طائب ضمن نفهم خواندن احمدی‌نژاد: ایران در امور برخی از کشورها دخالت می‌کند

رییس قرارگاه عمار با اشاره به اعتراضات مردم منطقه و تعابیری که جمهوری اسلامی در مورد آن بکار می‌برد گفت هرکسی بجای «بیداری اسلامی» بگوید «بیداری انسانی» نمی‌فهمد چه می‌گوید. این در حالی است که احمدی‌نژاد همواره اصرار دارد از «بیداری انسانی» استفاده کند. طائب همچنین گفت اتفاقات بزرگی قرار است بعد از حادثه انفجار ملارد روی دهد.

                                                    طائب ضمن نفهم خواندن احمدی‌نژاد: ایران در امور برخی از کشورها دخالت می‌کند 

رییس قرارگاه عمار تلویحا تایید کرد که جمهوری اسلامی در امور برخی از کشورهایی که با اعتراضات مردم همراه است دخالت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر مهدی طائب، رییس قرارگاه عمار و از روحانیون افراطی محافظه‌کار در مراسم کشته شدگان انفجار ملارد گفت: «آنها هرجا می‌روند می‌گویند ایران در امور کشورهایی که بیداری اسلامی در ‌آنجا به راه افتاده است دخالت کرده است که البته هم راست می‌گویند و هم دروغ.»

وی با موفق خواندن حکومت ایران گفت «قطعا جمهوری اسلامی به عنوان الگو و یک مدل موفق نگاه ملت‌های منطقه را در این سه دهه به خود معطوف کرده است.»

آقای طائب همچنین به موضوع «بیداری اسلامی و بیداری انسانی» اشاره کرد و گفت هرکسی بجای «بیداری اسلامی» بگوید «بیداری انسانی» نمی‌فهمد چه می‌گوید و نفهمیده است.

جمهوری اسلامی در برابر اعتراضات مردم منطقه به حاکمان دیکتاتور خود همواره موضعی دوگانه داشته و آنها را در جهت «گسترش اسلام و بیداری اسلامی» تفسیر می‌کند؛ حال آنکه محمود احمدی‌نژاد همواره از بکار بردن این ادبیات پرهیز می‌کند و بجای آن از «بیداری انسانی» استفاده می‌کند که این موضوع خشم محافظه‌کاران را برانگیخته است.

اتفاق بزرگی بعد از کشته شدن تهرانی مقدم رخ می‌دهد

رییس قرارگاه عمار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه انفجار در پادگانی در ملارد و کشته شدن حسن تهرانی مقدم، یکی از فرماندهان سپاه، گفت که اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.

وی افزود: «این پروژه‌ای که حسن تهرانی مقدم پیگیری می‌کرد قطعاً به ثمر خواهد نشست و همه موانع نیز برطرف خواهد شد.»

طائب بدون توضیح خاصی در مورد پروژه‌ای که تهرانی مقدم پیگیری می‌کرد گفت: «من از همین جا به شما می‌گویم که با شهادت سردار حسن تهرانی مقدم یک اتفاق بزرگ رخ خواهد داد.»

گفتنی است حسن تهرانی مقدم، مسئول جهاد خودکفایی سپاه پاسداران که در حادثه انفجار ملارد به همراه شانزده نفر دیگر کشته شد در صنایع موشکی ایران تخصص داشت و به گفته‌ی قالیباف تمام پیشرفت‌های موشکی جمهوری اسلامی «مدیون» این فرد بوده است.

همچنین حسین علایی نیز پیشتر و پس از کشته شدن این فرمانده سپاه گفته بود که وی در حال آماده شدن برای تهدیدات نظامی اخیر جان خود را از دست داد.

