مادر و کودک گروگان پدر معتاد بودند


مرد معتادی که با گروگان گرفتن دو عضو خانواده‌اش قصد کشتن آنها را داشت توسط ماموران آگاهی مشهد دستگیر شد.

 مادر و کودک گروگان پدر معتاد بودند


به گزارش «جام‌جم»، اوایل همین هفته زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مشهد تماس گرفت و گفت شوهرش قصد کشتن او و پسر هفت ساله‌شان را دارد.
 
در پی این تماس، ماموران عازم محل شده و از طریق همسایه‌ها متوجه شدند مرد صاحبخانه، زن و پسرش را به گروگان گرفته و در خانه زندانی کرده است.

ماموران به مذاکره با مرد گروگانگیر پرداختند تا خود را تسلیم و گروگان‌ها را رها کند، اما وی با تهدید به کشتن آنها از ماموران خواست محل را ترک کنند.

عملیات روانکاوانه پلیس برای رهایی گروگان‌ها ادامه یافت، اما وقتی گروگانگیر، دو عضو خانواده‌اش را رها نکرد، ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه شدند.

آنها در بررسی از محل، پسر خردسال را که درون کمد یکی از اتاق‌ها زندانی شده بود، نجات دادند.

 
نجات زن جوان در یک قدمی مرگ
 
آنها مشاهده کردند مرد صاحبخانه بالای سر همسرش ایستاده و با چاقویی که در دست دارد، او را تهدید به کشتن می‌کند. در همین موقع ماموران وی را خلع سلاح و دستگیر کردند و همسرش را نجات دادند.
 
در پی رهایی گروگان‌ها، آنها همراه متهم به پلیس آگاهی منتقل شدند.
 
زن از لحظه‌های پر التهاب حادثه گفت
 
ابتدا زن جوان بازجویی شد و در اظهاراتش گفت: چندی پیش شوهرم به دلیل بدهکاری به مردم زندانی شد. همان‌جا در پی آشنایی با چند زندانی معتاد، به مصرف مواد مخدر (شیشه) اعتیاد پیدا کرد و پس از آزادی نیز با افراد قاچاقچی ارتباط داشت.
 
وی اضافه کرد: هر بار به رفتار شوهرم اعتراض می‌کردم، من و پسرم را بشدت کتک می‌زد. روز حادثه برای خرید مواد مخدر (شیشه) از خانه بیرون رفت. وقتی برگشت، بشدت عصبانی بود و فریاد می‌زد مرد غریبه‌ای که وارد خانه مان شده کجاست.

زن نجات یافته گفت: او بدون توجه به حرف‌های من، پسرمان را که تازه از خواب بیدار شده بود، در اتاقی زندانی کرد.

وی اضافه کرد: با تهدید چاقو مرا هم در اتاقی زندانی کرد. او فریاد می‌زد اول پسرمان را می‌کشم. بعد تو را هم به قتل می‌رسانم. در همین موقع وقتی صدای پسرم را نشنیدم گمان بردم او را کشته است. حضور به موقع ماموران جان من و فرزندم را نجات داد.
 
اعتراف مرد معتاد
 
متهم که ابتدا قادر به صحبت کردن نبود، دو روز پیش بازجویی شد و با اعتراف به سوءقصد به جان همسر و فرزندش گفت: در پی توهم ناشی از مصرف شیشه احساس می‌کردم همسرم به من خیانت می‌کند و با مرد غریبه‌ای رابطه دارد. در ضمن با او همدست شده تا مرا به قتل برساند.
 
مرد معتاد اضافه کرد: هر روز این سوءظن بیشتر می‌شد تا این که روز حادثه پس از مصرف شیشه و توهم ناشی از آن، تصمیم گرفتم با گروگان گرفتن دو عضو خانواده‌ام آنها را بکشم و سپس خودکشی کنم.

متهم یادآور شد: به محض ورود به خانه وقتی احساس کردم مرد غریبه‌ای وارد منزلمان شده، زن و پسرم را به گروگان گرفتم. صداهایی به من می‌گفت هر چه زودتر آنها را به قتل برسانم.
 
بنابر این گزارش، مرد معتاد با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

+99
رأی دهید
-25

siavash2111 - ویسبادن - آلمان
جالبه در زندان اولین بار شیشه مصرف کرده،این مطلب را هر کسی‌ بخونه به اون مرد و کارش بشدت ناراحت می‌شه ولی‌ مواد مخدّر در انسان همین کارو انجام میده توهم،ترس،وحشت از آدمهای پنهان،بزرگ بینی‌.کوچک بینی‌،که همه میدونند بطور کلی‌ سیستم روان آدمو مختل می‌کنه من اون مرد را درک می‌کنم چون با چشمای خودم، کسی‌ که برای اولین بار مواد سنگین استفاده کرده را دیدم خیلی وحشتناکه ولی‌ باید به کودکان آگاهی‌ بدیم مواد مخدّر همیشه بوده و خواهد بود در هیچ جایی دنیا شما نمیتوانید پیدا کنید که مواد مخدر پیدا نشه متاسفانه اکثر مردهای فامیلمون و خودم با مواد مخدر آشنایئ کامل داشتیم تنها راه مبارزه با این سّم خانمان سوز آگاهی‌ آموزش پیشگیری .
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 19:37
gol andam - زوريخ - سويس
هر چه بگندد نمکش میزنند ،،،،وای به روزی که بگندد نمک،،،،،،،می‌برن زندان طرف درست بشه ،،،،ٔبر عکس لیسانس همه کاری رو میگیره میاد بیرون،،،به اضافه اعتیاد ،،،،
جمعه 27 آبان 1390 - 16:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.