ازدواج دوم عروس جوان را به زندان فرستاد

ازدواج دوم عروس جوان را به زندان فرستاد


روزنامه ایران نوشت:
زن جوان وقتی ازدواج اولش را از همسرش پنهان می‌کرد، نمی‌دانست به حبس محکوم خواهد شد.
چندی قبل مرد 30 ساله‌ای به شعبه هفتم دادسرای ناحیه 4 رسالت رفت و از همسر جوانش شکایت کرد. وی گفت: یک سال پیش در یک شرکت هواپیمایی به عنوان مهماندار استخدام شدم و مدتی بعد به یکی از کارمندان شرکت پیشنهاد ازدواج دادم. فکر می‌کردم شغل مشترک در زندگیمان تفاهم کامل برقرار می‌‌کند و به آینده‌ای بی‌دردسر و آرام امیدوار بودم. اما افسوس که همه رؤیاهایم تعبیری وارونه داشت. چرا که شش ماه بعد در جریان یک مهمانی به گذشته پنهان زندگی «مینا»پی بردم. در آن شب، از برخورد تند خاله همسرم با او متوجه خصومت شدیدشان شدم و دریافتم که همسرم سعی دارد موضوعی را پنهان کند. تا این‌که به طور مخفیانه و نامحسوس در این باره تحقیق کردم و در کمال ناباوری فهمیدم که همسرم قبلاً ازدواج دیگری داشته و آن را پنهان کرده است. او پس از جدایی از همسر اولش، اسم او را از شناسنامه‌اش حذف کرده و با شناسنامه المثنی مرا فریب داده است. بنابراین تقاضای مجازات وی و باطل شدن ازدواج‌مان را دارم.
بازپرس پرونده پس از شنیدن اظهارات شاکی از مسئولان اداره ثبت احوال خواست تا سوابق سجلی «مینا» را بررسی و نتیجه آن را به دادگاه خانواده اعلام کنند. گزارش کارشناسان حاکی از آن بود که صاحب شناسنامه 8 سال پیش به عقد پسری به نام «سیامک» درآمده و پیش از برگزاری مراسم ازدواج از هم جدا شده‌اند و مینا با گذشت 7 سال از این ماجرا، به عقد شاکی درآمده و دومین ازدواجش نیز در پرونده سجلی وی به ثبت رسیده است.
با دریافت این استعلام، قاضی دستور احضار زن جوان را صادر کرد تا وی به بیان دلایلش بپردازد. «مینا» در حالی که اشک می‌ریخت، با ناراحتی گفت: از وقتی که خودم را شناخته‌ام در شهر شیراز زندگی می‌کردیم، 18 ساله بودم که به اصرار مادرم و اجبار وی به عقد پسرخاله‌ام «سیامک» درآمدم. تجربه زندگی نداشتم و آئین همسرداری بلد نبودم. تا این‌که یک سال بعد در پی درگیری‌های زیاد با بخشیدن حق و حقوقم طلاق گرفتم و شناسنامه‌ام را تعویض کردم تا برای همیشه هیچ نام و خاطره‌ای از «سیامک» در دفتر زندگی‌ام نماند. در آن روزهای سخت برای فرار از مشکلات به ادامه تحصیل پرداختم و به تهران نقل مکان کردم تا این‌که پس از چند سال در محل کارم با «سجاد» آشنا شدم و تصمیم به ازدواج گرفتیم. او از ازدواج قبلی‌ام بی‌خبر بود و من هم به خاطر ترس از دست دادنش، حرفی نزدم. باور کنید سوءنیتی نداشتم و نمی‌خواستم فریبش دهم. اما قصد داشتم در فرصتی مناسب ماجرای ازدواج اولم را برای «سجاد» بازگو کنم که فرصت نشد. تا این‌که در آن مهمانی خاله‌ام چشمش به من و همسرم افتاد و با نیش و کنایه بین ما اختلاف انداخت.
