ضد و نقیض گویی رئیس پلیس دوبی درباره مرگ احمد رضایی ؛ از چاقو تا قرص های ضدافسردگی

ضد و نقیض گویی رئیس پلیس دوبی درباره مرگ احمد رضایی ؛ از چاقو تا قرص های ضدافسردگی/ ممانعت چندباره از انتقال جسد به ایران پلیس دبی همچنان دچار تناقض گویی است و در آخرین ادعای خود دلیل مرگ پسر محسن رضایی را مصرف بیش از اندازه داروی ضدافسردگی اعلام کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام) ، "ضاحی خلفان" رئیس پلیس دبی در بیانیه ای درباره مرگ احمد پسر محسن رضایی در یکی از هتل های دبی اعلام کرد: متوفی با استفاده از یک گذرنامه آمریکایی (با تابعیت آمریکایی)، به نام مستعار "تام جی اندرسون" و به عنوان یک بازرگان آمریکایی وارد دبی شده بود . او نام واقعی خود را اعلام نکرده بود.

وی اضافه کرد: نتیجه بررسی ها در آزمایشگاه های جنایی نشان می دهد دلیل مرگ احمد رضایی  35 ساله، مصرف بیش از اندازه از داروی ضد افسردگی بود. در این وضعیت بعد جنایی این ماجرا  منتفی می شود.

رئیس پلیس دبی اضافه کرد : مدیریت هتل گلوریا وضعیت مرگ احمد رضایی  در طبقه 18 هتل را پس از گذشت دو ساعت از تلاش برای ارتباط با وی به پلیس گزارش داد.
این در حالی است که پیشتر اعلام شده بود که جسد سه روز بعد از مرگ در اتاقش پیدا شده است.

رئیس پلیس دوبی در حالی علت مرگ را مصرف داروی ضدافسردگی اعلام کرده که چند روز پیش گفته بود احمدی رضایی به علت ضربات چاقو کشته شده است.
همچنین در بیانیه قبلی پلیس دوبی آمده بود که رضایی به دلیل برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.

این اظهارات ضد و نقیض در حالی است که هنوز قاضی اماراتی پرونده در این باره اظهار نظری نکرده است.

نکته قابل تأمل این که برغم آن که تشریفات قانونی انتقال جسد به ایران انجام شده و تا کنون نیز جنازه احمد رضایی چندین بار تا پای پرواز هم آمده ، خلفان (رییس پلیس دوبی) مانع از انتقال شده است.

سایت اطلاع رسانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده پیشین سپاه پاسداران روز 22 آبان گذشته با انتشار متنی "درگذشت مشکوک" احمد فرزند محسن رضایی در هتلی در دبی را اعلام کرده بود.

