سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: دو روز پیش با مقام‌های ایرانی دیدار داشتیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

دو روز پیش با مقام‌های ایرانی دیدار داشتیم


با وجود تکذیب ایران در مورد تماس مستقیم مقام‌های ایرانی و آمریکایی بر سر ماجرای «توطئه ترور» سفیر عربستان، ویکتوریا نولند، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، روز جمعه بار دیگر تاکید کرد که «تماس مستقیم» بین مقام‌های دو کشور وجود داشته و با  ایرانی‌ها دیدار صورت گرفته است.
 
ویکتوریا نولند، روز پنجشنبه از  «تماس مستقیم» آمریکا و ایران بر سر  ماجرای «توطئه ترور» سفیر سعودی بدون ذکر جزییات خبر داده بود که پس از آن رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند سوزان رایس، نماینده آمریکا در سازمان ملل با همتای ایرانی خود محمد خزایی دیدار داشته است.
 
با وجود این، روابط عمومی دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک ضمن رد دیدار سوزان رایس با محمد خزاعی، هر گونه مذاکره‌ میان دو کشور را تکذیب و تاکید کرد که «ما از چنین تماسی اطلاع نداریم».
 
اکنون ویکتوریا نولند، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر بر «تماس مستقیم» دو کشور تاکید کرده و گفته است مقا‌م‌های ایالات متحده و ایران  ملاقات حضوری داشته‌اند.
 
ویکتوریا نولند گفت: «من بار دیگر تایید می‌کنم که ما با ایرانی‌ها دیدار داشتیم. دو روز پیش بود. آنها خیلی خوب می‌دانند و هر تلاشی برای انکار آن، بیانگر این است که چه اندازه آنها در این گونه امور صداقت دارند.»
 
ایالات متحده، روز سه‌شنبه ایران را متهم کرد که دو شهروندش به نام‌های منصور ارباب سیار و  غلام شکوری قصد داشته‌اند از طریق به خدمت گرفتن قاچاقچیان مکزیکی، عادل الجبیر سفیر عربستان در  واشینگتن را ترور کنند. ادعایی که به شدت از سوی  تهران رد شد.
 
ویکتوریا نولند در ادامه کنفراس خبری خود گفت: «هدف ما این بود که کاملا روشن کنیم که ما کلیت این رفتار را، نقض قانون آمریکا، نقض قوانین بین‌المللی و ناپذیرفتنی می‌دانیم و می‌خواهیم که آنها پاسخگو باشند.»
 
ویکتوریا نولند با این حال، مشخص نکرد در این دیدار کدامیک از مقام‌های ایرانی و آمریکایی حضور داشته‌اند.

DKDK - دانمارک - اسلیس
بدبختها اگر جربزه و جرات داشتید اصلا نباید با مقامات ایران دیدار میکردید باید محکم و قاطع برخورد میکردید.برعکس اینکه ایران اسرار بدیدار کند و امریکا رد کند امریکا اسرا و ایران رد میکند.برای همینه که همیشه میگم سیاست بسیار کثیفه است و سیاستمداران خواه یا ناخواه باید کثیف باشند که بتوانند با سیاست که کثیف است کنار بیایند.
شنبه 23 مهر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
DKDK -: کاملا با شما موافقم زیرا سیاست یعنی این : الکی " باعث " پیدایش " مشکلی " در اجتماع شو تا بتوانی انرا " خودت " حل کنی, که باعث حیرت و تعجب خوش باوران ان جامعه بشوید ! و اگر یک نگاه به این خانم بنگرید انگار او دارای 2 صورت است و دورو میباشد ! پس همواره شاد ولی خوش باور نباشیم !
شنبه 23 مهر 1390

robo - امریکا - لوس آنجلس
DKDK - دانمارک - اسلیس ( قم - حوزه علمیه)!!! ایران اسرار به دیدار میکرد نه ! ایران اصرار به دیدار می کرد ...سیاست بسیار کثیفه است نه! سیاست بسیار کثیف است، یا عامیانه: سیاست بسیار کثیفه.. با همین سوادت اظهار نظر سیاسی میکنی؟
شنبه 23 مهر 1390

