مصرف زیاد داروی ضد افسردگی دلیل مرگ احمد رضایی اعلام شد

پلیس دبی دلیل مرگ احمد رضایی را مصرف زیاد داروی ضد افسردگی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی (وام)، ضاحی خلفان تمیم، رئیس پلیس دبی بامداد امروز پنج‌شنبه ۲۶ آبان‌ماه (۱۷ نوامبر) با رد شایعه قتل احمد رضایی، پسر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه پاسداران گفت علت مرگ وی "مصرف یک داروی ضد افسردگی و ضد نوعی روان‌پریشی به مقدار بیش از اندازه" بوده است.

                                                     مصرف زیاد داروی ضد افسردگی  دلیل مرگ احمد رضایی اعلام شد

رئیس پلیس دبی افزود احمد رضایی، ۳۵ ساله به‌عنوان یک بازرگان آمریکایی به نام "تام جی آدرسون" در طبقه ۱۸ هتل گلوریای دبی به‌سر می‌برد.

روز یکشنبه ۲۲ آبان‌ماه تارنمای اطلاع‌رسانی محسن رضایی اعلام کرد که احمد رضایی در هتل گلوریای دبی "به طرز مشکوکی" درگذشت.

مصرف زیاد داروی ضد افسردگی  دلیل مرگ احمد رضایی اعلام شد 
ضاحی خلفان تمیم، رئیس پلیس دبی: کارکنان هتل دو ساعت پس از وقوع این رویداد متوجه مرگ احمد رضایی شده و وی را بر روی رختخواب خویش افتاده یافتند.

این تارنما به نقل از شهرام گیل‌آبادی، معاون اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: "در حالی که احمد رضایی در هتل گلوریای دبی در طبقه ۱۸ اتاق ۲۳ اقامت داشته به طرز مشکوکی در گذشته است."

بیشتر سایت‌های غیررسمی طرفدار حکومت ایران این خبر را منتشر کردند و حتی تارنمای تابناک، نزدیک به محسن رضایی از "هم‌زمانی" انفجار روز شنبه ۲۱ آبان‌ماه در پادگان قدس سپاه پاسداران با این مرگ نوشت.

در انفجار روز شنبه، ۱۷ نفر از اعضا و مسئولان سپاه، از جمله سردار حسن تهرانی‌مقدم، مسئول سازمان جهاد خودکفایی سپاه کشته شدند.

فرمانده پلیس دبی همچنین تأکید کرد که در مورد مرگ احمد رضایی تیمی از پزشکان قانونی و کارآگاهان جرم‌شناسی، موضوع را بررسی کردند.

به گفته وی کارکنان هتل دو ساعت پس از وقوع این رویداد متوجه مرگ احمد رضایی شده و وی را بر روی رختخواب خویش افتاده یافتند.

این در حالی است که روز دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه تارنمای اطلاع‌رسانی محسن رضایی با انتشار جزئیات بیشتری از چگونگی مرگ احمد رضایی، نوشت: "با وجود این‌که احمد رضایی با هتل قرارداد داشته و مسئولان هتل می‌بایست هر روز اتاق را نظافت می‌کردند، اما جنازه وی سه روز کف اتاق بوده است."

بنا به این گزارش، علی رضایی برادر کوچک‌تر احمد که به‌منظور انجام تشریفات قانونی برای انتقال جنازه برادرش به ایران در دوبی به‌سر می‌برد با مراجعه به هتل، از مدیران هتل علت عدم حضور در اتاق برای نظافت را سئوال کرده بود.

به نوشته تارنمای اطلاع‌رسانی محسن رضایی مسئولان هتل از بیان حقیقت "سر باز زده‌" و به "پاسخ‌های غیر منطقی و دور از توافق و قرارداد" اکتفا کرده‌اند.

احمد رضایی در نخستین دوره ریاست جمهوری محمد خاتمی به آمریکا پناهنده شد و در گفت‌وگوهای رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی سخن گفت.

در آستانه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۳۸۸ محسن رضایی اعلام کرد فرزندش به ایران بازگشته است.

