سپاه پاسداران: در انفجار امروز ۲۷ نفر کشته و ۱۶نفر زخمی شدند

سپاه پاسداران اعلام کرده که در انفجار شدید یک پادگان این نهاد نظامی در اطراف کرج ۲۷ نفر کشته و ۱۶ نفر زخمی شده اند و حال برخی از مجروحان نیز وخیم است.سپاه پاسداران: در انفجار امروز Û²Û· نفر کشته Ùˆ ۱۶نفر زخمی شدند 

سرتیپ رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران به تلویزیون دولتی گفت که در حادثه انفجار در یکی از زاغه ها مهمات ۲۷ نفر کشته و ۱۶ زخمی شده اند و حال برخی از مجروحان وخیم است.

پیش از این سپاه پاسداران تعداد کشته های این انفجار را پانزده نفر و مجتبی خالدی کارشناس مرکز هدایت عملیات بحران کشور تعداد مجروحان حادثه را ۲۳ نفر اعلام کرده بودند.

در پی وقوع انفجار شدیدی در اطراف تهران، سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که این انفجار در یکی از زاغه های مهمات متعلق به این نهاد نظامی رخ داده و ربطی به "آزمایش هسته ای" نداشته است.

خبرگزاری فارس به نقل از اطلاعیه سپاه پاسداران نوشت که "مقارن ظهر امروز انفجاری در یکی از زاغه های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران رخ داد."

محمد مظفر، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ایران گفته است که تنها شش امدادگر "با سگ های زنده یاب" اجازه ورود به پادگان را پیدا کرده اند زیرا "احتمال انفجار مجدد وجود دارد".

آقای شریف در باره علت این حادثه گفته "این انفجار به دلیل جا به جایی مهمات رخ داده است."

او به خبرگزاری مهر گفت: "این انفجار ربطی به آزمایش هسته ای که بعضی رسانه های بیگانه آن را مطرح کرده اند، ندارد".

پیش از این اسماعیل کوثری نماینده تهران و یکی از فرماندهان سابق سپاه، در گفتگو با خبرآنلاین "شایعه خرابکاری" را تکذیب کرده و گفته بود که کمیسیون امنیت ملی فردا علت این انفجار را بررسی می کند.

بعد از این انفجار شدید در اطراف تهران، گزارشهای ضد و نقیضی در باره علت وقوع این حادثه منتشر شد. برخی علت را انفجار جایگاه گاز و بعضی هم انفجار "زاغه مهمات" در پادگانی نظامی در حوالی کرج عنوان کرده بودند.

صدای انفجار به قدری شدید بوده که در نقاط مختلف شهر تهران نیز شنیده شده است.

خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از علی رضا جانه، مدیر کل انتظامی استانداری تهران گفته که "این صدای انفجار خارج از شهر تهران و مربوط به غرب استان تهران (ملارد و شهریار) و در یکی از پادگان هایی که در آنجا وجود دارد، است."

حسین گروسی نماینده شهریار در مجلس به خبرگزاری خانه ملت گفته که این انفجار در "زاغه مهمات پادگان بیدگنه در حوالی ملارد شهریار" رخ داده است.

