه ما می رفت به دبیرستان دین و دانش قم، دستکم به خاطر عذاب وجدان مرحوم پدرش، میرزا هاشم آملی، که همسایه ی برزخی منه، یه هوا ترک عادت کنه، اینقده روح آقاجونشو با این دروغ های کلثوم ننه ای زجر نده! خالی بندی و شارلاتان بازی هم حد واندازه ای داره، ببم جان!

۲- همه ی مردم ایران، عضو افتخاری “انجمن نابینایان” هستند لابد، البته جز: اهالی دربخانه ی همایونی و به ویژه “مستر جواد” و امثال این فقره موجودات، که هر روز صبح در گرمابه ی خانه ی بنده زاده در لندن دوش می گیرند، عصر در اپتومتری کلینیک دانشگاه برکلی، نمره عینک عوض می کنند، شب یه سر به مزرعه ی چندهزار هکتاری ورامین می زنند، نیمه شب برای استغفار و تهجد، یه نوک پا میرن منزل پدری در نجف اشرف!

۳- دموکراسی، چیزیست شبیه تخم مرغ شانسی، در خرداد ۸۸ از صندوق رای بیرون آمد، کاکل زری!…. بنازم به این همه شرف!”

درباره ی ادعاهای اخیر محمد جواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و متهم برخی پرونده‌های مربوط به زمین‌های کشاورزی اطراف تهران، در آمریکا بیشتر بخوانیم: رمزگشایی “حکم” بازداشت موسوی و کروبی.

+212
رأی دهید
-26

1k adame sadegh - تورنتو - كانادا
این چهار برادر عرب نجف خیا نتی به ملت ایران کردند که اگر روزی به دست ملت بیفتند تکه بزرگ گوششو نه‌. عرب زادههای انگلیس پرور.
جمعه 27 آبان 1390 - 12:28
greentree - تهران - ایران
این چهار برادر درباری برای پول و قدرت تن‌ به هر کار زشتی دادند ،کمی‌ شهامت در وجود اینها نیست
جمعه 27 آبان 1390 - 13:14
lucas71 - اوپسالا - سوئد
۵ تا برادر هستن نه ۴ تا که همگی‌ هم در این رژیم مقامی دارند. محمدجواد اردشیر لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه. علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم،. باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران،. صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه . فاضل لاریجانی رایزن فرهنگی ‏ایران در کانادا است.
جمعه 27 آبان 1390 - 15:52
arash_1932 - مشهد - ایران
خدا لعنتشان کنه دزدهای بی سروپا.
جمعه 27 آبان 1390 - 15:59
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.