+58
رأی دهید
-184

siavash2111 - ویسبادن - آلمان
اصلا این پسر به پدرش نمیخوره
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 21:43
*Fanoos* - ايران - ايران
خدا بیامرزه جای برادری چقدر خوش تیپ بود .. طفلی چه زود اسیر خاک شد .
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 21:44
Taraneه - کبک - کانادا
آقای احمد رضائی؛ ایدئولژی شما از زندگی‌ حتا به درد اعضای خانواده شما هم نخورد. متاسفم که امروز مجبورید برای گرفتن جسد فرزندتون التماس ۱ کشور بیگانه رو بکنید. این همون جأیه که این همه سال سرمایه ایران را دزدید و بجای آبادی ایران اونجا سرمایه‌گذاری کردید. هیچوقت تفاوتی‌ که بین ۲ساحل ایران و دبی هست رو ملاحظه کردید. کدام طرف رو آباد کردید؟ شاید اگر اینطرف رو آباد کرده بودید الان فرزندتن رو از اونها التماس نمیکردید.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 22:21
ایران بانو - تهران - ایران
به عنوان یک ایرانی از مرگ این جوان هم به هرصورت هر انسانی ناراحت میشود .اما از اینکه میگویند دنیا دار مکافات است شکی دران نیست ..کجا محسن رضایی در سپاه که بوده حق و ناحق انجام داده که باید درد تلخ مرگ جوانش را ببیند اما اگر احمد رضایی با مصرف بیش از حد داروی افسردوگی از دنیا رفته درد مرگش خیلی کمتر از کسانی هست که به دست عمالان حکومت کشته شد یاد سهراب یا ندا یاد ارش یاد روح الامینی که پدرش در دفتر محسن رضایی کار میکرد اما پسر او را به جرم طرفداری از موسوی و کروبی گرفتند و بعد از 14 روز جنازه او را تحویل دادند یاد همه جوانان ایرانی که در غربت و یا در سلولهای ایران از دنیا رخت بر بستند گرامی
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 22:26
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
بچه‌ها باید تقاصه جنایته پدران را بدهند، بله این جبره روزگاره، عذاب وجدان از کشتاره ۱۰۰۰ ران نفر فرزندان بی‌ گناه در این ۳۲ سال حکومته وحشت و ترور ه اسلامی، ننگ و نفرین ابدی بر شما ترک - تازیانه فاسد، به امید به درک واصل شدن تعداده بیشتری از شما ، چه کسی‌ از اعدام آن فرزندان بی‌ نامو نشان یادی می‌کند؟ چه کسی‌ از اعدام ناجوان مردانهٔ افسران رشیده میهن پرست ارتش شاهنشاهی عذاب وجدان گرفته؟
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 23:33
ari jojeh - تهران - ایران
*فانوس* - ایران - ایران. دیگه داری از فیتیله میسوزونی! گرگ زاده آخر گرگ شود اگر که با آدمی‌ بزرگ شود،
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 23:44
دنیای وحشی - تهران - ایران
تابوده همین بوده حزب الهی نماهای بی وجدان حتی به درد فرزندان خویش نیز نمی خورند و جز شر برای دنیا هیچ چیز به ارمغان نمی آورند .تف برهمگیشان
جمعه 27 آبان 1390 - 00:51
آرمان144 - میسور - هند
شاید الان رضایی کمی بفهمه که خونواده هایی که بچه های جوانشون رو در تضاهرات از دست دادند در این چند سال اخیر چی کشیدند.چوب خدا ........همینه دیگه
جمعه 27 آبان 1390 - 06:14
bagher_1368 - تهران - ایران
واقعا چه زیبا گفتی ترانه جان اگه اینا انقدر که سرمایه گذاری تو دبی کردن اینطرف سرمایه گذاری می کردن الان ساحل ایران بهشتی برا خودش شوده بود.
جمعه 27 آبان 1390 - 07:33
*Fanoos* - ايران - ايران
. ari jojeh - تهران - ایران الان فکر میکنم از دو جهت خیلی خوشحالی یکی اینکه این جوون مرد در حالی که مخالف حکومت بود و یکی اینکه مثلا من رو مسخره کردی . واسه هر دو تاش برات متاسفم
جمعه 27 آبان 1390 - 09:09
firozi - بغداد - عراق
واقعا جالبه دکتر رضایی نتونسته پسرش را درمان کنه یا مسیر زندگی درست را به پسرش نشان بده انوقت میخواد یک مملکت را اداره کنه .
جمعه 27 آبان 1390 - 12:24
feminism - لندن - انگلستان
