واکنش خامنه‌ای به شایعه حمله به ایران:‌ سیلی محکم و مشت پولادین ارتش و سپاه

واکنش خامنه‌ای به شایعه حمله به ایران:‌ «سیلی محکم و مشت پولادین ارتش و سپاه»

در ادامه واکنش‌های جمهوری اسلامی به موضوع حمله احتمالی به ایران و گزارش تازه آژانس انرژی اتمی، رهبر جمهوری اسلامی روز پنج‌شنبه به آمریکا و اسرائیل هشدار داد که پاسخ هر گونه «تجاوزی» به کشور «سیلی محکم و مشت پولادین» ارتش و سپاه خواهد بود.
 
آیت‌الله علی خامنه‌ای در جمع دانشجویان افسری به آمریکا و «دست‌نشاندگان» این کشور هشدار داد که «هر کس فکر تجاوز به جمهوری اسلامی» داشته باشد باید خود را برای «سیلی‌های محکم و مشت‌های پولادین ارتش و سپاه و بسیج» آماده کند.
 
به گفته رهبر جمهوری اسلامی، مردم ایران «هر گونه تجاوز و حتی تهدید را به گونه‌ای پاسخ خواهد داد که متعرضان و متجاوزان را از درون متلاشی کند».
 
اظهارات آیت‌الله خامنه‌ای واکنشی است به چند گزارش در رسانه‌های اسرائیل مبنی بر این که نخست‌وزیر این کشور در تلاش است تا در هیئت وزرای این کشور برای حمله به تأسیسات اتمی ایران به اجماع دست یابد.
 
در همین حال اهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل، روز سه‌شنبه این گزارش‌ها را «خیال‌بافانه» نامید، ولی افزود که اسرائیل گزینه نظامی علیه ایران را هم‌چنان منتفی نمی‌داند.
 
مسئله هسته‌ای، مثل «ناموس»
 
در ادامه واکنش‌های جمهوری اسلامی، علی لاریجانی نیز با اظهار این‌ که ملت ایران از «مسئله حیثیتی هسته‌ای» نمی‌گذرد، در مورد «پاسخ روشن» مردم به غرب هشدار داد.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر چهارشنبه با تأکید بر این‌ که مسئله هسته‌ای برای ایران «نقش ناموس» را دارد، اقدامات غرب را «بازی‌گوشانه» خواند.
 
او افزود: «گاهی این بازی‌گوشی‌ها سرشکستنک دارد و بی‌پاسخ نمی‌ماند. آنها (غربی‌ها) تصور نکنند که گستاخی‌شان به ملت ایران با پاسخ روشنی مواجه نمی‌شود.»
 
وی که در استان سمنان سخن می‌گفت افزود: «آمریکا و کشورهای غربی تصور نکنند که اگر اخم کنند و حرف گستاخانه بزنند ملت ایران متزلزل می‌شود... رهبران اروپا و آمریکا باید بدانند که ملت ایران دست از مسئله هسته‌ای که یک موضوع حیثیتی برای آنهاست برنخواهند داشت.»
 
بنابر گزارش‌ها، یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در تازه‌ترین گزارش خود درباره برنامه‌ هسته‌ای ایران که روز سه‌شنبه در اختیار اعضای شورای حکام قرار گرفت، آورده است که «ایران فعالیت‌های مرتبط با توسعه یک وسیله انفجاری اتمی را انجام داده است».
 
علی لاریجانی در واکنش به این گزارش، با اظهار این‌ که آقای آمانو «خیلی متوجه آداب موضوع نیست» و «در گزارش خود داستان‌سرایی کرده» است، گفت: «قبلا این گزارش‌ها با تدبیری بزک می‌شد تا نیات این‌ها روشن نشود و بتوانند به مرور مسئله خودشان را جلو ببرند، اما این‌ بار با موضوع هسته‌ای ایران بچگانه برخورد کردند.»
 
وی با اظهار این‌که روسای جمهور آمریکا و فرانسه پیش از اعلام رسمی گزارش از محتوای آن اعلام حمایت کرده بودند، افزود: «به نظر می‌رسد اوباما سادگی کرد و این موضوع را لو داد که از قبل در این باره ساخت و پاخت شده است.»
 
