مرد معتاد دختر ۶ ساله‌اش را از طبقه سوم پرت کرد

مرد معتاد دختر Û¶ ساله‌اش را از طبقه سوم پرت کردروزنامه ایران : مرد معتاد بر اثر توهم ناشی از مصرف «شیشه» در جنایتی هولناک دختر 6 ساله‌اش را از طبقه سوم به پایین پرت کرد.

شامگاه دوشنبه – 16 آبان – ساکنان یک ساختمان سه طبقه در خیابان شهرآرا با شنیدن صدای گریه‌های «درسا» کوچولو که از همسایه‌ها کمک می‌خواست به پشت در آپارتمان آنها در طبقه سوم رفتند. اما پدر «درسا» حاضر به باز کردن در خانه نشد و دقایقی بعد نیز صدای جیغ وحشتناک دختر کوچولو به گوش رسید و ناگهان سکوت همه جا را فرا گرفت. در همین لحظه رفتگر شهرداری که سرگرم تمیز کردن کوچه بود در حالی که از مشاهده صحنه پرت شدن دختر 6ساله از سوی پدرش وحشت زده بود بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

مرد معتاد دختر Û¶ ساله‌اش را از طبقه سوم پرت کرددقایقی بعد که مأموران کلانتری 137 نصر در محل حاضر شدند مرد رفتگر گفت: داشتم کوچه را تمیز می‌کردم که با شنیدن صدای فریادهای یک دختربچه از پنجره طبقه سوم این ساختمان توجه ام به آن سو جلب شد و متوجه شدم مرد جوانی دخترک را بغل کرده و در یک لحظه باورنکردنی او را به پایین پرت کرد. پیکر درهم شکسته و خونین دختر کوچولو چند متر جلوتر از من روی زمین افتاد. مأموران بلافاصله محسن ـ پدر «درسا» ـ را به اتهام قتل دستگیر کردند.

با اعلام موضوع این جنایت به بازپرس محمد شهریاری – قاضی کشیک ویژه قتل – تیم ویژه جنایی نیز خود را به محل حادثه رسانده و تحقیقات از متهم آغاز شد. مرد جوان که خود را کارمند اخراجی یکی از شرکت‌ها معرفی می‌کرد در بازجویی به مأموران گفت: چندی قبل همسرم از من طلاق گرفت و حضانت دخترم نیز به من سپرده شد، تا اینکه با زنی به نام بیتا آشنا شده و او را به عقد موقت خود درآوردم اما «درسا» از همسرم متنفر بود و حاضر به دیدن او نبود. شب حادثه نیز درباره این موضوع با دخترم درگیری لفظی پیدا کرده و چون «شیشه» مصرف کرده بودم حالت طبیعی نداشتم در یک لحظه او را بغل کرده و از پنجره به پایین انداختم.

بدین ترتیب پس از اعترافات متهم وی بازداشت شد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین دستور شناسایی و احضار بیتا – همسر دوم متهم – و تحقیق و بازجویی از وی صادر شده است.

