آخوند درباری قذافی، ریش تراشیده دستگیر شد

آخوند درباری قذافی، ریش تراشیده دستگیر شد

خالد تنتوش یکی از آخوند های درباری واز نزدیکترین افراد به معمرقذافی رهبر مخلوع لیبی ‘ روز پنجشنبه در شهر مصراته در غرب طرابلس در حال فرار دستگیر شد.

به گزارش شبکه العربیه، وی که به " مفتی قذافی " مشهور است ‏ با تراشیدن ریش خود، درمیان جمعی از زنان مخفی شده بود تا بدین وسیله از چنگ انقلابیون فرار کند.

تنتوش با فتواهای قذافی پسند وعجیب وغریب خود در بین لیبی ها معروف است.


او در اولین روزهای اعتراضات بر تلویزیون رسمی دولتی ظاهر شد و بر "حرام بودن" و"خلاف شرع اسلام" خواندن تظاهرات فتوا داد .

تنتوش در فتوای خود اظهار داشته است که هرکس در تظاهرات شرکت کند روز قیامت به جهنم خواهد رفت وبهشت براو حرام می گردد.

تنتوش یا همان مفتی قذافی در یکی از برنامه های تلویزیونی در روز های اول اعتراضات لیبی گفته بود : " هیچ تظاهراتی علیه رهبر لیبی وجود ندارد آنچه را که می بینید یک سوء تفاهم است که منجر به در گیری بین تجار وبرخی مشتریان شهر البیضاء شده است" .

تنتوش خیلی سخت از قذافی دفاع می کرد و چندین بار در برنامه های تلویزیونی انقلابیون را خائن و دست نشانده و پول پرست توصیف کرده بود.

او تا اخرین روزهای در گیری در شهر سرت به همراه نیروهای وفادار قذافی باقی ماند .

وی در یک نوار ویدئویی در سرت گفته است خائنان و دست نشاندگان نمی توانند شهر سرت را تصرف کنند اما وقتی حلقه محاصره سرت تنگ تر شد ‘ وی ریش تراشیده بالباس زنانه از این شهر فرار کرد.

تنتوش در لحظه دستگیری

 



مفتی قذافی تلویزیون العربیه والجزیزه را چندین بار مورد حمله قرار داده وآنها را به افترا ودروغ متهم کرده بود.

اما تنتوش پس از بازداشت توسط انقلابیون گفت : "من هیچ علاقه ای به قذافی نداشته وندارم وهیچ نقشی در جنگ اوعلیه مردم یا انقلابیون نداشتم."

ویدیوی لحظه دستگیری مفتی قذافی به همراه لحظه هایی از برنامه های تلویزیونی قبلی وی در دفاع از قذافی 


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=8ULZWVNDy-4

لینک دانلود مدیافایر

Dara va sara - استرالیا - پرت
ای خائنین به ایران. ای ساندیس خورا. ای ملا ها. ای کاسه لیسان رژیم جهل و جنون. این آخر و عاقبت شماست. فقط شب و روز در این فکرم که با شما چکار خواهند کرد. اگر من باشم به همه شما از ملا تا نوحه خوان. نفری یک بیل خواهم داد تا خزر را به خلیج وصل کنید و شبها سینه زنی و روزها رمضان کنید.
شنبه 23 مهر 1390

مانفرد - ایران - ایران
مژده ای دل که مسیحا نفسی میاید. ازاین صحنه ها در آینده زیاد خواهیم دید.
شنبه 23 مهر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
حتما شاهد چنین روزها و خبرها هم در ایران هستیم ! زیرا تا کاربران مخالف سیستم اسلامی که در فرنگ هستند, برای خود یک بلیط هواپیما تهیه کنند ( 5 میلیون ایرانی موجود در فرنگ و کمبود هواپیما ) حتما همه خواهر و برادران ساندیسی, با ارایش و زینت زیبا و بجای ساندیس, ابجو و شراب بدست, تمام پست و مقامهای دولتی را بین خود تقسیم خواهند کرد !
شنبه 23 مهر 1390