رئیس شعبه در ادامه جلسه از تازه داماد خواست با گذشت و بخشش همسرش، کانون زندگی‌شان را حفظ کرده و از فروپاشی آن جلوگیری کند. اما مرد جوان با غرور و ناراحتی گفت: به خاطر فریب همسرم، آبرو و اعتبار اجتماعی‌ام خدشه‌دار شده است. شاید اگر زمان خواستگاری حقیقت را بیان می‌کرد، با گشاده‌رویی می‌پذیرفتم چرا که من شیفته صداقت و سادگی او بودم. اما حالا احساس می‌کنم هیچ شناختی از او ندارم و گول ظاهرش را خورد‌ه‌ام.
پس از صدور قرار مجرمیت، پرونده برای صدور حکم به دادگاه عمومی تهران فرستاده شد و قاضی دادگاه، نوعروس را به اتهام فریب در ازدواج به تحمل سه ماه و یک روز زندان محکوم کرد.

+52
رأی دهید
-39

Benika - برن - سوئیس
کار عروس خانم اشتباه بوده باید قبل ثبت ازدواجشون داستان زندگیشو تعریف میکرد ولی‌ خداییش این همه مردا فریب کاری می‌کنن تو زندگی‌ زناشویی تازه میگن حقشم بوده، ۱ زن که چیزی نیست میتونه به برکت اسلام ۴ تا داشته باشه، وای چقد من از این دین متنفرم مخصوصاً اسلام، که دیگه هرچی‌ کینه و نفرت داشته سر خانوما خالی‌ کرده.
دوشنبه 23 آبان 1390 - 19:46
artosh - تهران - ایران
خاک بر سرت مردک.. حالا اگر خودت ازدواج دومت بود چی میگفتی؟! من به شخصه معنی این شکایت رو نمیفهمم..! اصلاْ واسم قابل هضم نیست که این چطور میتونه جرم محسوب شه...!
دوشنبه 23 آبان 1390 - 19:58
zoroye iran - وين - اتريش
مرده یمدتی حالشو‌ کرد الان هم بهانه خوبی‌ پیدا کرد تا با یه خانم دیگه ازدواج کنه .تنوع هم بد نیست
دوشنبه 23 آبان 1390 - 20:11
ensanam arezoost - خارگ - ایران
صداقت پایه و اساس زندگیست،صداقت سادگی نیست شجاعت است...روراست و وفادار باشیم...
دوشنبه 23 آبان 1390 - 20:18
fanoos - ويبورگ - دانمارك
واقعا برای اون مرد متأسفم که زن بیچار رو زندان انداخت، اگه خیلی‌ عصبانی‌ بوده و غرور داشته باید طلاقشو می‌‌داد نه زندان مینداختش
دوشنبه 23 آبان 1390 - 21:04
Taraneه - کبک - کانادا
اگر آقا ازدواج اولش رو مخفی‌ کنه و همسر دوم اختیار کنه نه تنها مجرم نیست بلکه به بهشت هم میره، اما خانم راهی‌ زندان می‌شه.
دوشنبه 23 آبان 1390 - 21:30
a.ahooraei - اهواز - ایران
صداقت؟ خیلیا اینو فراموش و جزو حربه های فریبنده گذاشتند! ده تا دروغ میگه و یکبار یه چیزی را با مدرک نشونت میده که دیگه مشکوک نشی. اگه من بودم با ازدواجش مسئله ای نداشتم در صورتیکه جرم خیانت توش نبوده باشه. 