+55
رأی دهید
-123

Rima_London - لندن - انگلستان
اصلا به این مرحوم نمیاد که پسر اون مرتیکه ریشو و کاسه لیس باشه ! فکر کنم به خاطر همین هم کشتنش.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 09:33
feminism - لندن - انگلستان
آقای رضائی مرگِ " تام جی اندرسونِ " شما هر چه بوده خواست و مصلحت خدایتان بوده !!
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 09:37
سيروس كمال - دبى - امارات
" این اظهارات ضد و نقیض در حالی است که هنوز قاضی اماراتی پرونده در این باره اظهار نظری نکرده است." . در امارات قاضى نظر نمیده ..
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 10:24
*Fanoos* - ايران - ايران
کی باورش می شود !. مرگ فرزند بس جانسوز و جگر سوز است ,و وحشتناکترین اتفاق برای یک انسان که میدانم چقدر سخت و تلخ است روحش شاد .
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 09:41
seven11 - بوداپست - مجارستان
همینکه مثل آقازاده های دیگه نرفت دنبال چاپلوسی ولی وقیح و تونست واقعیتهایی را افشا کنه و شک دیگران را برطرف بکنه ثابت میکنه جوان شجاع و وطنپرستی بوده و نباید در موردش با بی انصافی قضاوت کرد.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 10:47
Dionysos - پارسی - فرانسه
آقا زاده هایی که پدراشون هر روز با تکبیر سر کار می روند و شعار مرگ بر آمریکا از دهانشون نمی افته و همه چیز غرب رو شیطانی می دونند با گرفتن تابعیت آمریکایی اسمهای غربی انتخاب می کنند!!! غرب فقط برای ملت جیزه و اَخه اما برای آقا زاده ها و حسابهای بانکیشون خیره!!! امیدوارم تک تک آقا زاده ها همینطوری کله پا بشن!! مرگ بر جمهوری تزویر و دروغ و جنایت اسلامی!
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 11:00
Alborzi - کرج - ایران
و سریال قتلهای زنجیره ای ادامه دارد.....
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 12:36
Alexberd - بوداپست - مجارستان
اما دوستان بد هم نیست، اینها که آن همه جوان مردم کشتن بگذارین ببینن داغ جوان یعنی چه!!! هرچند که خیلی بی رحمانه هست،،، خدا بیامرزدش این جوان را امیدوارم حداقل مرگش باعث آدم شدن پدرش بشه!!!!
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 12:44
miss dorna - دبی - امارات متحده عربی
خود کشی کرده ، این که واضحه، منم باشم می‌کنم، به قول پدرم، نان حرام که به بچت بدی می‌شه همین، در ضمن ،عدله خداست ،روزگار انتقام اون بیگناه هارو میگیره ،بذارین این آقا هم طعم سختی‌ بچشه.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 12:47
rashid 1148 - مونترال - کانادا
مرگ فرزند آن هم در غربت خیلی‌ سخت می‌باشد،ولی‌ پدر ایشان باید به خاطر داشته باشند که چه جنایتهای در حق فرزندان این کشور انجام داده‌اند، حالا باید از ایشان پرسید حس از دست دادن فرزند خوشایند است؟
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 13:33
rashid 1148 - مونترال - کانادا
بگذر آقای محسن رضایی هم طعم جنایتهای خود را کمی‌ به یاد بیاورد،اینطور نیست آقای رضایی؟از دست دادن عزیزان آن هم فرزند جگر گوشه خود
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 13:41
sobat - تهران - ایران
آخی....حالا تازه اوّلشه.....خدا به داد ایران و جوانان ایران زمین برسه که یکی یکی باید فدای ندانم کاریهای خامنه ای ملعون و انتر ی نژاد نفهم بشن.....خدایا خودت رحم کن به حرف خونخواران حکومتی گوش نده.....به حرف سلطنت طلبها گوش نده....به حرف منافقین و کمونیستها گوش نده.......حالا دیگه نوبتی هم که باشد نوبت مردم بدبخت و مظلوم ایران است به حرف ما گوش بده ....ما از همۀ دنیا بهتریم ....ای خدایی که ابراهیم را از آتش نمرود نجات دادی.....مارا از این آتشی که خامنه ای و احمدی نژاد و سپاه چارپایان برایمان افروخته اند....نجات بخش...قبل از اینکه آتش شعله ور شود......ای فریادرس بیچارگان...یا غیاث المستغیثین.....
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 15:03
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
البته کار پلیس دبی خیلی درسته و اگر بخواهند همه چیزش رو در میارن یادتونه که سر اون فرمانده حماس که به دست موساد ترور شد انقدر همه چیز را دقیق دراوردند که دهان این اروپاییها باز مونده بود.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 15:54
albalooo - لندن - انگلستان
من دکتر نیستم ولی نمیشه باور کرد مصرف زیاد داروی ضد افسردگی عامل مرگ باشه
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 16:31
a.ahooraei - اهواز - ایران
این بچه بهر حال مثل باباش دستمال بدست اینها نشد و فهمید. پس خاطرش گرامی باد.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 16:56
poriyaye_vali - دوحه - قطر
https://www.youtube.com/watch?v=ZsfXfZLUFZc...زبان سرخ سبز می دهد بر باد
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 19:50
دنیای وحشی - تهران - ایران
بیایید همه باهم یک صدا از خالقمان تقاضا نماییم که هرگزززززززززززز داغ فرزند به هیچ پدرومادری نشان ندهد .حتی به دشمنانمان .الهی آمین یا رب العالمین
جمعه 27 آبان 1390 - 10:01
iraniaram - اسلو - نروژ
این رضایی هر کی‌ که هست هر کاری که کرده خودش باید جواب میداد نباید بچش قربانی اون میشد .این هم یکی‌ دیگه از قربانیان رژیم جهل.ولی‌ بگذار زخم پدر و مادرها رو بدانند.
شنبه 28 آبان 1390 - 09:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.