+50
رأی دهید
-130

baas - روتردام - هلند
تبریک.
شنبه 21 آبان 1390 - 18:36
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
به درک که مردند ،۲۷ تا پاسدار و بسیجیه مفتخوره بیسواد ذوب شده در ولایت جهل و سیاهی کمتر. خیلی‌ خوشحال شدم
شنبه 21 آبان 1390 - 19:33
barbud_daneshmand - گنت - بلزيك
لعنت بر دروغ گویان.کثافت‌ها اینقدر دروغ گفتند که هیشکی باور نمیکنه.
شنبه 21 آبان 1390 - 20:27
greentree - تهران - ایران
به جای انبار این همه مهمات بهتر نیست ما نیمی از پول نفت را برای تحقیق و تکنولوژی هزینه کنیم و از دانشجوهای ممتاز کمک بگیریم ،فضای سبز ایران رو نجات بدیم با مردم ایران خوش رفتاری کنیم ،وقتی‌ ایران پیشرفت کنه دیگه هیچ دولتی جرأت نداره به ایران حمله کنه
شنبه 21 آبان 1390 - 18:49
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
به درک. هر چی کمتر بهتر . الان میرن اون دنیا می بینن این همه مزدوری کردن برای بهشت خبری نیست اونجا چه حالی ازشون گرفته شه
شنبه 21 آبان 1390 - 18:51
topo0l.mopo0l - کرج - ایران
یعنی چی شده این همه انفجار
شنبه 21 آبان 1390 - 22:15
NedayeAzadi - تهران - ایران
میگن داشتن به اعضای حزب الله و القاعده نحوه ی انجام عملیات انتحاری رو آموزش میدادن یکیشون جوگیر شده خودشو در جا منفجر کرده و خودشو و هم همقطاراشو به مقام رفیع شهادت نائل ساخته.
شنبه 21 آبان 1390 - 22:38
Hamid1970 - ارواين - امريكا
انشالله انفجار اصلی هم تو راه.
شنبه 21 آبان 1390 - 23:04
Azadikhah - تكسل - هلند
،سردار حسن تهرانی مقدم از فرماندهان سپاه و مسئول سازمان جهاد خودکفایی سپاه در انفجار امروز به هلاکت رسیده است. رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه علت این انفجار را “جابجایی مهمات و تجهیزات” عنوان کرده و از کشته شدن قطعی ۲۷ نفر و مجروح شدن ۱۶ نفر خبر داده بود. با این حال خبرگزاری قانون به نقل از یک منبع آگاه خبر از کشته شدن حداقل ۴۰ نفر در این انفجار داده، اخبار تایید نشده می گویند پادگان ملارد جزو معدود اماکنی‌ست که ایران موشک های دوربرد شهاب ۳ را در زیرزمین نگهداری می‌کرده است. انفجار در ملارد اتفاق افتاده، اما دوست من الان گفت شیشه های منازل در نیاوران لرزیده. چرا اول اعلام شد یک پمپ گاز ترکیده بعد فارس اعلام کرد کارخانه‌ای در صفادشت کرج منفجر شده، بعد سپاه اعلام کرد نه، زاغه مهمات در پادگان بیدگنه واقع در ملارد منفجر شده؟ تمام این اطلاعات نشان می‌دهد انفجار در تونل‌های زیر زمینی سپاه اتفاق افتاده که باعث شده کل تهران بلرزد.
شنبه 21 آبان 1390 - 22:21
arash_1932 - مشهد - ایران
عیبی نداره زودتر رفتن به بهشت انشالله هرچه زودتر هرچی آیت الله و سپاهی و بسیجی وجود داره برند به بهشت.
شنبه 21 آبان 1390 - 23:28
italia63 - تورین - ایتالیا
خدا .
شنبه 21 آبان 1390 - 23:35
ari jojeh - تهران - ایران
ما در چند کیلومتری اونجا یک کارخانه‌‌ داریم و همیشه به بابام گله می‌کردم این چه وضعی هست، همیش در حال شلیک توپ یا چیزی شبیه اون بودن، شکر خدا تصمیم گرفتن تمام انفجار‌ها رو یک دفعه انجام بدن، به قول بعضی‌‌ها هم این سری این انفجار برای‌‌ آزمایش چاشنی‌ بمب اتم شاید بود، چون انفجار زأغه مهمات دود سیاه و ترکش هم باید داشت که این انفجار نداشت، فقط یک انفجار شدید بود که حتا یه زأغه مهمات هم نمیتونست یه همچین انفجاری داشته باشه،
شنبه 21 آبان 1390 - 23:42
Royan - بوخوم - آلمان
تا باشه از این خبرها , فقط دلم واسه سربازها میسوزه که امیدوارم تو سپاه نباشند و این همه که به هلاکت رسیدن نیروهای بسیج باشند.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 00:10
ali1111 - تهران - ایران
به نه‌ نظر دوستان میتونه تست اتمی‌ باشه؟ اگر باشه آیا عوارض رادیو اکتیو برای ساکنان تهران و کرج و اطراف خطر ایجاد نمیکنه؟ ولی‌ اگر همچین چیزی باشه چرا نزدیک پایتخت؟ شدیدا گیج کننده است.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 01:09
sia_sefid - تهران - ایران
همشون کثافت بودن ولی من از مردن آدما لذتی نمیبرم ...
یکشنبه 22 آبان 1390 - 03:07
Atheist-0 - ونکوور - کانادا
این جواب رجز خونی‌های خامنه ای‌ و حسن نصراله در چند روز اخیره. این درست کپی انفجار در پادگان همدانه که موشکها ی شهاب رفتند هوا. در این سا یت‌ هم نسل بعدی شهاب نگاه داری میشد. این چشم زهر برای اینه که حالیشون کنند امریکا و اسرأئیل مجبور نیستند حمله نظامی کنند اگر لازم باشه از همان دور خدمت میرسند.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 04:54
sattar57 - خوزستان - ايران
ولی اگه اون 27 نفر سربازای وظیفه ایی باشن که خونوادهاشون چشم براهشونن چی ؟ من که نگرانم نکنه ...
یکشنبه 22 آبان 1390 - 07:10
hashamdar - تهران - ایران