+126
رأی دهید
-31

leila leila - گوتنبرگ - سوئد
آدم دلش بدرد میاد .. نمیفهمم این اجبار در دادن حضانت به پدر آخه چه معنی داره .. اغلب بچه‌هایی که بعد از طلاق والدین به پدر واگذار میشن سرنوشت تلخ و شومی دارن
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 00:55
pelle - استکهلم - سوئد
چقدر وحشتناک!!!! دراین هفته ،این سومین خبر دلخراش از قتل کودکان بیدفاع ایران است که میخوانم . آخه آنجا چه خبره !!این چه هوایی است که بعضی آدمها تنفس میکنند که اینجوری سنگدل شدند. باورش واقعا مشکله .
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 01:12
ekman - شیراز - ‫ایران
وقتیکه حضانت و سرپرسی دختر بچه‌ای را همینطور کشککی به پدرش میدهند و مادر بی‌چاره صاحب فرزندش نیست،انتظار اتفاقات دلخراش هم عجیب نیست.جنین نه ماه در بطن مادر تغذیه میشود و بدون وجود مادر و نقش زن در تولید مثل نوزادی متولد نمی‌شود که افتخار ملکیتش را در اسلام به پدر میدهند
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 01:01
a.ahooraei - كلن - المان
وای وای وای از دست این خلق روانی و اسیر اسلام و آخوند زده و آکنده از تمامی معضلات، چرا این ملت این شدند؟ چرا حاظرند خودشون و جگرگوشه هاشون را فدا کنند اما حاظر نیستند این بانیان این فجایع را نابود کنند. چرا پدری حاظر میشه فرزند ٦ ساله خودش را بخاطر هیچ بکشه اما قادر نیست فکر بکنه که این همه بدبختی که عایدش شده ، مسببش کی هست؟ از این بدتر هم خواهد شد مثل روز روشن مشخص هست.
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 01:20
*Fanoos* - ايران - ايران
بخدا این خبر آنقدر وحشتناکه که دست آدم به کامنت نمیره !تاسف باره
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 01:31
ukguy4u - لندن - بریتانیا
دست مادر هم بدن زیر دست نا پدری آزار میبینه. کم نداریم بچه که به دست ناپدری کشته شده.
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 01:59
roxana_110 - تهران - ایران
نازنینم تو بخواب گرگه بیداره این دنیا پر خاره. نازنینم اونکه بی تابه اونکه دلش در تب و تابه اونکه دنبال سرابه اون همه ما آدماییم آدمای پر ادعاییم . نازنینم اونجا که تو هستی میخوره شلاق کسی به جرم عشق و مستی. اونجا هم مثه اینجا پر اعدام و شکنجه اس یا که روی دیوار زندون از نا امیدی جای پنجه اس؟. نازنینم میگن اونجا پر از عدالته نکنه اونجا هم مثه اینجا همه چی جهالته. اینجا همه چی مایه خجالته همه چی پر از کثافت و رذالته. ننگ بر امثال تو!
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 01:56
smile_with_flowers - ونکوور - کانادا
بی‌ شرف تو که حال طبیعی نداشتی‌ چرا خودتو پرت نکردی؟ :)
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 02:05
ashkan - اصفهان - ایران
خیلی تاسف انگیزه
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 09:03
ashkan - اصفهان - ایران
خدا لعنتش کنه
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 09:03
دنیای وحشی - تهران - ایران
smile-with-flowersونکور-کانادا هزاران آفرین بر کامنتی که دادید بله منهم کاملااااا با حرف شما موافقم که اگر حال طبیعی نداشته چرا به جای اون دخترک معصوم خودش را از بالکنی پایین پرت نکرده ؟؟!! همیشه معتقد بودم و هستم اگر کسی به بهانه اینکه دیوانه است و حالت غیر عادی دارد بخواهد به دیگران آسیبی بزند به هیچ وجه نمی بایستی مورد قبول واقع بشود .چرا که آدمی را دیوانه و مریض و غیر عادی می نامیم که به خودش آسیب برساند و نه به دیگری .
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 03:05
Taraneه - کانادا - کبک
ببین چی به اسم مخدر بین مردم پخش میکنن که اینجوری شدن رییس دولت هر کشوری بود با این وضع خودشو دار زده بود شرم به اونایی که باید حافظ جان و مال مردم باشند.
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 03:28
Royan - بوخوم - آلمان
این شیشه هم شده بهانه قتل برای ملت . چقدر خوشحالم که توی ایران نیستم و از هوائی که این آشغالها تنفس میکنند تنفس نمیکنم.
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 03:56