در همین زمینه، رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت خارجه، نیز روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با ایسنا گفت: «اگر اخبار منتشر شده قبل از انتشار گزارش آژانس را مرور کنید، درمی‌یابید که مقامات آمریکایی پس از ملاقات‌هایی که با آمانو داشتند اعلام می‌کردند که به زودی آژانس گزارشی را منتشر می‌کند که این گزارش نگرانی کشورهای غربی را نسبت به ایران افزایش خواهد داد و اعلام می‌کردند این افزایش نگرانی‌ها منجر به فشار بیشتر و تحریم جدی‌تر علیه ایران خواهد شد.»
 
آقای مهمان‌پرست همچنین با اظهار این‌ که یوکیا آمانو در «آزمون دشواری گرفتار شده است» افزود که وی در تهیه این گزارش «تسلیم خواسته‌های سیاسی مقامات آمریکایی» شده است.
 
انتشار گزارش یوکیا آمانو در مورد برنامه هسته‌ای ایران، تاکنون واکنش‌ تعدادی از مسئولان جمهوری اسلامی را به همراه داشته است.
 
علی‌اصغر سلطانیه، نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، این گزارش را «غیرمتوازن، غیرحرفه ای و سیاسی و تکرار ادعاهای گذشته» خوانده و تأکید کرده است که آقای آمانو «عواقب اشتباه تاریخی خود را خواهد دید».
 
کاظم جلالی، سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس، نیز این گزارش را «فاقد ارزش» و «سفارش شده از سوی آمریکایی‌ها» نامیده است.
 
در عین حال محمود احمدی‌نژاد هم روز چهارشنبه با تأکید بر این‌ که مردم ایران نیازی به بمب ندارند، گفت: «این مردم اگر بخواهند بمب بسازند از شماها می‌ترسند؟ این مردم شما را آدم حساب نمی‌کنند.»
 
علی‌اصغر سلطانیه: آژانش هیچ مدرکی علیه برنامه هسته‌ای ایران ندارد
 
همچنین نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز شامگاه چهارشنبه بازرسی آژانس از ایران را «گسترده‌ترین بازرسی در تاریخ این آژانس» دانست و گفت در این بازرسی‌ها «هیچ‌ مدرکی دال بر انحراف مواد هسته‌ای به سمت مقاصد ممنوع» پیدا نشده است.
 
آقای سلطانیه که با شبکه تلویزیونی «راشا تودِی» روسیه صحبت می‌کرد، افزود: «تمامی فعالیت‌هایمان تحت نظارت آژانس است و تاکنون صدها بازرسی سرزده و بدون اعلام از اماکن هسته‌ای ما از طرف بازرسان آژانس انجام شده.»
 
به گزارش آسوشیتد پرس، یوکیا آمانو در گزارش روز سه‌شنبه در توضیح ابعاد نظامی و احتمای برنامه هسته‌ای ایران، به موارد مختلفی مانند «تدارک مخفیانه تجهیزات و اطلاعات»، «طراحی کامپیوتری و  مدل‌سازی هسته اصلی یک کلاهک هسته‌ای» و «انجام کارهای مقدماتی برای آزمایش سلاح‌های هسته‌ای» اشاره کرده است.
 
علی‌اصغر سلطانیه روز چهارشنبه با رد این اظهارات گفت که آژانس با «بیش از چهار هزار بازرسی» از تأسیسات هسته‌ای ایران متوجه شده است که «مدرکی درباره انحراف مواد هسته‌ای برای مقاصد ممنوع وجود ندارد».
 
وی در ادامه اظهار کرد که ایران بارها از نمایندگان کشورهای مختلف، از جمله نمایندگان اتحادیه اروپا، دعوت کرده است تا از تأسیسات نطنز دیدار کنند و افزود: «اما متأسفانه خانم اشتون از سفر نمایندگان اتحادیه اروپا جلوگیری کرد.»
 
نماینده ایران در آژانس تأکید کرد که ایران برنامه‌ای برای تسلیحات هسته‌ای ندارد و «کاملا» با آژانس همکاری کرده است.
 
