پسر 4 ساله دختر عموی 2 ساله اش را کشت!

فارس: مرکز اطلاع رسانی پلیس لرستان گفت: نگهداری یک قبضه اسلحه در منزل موجب مرگ یک دختر بچه دو ساله توسط پسر عموی چهار ساله‌اش شد.

پسر 4 ساله دختر عموی 2 ساله اش را کشت!

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی لرستان، فرماندهی انتظامی دورود گفت: نگهداری یک قبضه اسلحه در منزل موجب مرگ یک دختر بچه دو ساله در شهرستان کوهدشت شد.

در پی‌اطلاع یک فقره قتل در روستای توه خشکه ماموران انتظامی شهرستان کوهدشت بلافاصله به محل اعزام شدند، که مشخص شد دختر بچه دو ساله‌ای با نام "ه - گ" بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داده است.

در روز حادثه پسر عموی مقتول که چهار سال دارد به سراغ اسلحه کمری موجود در منزل رفته و در حین بازی ناگهان دست به ماشه اسلحه برده و با اصابت گلوله به سینه این دختر دو ساله به زندگی او پایان می‌دهد.

+120
رأی دهید
-36

sevim - مونترال - کانادا
دیگه خدا زو شکر حالا نوبت بچه هاست!!! مملکت گل و بلبل!!
‌چهارشنبه 18 آبان 1390 - 17:26
potatis - مالمو - سوئد
ایرادی نداره عوضش از حالا ذخیره می‌کنیم واسه ۱۴ سال دیگه که ۱۸ سالش شد اعدامش می‌کنیم تا درس عبرتی بشه واسه گروه سنی‌ ۴ سال تا دیگه آدم نکشن.
‌چهارشنبه 18 آبان 1390 - 16:54
gol andam - زوريخ - سويس
سرم دیگه داره سوت میکشه ،،،،،،کار از شاخ در آوردن گذشته به جای ۲ تا ۶ تا شاخ دارم،،، آخه کدوم آدم احمقی اسلحه رو جلوی بچه میذاره ؟؟؟بزرگترش باید گوشمالی بشه
‌چهارشنبه 18 آبان 1390 - 19:01
keyvan_aria - لوزان - سوئیس
potatis - مالمو - سوئد. :))))))))))))))))))))
‌چهارشنبه 18 آبان 1390 - 21:22
*Fanoos* - ايران - ايران
هردم از این باغ بری میرسد // تازه تر از تازه تری می رسد !!!!!!!!!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 18 آبان 1390 - 22:17
delmorde - یوتوبوری - سوئد
اینجا قانون اسلام چی میگه چه کسی باید قصاص شود. بقول دوست هموطن باید بچه را در زندان کودکان نگهداری کرد تا 18 ساله بشه یا پدر و مادر بخصوص پدر باید بشدت مجازات شود.
‌چهارشنبه 18 آبان 1390 - 22:41
delmorde - یوتوبوری - سوئد
اینجا قانون اسلام چی میگه چه کسی باید قصاص شود. بقول دوست هموطن باید بچه را در زندان کودکان نگهداری کرد تا 18 ساله بشه یا پدر و مادر بخصوص پدر باید بشدت مجازات شود.
‌چهارشنبه 18 آبان 1390 - 22:40
Warrior in london - لندن - انکلیس
مرد حسابی میخوای اسلحة نیکرداری قایمش کن رو ظامن بذار خشابش خالی کن مکة تو خط مقدم جبهة زندکی میکنی
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 01:40
gharibe UAE - ابوظبی - امارات
از کجا معلوم که دسته بزرگتری تو کار نبوده و برا اینکه نخوان س ج پس بدان میگن این بچه این کار و کرده در هر صورت جانی گرفته شد و مادری عزادار
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 05:40
massoudoslo - اسلو - نروژ
اینقدر برخی از خبر ها عجیب و سنگین هستش که نمیشه فهمید ! چطوری ممکنه یه بچه چهار ساله یه پیستول پره بی ضامن به دست بگیره و شلیک کنه و کسی هم اطرافش نباشه !!؟ بفرما این بچه تو یه زراتخانه زندگی میکرده و یا با یه مشت آدم مدهوش و مست !
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 08:53
م ر - تهران - ايران
من موندم این بچه 4 ساله چطوری ماشه کلت رو کشیده چگونه خیلی سفته برای یک بچه به این راحتی نیست که بتونه راحت بکشه و نشونه اش هم دقیقا روی سینه اون طفل گرفته باشد واقعا که... !
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 12:04
nader46 - لندن - انگليس
خب این یکی‌ را هم مثل قاتل داداشی که ماه قمری عربی‌ حساب کردید و کشتینش،،این یکی‌ رو هم یوم لله و عربی‌ سنش را می‌شه تا عید نوروز ۱۸ سال تمام حساب کرد،،و در آستانه ساله نو ایرانی‌،،یک اعدام کودک که رقص مرگش هم لابد واسه خلایق طالبِ اعدام و قصاص ،،،جالب تر و هیجان انگیز تر هست،،عیدی خوب و خدا پسندانه‌ای می‌شه،به قول اون کاربر??,,,,جوونی‌ که سلاح سرد حمل می‌کنه و یا هرکسی حتا ۶ ساله را هم که چاقو داشته باید اعدام v مجازات کرد
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 15:42
nader46 - لندن - انگليس
اینجا دوست من یکی‌ دوتا سلاح شکاری با مجوز داره،،،واسه نگاه داری در خانه باید یک جاسزی دور از دست ،و مخفی‌ داشته باشه،،مهم تر از همه این باید حد اقل باز کردنش نیم ساعت طول بکشه،،،چرا؟واسه اینکه اگر در حین عصبانیت و بگو مگو با کسی‌،،خواست بره سراغ اسلحه ،،لا اقل در این مدت حد اقل نیم ساعتی‌ که مشغول باز کردن جاسازی می‌شه،،عصبانیت و خشمش فرو کش کنه،،،اما تو ایران اسلحه شکری(shekari )و جنگی را من خودم بارها دیدم به دیوار آویزان می‌کنن
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 15:55
felora - تهران - ایران
nader46 - لندن - انگلیس _ اتفاقا دایی من هم از این تفنگ ساچمه ای های نیمه شکاری داره که قبلا روی دیوار برای تزیین میزد ولی حال با بالاتر رفتن سنش و چیزهایی که میشنوه.. دیگه شبها میذاره بالای سرش ومیخوابه! دیگه چه شود نادر جون نمیدونم .. ولی واقعا بچه 4ساله مگه زورش میرسه / کمی غیر باور کردنیه
جمعه 20 آبان 1390 - 12:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.