دوشنبه 23 آبان 1390 - 21:35
dokhtareariai - رشت - ایران
خجالت هم نمی‌کشه این مردک، دختر بی‌چاره، همون بهتر که این مردک شوهرت نشد، ولی‌ زندان حقش نبود، انگار جرم کرده بدبخت
دوشنبه 23 آبان 1390 - 22:09
Alexberd - بوداپست - مجارستان
عجب خری هست این تازه داماد احمق ها!!!. خدایش معلومه دختر بنده خدا به خاطر ترس از دادن این احمق حقیقت را نگفته دیگه، خره از زور غیرت زیادش داره زنش را میفرسته زندان، اینکه آخر بی غیرتی هست. خدایش عجب فرهنگ اشغالی داریم ما مردم ایران، این افکار عهد جاهلیت را کی می خوایم بگذاریم کنار خدا می دانه.
دوشنبه 23 آبان 1390 - 21:41
Royan - بوخوم - آلمان
artosh - تهران - ایران/ واقعا که همینطور این چه حکمی است ؟/ مردک احمق انگار که خودش پیش از ازدواج هیچ زنی تو زندگیش نبوده حالا فرض کن دختره عقد نکرده بود و دوست پسر داشت ار کجا میخواستی بفهمی بلاخره هرکسی یک زندگی خصوصی داشته مهم اینکه در آینده متعهد به شوهر و خانواده اش باشد و اون قاضی بیشعور که با این حکم نام دختر بیچاره را در ایران خرابتر کرد ه خاک بر سر احمقت بکنم مثلا حکم داده .
دوشنبه 23 آبان 1390 - 22:23
pardis_pardis - لندن - انگلیس
لندن-انگلیس. :(
دوشنبه 23 آبان 1390 - 22:37
Nazi1 - اصفهان - ایران
مرده شعور اون آبروی اجتماعی تو ببرند مردک احمق و بیفرهنگ.
دوشنبه 23 آبان 1390 - 22:57
Dionysos - پارسی - فرانسه
در حیرتم که چرا برخی از زنان و مردان ایرانی برای ازدواج حاضرند هر کاری بکنند از دروغ گفتن و مهریه و شیر بها گرفتن و قبول کردن تا پنهان کردن شکست قبلی در ازدواجشون. ازدواج طناب کشی نیست و زن و مرد هم کالا نیستند که با گرفتن و دادن سکه و مهریه و شیر بها و دوشیزگی و بکارت ازدواجشون محکمتر بشه. جامعه اسلامی با قوانین چند همسری و صیغه مسلمون و مسلمات رو تا حد کالای مصرفی چند روزه بی ارزش کرده، اقای عزیز شما نمی خوای با همسرت زندگی کنی نکن، این انتقام کشی دردت رو درمان نمی کنه. به جای قاضی باید مشاور روانشناس رو می دیدی.
دوشنبه 23 آبان 1390 - 23:04
dan.jan99 - کپنهاگ - دانمارک
benika برن سویس / طلاق این زن و شوهر چه ربطی به اسلام داره که میگی از اسلام متنفری .....مگه در مسیحیت و یهودی طلاق وجود نداره ؟ چرت و پرت نگو دیگه
دوشنبه 23 آبان 1390 - 23:41
Neda02 - اتاوا - کانادا
بالاخره حبس ابد یا ۳ ماه؟
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 00:06
bawafa1385 - هامبورگ - المان
این ام المومنین ها اگر دروغ نگویند روزگارشان خوب نمیگذرد. اینها حتما باید با دروغ زندگی را شروع کنند و با دروغ هم زندگی کنندخوب دقت کنید در جلسه دادگاه بدین معنی که ازدواج اول من هم قبل از مراسم بهم خوردمن نمی فهمم مراسم ازدواج زمانی شروع میشود که عقدی صورت گرفته باشد.بدون عقد مراسمی انجام نمیشود داداش با وفا نازنین ان ادم بیچاره روز اول با صمیمت با حوا خانم اشنا شد و این حاجیه خانم حوا برای خر کردن ادم یک تیکه سیب تعارف ان ادم زن ندیده کرد و خریت از انجا همراه با دروغ شکل گرفت و حوا خانم دید این ادم پر روئی بکند اول یک مار صدا کرد و روی دوش خودش گذاشت و بعد برای رو کم کنی یک برگ انجیر را هم بان اضافه کرد. ادم بیچاره از همان اول با ان سیب پوسیده هم کلاه گشاد رفت سرش و با دیدن مار فهمید که دست از پا نباید خلاف کند وبا برگ انجیر هم فهمید که ان سیب فقط یک کلک بوده و این مشهدی حوا برای خر کردن چند دقیه انجارا نشان داد وبعد با برگ انجیر رویش را پوشاند. پس نتیجه میگیریم دروغ کلک از پیدایش این مشهدی حوا خانم بوده ناراحتی ندارد اقا تا بود چنین بود. ناراحت نشو عرقت بخور نازنین
دوشنبه 23 آبان 1390 - 23:41
shayaan - کلن - آلمان
زنهای که از این موجود پلید دفاع می‌کنن خودشون هم احتمالا یه چند تایی‌ رو فریب دادن اگه یک مرد اینکار رو میکرد همین جور کامنت میذاشتید؟ معلومه همه اینکاره شدن!