bawafa1385 - هامبورگ - المان
مرتیکه عمله عقده ای بی عقل بی منطق بی شعور . من نمیدانم این حیوانات در کجا زندگی کردند . در کجا استخوان بندی زندگی و عاطفی اینها شکل گرفته .این جانوران بی پدر مادر که یک زن بیچاره ای را بسیه روزی کشانده وزن بدبخت دیگری را هم اویزان خودش نموده وبدلیل بی لیاقتی و بی شخصیتی از محل کارش اخراج گردیده.معتاد شیشه هم شده که مسلما تامین هزینه ان فقط باید با فروش همان کالا تامین شود یعنی یک قاچاقچی . ناراحتی من از این بیشعور از در هم امیختگی زندگی شخصی این حیوان نیست . ناراحتی من بخاطر ان دختر بچه فرشته ای است که در خانواده یک چنین حیوانی بدنیا امده و باین صورت بزندگی ان طفل معصوم خاتمه داده شده.عجب پدر بی شرف بی پدر مادری
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 03:46
pariha - كويت - كويت
چقدر کودک آزاری در ایران زیاد شده اصلا ایران غیر قابل تحمل شده همه جای دنیا مواد مخدر استفاده میکنند ولی نمیدونم چرا هر روز باید شاهد اینهمه حوادث دلخراش در ایران باشیم
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 08:30
massoudoslo - اسلو - نروژ
باید یقه بانیان حق حضانت و وارد کنندگان مواد مخدر و سرخوردگی و توحش اجتماعی فرهنگی و فقر را گرفت .بچه ۶ ساله !!!! حتا تصورش هم غیر ممکنه .
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 10:04
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
خمینی ... ما معنویت شما را که حکومت شاه از بین برده به شما بر میگردانیم.......خمینی‌ای امام..!!! یادتان هست این عرر عرر؟؟
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 10:28
م ر - تهران - ايران
تف بر مملکتی که حضانت کودک معصوم و بی گناه را به مردی که نامرد و انگل جامعه است میدهد ولی به اون مادر بیچاره که حقش از این زندگی نکبت بار همون کودک معصوم بود داده نمیشود مرگ بر اون قاضی ی که اینطور قضاوت میکند و من فکر میکنم قاتل این طفل اون قاضی کثیف و بی ناموسه که اینطور حق را به ناحق واگذار کرده مرگ بر شماها باد که هر روز باید آدم خبرهای ناگوار و عجیب بشنود تف به ذات کثیف و بی وجدانتان
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 12:13
roxana_110 - تهران - ایران
اینقدر حرص نخورید مرتیکه بی ناموس خودش ولی دمه خیالتون راحت خودش رضایت میده از زندان میاد بیرون !!! این است قوانین مملکت ایران!
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 16:00
Neda02 - اتاوا - کانادا
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. آره این عرعر را بارها شنیده‌ایم. راست گفت. این کار را به خوبی انجام داد. معنویت از دست رفته بزرگترهای ما را به نسل جدید برگرداند. فقط معنویت را به معنویت کثافت اسلامی تغییر داد.
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 20:10
bawafa1385 - هامبورگ - المان
در اینگونه جنایات که بکرات در دنیا و مخصوصا کشور های عقب مانده که ازدواج بر پایه چشم وابرو ویا میزان در امد و داشتن امکانات مالی طرف مقابل صورت میگیرد بیشتر اتفاق میافتد. کل این جنایت را نمیشود در چند کلام توضیع داد. اصولا بچه نیاز بمادر داردومخصوصا دختر بچه که بدون مادر امکان رشد اصولی نخواهد داشت. ان پدر بی شعور که میدانست زمانی که مادر بچه راضی بنگهداری طفل خود نمیباشد مسلما یک زن غریبه هیچگاه نخواهد توانست این بچه بیگناه را نگاه دارد.ان مردک عمله میبایستی انقدر مردانگی و شرف داشته باشد بخاطر همین بچه با همین زن اول خود بیک طریقی بتوافق میرسید. ان مردک بیشعور که زن را برای همخوابگی گرفته و عامل اصلی این جنایت شده اگر باندازه یک حیوان شرف و درک ووجدان داشت تا بسن عقل رسیدن ان بچه مانع این جدائی میشد. اینگونه تصمیم گیری ها نیاز بداشتن شعور یا داشتن فامیلهای باشعور که قادر بدرک مشکلات بوده و با پا درمیانی مانع این جدائی میشدند. حیف که صد حیف که اکثر ما ها فقط ادعا داریم و از حل یک مشکل ساده خانوادگی عاجزیم. شعور چیزی نیست که هر کس بتواند انرا داشته باشد. باور کنید
جمعه 20 آبان 1390 - 19:22
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.