غرب و اسرائیل معتقدند که فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارای بعدی نظامی است، اما ایران همواره این اظهارات را رد کرده و تأکید کرده است که فعالیت‌های هسته‌ایش ماهیتی صلح‌آمیز دارند.

+103
رأی دهید
-80

mehr47 - تهران - ایران
آقا برو بجنگ هواتو داریم. شرمنده من کار دارم یه وقت رو ما حساب نکنی
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 17:36
SnakeEater - تهران - ویران
سیلی محکم، مشت پولادین، هوک راست، هوک چپ و بعد یه آبدولیاچگی -- البته تا شما بخوای این فنون رزمی رو اجرا کنی اوشون یه گلوله تو مغز شما خالی میکنن تا فرق زر مفت و تکنولوژی رو بفهمین
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 17:36
romano - تهران - ایران
آخه دیوانه به کجا سیلی می‌زنی با کدام نیروی هوایی، دریایی یا زمینی که حتی از مرز هم نمی‌توانند خارج شوند با کدام نیروی موشکی. خواب دیدی خوشه عزیزم صدام که نزدیکتر از شما بود مگه سعی نکرد تل آویو موشک بارون کنه فلک زده. اون زمانی که تیمسار رحیمی ‌ها و تیمسار نادر جهانبانی‌ها رو به جوخه مرگ می‌دادید و لنگ جوجه میل می فرمودید باید فکر امروز رو می‌کردید. اون روزهایی که هزاران که چه میلیونها متخصص و بازرگان و .. فراری دادید باید فکر امروز رو می کردید اونزمانی که باید با ترکیه عوض سوریه روی هم می‌ریختید باید فکر امروز رو می کردید. خود کرده را تدبیر نیست بخدا سگ کشی از آخوندها در تاریخ ایران بشه که هرچی وحشی گری تو تاریخ نکردیم این جای همش رو پر کنه شب درازه قلندر بیدار. تا حالا با دلقکهات عکس یادگاری بگیر.
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 17:53
romano - تهران - ایران
آخه دیوانه به کجا سیلی می‌زنی با کدام نیروی هوایی، دریایی یا زمینی که حتی از مرز هم نمی‌توانند خارج شوند با کدام نیروی موشکی. خواب دیدی خوشه عزیزم صدام که نزدیکتر از شما بود مگه سعی نکرد تل آویو موشک بارون کنه فلک زده. اون زمانی که تیمسار رحیمی ‌ها و تیمسار نادر جهانبانی‌ها رو به جوخه مرگ می‌دادید و لنگ جوجه میل می فرمودید باید فکر امروز رو می‌کردید. اون روزهایی که هزاران که چه میلیونها متخصص و بازرگان و .. فراری دادید باید فکر امروز رو می کردید اونزمانی که باید با ترکیه عوض سوریه روی هم می‌ریختید باید فکر امروز رو می کردید. خود کرده را تدبیر نیست بخدا سگ کشی از آخوندها در تاریخ ایران بشه که هرچی وحشی گری تو تاریخ نکردیم این جای همش رو پر کنه شب درازه قلندر بیدار. تو حالا با دلقکهات عکس یادگاری بگیر.
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 17:53
a.ahooraei - كلن - المان
کی حاظره یک شب با یکدوم از اینها توی یه اطاق بخوابه و تا صبح بیدار نباشه؟. تو رو خدا نگاه کن همشون از این آبگوشت خورها و دیزی ببلع ها هستند. شکم گنده نشان کم توانیست.
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 18:09
greentree - تهران - ایران
آخه تا کی‌ شما می‌خواهید پول‌های نفت و گاز مردم ایران رو بریزید در بانک‌های اروپا و آمریکا ،بس نیست مردم فریبی؟..
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 18:20
ali baranpooryan - سانتوز - برزيل