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 01:53
پرستو33 - تهران - ایران
جفتشون ابلهن . هم دختره که دروغ گفت. هم پسره که چشم بسته و بدون معاشرت نشست سر سفره عقد. اگر کمی دوران نامزدی رو طولانی تر کنن هر گندی باشه حتما رو میشه خب . ولی به دلیل عقده های جنسی بیش ازحد و خفقانی که تو مردم حاکم هست پسرا هم همچی از هول. میفتن تو دیگ. نگین کار حکومت و خامنه ای و کوفت زهر مارشه که نیستااااااا خامنه ای به این پسره گفت چشمتو ببند و بغل کن؟؟؟قبول دارم محدودیت هست تو جامعه برای رابطه ی دو طرف اما اینو هم قبول کنید که بچه نبودن همکار بودن و عقل هم داشتن. والا. دختره هول بوده خودشو بند کنه پسره هم هول بوده بغل کنه حالا گند کار دراومده.
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 03:57
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
واقعا دست پزشکان ایرانی متخصص زنان درد نکند که در هنر گلدوزی زبانزد جهانیان هستند.
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 06:17
reza19357 - تهران - ایران
واقعا برای اون خانم متاسفم.خدا میدونه چه چیزایی پشت پرده بوده .این قضیه ازدواج که شانسی لو رفت معلوم نیست چه کارای دیگه ای کرده اون خانم و نگفته.!!! مردای بیچاره هم که فقط گول ظاهر و هیکل خانما رو میخورن....
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 08:19
massoudoslo - اسلو - نروژ
من هر چه فکر کردم نتوانستم بفهمم که این چه تیره و نژادی از مردان و مردانگی است که با خانومش این کار را کرده !!!! مردانگی این بشر را باید از پس و پیش او دید و نوشت : دمر
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 08:21
hamoon2012 - شادگان - ایران
hamoon2012-شادگان-ایران. در قانون جزایی ایران مثل این مورد مسولیت جزایی ایجاد نمیکنه و فقط از نظر حقوقی مسولیت اوره وان اینه که برا مرد حق فسخ ازدواج ایجاد میشه
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 12:56
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
dan.jan99-کپنهاک-دانمارک: عزیزم درد ما بزرگتر از این حرفاست. اسلام رابطه قبل از ازدواج رو ممنوع کرده، دختری که قبلا رابطه داشته (چه شرعی چه غیر از اون) در فرهنگ ایران به یک چشم دیگه بهش نگاه میکنن. این از برکات اسلامه که اینقدر این موضوع رو تابو کرده. کاش همه آزاد بودن قبل از ازدواج طرفشون رو خوب بشناسن، یک مدت باهم زندگی کنن بعد اگه خواستن ازدواج کنن.
