کسی بخواد بما حمله کنه ما هم مهمات جابه‌جا می‌کنیم

کسی بخواد بما حمله کنه ما هم مهمات جابه‌جا می‌کنیم

علیرضا رضایی : به فضل الهی پادگان سپاه در ملارد خودبه‌خود ترکید و اگرچه که به‌زودی سیصد نفر در اعترافاتشان مسئولیت این انفجار را با هدایت علیرضا نوری‌زاده از لندن بر عهده می‌گیرند ولی علی‌الحساب سردار رمضون شریف علت انفجار را «جابجائی مهمات» ذکر کرده و خیال همه راحت شد.

البته این اتفاقات در هر جائی از جهان که پادگان سپاه دارد طبیعی است و مثلاً دفعه قبل هم پادگان خرم‌آباد ترکیده بود هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد ولی بر این اساس و خصوصاً با توجه به تهدیدات جنگ‌طلبانه اخیر دشمن ما به‌طور همزمان هم خوشحال شدیم هم نگران در حالی که قبلاً هر کاری می‌کردیم فقط یکی از این حس‌ها به‌مان دست می‌داد:

دلائل نگرانی ما:

1. فردا بزند و خدای نکرده جنگ بشود بعد ما برای نابود کردن جهان بخواهیم مهمات جابجا کنیم یکدفعه وسط جابجائی مهمات زرتی خودمان منفجر بشویم و دشمن بیکار بماند.

2. تهدیدها زیاد بشود بعد ما بخواهیم پیرو تلاوت معظم رهبری به دشمن سیلی بزنیم یکدفعه سیلی کمانه بکند قایم بخورد توی گوش خودمان. کی بود کی نبود، هیچی، خواستیم مهمات جابجا کنیم این‌جوری شد.

3. البته ما که اصلاً سلاح هسته‌ای نداریم ولی دوتا خمپاره خواستیم جابه‌جا کنیم اینجوری شد، موشک هسته‌ای می‌خواستیم جابه‌جا کنیم چه جوری می‌شد؟

4. ظاهراً ما مجبوریم در صورت وقوع جنگ مهمات را از همان جائی که قرار دارند شلیک کنیم چون اگر بخواهیم مهمات را جابجا کنیم دیگر کارش به شلیک نمی‌کشد.

5. مهمات را فقط خواستیم جابجا کنیم 15 نفر از خودمان کشته شدند، می‌خواستیم شلیک کنیم چندتا شهید می‌دادیم؟ شلیک می‌کردیم چندتا مفقود الاثر می‌دادیم؟

دلائل خوشحالی ما:

1. ما اصلاً احتیاج به جنگ با جائی نداریم. همین که هشت نفر را بفرستیم مهمات جابه‌جا بکنند کار کره زمین تمام است.

2. از آنجا که ما در تمام خاورمیانه زاغه مهمات داریم ظرف دو دقیقه خاورمیانه را آتش می‌زنیم. خیال کردی جابجائی مهمات در خاورمیانه کاری دارد؟

3. حالا فهمیدم چرا تمام سلاح‌های ما دوربرد است. چونکه بشود آنرا از همان جائی که هست شلیک کرد احتیاج به جابجائی نداشته باشد.

4. دشمن دست به ما نمی‌تواند بزند. چون اگر ما بخواهیم فرار کنیم مجبوریم مهماتمان را جابجا کنیم همه جا منفجر می‌شود.

5. من جای دشمن بودم الآن به شلوار خودم پلیدی کرده بودم: مهماتمان را فقط «جابه‌جا» کردیم تمام تهران لرزید، اگر شلیک می‌کردیم تا کجاها می‌لرزید؟!

