پروین: با آمدن کریم بچه‌ها روحیه گرفتند


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کریم باقری آمده تا به پرسپولیس کمک کند و با اضافه شدن او بچه‌ها روحیه خوبی گرفته‌اند.

پروین: با آمدن کریم بچه‌ها روحیه گرفتند

علی پروین در گفت‌وگو با  فارس، درباره شرایط تیم ملی گفت: در بازی برابر بحرین هیچ کدام از بازیکنان در حد و اندازه خودشان نبودند که فکر می‌کنم به دلیل استرس و فشارهای بازی در بحرین بود. بحرین تیمی نبود که مقابل ما قد علم کند و بخواهد نفس بکشد. آنها در تهران بهتر از کشورشان بازی کردند اما 6 گل خوردند.
 
وی افزود: باز هم خدا را شکر می‌کنم که در بحرین بازنده نبودیم چون آن وقت هم نتیجه برای فوتبال ما خوب نبود و هم شرایطمان در جدول خطرناک‌تر می‌شد.
 
پروین درباره برتری 4 بر یک برابر اندونزی گفت: اندونزی حریفی نبود که بخواهد مقابل ما خطرناک باشد. با این حال هوای این کشور خیلی گرم و شرجی بود و این تیم هیچ چیزی برای از دست دادن نداشت و با این شرایط مقابل ما قرار گرفت اما نتوانست از پس بچه‌های ما برآید.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بعد از اینکه گل اول را زدیم بازی را تمام شده ندانستیم و پشت سر هم گل‌های بعدی را زدیم. اندونزی در نیمه دوم جرأت پیدا کرد و کمی برای ما خطرناک شد؛ البته نه آنچنان خطرناک چون آنها خودشان می‌دانستند از فوتبال ایران پایین‌تر هستند.
 
پروین تأکید کرد: خدا را شکر به مرحله بعد صعود کردیم و حالا باید به فکر این مرحله باشیم چون تیم‌های قوی و بزرگ آسیا می‌آیند. به نظر من معیار تیم ملی بیشتر در این مرحله مشخص می‌شود. تیم بدی نداریم و اگر بدشانسی نیاوریم می‌توانیم راهی جام جهانی شویم.
 
پروین در ادامه در خصوص حضورش در تیم ملی پیشکسوتان و دیدار با لهستان گفت: باید خوشحال باشیم که یکسری از بزرگان فوتبال دور هم جمع شده‌اند تا یاد و خاطره گذشته را زنده کنند. روز گذشته 5 تا 10 دقیقه دویدم و کم آوردم، تازه من که در طول هفته همیشه سعی می‌کنم فوتبال بازی کنم.  ورزش مساوی است با سلامتی و من از مردم می‌خواهم ورزش را فراموش نکنند.

وی افزود: امیدوارم این بچه‌ها همیشه دور هم جمع شوند تا انشاء الله یک تیم پیشکسوتان خوب داشته باشیم و مردم از دیدن بازیکنان مورد علاقه خود لذت ببرند. شما دیدید دایی با این وضعیتی که دارد توانست گل بزند. باور کنید یاد‌ گذشته افتادم. حمید استیلی هم خیلی خوب در وسط زمین می‌جنگید. وقتی شاگردان خودم را در زمین می‌دیدم لذت بردم. البته غیر از این دو بازیکنان بازیکنان دیگری هم بودند.
 
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم و حضور باقری به فارس گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد. با اضافه شدن کریم هم بچه‌ها روحیه خوبی گرفته‌اند. کریم آمده تا به پرسپولیس کمک کند. دستش درد نکند.
 
پروین عنوان کرد: تنها مشکل پرسپولیس نبودن ملی‌پوشان و چند مصدوم است که انشاء‌الله حمید بتواند با این موضوع کنار بیاید و پرسپولیس در 4 بازی آینده خود موفق شود. من از هواداران می‌خواهم که در 4 بازی بعدی پرسپولیس که حساسیت ویژه‌ای دارد این تیم را حمایت کنند تا انشاءالله تیم در جدول تکانی بخورد.
 

استیلی: امیدوارم بدون استرس به جام جهانی برویم

سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم بدون مشکل و استرس و با کمک هواداران موفقیت‌های خود را ادامه دهیم و راهی جام جهانی شویم.

پروین: با آمدن کریم بچه‌ها روحیه گرفتند

حمید استیلی  در مورد بازی تیم ملی با اندونزی و صعود به مرحله بعد اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که تیم ملی با شکست اندونزی حکم صعود خود را به مرحله بعد امضا کرد. اندونزی تیمی نبود که مقابل ما بایستد اما با توجه به اینکه فوتبال غیر قابل پیش بینی است و حریف هم همه چیز را از دست داده بود کمی نگرانی‌ وجود داشت که خوشبختانه با یک نتیجه خوب همه چیز به نفع ما تمام شد.

