مهاجرت نفر دوم اختلاس بانکی ایران به کانادا و خرید خانه ی ۱ میلیاردی

مهاجرت نفر دوم اختلاس بانکی ایران به کانادا

و خرید خانه ی 1 میلیاردی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :
Globe and Mail مدعی شد: دومین چهره ی اختلاس بزرگ بانکی در ایران به کانادا نقل مکان کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب  , این روزنامه نوشت: چندی پیش خاوری بانکدار ایرانی به تورنتو آمد. پیمان استرداد مجرمین بین دو کشور وجود ندارد.

 

Globe and mail نوشت: مهرگان امیرخسروی یکی از چندین برادر مه افرید است که امپراتوری اقتصادی اش در قلب ماجرای اختلاس قرار گرفته است. وی یک ماه یا دو ماه قبل از انکه اتهامات علنی شود در فصل تابستان به مونترال امده است.

در ابتدا حضور امیرخسروی توسط هفته نامه ی "هفته" که مخصوص ایرانیان کانادا است گزارش شد. این هفته نامه تصاویری از امیرخسروی و همسرش طوبی را در حال خروج از ادامه مهاجرت کیوبک منتشر کرده است.

روزنامه کانادایی Globe and Mail نوشت: در ماه جولای، هیوا دختر امیرخسروی خانه ی 980 هزار دلاری در منطقه "دولار دس اورمکس" خریداری کرده است.

به گزارش  انتخاب ،هفته نامه ایرانیان کانادا نوشته است که دختر خسروی دانشجوی دانشگاه جان اوبت است.

Globe and Mail  در ادامه با مراجعه به خانه ی امیرخسروی می نویسد: مردی درب خانه را باز کرد و گفت بله.

این روزنامه در ادامه نوشت: ما از فردی که درب خانه را باز کرد پرسیدیم: آیا آقای امیرخسروی اینجا هستند. او حواب داد: امیرخسروی سه ماه پیش به اینجا رسیده و به هیچ سئوالی پاسخ نمی دهد.

برادر زن امیرخسروی گفت: امیرخسروی دو سال است که سعی در مهاجرت به کانادا دارد.

وی گفت: انها قانونی امده اند نه غیرقانونی. انها ویزا داشتند. فرزندان انها نزدیک به دو سال است که در اینجا درس می خوانند.

برادر زن امیرخسروی اضافه کرد: زمانی که او اینجا بود، همه چیز شروع شد.

مه افرید بردار مهرگان امیرخسری در تهران به دلیل اختلاس در بازداشت است.

کانادا به دنبال لغو شهروندی خاوری است

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.IR،این روزنامه در پایان با اشاره به نقل مکان خاوری به کانادا گفت: منابع ما گزارش دادند که اداره مهاجرت کانادا به دنبال یافتن دلیلی برای لغو شهروندی خاوری است.

لینک روزنامه :

https://www.theglobeandmail.com/news/national/second-man-linked-to-iranian-bank-scandal-has-moved-to-montreal/article2219406/

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
بیت رهبری حکومت ولی وقیح هم همین روزها سر از کانادا در میارند. باید منتظر اختلاس بعدی باشیم.
دوشنبه 9 آبان 1390

romano - ایران - تهران
راست می‌گید بزاریدش تو لیست اینتر پل یا یک تیم وکیل ایرانی هم لایحه بنویسن بدن دادگاه و گرنه لغوش کردید طرف تشریف می‌بره جزایر باحال دنیا بازم به ریش ما می‌خنده و من خوب می‌دونم که با اینکار دل جمهوری ولایت فقیه رو میخواهید بدست بیارید نه مردم بعد ملت فحش بهتون می‌دن بگید بده.
دوشنبه 9 آبان 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
دزدان تمام دنیا همه جمع شوید. شرایط عضویت در کلوپ. مسلمان ایرانی. اشنا با ولایت وقیح. دخترت باید صیغه یک اخوند باشد. پسرت باید بسیجی باشد. اشنایی کامل به فرهنگ چاپلوسی ولایت وقیح. صدای قوی برای تظاهرات فحش دادن به مخالفان ولایت وقیح. اشنایی کامل به عوض کردن سریع مواضع سیاسی .حزب باد. ریش و پشم اسلامی. نماز خوان. روزه بگیر.اگر این خواص را دارید می توانید. فرم پر کنید و به شورای نگهبان بفرستید. تا بتوانید شغلی در دولت اسلامی دریافت کنید.
دوشنبه 9 آبان 1390

khosh bavar - ایران - یزد
منتظر نظرات خواهر و برادران اسلامی هستم ! نظر نصرالله ال وزغ را میدانم که کماندوهایش در مسیر راه کانادا هستند تا حق خود را از انان دریافت کنند !
دوشنبه 9 آبان 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
از طریق اینترپل میتوانند این دزدهای انگل را به ایران تحویل و در خلا سکونت دهند. اینها درس بخونند با پول دزدی شده از ملت چه هیولائی میشن. حلال خورها از ترس دزد و قاتل در امان نیستند اینها چه بلائی از جانب خدا در انتظارشون است که هزار بار باید تقاص پس دهند. ان پادشهی که مال رعیت خورد گداست.
سه‌شنبه 10 آبان 1390