+37
رأی دهید
-151

aliakbar1367 - تهران - ایران
من به عنوان یه ایرانی به خانواده تهرانی مقدم تسلیت میگم و میگویم اسراییل منتظر شنیدن صدای انفجار در تلاویو باشد انشا .
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 12:55
greentree - تهران - ایران
یکی‌ از یکی‌ اوباش تر و بیسواد تر نه دیپلماسی مشخصی‌ دارند نه در باره کشورها اطلاعاتی‌ دارند تمامی‌ سیاستها شون درباره کشورهای مختلف اشتباست از ایرانی‌‌های باهوش هم که کمک نمیگیرند و اصلا نمیدونن در جهان چه خبره
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 13:14
bavar88 - آمستردام - هلند
باید پشت سر رهبری حرکت کرد تا گمراه نشد...بقیه معلوم نیست که به کجا میروند...
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 14:40
saeedgh00 - اهواز - ایران
مطمئنم که اسرائیل هیچ غلطی نمیتونه بکنه علی‌اکبر کاملا موافقم بات
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 15:47
hashamdar - تهران - ایران
جمهوری اسلامی در امور برخی از کشورهایی که با اعتراضات مردم همراه است دخالت می‌کند. تو و جمهوری اس .. لیت غلط می‌کنید که دخالت می‌کنید، شما سر پیاز هستید یا تهش آشغالا...
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 16:15
orel91 - نتانیا - اسراییل
من مردم بدونم این اتفاقت چی‌ هست؟.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 16:21
orel91 - نتانیا - اسراییل
من مردم بدونم این اتفاقت چی‌ هست؟.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 16:25
Royan - بوخوم - آلمان
aliakbar1367 - تهران - ایران / بهتر بود به تمامیت ایران تبریک بگی برای اینکه اگر نظام دست به اسحله اتمی پیدا کند چون جنبه اش و نداره دنیا همیشه در حال تهدید به سر میبره و ملت ایران از این بدبخت تر میشوند برای اینکه این تهدید اجازه نمیدهد که ملت نفس اضافی بکشد, bavar88 - آمستردام - هلند/پشت سر رهبری حرکت کردن یعنی دچار عاقبت دارو دسته قذافی شدن, دور گود نشستی میگی لنگش کن , رفتی هلند در صلح وصفا و آرامش زندگی میکنی برای مردم خط و مشی تعیین میکنی اگه راست میگی بیا ایران پشت سر رهبرت نماز بخون.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 16:27
sabrozafar - ساری - ایران
منظور bavar88 - آمستردام - هلند- چیست. لطفا واضحتر بفرمایید
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 16:41
sabrozafar - ساری - ایران
اینکه حادثه در رابطه با جابجایی زاغه مهمات بوده است آنهم در مرکز تحقیقات و آنهم تحقیقاتی که قرار بوده محصول استثنایی آن بزودی بیرون بیاد و آنهم توسط مخ مرکز تحقیقات که جزو کشته شدگان نیز بوده اند زیاد باور کردنی نیست
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 17:03
بیداری اسلامی - تهران - ایران
مردک نادان خودت نفهمی. اگه احمدی نژاد نبود که الان اسرائیلی ها داشتن تو کل ایران جفتک مینداختن!
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 17:52
artosh - تهران - ایران
bavar88 - آمستردام - هلند/ عزیزم شما در کنار زنان بیکینی پوش و تجملات غربی و . نمیتونی پشت رهبر علیلت باشی . یه محبتی کن بلاد کفر رو ترک کن و پاشو بیا ایران. این همه قرارگاه بسیج که تا دلت بخواد مزدور میگیرن و پول ملت زحمتکش رو صرفشون میکنن. شما هم میتونی هم حقوق بگیر شی و هم پشت رهبرت باشی و روزهای جمعه هم در نماز جمعه خودت رو ج. بدی واسه رهبرت که ای رهبر آزاده آماده ایم آماده....! رهبری که ادعای ولایت مسلمین جهان رو داره اما حتی تو مملکت خودش کسی آدم حسابش نمیکنه جز اقلیتی که منفعت میبرند و نونشان در مجیزگویی رهبر فرزانه است....!
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 18:03
massoudoslo - اسلو - نروژ
کشور داری و رهبری لیاقت و درایت میخااهد که متاسفانه در هیچ کسی در ایران امروز این خصلت مهم دیده نمیشود و این خود دلیل کافی برای اشغال شدن ایران به دست غربیهاست . افروختن آتش برای این حکومت ساده است و غرب هم که خوب با ارتش قوی آماده است . گیریم که در اسرائیل چند تا موشک بزنند در قبالش ایران را غریبی ها مراکز صنعتی و مهم را شخم میزنند و رژیمی ها و رهبر را شکار میکنند دقیقا مثل قذافی .
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 20:02
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
این یارو رئیس قرارگاه عماره یا قرارگاه حمار؟ (البته فکر نمی کنم فرق چندونی هم داشته باشه!)
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 20:28
nemat420 - لندن انتاریو - کانادا
وقتی بچه بودم یادم میاد توی روستا مون یه بابایی دستشویی خونه هارو با خری که داشت خالی‌ میکرد.و از این راه گذاران زندگی.حالا که این عکس دیدم خیلی‌ شبیه این بابا بود ۹۹%مطمئنم خودش است.ولی‌ اون بابایی آدم خوب و زحمتکشی بود و اهل این حرفا هم نبود.مردم پسر ملا صداش میکردند.اگر اشتباه می‌کنم که مطمئنم نمیکنم از پسر ملا روستامون عذرخواهی می‌کنم بابت این توهینم با ایشان.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 22:04
robo - لوس آنجلس - امریکا
artosh - تهران - ایران ///مرسی از کامنت زیبا و دقیق شما
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 03:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.