بیانیه بازیکنان تیم ملی: سوگند یاد می‌کنیم کار نصرتی عمدی نبود!

بیانیه بازیکنان تیم ملی:

سوگند یاد می‌کنیم کار نصرتی عمدی نبود!

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای سوگند یاد کردند که حرکت ناشایست و غیر اخلاقی محمد نصرتی تعمدی نبوده است.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال، متن کامل این بیانیه را که به امضای کلیه بازیکنان حاضر در اردو، کادر فنی و سرپرست تیم رسیده، به شرح زیر اعلام کرد:

بنی آدم اعضای یکدیگرند / که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به در آورد روزگار / دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی / نشاید که نامد نهند آدمی

هدف از نوشتن این چند خط و امضاهای زیر آن نه تنها جمع کردن طومار نیست، بلکه محکوم کردن حرکات ناشایستی است که می‌تواند به فرهنگ و آبروی صنف پرطرفدار فوتبال که ما بازیکنان تیم ملی نیز جزیی از آن هستیم، آسیب جدی برساند.

ما بازیکنان تیم ملی که روزها و شب‌های بسیاری را کنار یکدیگر گذرانده‌ایم وظیفه خود می‌دانیم در این برهه که هجمه سنگینی علیه یکی از بازیکنان باسابقه، موثر و خوش اخلاق تیم ملی ایجاد شده با شناختی که از آقای محمد نصرتی داریم، سوگند یاد کنیم:

در جریان اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش تعمدی در کار نبوده است. محمد نصرتی حتی در محافل بسیار خصوصی و به هنگام شوخی‌های خودمانی مرتکب حرکات خارج از عرف نشده است.

همین بس که تمامی افراد دست اندرکار از مدیران و مسئولان فوتبال گرفته تا مربیان و همبازیان محمد نصرتی و همچنین اصحاب رسانه‌ها شناخت کافی از این بازیکن دارند و می‌توانند در مورد خصوصیات اخلاقی، گفتاری و رفتاری وی شهادت دهند.

یادمان نرود شش سال قبل تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با گل محمد نصرتی به بحرین پس از سال‌ها به صورت مستقیم به جام‌جهانی صعود کرد.

انتظار داریم اکنون و در آستانه دیدار ایران و بحرین سوگند بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته نشود.

اهل کاغذ بازی و بازی با کلمات نیستیم، آنچه در دلمان بود را به زحمت روی کاغذ آوردیم.

با تشکر - بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران

شاهین آریا - انگلستان - لندن
درود به بچه های تیم ملی. قربان تک تک شما برم که اینقدر انسان و با اراده هستید.فرض محال که یک عمل سهوی وشوخی بین دو بازیکن عزیزوافتخار آفرین ما رخ داده احتیاج به قسم و آیه ندارد. عکاسان خاین و ساندیس خور و خبرنگاران و روزنامه های آنچنانی که این قضیه را بزرگ کرده اند بایستی به دادگاه کشانده و جریمه شوند نه این دوجیگر ما. ملت ایران باید ضمن پوزش دستجمعی از آنان قدومشان را گلباران کند و سرتا پایشان را با طلا و جواهر تزیین کند. جریمه کردن این دو دوست ملت ایران خیانت به ورزشکاران و دوستداران وحریم ورزشی کشورمان است. شاد و ایرانی و پیروز باشید. همه با هم پیش بسوی عذرخواهی از قهرمانان. همه کامت بدهید و تایید کنید آفرین بر همه شما عزیزان هم میهن.
شنبه 14 آبان 1390

eagleazad - ایران - تهران
شوخی کرده باشه قبول وجود داشته باشه پاش وایسه این مسخره بازیا چیه هی کشش میده
شنبه 14 آبان 1390

r125 - ایران - یزد
به این تابلویی انگشت کرده بعد میگه عمدی نبوده . دم خروس و قسم حضرت عباس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شنبه 14 آبان 1390

alirezaperspolisi - ایران - بندرعباس
اگه کرده هم دلش خواسته کاملا معلوم غیر عمد حواسش نیست
شنبه 14 آبان 1390

iran.dokht - ایران - تهران
مردم ما رو ببین که خیلی راحت بی خیال قضیه اختلاس تاریخی 3000000 میلیاردی میشن چون نباید کشش داد ولی گیر دادن به این دو تا جوون بیچاره بابا اینجا کجاست شهر هـــــــــرت!....
شنبه 14 آبان 1390