من چقدر خوشحال میشم وقتی‌ از این خبرا می‌شنوم. دلم خنک شد تا باشه از این خبرا باشه.. هنوز جنگ نشده مملکت میره هوا !
یکشنبه 22 آبان 1390 - 09:13
xalid - تهران - ایران
درود برشما - Achest-0 درسته خر با ار ار کردن فقط گرگ را برای خودش صدا میکند و فقط خودش از صدای خودش خوشش میاد . اینها هم با رجز خوانی و اربده کشیدن عمل متقابل را انجام می دهند و بس.با تشکر
یکشنبه 22 آبان 1390 - 08:24
Azadikhah - تكسل - هلند
این انفجار بطور همزمان در سه منطقه نظامی در پارچین ( شرق تهران )، بیگدنه ملارد ( غرب تهران و نزدیک ملارد ) و پرند و صفائیه ( جنوب غربی تهران ) رخ داده است. با این همه سپاه تلاش دارد خبر را تنها محدود به یک نقطه نظامی کند. یادتون باشه پادگان ملارد که تنها انفجاری است که خبرش رسما اعلام شده محل انبار موشکهای شهاب سه هم هست!
یکشنبه 22 آبان 1390 - 10:46
shahab46 - هانوفر - المان
همش ۲۷ تا، چه حیف، کثافتها، من از مردن این کثافتها لذت میبرم، مدیریت جهانی ها‌هاها...مدیریت توالت‌های جهان هم نمی‌تونن بکنن(با پوزش از خوانندگان)
یکشنبه 22 آبان 1390 - 11:31
haghighatgo - برلین - آلمان
حیف ...صد حیف که میزان تلفات میگن زیر صد نفره من خیلی خیلی خوشحال تر میشدم چند میلیونی از این مفت خورها و گماشته ها و سگ های هار تازی محافظان منافع اروپائی ها و چینی ها و روس ها و حامیان شکنجه و بربریت در ایران باهاش بدرک واصل میشدند.....!!! موشک عزیز خیلی ممنون که ترکیدی باز هم بترکید ...ایران رو بو گند نجاست تن و بدن تازی ها برداشته است !!!
یکشنبه 22 آبان 1390 - 11:45
a.ahooraei - اهواز - ایران
یه جوک قشنگ:حال آقا خراب بود از تموم کشورهای دنیا واسش دکتر آورده بودند و همگی جوابش کردند. تا اینکه یه دکتره چینی میارن و اون میگه من آقا را معالجه میکنم ، اما نیاز به ١/٥ کیلو مورچه نر دارم ، رفسنجانی میگه باشه! یه جارچی میفرسه توی شهر که حال امام خرابه و یکی از این هم ملیتهای مشهور خودش را معرفی میکنه و میگه من میرم مورچه نر میارم. میره و بعد از دو روز با یه پلاستیک پر از مورچه برمیگرده و چینی یه نگاه میندازه و میگه: آره همه نرند.رفسنجانی یارو را میکشه کنار و میگه؛ من دست مزدت را میدم ، فقط بگو ببینم از کجا فهمیدی که مورچه ها نرند؟ یارو میگه: کاری نداشت، رفتم در لونه مورچه ها و گفتم حال امام خرابه، هر کدوم گفت؛ ؟به … رم ، گرفتم انداختم این تو.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 05:24
Mossadegh - لندن - انگلیس
مردمان بی خرد زیادی داریم !!! چطور میشود که انسان از کشته شدن هموطنانش خوشحال شود.. کسانی که اعضای خانواده ویا بدن خود را برای دفاع از ان اب خاک داده اند امروز ساندیس خورهم خطاب می شوند. دریغ از خرد این بی خردان که اگر(همین ها) نبودنند... الان در خانواده هایتان دارای خواهر و برادر عرب از بعثیان بودید.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 13:22
Mossadegh - لندن - انگلیس
مردمان بی خرد زیادی داریم !!! چطور میشود که انسان از کشته شدن هموطنانش خوشحال شود.. کسانی که اعضای خانواده ویا بدن خود را برای دفاع از ان اب خاک داده اند امروز ساندیس خورهم خطاب می شوند. دریغ از خرد این بی خردان که اگر(همین ها) نبودنند... الان در خانواده هایتان دارای خواهر و برادر عرب از بعثیان بودید.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 13:24
a.ahooraei - اهواز - ایران
Mosadegh- london-بیخود چرت و پرت نگو، کدوم یکی از بی پدر ها توی خط مقدم جبهه بودن، ما چهارتا برادر بودیم که توی جبهه خدمت کردیم و واسه کشورمون جنگیدیم و سه برادر از من آسیب دیدن و دارن با ترکشهایی که توی بدنشون هست زندگی میکنن و یک کدوم از ما دل خوشی از این آخوندها نداشتیم. چرا حرف مفت میزنی، تمام افرادی که اون زمان دفاع میکردند یا همون موقع و یا بعداً با اینها سر و کاری نداشتند ، فقط یکعده قلیل و فرصت طلب. چرا ما نرفتیم بگیم ما آسیب دیدگان جنگیم و حالا کوپن و پول و ماشین میخواهیم. واسه اینکه اینکاره نبودیم. اینهایی که می بینی الآن رشد کردن اغلب نون را به نرخ روز خورن.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 17:44
Mossadegh - لندن - انگلیس
.ahooraei - اهواز - ایران دوست عزیز از اینکه برای دفاع از کشور/ خود وبرادرانت در جنگ شرکت داشتید قابل تحسین و سپاس است... ولی از اینکه با گذشت زمان هنوز روی اداب و فرهنگ خود کاری نکردی جای تعجب است.. بعنوان یک همرزم قدیمی پیشنهاد میکنم که اگر هم با نظر کسی هم مخالفی براحتی و فرهیخته نظر خود را بیان کن. وگرنه با تند خوئی و ...و.. انسان محیط رشد ونمو و مقیاس درک خود را بیان خواهد کرد. به امید سرافرازی ایران
دوشنبه 23 آبان 1390 - 04:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.