سپاه و بسیج اگر همون سپاه و بسیجی‌ باشن که مردمو تو کوچه‌هاع میزنن نه بابا بی‌خیال اما اگر همونای باشن که از ابادان و خرمشهر دفاع کردن آره می‌شه روی ما مردم هم حساب کنی‌ در برابر با خطرات من خودم برمی‌گردم و از وطنم دفاع می‌کنم آلبت نه به خاطر شما آقا سید علی‌ فقط به خاطر ایران به خاطر مادرها ..خواهرها...و ناموسمون..
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 18:20
greentree - تهران - ایران
خامنه ای‌ مردم ایران رو انقدر فریب نده ،اون میلیارد‌ها دلاری رو که خودت و سرداران فاسد سپاه و آقا زده‌های مفت خور در بانک‌های انگلیس و آمریکا و آلمان گذاشتند رو بر گردون ایران تا هم مردم بتونن وام بگیرند هم اقتصاد شکوفا بشه،
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 18:17
vezveznazi - تهران - ايران
بخواب بابا لحاف یخ کرد.از این مشتهای آهنین هم صدام و هم قذافی زیاد لا فشو زدن.هر دوشون هم سینه خاک خوابیدن.نفر بقدی بشا ر اسد یا علی‌ چلاقه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 18:27
hossein75 - جوهور - مالزي
باز این جنس ناب کشیده‌ها .. سیلی‌ نه شیلی،،‌ها ها ها
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 18:42
golamali - نیوکاسل - انگلستان
نوبتی هم باشه نوبت توئه
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 18:53
minajun - تهران  -  ایران
خفه شو،مرتیکهٔ تن لش شیره ای
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 19:03
Royan - بوخوم - آلمان
hossein75 - جوهور - مالزی حالا تازه فهمیدم حرفهای پا منقلی یعنی چی
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 19:30
sevim - مونترال - کانادا
نه بابا!!!! تو خودت سفت بگیر باد نبردت!
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 19:37
parmida_alman - فرانکفورت - آلمان
اگر جنگی هم صورت بگیر اینها میخوان مثل جنگ عراق ملتو بندازن جلو وخدشن از دور نظارت کنن پسرشنم بفرسن ادامه تحصیل...کور خوندین اون ممه را لولو برد. ۴تا مفت خور درستن جم کردین مانور تو خالی‌ که با اولین موشک اولی‌ کسی که فرّار کنه خودتونین جلدهی خیانت کار دزد....بهترین کار اینه که بانک مرکزی و نفت تحریم بشه بعدشم ملت بریزن بیرون خودشون این رژیم دزد فاسد که ۳۲ سال ایران را فقط خراب کردو‌‌ مقژرو فراری داد تجاوز و و .....به زبالهٔ تاریخ بسپرنش....
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 21:07
ItsMeWT - کلن - آلمان
ali baranpooryan - سانتوز - برزیل. مشکوک میزنی داداش. میخوای بگی مثلا آدم اگه مخالف نظام هم باشه بازم باید بره بجنگه؟ نه بابا جون حنا تون دیگه رنگی نداره. ساندیس رو بزن که گرم میشه. راستی ایرانی تا بحال برزیل ندیده بودم! سفارت ایران تو برزیل کار میکنی؟ ؛ )
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 21:24
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
خامنه‌ای آی‌ مردک بیسواد، نخواه که قدرت کوبنده ارتش اسرائیل را امتحان کنی‌، چنان بلایی سرت می‌‌آورند که آرزو میکنی‌ هرگز وجود کثیفت به دنیا نیامده بود! مردک بیشعور اگر حمله‌ای بشود، پیشتر از همه بدست مردم به ستوه آماده تیکه تیکه خواهی‌ شد آی‌ الاغه ۱ دست، با دمه شیر بازی نکن آی‌ ابله تریاکی
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 21:54