habibollah - ایران - تهران
نتیجه شوخى الکى نه خرکى همینه دیگه.
شنبه 14 آبان 1390

masterweb - ایران - تهران
یه نقره داغ اساسی برای بازیکنان بی اخلاقی نظیر شیث لازم بود تا مافیای بازیکن سالاری در هم شکسته بشه و بفهمن از این خبرها نیست دیگه
شنبه 14 آبان 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
یک عمل زشت, زشت هست و زشت تر از اون دفاعی است که بعضی ها میکنن! مثل برنامه پاریزت که سعی داشت بگه این عمل معمول و جزو فرهنگ ملی هست! بنابراین دزدی و ادم کشی هم یه شوخی ملی هست!.
شنبه 14 آبان 1390

آبی ترین - ایران - تهران
اونجوری که شیث قنب. کرد هرکی جای ممد سوتی بود همینکاررو میکرد.
شنبه 14 آبان 1390

Behrooz_uk - انگلستان - بریستول
به صحت این خبر شک دارم. هر چند حرکت زیبایی میتوانست باشه ولی ملی پوشان موقعیت خودشون رو با قسم دروغ خراب نمیکنند .
شنبه 14 آبان 1390

rouzbeh1602 - انگلستان - لندن
بنی آدم اعضای `یکدیگرند` اشتباه هست، بنی آدم اعضای یک `پیکرند` صحیح هست، هزاران بار گفته شده این مطلب اما کجاست سواد درست و گوش شنوا !
شنبه 14 آبان 1390

کاپیتان - ایران - تهران
برای سرپوش گذاشتن روی افتضاحات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و.. که وجود داره یک سیبل خوب پیدا شده و تا میشه ماجرا رو کشش میدن.ضمنا بهتره بازیکنان تیم ملی موقع قسم خوردن بگن که ما چیزی احساس نکردیم!!!! اونوقت قسمشون هم راسته. چون اگر به مشاهده باشه که چیزی قابل کتمان نیست.
شنبه 14 آبان 1390

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
تا حالا رسم بود آدم ها برای ثابت کردن دروغ های خودشان قسم می خوردند، حالا انگار مد جدیده که برای دروغ های دیگران هم می شود قسم خورد.
شنبه 14 آبان 1390

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
شاید قبل از بازی چنین تصمیمی نداشته ولی کلا غلط کرد! مجازات او هم چند جلسه محرومیت و جریمه نقدی است. نباید نابودش کرد. هیچکس معصوم نیست . کارش که بدتر از کار جان تری نبوده.
شنبه 14 آبان 1390

smartrun - کانادا - تورونتو
alirezaperspolisi - ایران - بندرعباس ... نظرت خونه اخر کرکر خندست !!؟ .. !! معلوم هست چی نوشتی !!؟ سواد داری خدایش ؟؟ چهار کلمه بلد نیستی بنویسی ؟؟ اخه خجالت داره توی این شبکه اینترنتی که هزاران نفر خواننده دارد تا نویسنده !!؟ .. برو چهار کلمه نوشتن یاد بگیر و بیا که لاعقل بهت نخندن !!؟ !! با سواد داریم ؟
یکشنبه 15 آبان 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
واقعا نصرتی بازیکن خوبیه از همه لحاظ ولی یه اشتباه کرد اونم به خاطر فضای باشگاه لنگه که هرکی میره توش افت میکنه از هر لحاظ. ولی دم ملی پوشان و چند نفر دیگه(قلعه نوئی.ساعی.سوریان)گرم که حمایت کردن ازش و زیاد محروم نشد..ولی شیث(لنگی اصیل)حقش بود اخراج بشه وبه خاطرسابقه بدش کسی ازش حمایت نکرد.
یکشنبه 15 آبان 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
این فرهنگ بد از زمان شاهای بی لیاقت و رزل و اوباش امده و نسل به نسل در بین مردم بیکلاس و مسموم چرخیده تا نوبت این دو اوباش رسیده. اگر شاهان رزل که مخالفان سیاسی را قطع عضو میکردند بجایش بی ادبان و فحاشان و دلقکان را تنبیه میکردند امروز این اشغالها ادم بودند و مردم را توهین نمیکردند.
یکشنبه 15 آبان 1390

kamran63 - فرانسه - لیون
rouzbeh1602 - انگلستان - لندن - درود بر شما. بنی آدم اعضای یک "پیکرند " صحیح هست. این دو تا فوتبالیست رو خیلی سنگین جریمه کردند. تو خارج از ایران از این جریمه ها خبری نیست !
دوشنبه 16 آبان 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.