faeed.ireland - ایرلند - واترفورد
سلام بچه ها من کاربر جدیم.
سه‌شنبه 10 آبان 1390

a.ahooraei - المان - کلن
این کشورهای غربی اگه میخوان اعتماد ما ملت عادی ایرانی را جلب کنند باید با این خیانتکارهای به ایران و ایرانی شدید برخورد کنند. هیچکدام از حکام کنونی ایران را هم در صورت مراجعه به غرب پناهندگی ندهند و مسترد کنند. اینها خون ملت را خوردند و مال مردم را دزدیدند. هر ایرانی هم که با این هفراد رفت و آمد کند و با اینها همکاری کند جز اینکه دشمن این ملت است و بدنبال منافع خودش هست, چیز دیگری نیست. ایرانی های تورنتو نباید بگذارید این بی شرفها که با آخوندها همکاری میکردند و از مال ملت دزدیدند خواب خوش داشته باشند.
سه‌شنبه 10 آبان 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
همانطوریکه راجع به ان حـ... اولی گفتم ان مهر پیشانی. دولت کانا همدست دزدان بیت المال ملتها شده هرکس دزد ملیونی و میلیاردی است بفرمائید کانادا به او در کمال احترام اقامت میدهند و شریک در سرمایه گذاریهایشان و به انها مربوط نیست مال کام ملت را چاپیده اند اصل کمک به اقتصاد کاناداست که خدای نکرده ورشکست نشود. مرگ بر سیاستمداران ضدحقوق بشر کانادا.
سه‌شنبه 10 آبان 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
هر دم از این باغ بری می‌رسد!. از یک رژیم دیکتاتوری و دولت کودتا غیر از آدمکشی، تجاوز، اختناق، دزدی و اختلاس چیز دیگه‌ای انتظار نمیره.
سه‌شنبه 10 آبان 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
اگر منظور یک میلیارد تومان است صحیح میباشد و گرنه خانه یک میلیارد دلاری در دنیا نداریم. رقم یک میلیون دلار یا همان 980000 دلار صحیح تر است. بهر حال چنانچه این رژیم منحوس اسلامی تغییر کند سراغ همه این دزدان سرمایه های ملت ایران خواهند رفت. دیر یا زود عمر حکومت نکبت بار اسلامی هم به پایان خواهد رسید و سران رژیم نیز همچون خاندان سایر دیکتورهای مخلوع یا معدوم, آواره یا دستگیر خواهند شد و باید به ملت ایران حساب پس بدهند.
سه‌شنبه 10 آبان 1390

h.k - دانمارک - اودا
نزدیک انتخابات شد.همه عادل,امین بیت المال بازرسین زبردست شدند.مردم ایران گوسفندواردرانتخابات شرکت کنند.ومنتخبین جنتی راتاییدکنند.صدرحمت به گوسفند.هزاربار رودررو میگفتیم.اقا خانم.اینهاکه انتخاب شدند.رای برای چیست?میگفتند اره توراست میگی.نمیرویم سرصندوق رای بدهیم.فرداازهمه زودترانجابود.مرگ برحقه بازان وچاپلوسان وبیغیرتان دورو..جزکسانی که معذوربودند.تاحالااین پرونده هزارم اختلاس هاست.امامتعجبم.ازاسامی,,مه افرید,مهرگان,مرداویج امیرخسروی.بانکهاهم اسامی شان همه,اهورایی,,وکردارنیک.
سه‌شنبه 10 آبان 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
اصلا مزخرف ترین نوع خبری است که این نمایندگان خدای تبارک وتعالی روی زمین بخورد ملت میدهند.برادر . عزیز. جانم چرا نمیخواهید بدانید اگر یک پولی از مجرای غلط از یک کشور بکشور دیگر حواله شود دولت ان کشور براساس مقررات بانکی میتواند ان پول را پس بگیرد و یا تا تعیین تکلیف انرا بلوکه کند این یک اصول است. ولی در ایران این پول را کسی خارج نکرده. این پول در ایران برای خرید کارخانه .باشگاه و ایجاد شغل مصرف شده. این ها همه یک هیاهو برای ترساندن طرف مقابل و یا از صحنه بیرون انداختن رقیب است عریر. ما ایرانیها بی دلیل تحت تاثیر جو سازیها قرار میگیریم و فورا زیر علم ان طرف سینه زنی میکنیم. مگر تاریخ را نخواندید که پس از خروج مرحوم زضا شاه همین گروه رقیب گفتند که مرحوم زضا شاه تمام خزانه مملکت را با خود برد. چرا ما ایرانیها یک مقدار اصولی تر نسبت بمسائل فکر نمیکنیم. بی دلیل نیست که یک شبه امام راحل در داخل ماه با تصویر مبارک ظاهر میشوداللهم صلی علی محمد وال محمد
سه‌شنبه 10 آبان 1390

sia_sefid - ایران - تهران
مبارکه
چهار‌شنبه 11 آبان 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.