romano - ایران - تهران
بارها تو نوشته هام تو این سایت گفتم این افراد به آنچه می‌گویند اعتقاد و باور ندارند حتی خود خامنه‌ای باور کنید اینرا روزی به چشم خود خواهید دید. فقط اندکی بیسواد و روستایی این چیزها مزخرفات درباره خدا پیغمبر و امامان باور می‌کنند. البته من خودم انسان معتقدی هستم نه آنجور که هر بی ربطی را از 1400 سال پیش باور کنم راه من راه حافظ و سعدی و خیام است ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی زندگی برای من یک جام شراب است که داده‌اند سر بکشم دوتا هم نیست پس با لذت می‌نوشم می‌گذارم گوارای وجود بقیه هم باشد. اصلا من کی هستم بخواهم راه کس دیگر را مشخص کنم چون باور دارم از منظر هر انسان آن تفکر منطقی به نظر می رسد خیلی هنر کنیم گلیم خود را جمع کنیم پس هرچه شما می‌گویید حتی در مورد من درست است پس چون دم از عشق می‌زنم همه شما را دوست دارم. حتی آن دو سه دوستی که پنهانی پیغام فحاشی برای من فرستادند. همه شما را دوست دارم. اعتقاد بی اعتقادی و مسجد کلیسا و کنیسه و منبر و هرچه هست برای دیگران ما یک لیلی داریم با همان خوشیم شما را هم خوش می‌خواهیم. ادامه ...
شنبه 23 مهر 1390

romano - ایران - تهران
زاهد ظاهر پرست از حال ما آگاه نیست/درحق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست*در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست/در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست*هر که خواهد گو بیا و هر چه خواهد گو بگو/کبر و ناز و حاجب و دربان بدین درگاه نیست*بر در میخانه رفتن کار یکرنگان بود/خود فروشان را به کوی میفروشان راه نیست*هرچه هست از قامت نا ساز بی اندام ماست/ورنه تشریف تو بر بالای کس کوتاه نیست/بنده پیر خراباتم که لطفش دایمست/ور نه لطف شیخ و زاهد گاه هست و گاه نیست*حافظ ار بر صدر ننشیند ز عالی مشربیست/عاشق دردی کش اندر بند مال و جاه نیست*. مسلمان زاده ایرانی بنام حافظ پادشه عاشقان.
شنبه 23 مهر 1390

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
احتمالا مثل سعید امامی داشته داروی نظافت می خورده. یک کمی مالید به دیش هاش. اینجوری شده. در هر صورت یک سوال برای من پیش آمده. چرا پس از انقلاب ایران هر کس که دست انقلابیون افتاد از صغیر و کبیر همه را به دست خلخالی جلاد سپردیم و یک نفر از مردم اعتراض نکرد که چرا این همه آدم می کشید. اما این عرب ها که برخی بی تمدنشان می پندارند تا حالا یک نفر را هم اعدام نکرده اند؟
شنبه 23 مهر 1390

shahab46 - المان - هانوفر
از قدیم گفته اند اسیاب بنوبت, البته نوبت اخوندها وجیره خورانشون, دستگیری همراه با چاق کردن چپق خواهد بود.دیر نیست
شنبه 23 مهر 1390

ARIA_JAPAN - ژاپن - توکیو
خوب دیده دیگه نان توی این ریشها نیست. در ایران خودمان هم بزودی خواهیم دید.
شنبه 23 مهر 1390

majid63 - فرانسه - پاریس
همشون مثل هم هستند اول کار سینه سپر میکنند و اخر کار مثل خامنه ای و اطرافیانش خونه های سه ملیونی می خرند برای اخرتشان و بعد اختلاسهای پی در پی بوجود می یاد.چند سال پیش بود اختلاس ببار اوردند . وقتی عقل نباشه جون در عذاب .
شنبه 23 مهر 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
ای خدا روزی تمامی ریشوهای بسیجی و سپاهی باشه به زودی که ریش زده وسرخاب و ماتیک زده دستگیر بشن و همگی به درختان خیابان اویزان کنند
شنبه 23 مهر 1390

طالب حق - ایران - تهران
باز خدارو شکر که قذافی فقط این یه آخوند رو دو دربارش داشته (البته تااونجایی که من میدونم) . خامنه ای که تعداد آخوندهای درباری اش از هزارتا تجاوز میکنه
شنبه 23 مهر 1390