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 09:29
bita tehrani - ويكتوريا - كانادا
حالا کاش می‌دیدیم آقا داماد را که چه تحفه‌ای بوده،که خانوم از ترس از دست دادنش دروغ به آن بزرگی گفته!راستی‌ چرا بعضی‌ آدمها اینقدر اصرار دارند ازدواج کنند به هر قیمتی ؟؟! راستی‌ جناب باوفا پیغام من گویا به شما نرسیده.اشکال از فرستنده نبود ها،گفته باشم!! سر فرصت براتون دوباره تایپ می‌کنم
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 09:34
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
bawafa1385-هامبورگ-المان بچه جان تو از کدوم سیاره اومدی؟ حوا، سیب، مار، انجیر، جااااااااان؟!؟!؟ چندبار تا حالا زخم خوردی؟ خودت صادق باش تا باهات صادق باشن. بله. اگر هم خیلی ناراحتی اصلا دنبال هیچ دختری نرو دیگه
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 09:35
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
مملکته گل و بلبل دیگه، اگر زنی‌ فقط به خاطره مخفی‌ کردن گذشتش از شوهرش به زندان بیفته پس جنایتکارا و قاتل‌ها کجا می‌رن؟! این مردک بیشعور هم به خاطره اینکه حسابی‌ حالشو‌ برده حالا می‌خواد یکی‌ دیگه اختیار کنه بدون اینکه مهریه چیزی پرداخت کنه اینو بهونه کرده! بعد می‌خوام ببینم یعنی‌ این خاک بر سر شب اول متوجه نشده اینکه ادعای غیرت میکنه! بی‌ غیرت عوضی‌!!! واقعا جای زن تو ایران نیست.
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 09:50
azadeh11 - آمستردام - هلند
هلند‌آمستردام. اگه هر کی‌ دروغ میگفت الان زندان بود. همه تو مملکت زندانی بودن.کسی‌ نبود که مملکت را اداره کنه، .
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 10:07
azadeh11 - آمستردام - هلند
هلند‌آمستردام. . دن.جان۹۹ - کپنهاگ - دانمارک. اگه در اسلام دروغ بگی‌ میری زندان، و فقط زن را می‌فرستن زندان مرد‌ها وضع بهتری دارن، ناراحت نشو. نمیدونستی که در مسیحیت طلاق وجود نداره،
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 10:14
bawafa1385 - هامبورگ - المان
Royan بوخوم ببین نازنین . تمام دعوا ها سر لحاف ملا است . تمام دعوی سر ان کلمه ای است که( میگو ئی حالا فرص کنید). تمام دعوا سر ان فرض کنید است نازنین. چون این طرف نمیخواد همین فرض را بکند. چرا متوجه نیستی. دعوی سر این قضیه است که طرف میگوید چرا از اول نگفتی که من شوهر کردم یا شوهر داشتم.تمام دعوی سر همین قضیه است یعنی همان فرض کردن. حالا گرفتی جریان این دعوی ناموس پرستی را. یا میخواهی باز فرض کنی. اخر گرفتاری روی همین کردن فرض است .که نمیشه فرض کرد. نمیدانم توانستم حرف من را بتو برسانم یا نه
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 15:41
bawafa1385 - هامبورگ - المان
bita tehrani ما که اصلا خبر نداریم که برای ما پیغام دادی یا ندادی. این را خودت بهتر میدانی و بهتر میتوانی بفهمی.دویمندش هر چند قسمتی از این کامنت مربوط بمن بود که جواب دادم اما در رابطه با فرمایش سزکار که چرا بعضی ها اصرار دارند ازدواج بکنند.من عقیده دارم که انسانها گاها حماقت بجان انها ریشه میدواند و ان حماقت است که سبب اینگونه کارها یا تصمیم گیری ها میشوند . حالا بیتای نازنین روک وراست مشتی وار خدا وکیلی بما بفرمائید که استارت زننده این حماقت از چه طیفی میتواند باشد و معمولا از بین این حماعت مخلوق خدا یعنی خانمها و اقایان کدام یکی از اینها اصرار دارند که سریعتر در کانون حماقت بمانند .اگر این را بدون هر گونه غرض و مرضی جواب بدهی باور کن سریعا اعلام میکنم که یک چیزی را هم از دیگری یاد گرفتیم و یا دیگری برای یکبار هم شده بما یک واقعیتی را یاد داد ببینیم و تعریف کنیم . کلمه بدون هر گونه غرض و مرض یادت نره چون مشکل در همین قضیه است. بیتا بزن بریم ببینم چه میگوئی . اینجاست که باید خودت را نشان بدهی