منبع : خود نویس

+181
رأی دهید
-34

azerbaican - تبریز - ایران
با این مزخرفات فقط دارین ملت رو مسخره می کنید.ان مهمات متعلق به ایران و ان کشته ها فرزندان ملت بودن.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 07:53
mohd1975 - دبی - امارات
حالا یعنی ایران باید جکار کنه؟؟؟ باید مقاومت کنه یا باید مستعمره کشورای غرب بشه؟ درست داستان بنویس که همه حالیشون بشه.میهن دوست.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 07:58
آشی - لندن - انگلیس
فارسی نوشتن تحت لفظی . بعد می گویند فارسی را پاس بداریم.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 08:23
بیداری اسلامی - تهران - ایران
دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه تا وقتی این رهبر هوشیار رو داریم. وااای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد...
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 08:55
delmorde - یوتوبوری - سوئد
ریسه رفتم از خنده، واقعا که کار رژیم جالب و شعارهایشان به جوک بیشتر شبیه، تا بحال نشان دادند که کار هر خر نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد و مرد کهن. اخه کار آخوند روضه خوانی سر فبرهاست چه کار به کشور داری . اینها لقمه خیلی بزرگی را برداشتند و نمیدونند حالا چه خاکی تو سر بی مغزشان کنندو خودشان را در نظر ملت از اجروقرب بکلی انداختند چون بدبختها این کاره نبودند. خب وقتی یک آخوند رهبر جامعه بشه وضع از این بهتر که نمیشه هیچ بدتر هم روزبروز میشه. اینها و جنگ از حالا پاس کانادا و کشورهای اروپا و آمریکا آماده دارندحتی سیتیزن هم شدند. با یک پخ الفرار. از ترس جنگ توهرسوراخ موشی پناه میبرند.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 09:07
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
به فضل خدایتان تعدادی فدای سر ایرانیان شدند اکنون هم مشغول لهو و لعب با حوریان در بزمک خدایتان!!
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 09:22
alkap0n1990 - کرج - ایران
مسخره بود.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 09:42
gol andam - زوريخ - سويس
خیلی‌ جالبه اینا خودشون رو مسخره کردن یا ملت رو؟ با این چرندیا ت مردم فقط میخندن نه تنها تو دنیا پیش ملت ایران هم مسخره شدید ،،، فقط به درد آفتابه آب کردن میخورید،،،
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 10:48
Azadikhah - تكسل - هلند
بیداری اسلامی - تهران - ایران: این شعار‌های تو خالی‌ قدیمی‌ شد یک چیز جدید بگو
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 10:59
love-iran - چابهار - ایران
چقدر مسخره بود یک سرچ تو اینترنت بکنید فکر نکنم از اشتباه خلبان امریکایی که رو ناو جنگی که به اشتباه به ناو موشک شلیک میکنه و کلی ادم رو به درک واصل میکنه ضایع تر باشه
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 11:26
golly47 - فوكشتاد - المان
همه دنیا از آمریکا میترسند بجز ایران بهمین خاطر اگر ما بگوزیم آمریکا میگه ایران بمب اتمی‌ آزمایش کرده همه کشور‌ها هم از ترس میگن آره
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 11:34
نیایش - تهران - ایران
خیلی بامزه بود . مرگ حق اون سردار بود چون برای کسانی کار میکرد که به خاطر خودخواهی و حکومت خودشون می خوان کشور رو به جنگ و نابودی بکشند و با این چهار تا موشک تقلیدی پفکی میخوان مردم بدبخت رو به کشتن بدن . هنوز نتونستن ویرانی ها ی جنگ هشت ساله رو درست کنند و کشور رو در دوران صلح به نابودی کشوندن اونوقت میخوان برن به جنگ گنده ها . البته جنگ همیشه بقای حکومت اسلامی بوده و با این روش مردم رو به دور خودشون جمع کردند بنابراین بعید نیست که از ترسشون دوباره کشور رو وارد مرحله خیلی بدی بکنند
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 12:18
ايدين - کرج - ایران
واقعاً دولت ایران بی لیاقتترین و بی کفایتترین است و خواهشن اقایون که جو گیر میشین .....اونهایی که به درَک فاصل شدن حقشون بود چون سپاهی بودند وتروریست .اگر بمب اتم بود چی؟تهران و کرج همه میمردند!!!
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 13:13
geladiyator_1977 - تهران - ایران
من به این دوست پورفسور عرض کنم که از این دولت و رژیم دل خوش ندارم ولی خدا اون روزو نیاره دشمن بخواد به خاکم و وطنم تعرض کنه میشم همون جوون 13ساله که جونشو میزاره کف دستش میره زیره چرخ تانک تا بگه چوب لای چرختم اره منم فرزند کوروش ...
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 14:29
geladiyator_1977 - تهران - ایران
من به این دوست پورفسور عرض کنم که از این دولت و رژیم دل خوش ندارم ولی خدا اون روزو نیاره دشمن بخواد به خاکم و وطنم تعرض کنه میشم همون جوون 13ساله که جونشو میزاره کف دستش میره زیره چرخ تانک تا بگه چوب لای چرختم اره منم فرزند کوروش ...
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 14:52
Royan - بوخوم - آلمان
همه اینهائی که از این احمق های بی سواد و مقلد دفاع میکنند واقعا فکر کردنند که اینها نابغه بودنند نه بابا یک مشت بچه پرو که فقط با مهندسی معکوس و تقلید از ساختمان موشکی دست به ساخت این طرقه های خطرناک زده اگر این یک بمب هسته ای بود عاقبت تهران وکرج تبدیل به هیروشیما میشد , این دولت خائن به مردم یک درصد هم به انسانها فکر نمیکنه دائم به فکر قدرت وخودش و نظام است امثال تهرانی بیسواد دزد علم و مکانیک حقش بوده کشته بشه برای اینکه با این کارش 70 میلیون بی گناه را به خطر انداخته, امیدوارم از این اتقاقات مکرر بیافته تا ملت بفهمن که این بیشعور ها فقط زر زیادی میزنند , و ملت را خانه خراب میکنند.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 17:09
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
من تو ارتش خدمت کردم ولی‌ قرارگاه سپاه نزدیک مون بود و بعد از هر مانوری چند تا کشته میدادند. اگر ارتش زمان جنگ نبود سپاه هیچ غلطی نمیتونست بکنه. یه مشت عقب افتاده ذهنی‌ که شعور جنگ ندارند.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 18:22
ali1111 - تهران - ایران
گلادیاتور_۱۹۷۷ - تهران - ایران. اینجوری که در جا خدا بیامرز میشی‌. لاقل برای نام کورش میرفتی برضد این رژیم که مملکت را غصب کرده یک مجاهدتی میکردی.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 22:40
bacheabadan - آبادان - ایران
حالا هی مسخره کنید فعلنکه همه اتان به همراه آمریکا و اروپا از ترس ایران نمیدانید بجز فحش دادن چکار کنید ولی ای کوکا حال میکنوم از شماها که هی فحش میدید هی فحش نیدید هی فحش میدید اخرشم از زورتون هی فحش میدید
جمعه 27 آبان 1390 - 03:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.