صحبتهای بی پروای حسن داعی در صدای امریکا

صحبتهای بی پروای حسن داعی در صدای امریکا

دیشب در برنامه اقای فرهودی در شبکه صدای امریکا حسن داعی حرفهایی را زد که بر خود لازم دانستم فارغ از نوع دیدگاه سیاسی واعتقادات حسن داعی  از صراحت لهجه و رک گویی ایشان تشکر کنم.
حسن داعی در این برنامه با حمله به صحبتهای خانم کلینتون در مورد عدم درخواست کمک از امریکا توسط جنبش سبزدر جریان درگیریهای پس از انتخابات با اشاره به شعار (اوباما یا با اونا یا با ما) که توسط جنبش در روزهای تطاهرات داده سر داده میشد به انتقاد از کامبیز حسینی پرداخت که چرا در این مورد با صراحت لهجه از خانم کلینتون توضیح نخواسته.
داعی در بخش دیگری از صحبتهایش جمهوری اسلامی را گزینه ای مناسب برای سیاستهای کشورهای غربی ارزیابی کرد وافزود سران جمهورد اسلامی جای پای خود را بسیار محکم حس میکنند.در بخش پایانی برنامه نیز داعی در حالیکه برافروخته به نظر میرسید به مساله سانسور در صدای امریکا اشاره کرد و افزود صدای امریکا هرگز به من اجازه نمی دهد که در مورد مافیای نفت ایران ونقش ان در امریکا صحبت واشاره ای بکنم.