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 17:11
Royan - بوخوم - آلمان
bawafa1385 - هامبورگ - المان ببین با وفا, همه برادر ها فکر میکنند خواهرشون دوست پسر نداره من هیچ ایرادی به رابطه قبل از ازدواج نمیبینم چه دلیلی داره که یه دختر خودشو حبس کنه آفتاب مهتاب رنگش رانبینه که یه روزی میخواد با یه مردی که هنوز نمیشناسه و تا وقت ازدواج دست رد رو هیچ دختری نذاشته ازدواج کنه, من دم از هرزه گی نمیزنم و انصاف را میگیم بیچاره اون مردهائی که به فکر دختر باکره هستند و فکر میکنند که این دختر تا آخر عمر باکره میمونه نه قربون باکره بودن فقط به پرده بکارت مربوط نمیشه به فکر و روح و تربیت و اعتماد و وخودت میدونی وفا داری مربوط میشه مردهای ایرانی فقط به شب اول ازدواج فکر میکنند وبعدش زنه هرچی بود و هرکاری کرد مرده فکر میکنه زنش باکره بوده وهمین کافی که همیشه وفادار بمونه و خیانت نکنه.
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 20:16
Royan - بوخوم - آلمان
دوستان عزیزی که میگویند چرا بعضی ها اصرار دارند ازدواج بکنند جواب شون اینکه که آدم احتیاج به جنس مخالف داره یک امر طبیعی است دوست داره شبها سرشو روی شانه یکی بذاره بخوابه و نفس کس دیگری رابعنوان حامی کنار خودش حس بکنه دوست داره یکی در تمام مراحل زندگی کنارش باشه و اگر جمهوری اسلامی انقدر مردم را محدود نمیکرد آنها هم اصراری به ازدواج نداشتند شما ها که این سوال را میکنید حتما فکر کردید انسان فرقی با یه تخته سنگ یا یک تکه چوب نداره میتونه تنها باشه.
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 20:19
نیایش - تهران - ایران
بهتر نبود باهم حرف می زدن و حلش می کردن اگه همدیگه رو دوست داشتند و در مدتی که با هم بودن مشکلی نداشتن ارزشی نداره که به خاطر این موضوع زندگی اشون رو بهم بزنند . و این آقا از کجا می دونه که ازدواج بعدی اش موفق تره و یا زن بهتری گیرش خواهد اومد ؟! این یه روز از کرده خودش پشیمون می شه . و واقعا احمقانه است که تو ایران زرتی زرتی همه رو می اندازن زندان . و دیگه شورش رو دراوردن
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 22:30
roxana_110 - تهران - ایران
این زن بیچاره اگه ده سال هم تو زندان بمونه بهتر از اینه که یک روز با این مردک عقده ای زندگی کنه
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 00:11
bita tehrani - ويكتوريا - كانادا
جناب باوفا الان که دارم این خطوط را تایپ می‌کنم دستام میلرزن،چون باید خودمو نشون بدم! ...و من قویاً کار این خانوم رو محکوم می‌کنم!!از شوخی‌ گذشته من از دروغ بیزارم،خصوصأ در زندگی‌ مشترک،چون بهترین راه هست برای از بین بردنش.ولی‌ از طرفی‌ اگر طرفین با زنجیر عشق به هم وصل باشن، (نه به خاطر پول و مقام و اقامت با هم مونده باشن) خطاهای همو میبخشن،یعنی‌ به همدیگر فرصت میدهند که اشتباه خود را جبران کنند.اما جواب شما: به نظر من حماقت انسان‌ها از تعصبات یا ترسها و یا کمبود‌های آنها سرچشمه میگیرد.و صد البته برای ایرانی‌ جماعت آبروشان که از نان شب واجب تر است! و تمام موارد ذکر شده ربط مستقیم به خانواده و روابط افراد خانواده دارد.من در این سی‌ و چند سالی‌ که عمر کردم،همه جورشو دیدم.زن و مرد و پیر و جوان و بی‌سواد و تحصیل کرده،همه گاهی‌ آن" خرِ" درونشان سکان را به دست میگیرد!!