1k adame sadegh - تورنتو - كانادا
مردیکه الدنگ جفنگی از خودتو آن مجتبی‌ عنترت مایع بذار دست از سر این ملت مظلوم بردار گورتو از این مملکت عزیز ایرانمان گم کن.
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 22:06
souroosh - ساری - ایران
معاویه زمان دوباره فریاد براورد
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 22:23
IRANI AZAD-1361 - اصفهان - ایران
یه واژه جالب بکار برد علیه اسرائیل که نشان میده قدرت اول مملکت وقتی عصبانی بشه ادبیات خودشو چجوری بروز میکنه آن هم خطاب کردن اسم اسرائیل به نام "سگ" نگهبان امریکا تو رو خدا ببیند کسی که به قول خودشون حرف اول و تو مملکت میزنه بصورت رسمی و علنی به چه صورت ادبیات خودشو نشون میده و ایران و فرهنگ ایرانی دست کی افتاده بعدش هم میگن علت فقر و فحشا تو جامعه تهاجم فرهنگیست برید جمش کنید بابا سی ساله خسته شدیم از دو دوزه بازی کردن هاتون.
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 22:23
ali baranpooryan - سانتوز - برزيل
ایتسموت - کلن - آلمان. نه عزیز اگه من و میشناختی ساندیس واسم نمیفرستادی ..اینجا حتا سفارت نمیخواد پاسپورتم و بده چه برسه باهاشون کار کنم...ولی‌ وطنم و دوست دارم دوست ندارم . کله زرده آمریکایی‌ یک یهود ایی افراطی بیاد تو مملکتم..دوست دارم خودمون باشیم نه مثل عراق و افغانستان بمون فرمون بدن اگه میل هم داری بهت آدرس میدم تا ببینی‌ کی‌ هستم و از اونا نیسم
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 23:37
new-iran - منچستر - انگلیس
حالا مصیبتهای جنگ که به کنار ولی جالب بود اگه می فهمیدیم تو جنگ واقعی چقدر دوام میارن...یعنی چند روز.!!! با این همه ادعای توان جنگی و "شهید پروری" سپاه و بسیج .
جمعه 20 آبان 1390 - 01:49
antidictatour - پاریس - فرانسه
زنگه.....زنگه
جمعه 20 آبان 1390 - 03:05
اميراردلان - تهران - ايران
درود یادتان نرود ایران بعد از جنک با عراق و تجاوز طالبان به خاک ایران و کشتن به اصطلاح سفیران ما حتی کوچکترین کاری نکرد بابا رضا شاه هم ازاین حرفها میزد ولی 48 ساعت دوام نیاورد صدام قزافی و.. بخدا تاریخ مصرفشان بگذره رفتن اینا همش حرفهای عاشقانست بدرود
جمعه 20 آبان 1390 - 07:33
Arash آرش - لندن - بریتانیا
خمینی و خامنه ای و سایر سران رژیم شدیدا بزدل هستند کما اینکه خود خمینی در اوج قدرت شاه از ترس شاه او را ظل الله یعنی سایه خدا می نامید. پس جیغ های بنفش خامنه ای و سایر سران رژیم ضد ایرانی فقط انسان را یاد سوت زدن در تاریکی توسط شخصی که از وسط قبرستان عبور میکرد را بیاد می آورد. تحریمات شدید بخصوص نفتی، گازی و بنزین و همکاری با نیروهای آزادیخواه ایران تنها راه عملی خلاص شدن از دست این رژیم تروریستی است که از وحشت سرنگونی بدنبال بمب اتمی نیز میگردد. البته در صورتی که رژیم توسط ملت ایران هنوز سرنگون نگشته باشد و ثابت شود که رژیم در آستانه کسب بمب اتمی است، بمباران تمامی مراکز هسته ای، پادگانهای پاسداران تروریست و سران بزدل رژیم ضد بشری بعد از اخطار به مردم برای تخلیه اهداف بمباران، تنها راه توقف آن است.
جمعه 20 آبان 1390 - 07:57
Azadikhah - تكسل - هلند