winnie1987 - یوکی - بیرمنگهام
robo - امریکا - لوس آنجلس اینا اگه سواد  داشتن که مدافع جنون رژیم جهل و فساد نمیشدن.. که برای یک پیت روغن نباتی ماسیده یا یه اب میوه از صبح تا شب برن راه پیمایی دهن رو اندازه دهان..باز کنند و هوا رو متعفن کنند با شعار ..بر این, .. بر اون" (مرگ بر این, مرگ بر اون)...
یکشنبه 24 مهر 1390

robo - امریکا - لوس آنجلس
winnie1987 - یوکی - بیرمنگهام - کاملا موافقم
یکشنبه 24 مهر 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
robo - امریکا - لوس آنجلس واقعا متاسفم برای افرادی چون تو که اینقدر سطحی و بدون تفکر ایراد میگیری.اولا که مفهوم جمله مهم است نه غلط املائی.ثانیا در نوشتن لغاط بعضی وقتها اشتباه میشود.ثالثا چشم ظاهربین را همه دارند که صدالبته هنر نمیباشد.اما چشم دل و چشم بصیرت داشتن هنر است که شما فاقد ان هستید.یه یاروئی میره ساندویجی و ساندویج میخره و میگه به به عجب کاغذ ساندویج زیبائی داره اما غافل بوده که درون ساندویجش کالباس فاسد شده قرار داده اند.پس یاد بگیر که همیشه به باطن توجه کنی نه به ظاهر فریبنده.
یکشنبه 24 مهر 1390

winnie1987 - یوکی - بیرمنگهام
DKDK - دانمارک - اسلیس منظور این اقا این بود که کسی که لغات رو لغاط مینویسه سواد نداره. کسی که سواد نداره در مورد مسائل انسانهای با سواد نظر نمیده. کسی که سواد نداره ولی همچنان نظر میده, میشه یک مقام مسئول در رژیم جمهوری اسلامی. کسی که سواد نداره, نظر هم میده و از رژیم دفاع میکنه میشه ساندیس خور بچه پر رو. کسی هم که سواد نداره, نظر میده, دفاع از رژیم فاسد میکنه و تازه مدعی هم هست که سفسطه هاش رو باید با چشم بصیرت دید و پذیرفت (و بدین گونه میلیاردها انسان ازاده رو فاقد فهم باطنی و شعور به حساب میاره), این دیگه میشه وقیح الواقحین و تماس از هر نوع با این موجود که به موقعش و برای منافع وابسته به ساندیسش خدا را نیز انکار میکند از نظر شرعی و عقلی حرامه و 10,000 سال نماز و روزه ی طرف رو باطل میکنه. یادت هم نره, کلیسای مسیح در قرون توحش مدعی بود که یک انسان مومن از عقلش برای رسیدن به خدا و شناخت او استفاده نمیکنه, بلکه ایمان واقعی یعنی چشم بسته پذیرفتن بی چون و چرا و کورکورانه ی هر انچه کلیسا میگوید .. کاملا معادل انچه شما از مردم میخواهی.. و به راستی تعقل در کلیسا حرام شمرده میشد.
یکشنبه 24 مهر 1390

robo - امریکا - لوس آنجلس
DKDK - دانمارک - اسلیس - دوست گرامی شما عرفانی با موضوع سیاست برخورد نکن که به هم هیچ ربطی ندارن خیلی از مواقع در تضاد هم هستن، نتیجه کسی که سواد دو خط نوشتن نداره ولی اظهار نظر سیاسی میکنه میشه همین سردمداران فعلی ایران که مملکت رو به گند کشیدن و تازه با همون سواد کلاس اولشون سعی در توجیه میکنن. همون کاری که حضرتعالی هم دارین انجام میدین .
یکشنبه 24 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.