+197
رأی دهید
-82

sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
من هم از آقای حسن داعی ممنونم که حرف دل‌ ما رو توی صدای آمریکا زده. با درود بر ایشان و همهٔ آزادیخواهان. مرگ بر خامنه‌ای و ننگ بر حامیان خارجیش
یکشنبه 22 آبان 1390 - 11:23
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
حرف حق همیشه درود داره،من کاملا با نظر ایشون در مورد جنبش سبز (منحرف کردن و خاموشی صدای اعتراضات توسط سران جنبش) موافقم.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 11:51
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
اینکه تصور کنیم امریکا پشت مردم ایران رو می گیره و حمایتشون می کنه ، عبث و بیهوده است . دو سال قبل هم دیدم . و الانم برای مردم سوریه که هر روز کشته می شن میبینیم . امریکا دنبال منافع خودشه و هر جوری به نفعش باشه عمل می کنه . جمهوری اسلامی باید باشه که امریکا بتونه میلیارد میلیارد اسلحه به عربها بفروشه .
یکشنبه 22 آبان 1390 - 11:28
seven11 - بوداپست - مجارستان
فکر کنم خانم کلینتون گفت رهبران جنبش سبز از آمریکا درخواست کمک نکردند شاید منظورش آقای موسوی و کروبی بوده، حالا اگر مردم شعار میدادند(اوباما یا با اونا یا با ما) نمیتونه به عنوان یک درخواست سیاسی جدی گرفته بشه چون شعار شعاره دیگه.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 11:53
Azadikhah - تكسل - هلند
نایاک فعلا شده است همه کار ه صدای امریکا متاسفانه آنها حتی کسی مثل سازگارا را هم تحمل نکردند چون چند کلمه ای ضد خامنه ای میگفت !! و بیرونش کردند به اضافه احمد باطبی و صحتی و چالنگی . صدای آمریکا شده است صدای مماشتگران با جمهوری اسلامی.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 11:57
homa--ir - هامبورگ - المان
باسپاس ودرود فراوان ار دفاع شجانه وبه حق اقای حسن داعی . من شنیدم / امیدوارم که این یک شایعه باشد جهت ضایع کردن اقای حسن داعی که من شخصا از طرفداران ایشان هستم . امیداست اقای حسن داعی . به این شایعه شخصا با شهامت همیشکی وقدرت بیان متحصر بقردخودشان. جواب دهند . اقای حسن داعی ایا صحیح است که شما مجاهد خلق هستید ?
یکشنبه 22 آبان 1390 - 13:18
xalid - تهران - ایران
. پس بیایید به این فکر کنیم اگر هنوز جمهوری اسلامی روی کار و مردم رو قتل عام می کنه و غربیها فقط حرف میزنن هیچ دلیلی نداره جز این که دارن از این وضع سود می کنن ومنافع اونها با غارت ذخایر، معادن ، منابع و سرمایه های انسانی ایران تامین میشه . به امید داشتن ایرانی آگاه و آباد و فارغ از خرافات و بیگانه پرستی . ایرانی که به دست ایران دوستان باشه و رهبری بشه .
یکشنبه 22 آبان 1390 - 14:21
golly47 - فوكشتاد - المان
آمریکا فعلا ضعیف هست برای حمله به یک کشور دیگر درصورتیکه بتواند این ضعف را جبران کند حتئ یک دقیقه هم معطل نخواهد شد آنها فقط بفکر منافع خودشان هستند و بس آنها افراد جنگجوی هستند که ۳۰۰ سال پیش از اروپا به این قارهٔ آمدند
یکشنبه 22 آبان 1390 - 14:19
xalid - تهران - ایران
. با درود. من برنامه ای رو که آقای داعی در صدای امریکا حضور داشت ندیدم اما حرفهای خانم کلینتون رو در پارازیت شنیدم . مایلم بگم که جز دروغ های بزرگ از این دول خارجی تا امروز چیزی عاید ایران و ایرانی نشده و دوستدارم به همه عزیزانی که دلشون واسه سرزمین ایران و مردمانش می تپه و همیشه در فکر اینن که گامی در راستای پیشرفت و صلح و انسانیت در هر کجای دنیا بر دارن زنده باد بگم و براشون بهترینهارو آرزو کنم و همینطور به دولت کثیف جمهوری اسلامی بگم که دیگه دوره شون سر اومده چرا که با نسلی روبرو هستن که می دونه در زمان حضور خمینی خائن که غلام حلقه به گوش آمریکاییها و انگلیسیها در نوفل لوشاتو شد و با اومدنش به ایران پایه های حکومت استبداد اسلامی رو به سبک و روش برنامه ریزی شده توسط غربیها برای از بین بردن اقتدار ایران و ایرانی بنا کرد آشنا هستن و همینطور میدونن که در تمام دنیا و در طول تاریخ ثابت شده که همیشه وطن پرستان و ملی گراها بودن که به خاک و وطن و مردمشون وفادارو خدمت گذار بودن .
یکشنبه 22 آبان 1390 - 14:20
xalid - تهران - ایران
راستی یادم رفت بگم که یه مثل قدیمی می گه " سگ زرد برادر شغال " یعنی فرقی بین خمینی ، خامنه ای ، کروبی ، احمدی نژاد ، خاتمی ، موسوی ، رفسنجانی و .......... با اوباما و کلینتون و تونی بلر و سارکوزی و پوتین و ... نیست فقط تفاوت در ظواهرشونه و بس .
یکشنبه 22 آبان 1390 - 15:21
RezaPaz - استکهلم - سوئد
با تشکر از آقای داعی بخاطر صراحت لهجه. هموطنان عزیز توجه داشته باشن که ما بازی را واگذار کرده‌ایم به دیگران. از یکسو جمهوری اسلامی متشکل از مافیا و قاچاق چیها و از ایکسو دیگر قدرتهای بزرگ که بدنبال کسب مالکیت کامل ٔبر خاورمیانه هستن.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 16:09
khordad88 - تهران - ایران
احتمالا این آخرین باری خواهد بود که در برنامه دیدشده و دیگر مثل آقای سازگارا دعوت نمیشود .راستی بنده بدلیل لطف برادران نیروی انتظامی (جمع آوری دیش)چند وقتی که به راه راست هدایت شدم و توفیق دیدن سیمای ضرغامی (لاریجانی سابق ) نصیبمان شده !!!!!
یکشنبه 22 آبان 1390 - 16:51
anty mola - اربیل - عراق
دیشب صدای امریکا و اون فرهودی سانسورچی اجازه ندادند که آقای داعی حقایق را برملا کند ،صدای آمریکا صدای مرتجعان اسلامی شده است !!!!!!!!!!!!
یکشنبه 22 آبان 1390 - 17:36
morid - بوشهر - ایران
چه دنیایی شده سگ پاجه اربابش را میگیره.اقای داعی وقتی بهت میگن نوکری امریکا وسیا نکن اخرش همین میشه دیگه.اینها نوکرانشان را عین دستمال گاغذی مجاله میکنند ودور میاندازند حقیقت اینه که اربابت دیگه کاری نمانده که با ایران وانقلاب ان نکرده باشد اونها هم مثل تو مایوس وسر خورده اند جرا سر به سر این پیرزنه خانم کلینتون میذاری وبهش دخیل میبندی؟ انها حتی از VOA ی خودشان هم نا امیدند و میان با BBC مصاحبه میکنند فکر میکنند این بی بی سکینه خیلی بر ایرانیان نفوذ داره.افتاد ؟
یکشنبه 22 آبان 1390 - 18:42
ensanam arezoost - خارگ - ایران
morid - بوشهر - ایران، خیلی وقته افتاده 33 ساله و تو بر میداری حلوا حلوا میکنی و میخوری، مواظب باش تو گلوت گیر نکنه..
یکشنبه 22 آبان 1390 - 19:47
reetoon - تورونتو - کانادا
ایشان کاملاً درست میگن "اوباما با ما نیست با اوناس" ما هم خودمون رو سر کار گذاشتیم اصلا خود اوباما کی‌ هست مگه عروسک خیمه شب بازی
یکشنبه 22 آبان 1390 - 20:46
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
ensanam arezoost - خارگ - ایران. خیلی‌ پر و واضح جواب morid رو دادی..ممنونم ؛)
دوشنبه 23 آبان 1390 - 06:28
demokrasi-solh - صحنه - ایران
morid - بوشهر - ایران، اگه تو راست می گی پس چرا یک انتخابات آزاد در ایران برای مشروعیت بخشیدن به نظام مطلقه می ترسند برگزار کنند اگر بیتعصبانه و خارج از منافع ساندیسیه خودت فکر کنی می فهمی که به این خاطر است که مردم دیگر از دیکتاتورشان منزجرند
دوشنبه 23 آبان 1390 - 07:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.