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 08:48
bita tehrani - ويكتوريا - كانادا
ادامه......جناب باوفا باور کن که این مشتی‌‌ترین و بی‌ غرض مرض‌ترین و خدا وکیلی‌ترین کامنتی بود که در تمام عمرم گذاشتم،امیدوارم مقبول نظر افتد.در غیر این صورت مجبورم شما را به روانشناسان محترم ارجاع بدهم.چرا که من روانشناس نیستم ولی‌ روانشناسان را دوست دارم!
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 08:49
bita tehrani - ويكتوريا - كانادا
Royan - بوخوم - آلمان/رویا عزیزم،منظور من ازدواج به هر قیمتی بود،نه نفس ازدواج.کار آدمهایی که با صداقت و اعتماد شروع می‌کنن به جاهای باریک میکشه،چه برسه به اینکه اول زندگی‌ بخواد به این حرفا و دروغها و پنهان کاریها بگذره.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 08:54
bawafa1385 - هامبورگ - المان
Royanبوخوم المان. ببین نازنین. گوش عزیز.مشکل بزرگ این است که شما دختران مشهدی حوا متن خبر را درست نمیخوانند. خبر را انطور می بینند که خودتان فکر میکنند.احر جان من . عزیز من کجای این قضیه از بکارت بحثی شد ه و بخاطر بخاطر داشتن یا نداشتن بکارت رفته دادگاه. شما حتما کامنت این عزیزان دل را از بالا تا پائین خوایدید. تمام دختران حوا انطور اظهار نظر میکنند که خودشان فکر میکنند.مهمتر اینکه ان بانوی نازنین با تر دستی خاص خودش دستمال عادت ماهیانه را بجای بکارت تحویل این مرد داد ه و ان انسان احمق ساده هم انرا پذیرفته . بحث دعوا را عوض نکنید .خاله این خانم که مادر شوهر سابق ان بوده بدلیل سوایقی که از این خانم داشت انرا باطلاع شوهرش رساند. اینحاست که دعوا شروع میشود و ان مردبه بسیاری از مسائل که انرا مخفی نگاهداشته بود پی میبرد. دروغ و کلک یکی از انهاست . پدر سوختگی یک از انهاست. داشتن رابطه با مرد های بیشمار یکی از انهاست که ان خاله خبر داشته و انرا در جلسه مهمانی گفته و اعصاب این خانم کانون شرف ومعرفت که شما مثل خاله زنک ها از ان حمایت میکنید خراب میشود . حالا میقهمید یا نه
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 10:44
bawafa1385 - هامبورگ - المان
Royan بوخوم 2 اگر یاد بگیریم در مسائل اجتماعی تفکیک جنسیت نکنیم انوقت است که یک قدم بطرف تکامل فکری حرکت کرده ایم.تمام شما دختران حوا مخصوصا انهائی که بهر علت بفرنگ امده اند همه انها شبیه هم فکر میکنند .متن خبر این جریان روشن است زنی. یا دختری از یک منطقه ایران با حیله و تزویری که خاص خودشان است با پسر خاله خود ازدواج میکند و حرکات و رفتار این زن بحدی ناپسند بوده که خاله در واقع جای مادر ان میباشد رضایت بطلاق این اکله میدهد. واین کمپانی شرف و انسانیت دوباره بتهران میاید و یک پسر دیگری با صمیمیت با ان ازدواج میکند. و این اکله شناسنامه را جعل میکند. خودس را هم جعلی نشان میدهد و زندگی را با دروغ شروع و پایه ریزی میکند. من نمیدانم سما از چه کسانی در زندگیتان حرف میزنید و دفاع میکنید از یک مشت حقه باز . شارلاتان و بی پدر مادر من نمیدانم شما از چه کسانی حرف میزنید.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 10:56