وی افزود: از همین امروز باید به فکر دور بعد باشیم و باید خیلی بهتر باشیم. خوشبختانه کی‌روش با فوتبال ما آشنا شده و بازیکنان هم از کی‌روش شناخت خوبی پیدا کردند. با این شرایط باید در مرحله دوم با بازی‌های زیبا راهی جام جهانی شویم.

استیلی تصریح کرد: باید بدانیم که تیم‌ها در مرحله اول غربال شده‌اند و هر تیمی که در مرحله دوم حضور دارد برای جام جهانی برنامه ریزی کرده است. انشاءالله بدون مشکل و استرس بتوانیم با کمک هواداران موفقیت‌های خود را در مرحله دوم ادامه دهیم و راهی جام جهانی شویم. این آرزوی من و همه ایرانی‌ها است.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: هنوز بازیکنان ملی پوش‌مان نرسیده‌اند. یک خبر بد هم برای ما مصدومیت غلامرضا رضایی بود که جای خودش را به بازیکنان دیگری در بازی با اندونزی داد. باید فردا بازیکنان‌مان بیایند و وضعیت آنها را بررسی کنیم. امیدوارم رضایی مشکلی نداشته باشد و بازیکن مصدوم ملی پوش نداشته باشیم.

استیلی تاکید کرد: سپاهان تیم بسیار خوبی است که کادر فنی، مدیریت و بازیکنان خوبی دارد. در مقابل آنها ما کاستی‌هایی داریم و دو بازیکن محروم ما هنوز تکلیف‌شان مشخص نیست اما محکوم به برد هستیم و شک نکنید با تمام توان سعی خواهیم کرد از دروازه خود حفاظت و دروازه حریف را باز کنیم.

وی افزود: معتقدم پرسپولیس با هوادارانش همیشه زنده است. امیدوارم آنها روز شنبه آینده ما را در بازی با سپاهان حمایت کنند. من توقع دارم 90 دقیقه هواداران پشت پرسپولیس باشند. هواداران مشکلات ما را می‌دانند اما اگر پشت سر ما باشند هر کار غیر ممکنی ممکن می‌شود.

وی در خصوص حضور کریم باقری در تمرینات پرسپولیس گفت: حضور ایشان به پرسپولیس کمک کرده است. کریم الگوی مناسبی برای بازیکنان جوان ما است و بچه‌ها هم او را خیلی دوست دارند. او پا به پای سایر بازیکنان تمرین می‌کند و دلسوزانه برای موفقیت پرسپولیس در حال زحمت کشیدن است. من از باقری تشکر و از اینکه او به دنبال کمک به این تیم است قدردانی می‌کنم. امیدوار هستم تاثیرات حضور او را در آینده ببینیم. 

+51
رأی دهید
-88

pull.over - دوحه - قطر
بازیکن و مربی خوب نداریم عامو.روحیه میخوایم چیکار؟
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 10:18
bache shapoor - يوسدال - سوئد
بابا این لنگیها پس خودشون چی‌ دارن؟ همش دست به دامن هواداران و تماشاچیها میشوند!!! با کمک هواداران، با تشویق هواداران، و با فلان هواداران و با ....دارن!!! بابا یه خرده از خودتون جربزه نشون بدین. همش آویزون هواداران هستید!!!
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 11:29
habibollah - تهران - ايران
استیلی هم نظرداده.زرشک
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:32
Hamid1970 - ارواين - امريكا
اقایی پروین فقط پول به بازیکن ایرانی روحیه می دهد . کدوم کریم کدوم زرشک.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 15:21
esfahan_20 - اصفهان - ایران
آخه شاپور - یوسدال - سوئد. تو فعلا برو تو صرف پول که گدا خانها بهتون میدند.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 15:56
sia_sefid - تهران - ایران
فعلا که این روزا فتح الله داره به فدراسیون میده که پول جمع کنه!!! .. این مضرات بازیکن پول پرسته واسه مدیرا!! یه داش علی رو گرفتیم .. با یه خرید یه لیگ مثل سال های قبل جام میاریم
جمعه 27 آبان 1390 - 13:33
ashkan_m2013 - استانبول - ترکیه
با امدن کریم بچه ها شاید تو تمرین خجالت بکشن شوخی کنن:)))
شنبه 28 آبان 1390 - 09:19
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.