1-آقای خامنه‌ای آن زمان که محمودک تو کشوری را به حذف از روی نقشه تهدید می‌کند آن زمانی‌ که سیاست یک کشور بر مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس خلاصه میشود! آن هم به ظاهر چرا که منافع غرب همیشه در وجود ایران ضعیف است! باید فکر این روزها را هم میکردید چطور وقتی‌ صحبت از بمباران و حمله نظامی میشود مردم ایران جواب محکم میدهند و مشت پولادین دارند اما همین مردم وقتی‌ حق خود را از انتصاباتی که ساخته و پرداخته خودتان بود طلب کردند باتوم و گاز اشک آور دریافت کردند نداهایشان را کشتید سهرابهایشان را مثله کردید ترانه هاشان را سوزاندید! آقای خامنه‌ای برای شما ایران مفهومی ندارد ایران برای شما و رژیم جمهوری اسلامی قسمتی‌ از امپراطوری بربادرفته اسلامی است که شما می‌خواهید به خیال خامتان دوباره بر اساس مکتب شیعه احیایش کنید و خزانه های پرپول ایران را در راه اسلام به فنا دهید، آقای خامنه‌ای چرا به وقت اختلاس و تحصیل در خارج از کشور و هزاران مزایای باید این مزدوران شما باشند که از سرمایه ملی‌ استفاده کنند
جمعه 20 آبان 1390 - 07:58
Azadikhah - تكسل - هلند
2-اما به وقت جنگ و بدبختی این مردمان ایران باشند که گوشت دم توپ شوند! آقای خامنه‌ای باد کاشتید و طوفان درو خواهید کرد نسلی که شما آن را گرفتار فقر و اعتیاد فحشا کردید دیگر طاقت ندارد،! برای مجروحین و بازماندگان جنگ ۶+۲ چه کردید؟ جواب همسران همت و باکری را چگونه دادید؟ آن دلاورانی که آلوده به قدرت نشدند را چگونه ارج نهادید! نه آقای خامنه‌ای این نسلی که شما و حکومت انقلابیتان سوزاند دگر خسته شدند، اولین بمب و موشکی که به مرز پر گوهر من شلیک شود مقصرش شمایید و باید مردم با فریاد مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر جمهوری اسلامی به طرف خیابان پاستور حرکت کنند دشمن واقعی‌، ضحاک زمانه کسی‌ جز شما نیست آنچه که تو و خمینی جنایتکار بر این مردم روا کردید چیزی کم از ویرانی اسکندر و صدام و چنگیز ندارد! باش تا ببینی‌ چگونه باید دنبال سوراخ فاضلاب همچو ستایش شده ات قذافی بگردی! به راستی‌ از تو دشمن تر چه کسی‌؟.
جمعه 20 آبان 1390 - 07:59
Azadikhah - تكسل - هلند
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 22:23. ali baranpooryan - سانتوز - برزیل. سی سال هست که خارجی در این کشور حکومت میکنه، خارجی حتما باید بلوند باشه که شما قبول کنی؟ وزیر خارجه ات میدونی کجایی هست؟ امام جمعه و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس. اینها خارجی نیستند؟. کشتاری که در عاشورای 88 شد از هموطنان تو دست لبنانیها در آن بود، . پول نفت مردم بدبخت ایران در جیب حـ... ای مثل حسن نصرالله، مملکت دست خارجی است شما اطلاع نداری?جنگ ایران و عراق تازمان فتح خرمشهر دفاع از وطن بود و بعد از آن سودای حاکمان بود که در حال و هوای کربلا و قدس بودند. در آن جنگ طرف مقابل واقعاً در جهت اشغال کشور و سودای دست انداختن به خاک میهن داشت و همه کسانی که در این راه جانفشانی کردند به معنی‌ واقعی‌ جانبخته راه وطن بودند که روحشان قرین رحمت حق باد، و اگر چنین شرایطی پیش بیاید هیچ کس دریغ نخواهد کرد
جمعه 20 آبان 1390 - 08:04
Azadikhah - تكسل - هلند