bawafa1385 - هامبورگ - المان
Royanبوخوم. یادمان باشد طبیعت به دودسته نر یا ماده تقسیم شده. و هر دسته طبیعت و خصلت خاص خودش را دارد. نر ها در طبیعت انطور یکه هست و میبینید کانون شرف و معرفت و سازندگی بوده و هستند شما میتوانید انرا در پرندگان چرندگان خزندگان ببینید. امکان نیست کسی بتواند یا قادر باشد طبیعت موجودات را عوض کند.برای اینکه شخصا بتوانی به اگاهی های بیشتر دسترسی پیدا کنی بهتر ان است که یک مطالعه جزئی از زندگی موجودات زنده که انسان یکی از هزاران ان میباشد مطالعه کنی وانگاه خواهید فهمید که چرا بعضی از شما ها بی دلیل اظهار نظر غیر واقع میکنید
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 11:16
bawafa1385 - هامبورگ - المان
bita tehrani کانادا. ببین نازنین سعی میکنی که بدون غرض و مرض یک اظهار نظری بکنی ولی نمیشود چون بهر طریق ممکن اگر غرض را بیرون نریزی ولی بهر جهت باید مرض را بیرون بریزی. اخر ش هم بهر حال ریختی .ولی ببین بیتا چه میگویم.حماقتی که که صحبت میکنیم ریشه در ذات انسانها دارد و سبب ازدواج میشود . من در جواب شما که گفتید چرا انسانها ازدواج میکنند بشما گفتم ریشه در حماقت انسانها دارد و از شما پرسیدم چه کسی استارت زننده این حماقت است .اخر بما نگفتی چه کسی سبب استارت این حماقت میشود. بیتا. بیتای بزرگوار بیتا نازنین در یک کلام لطفا بما بفرمائید چرا این مردم ازدواج میکنند و چه کسانی از ابتدا سبب ساز یا استارت زننده این حماقت میشوند. ایا مردان با پای خودشان به قتلگاه میروند یا اینکه این دختران مشهدی حوا با ان حیله وتبحر و سایر مسائل دیگر سبب ساز این جهنم برای انسانها میشوند . من از شما این را خواستم ولی جواب ندادی و با بازی با کلمات از جواب دادن طفره رفتی . لطفا بفرمائید چه کسانی این کانون حماقت را رواج میدهند مردان یا زنان
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 11:43
bita tehrani - ويكتوريا - كانادا
bawafa1385 - هامبورگ - المان/شما هم کامنت مرا درست نخواندید،تکرار می‌کنم که من مشکلی‌ با ازدواج آدمها ندارم.اگر به نظر شما حماقت است،از نظر من نیست!! من حماقت را ازدواج به هر قیمتی میدانم.جواب شما را رویای نازنین دادنند،اینکه آدمها چرا ازدواج میکنند!راستی‌ اینکه میفرمائید بازی با کلمات کردم،خواهش می‌کنم،من به پای استاد بزرگوار باوفای بزرگ عمرا نمیرسم!
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 14:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.