حاجی "تام جی آدرسون" در این تصویر لُنگِ سفید زیارت سنگ سیاه کعبه را در بر داشته ! ظلم تاریک و دل سیه کُندت - عدل رخشنده تر ز مه کُندت )( قلب و روح حکومتیان اشغالگر ایران در سیاهی و پلیدی غرق گشته و به هر وسیله ای به سزای کردارهای ناپاک و غیرانسانی خود خواهند رسید !
جمعه 27 آبان 1390 - 13:10
**elham** - اصفهان - ایران
درسته که دکتر رضایی باید واسه تحویل جنازهٔ پسرش و پی‌ بردن به چگونگی مرگش التماس یه کشور بیگانه رو بکنه ولی‌ خانواده ندا آقا سلطان که تو کشور خودشون التماس میکردنو ضجه میزدن بنده خداها .درسته به مرگ این جون این پسر راضی‌ نیستیم ولی‌ این خون ندا بی‌ جواب نمی‌مونه
جمعه 27 آبان 1390 - 14:57
oranoos blue - کرج - ایران
حالا جالب اینجاست طرف پاسپورت آمریکایی‌ هم داشته ،با اسم قلابی ورود کرده ،ولی‌ ظاهراً کار ساز نبوده.اینه عاقبت آقازده‌های دیکتاتورها بابا ،پسرو فرستاده آمریکا واسه روز مبادا جان رزرو کنه
جمعه 27 آبان 1390 - 17:38
felora - تهران - ایران
ari jojeh - تهران - ایران_ محسن یگانه * هم پسر شهیده ! یه دفعه اگه تونستی برو کنسرتش و ببین چه خبره قیامتی میکنه .. بعضی از این بچه ها ( البته خیلی کم) به پای پدر هاشون میسوزن
شنبه 28 آبان 1390 - 06:08
ari jojeh - تهران - ایران
Fanoos* - ایران - ایران. felora - تهران - ایران. همیشه پدرم میگفت اگر کسی‌ خیانت یا جنایتی کنه تا هفت نسل بعدش توانشو پس میدن، نمونش یهودیان که بعد از به صلیب کشیدن مسیح تا هزاران سال خار و کور شدند. اینا هم ملت ایرانو و کورش و داریوش و مملکتشو به صلیب کشیدن و تازه این اول راهشونه، تو روح زنده و مرده‌شان لجن،
شنبه 28 آبان 1390 - 11:16
ari jojeh - تهران - ایران
فانوس* - ایران - ایران. من منظورم مسخره کردن نبود، فقط خواستم تو این اخبار‌های همیشه کشت و کشتار، یه مزاحی کرده باشم تا باعث تنوع باشه، به اون فیتیلت قسم اگر صبرم تموم بشه طاق دنیا رو رو سر همشون خراب می‌کنم (.....)
شنبه 28 آبان 1390 - 11:26
felora - تهران - ایران
ari jojeh - تهران - ایران_ دوست عزیز منم اون مثال پدرتون و شنیدم و فکر میکنم که مکافات" پس دادن ادمها به اینصورت خیلی بی انصافیه (7نسل!) هر کس باید تا هستش انتقام کار خودشو پس بده وقتی که رفت دیگه چه فایده داره . البته بیشتر اوقات دنیا و طبیعت کار خودش و میکنه وما بی اختیار میمونیم! براتون ارزوی بهترینها رو دارم
شنبه 28 آبان 1390 - 16:02
بیگلی بیگلی - مشهد - ایران
felora - تهران - ایران - منظورت از اینکه گفتی محسن یگانه پسر شهید هستش و بعد گفتید تو کنسرتهاش قیامتی به پا میکنه رو نفهمیدم
یکشنبه 29 آبان 1390 - 09:47
*Fanoos* - ايران - ايران
ari jojeh - تهران - ایران. اوکی هموطن عزیز .شا باشی و تندرست
یکشنبه 29 آبان 1390 - 09:47
felora - تهران - ایران
بیگلی بیگلی عزیزم معمولا خانواده شهدا اخلاق و منش خاصی دارن وکم پیش میاد جوونی به پر شوری و با احساسی مثل محسن یگانه که پسر شهیده خواننده بشه و کنسرتهای حسابی بذاره . ( تفاوت ارزشها و اختلاف نسلها!)جمعه شب توی سالن برج میلاد کنسرت داشت وکارش محشر بودو تمام سالن با بلیطهای گرونش پر شد. با اینکه مامورهای سالن از اینکه دخترها زیاد جیغ بزنن جلو گیری میکردن و کنترل سختری از بقیه کنسرتها به کار بردن!! اما اون به قدری همه رو جذب میکنه و کنار مردمه که هر روز طرفداراش بیشتر میشه.
یکشنبه 29 آبان 1390 - 18:19
بیگلی بیگلی - مشهد - ایران
آهان از اون لحاظ فلورا جان . آره یه جورایی راست میگی ولی به نظر من همون شهدا هم از خداشونه جوونا شاد باشن و بزنن و بکوبن ماها بد برداشت کردیم
یکشنبه 29 آبان 1390 - 21:29
felora - تهران - ایران
بیگلی بیگلی - حتما همینطوره . همیشه شاد و سر بلندباشی
دوشنبه 30 آبان 1390 - 14:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.