مردم را پشت درهای بسته تالار وحدت کتک زدند

کنسرت رایگان احسان خواجه‌امیری، خواننده پاپ در تالار وحدت تهران به ضرب و شتم مردم کشید.
 
به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) احسان خواجه‌امیری، خواننده پاپ و فرزند ایرج، خواننده نام‌آشنا و پیشکسوت در تالار وحدت تهران کنسرت رایگانی برای مردم برگزار کرد.مردم را پشت درهای بسته تالار وحدت کتک زدند 
 
بنا به این گزارش ازدحام جمعیت به قدری بود که مردم از روی سن و در راهروها به ترانه‌های این خواننده گوش می‌دادند.
 
عده زیادی که نتوانسته بودند وارد سالن شوند، پشت درهای بسته اجتماع کرده بودند و عده‌ای از آن‌ها با وجود آن‌که از قبل بلیت تهیه کرده بودند نتوانستند به خاطر ازدحام بیش از حد جمعیت وارد سالن شوند.
 
چنین بود که پس از مدتی کار به درگیری کشید و مأموران حراست عده‌ای از مردم علاقمند به موسیقی را کتک زدند.
احسان خواجه امیری در این کنسرت که با عنوان "آخرین بار" برگزار شد، برخی از ترانه‌هایش را اجرا کرد. "اگر خواستی بمونم"، "هیچ حسی شبیه تو نیست"، "دارم می‌آم پیشت"، "آرزو" و "چشم‌هات" برخی از ترانه‌هایی بودند که خواجه امیری برای مخاطبانش خواند.
 
کنسرت "آخرین بار" در چارچوب جشنواره هنرهای اسلامی "طواف تا ولایت" در قالب یک برنامه تلویزیونی برگزار شد.
 
ایلنا گزارش می‌دهد که ازدحام جمعیت به حدی بود که احسان خواجه امیری ناگزیر شد یکی از ترانه‌هایش به نام "پرنده" را دو بار اجرا کند، زیرا از نخستین اجرای این ترانه ناراضی بود.
 
همچنین این خواننده گفته است که چنین ازدحامی را تاکنون تجربه نکرده و سابقه نداشته که مخاطبانش روی صحنه اجتماع کرده باشند.
 
احسان خواجه امیری متولد ۱۳۶۳ فرزند ایرج، خواننده قدیمی موسیقی ملی ایران و فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی‌ست. او با ترانه "هر چی آرزوی خوبه" گل کرد و به صدا و سیمای ایران راه یافت و از آن زمان تاکنون مجموعاً پنج آلبوم منتشر کرده است.
 

+141
رأی دهید
-57

baas - روتردام - هلند
اسلام همینه.
شنبه 21 آبان 1390 - 18:53
majidmokafat - اصفهان - ایران
مگه رایگان نبوده؟؟؟ پس چرا بهضیا بلیت داشتن؟؟؟ خودمونیم اما ما ایرانیا اینجور وقتا خیلی بی فرهنگیم از سر و کول هم بالا میرن یه وضعیه
شنبه 21 آبان 1390 - 20:50
mansoor_uk - انگلستان - انگلستان
لول حتما بلیطها رایگان بود،نه ...
یکشنبه 22 آبان 1390 - 00:38
دنیای وحشی - تهران - ایران
ایرانیها استاد عدم مدیریت درهرکاری هستند .آخه یکی نیست بگه اول تکلیف خودتون رو با خودتون معلوم کنید که این کنسرت بایستی با بلیط برگزار بشه یا بی بلیط و بصورت رایگان؟ و بعد برنامه اجرا کنید .یعنی که چه یک عده داخل سالن بودند که مجانی اومدند؟ !!!و خیلی ها هم که بیرون بودند با بلیط هم قادربه داخل شدن درسالن نبودند؟!!!خوب این یعنی چه ؟؟؟؟!!عدم مدیریت صحیح درهمه چیز نزد ایرانیان است و ..
یکشنبه 22 آبان 1390 - 00:28
kabootar - لاهور - پاکستان
به نظر من باید اینجور برنامه ها دریک فضای باز در خارج از شهر آزمایش کرد.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 12:26
bawafa1385 - هامبورگ - المان
رژیم قبلی که اسلام را به باد داده بود هر هفته روز های پنجشنبه در مناطق مختلف تهران و مخصوصا در جنوب شهر برنامه های هنر برای مردم ترتیب میداد تا این مردم هنر و هنر مندان مورد علاقه خود را ببینند ویا یک روز شاد داشته باشند. حالا در حکومت نمایندگان الله تبارک وتعالی نه تنها از هنر برای مردم خبری نیست بلکه تنها چیزی که از مردم استقبال میشود کتک . فحش توهین و بقیه موارد رایج در اجتماع است. ناز ترا برم اسلام ناب محمدی من که چطور ان حرمت انسانی را که امام راحل ما که نور به قبر ان ببارد ارزو داشت در این مدت باین مردم عرضه نمودید. الهی که خداوند شما را به بهشت برین هدایت کند و در انجا با حوریان بهشتی همنشین شوید. این هم دعای روز یکشنبه من برای شما ها.البته روز جمعه مردم کافر و بی دین و ایمان فرنگ
یکشنبه 22 آبان 1390 - 14:58
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
مردمی که وقتی بلیط افتخاری گیرشان نیامد (به جای برگشتن به خانه) به زور وارد می شوند و تا روی سن می نشینند، لایق کتک اند. در کدام کشور سراغ دارید که در سطح بالاترین تالار اجرای موسیقی چنین اتفاقاتی بیافتد.
یکشنبه 22 آبان 1390 - 16:16
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.