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 22:23. ali baranpooryan - سانتوز - برزیل: ولی‌ اینبار قضیه فرق می‌کند اینجا یکطرف دعوا حاکمانی به ظاهر همزبان ولی‌ دشمن تر از دشمن خارجی‌، که سودای حکومت بر جهان با ایدئولوژی تمامیت خواهی‌, که حتا به مردم خودشان هم رحم نمیکنند و تمام قواعد نوشته و نا‌ نوشته رأ زیر پاگذشته اند، در مقابل قلدر تر از خودشان قرار میگیرند.اینجا دیگر دفاع معنا ندارد، چرا که جنگ احتمالی‌ ( که امیدوارم رخ ندهد) نتیجه سودای گروهی ابله، نادان، خائن، و وطن فروش که در فکر تثبیت قدرت ظالمانه خودشان هستند،میباشد و سرمایه زیر زمینی‌ و روی زمینی‌ کشور رأ با سیاست‌های اشتباه خود به باد فنا میدهند.
جمعه 20 آبان 1390 - 08:06
bavar88 - آمستردام - هلند
Azadikhah - تکسل - هلند. شما خودت را ناراحت نکن ما خودمون میدونیم که چطور از وطن خود دفاع کنیم این بحث‌ها جز بازی سیاسی برای گرفتن امتیاز از جمهوری اسلامی است...پولت را بگیر و راحت باش..انقدر ایرانی‌ با غیرت فعلا است که به شما نیازی نیست..خسته شدیم از ... رنگارنگ..
جمعه 20 آبان 1390 - 11:09
gol andam - زوريخ - سويس
این احمق‌ها فقط بفهمن دشمن قوی تر از اونی بود که فکر میکردن می‌پرن توی جت‌های شخصی‌ فرار رو بر قرار ترجیح میدان بعد هم میگن ملت کیلو چند ،،،،دروغگو تر دزد تر اشغال تر از اینا خودشونن،،،دلسوزی در وجود این قاتل‌ها وجود نداره،،،،از سمت چپ فقط نگاه کنین چه سعی کرده شکمو توی نگاه داره ،،،باقی‌ هم که نیازی به گفتن نیست
جمعه 20 آبان 1390 - 13:32
Azadikhah - تكسل - هلند
منظورت از ما کیا هستند؟شما که یک نفر بیشتر نیستی‌!از اینکه شما طرفدار ولایت دزد و جنایتکار در ایران هستی‌ شکی در آن نیست پولی‌ که من و امثال من داره از کار هست نه از طرفداری دولت کودتا و جنایتکاران! و هر کسی‌ برای وطنش نگران می‌شه ولی‌ بدون سند و مدرک برچسب و انگ به کسی‌ زدن خیلی‌ بی‌منطق و بیمعناست.من از طرفداران جنگ نیستم عزیز، اشتباه گرفتی‌! و اگرهم خدایی نکرده جنگی اتفاق بیفته مطمئن باش این جنگ با جنگ ایران و عراق خیلی‌ فرق داره دلیلش رو هم در بالا توضیح دادم .برای هیچ کس هم تکلیف تعیین نفرمایید.یا حق
جمعه 20 آبان 1390 - 14:16
*پسر شجاع* - تهران - ایران
اگه رو من حساب کردی از حالا میگم شرمنده .من یکی نیستم!..تا اونجایی که میدونم خیلی از جوانهای دیگه مثل من 1000 تا آرزو دارن حاضر نیستن که بخاطر اینکه تو 2 روز بیشتر حکومت کنی جونشون رو از دست بدن ..حتی روستاییها که حالا بیشتر از شهری ها حالیشونه ..اگر هم دیدی یه عده بخاطر ساندیس اومدن ازت حمایت کردن اون قضیه اش فرق میکنه ..ایندفعه قضیه مرگ و زندگیه..قذافی با پول اینهمه مزدور اجیر کرد ولی وقتی گرفتنش تنها بود ..
جمعه 20 آبان 1390 - 16:13
bawafa1385 - هامبورگ - المان
رهبر عظما وبزرگوار کشور اسلامی ما که همیشه دارد سیلی میزند و یا میخواهد سیلی بزند. اخه اقاجان قربان ان هیکل کافه ای تو برم من .عزیزم جانم من نفهمیدم با کدام دست میخوای این سیلی را بزنید. زدن سیلی هم باید جانانه باشد. سیلی را انطوری نزنید که طرف دادبکند و بگوید زرشک
جمعه 20 آبان 1390 - 17:28
marius111 - بو خارست - روماني
این سپاه و این بسیج و این ارتش فقط برای مردم بی‌ چاره ما شیرن فکر نکنم جلوی متجاوز به ایستن
جمعه 20 آبان 1390 - 21:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.