ukguy4u - بریتانیا - لندن
بزودی ورزن ایرانیش هم خواهیم دید. اخوندهای ریش تراشیده با کت و شلوار و کراوات در حال فرار از عدالتی که بسراغشون خواهد آمد.
شنبه 23 مهر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
1- بدون شک روزی این صحنه ها در ایران تکرار خواهد شد. مشکلی که فعلا جوانان ایران دارند, اینست که تنها هستند و سازماندهی نشده اند. چرا یک ملت 70 میلیون نفری در مقابل حکومتی که تعداشان به یک میلیون هم نمیرسد, ضعیفند؟ این بخاطر سازمان نیافتگی ملت است. اگر 3 نفر تشکیل همبستگی و سازمان بدهند, میتوانند در مقابل 1000 نفر که سازمان نیافته اند, بایستد. در فیلم های راز بقا به شکار شیر ها, کفتار ها و سگهای وحشی نگاه کنید. در آنجا تعداد حیوانات شکار کننده از 20 عدد هم تجاوز نمیکنند. اما تعداد گاو های وحشی یا تعداد گور خر ها از 500 هزار تا حتی به میلیون هم میرسد. در هیچ کشوری, دشمن داخلی آن به اندازه ایران مشخص نیست. دشمن ملت ایران و آزادی ایران از هر لحاظ در یک صنف که روحانیت باشد, خلاصه میشود. روحانیت دشمن این سرزمین است. خمینی میگفت " ملت ایران مشروطه نمیخواهد, بلکه مشروعه میخواهد" روحانیت نه تنها در مسیر پیشرفت ایران قرار گرفته است, بلکه با چنگ و دندان بر علیه موجودیت کشور ایران مبارزه میکند. اینست که تا مادامیکه حتی یک نفر از این روحانیون در ایران باشد, باید احساس خطر کرد.
یکشنبه 24 مهر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
2- بنا بر این هدف مشخص است. جوانانی که هم عقیده هستند باید در گروه های 2 یا حد اکثر 3 نفری, سازمان یابند و فعال شوند و هدف آنها نابودی روحانیت باشد. وقتیکه 10 گروه از این جوان های سازمان یافته, 50 روحانی را به درک واصل نمایند, آن وقت شاهد رشد گروه های سازمان یافته بسیاری خواهیم شد. ایران ما به دست دشمن داخلی افتاده است. روحانیون گرگهاهی هستند که خودشان را در نقاب گوسفند پنهان کرده اند. فدا کاری جوانانی که بر علیه این دشمنان غاصب قیام میکنند کمتر از عملکرد آرش کمانگیر و آرتیمس "یکی از زنهای دلیر دوره خشایارشا" نیست بلکه عمل این جوانان مقدس تر است. زیرا اگر آرش کمانگیر و آرتیمس بر علیه دشمن متجاوز قیام کردند, قیام این جوانان بر علیه دشمنی خواهد بود که خانه را غصب نموده و جوانان این خانه را یا به بالای دار کشیده اند و یا در زندانها افکنده اند.
یکشنبه 24 مهر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
3- ایران برای رهائی از این منجلاب بحرانی و گرد آب کشنده, فقط یک راه دارد و آنهم نابودی روحانیت است. چشم امید همه ایرانیان به اقدام و قیام جوانانی دوخته شده است که با قیام تاریخی خودشان سنگهای مسیر پیشرفت ایران را بردارند و آزادی و استقلال ایران را تضمین کنند. .
یکشنبه 24 مهر 1390

hamrah-sabz - مریکا - لوس آنجلس
با درود،. آقا سید ابوالقاسم ،نکته . بسیار جالبی را بیان کردید.راستی چرا ؟نکاتی مثل این زیاد است و اینها امید آدمو از رسیدن به دموکراسی کم میکنه.لااقل به این زودی ها .شاد باشید . امریکا لوس آنجلس .
یکشنبه 24 مهر 1390

golly47 - المان - فونکشتاد
اخوند ایرانی لیبییایئ لبنانی و... غیره اینها چرا انقدر گردن کلفت شکم گنده هستند دور گردن یک متره شکم پنج متر نه سکته ای نه چیزی
یکشنبه 24 مهر 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا. مسائل ۳۰، ۴۰ سال پیش را نمی‌شه با مسائل امروز (دنیای اینترنت و فیس بوک) مقایسه کرد. زمان انقلاب ۵۷ دنیا ۲ قطبی بود و در خیلی‌ از کشورها، حتا آمریکا اعدام مرتب انجام میشد و سازمانهای حقوق بشر چنین فعال نبودند. در انقلاب کشور های عربی در حال حاضر دست کشورهای غربی بخصوص کشورهای اروپایی مسقیم در کار است. بعضی‌ از دوستان علاقه دارند همه چیز را با هم مقایسه کنند بدون در نظر گرفتن شرایط زمانی‌! امیدوارم به سوالت جوابی در حد معقول داده باشم.
سه‌شنبه 26 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.