زن به استرالیا نرفت، مرد طلاقش داد


زن به استرالیا نرفت، مرد طلاقش داد

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم می‌خواهد برای زندگی مرا به استرالیا ببرد ولی من حاضر به قبول این امر نیستم و با وجود گذشت تنها یک ماه از عقدمان، خواهان جدایی هستم.

به گزارش فارس ، زن و مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی حسن عموزادی، رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کردند.

زن در مقابل قاضی این شعبه با بیان اینکه باید از یکدیگر جدا شویم، گفت: من در ایران کار مستقل دارم و حاضر به ترک این کشور نیستم ولی شوهرم، از من زندگی در استرالیا را می‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه شوهرم خودخواه است و حاضر نیست به خاطر من در ایران بماند، ادامه داد: می‌خواهم از شوهرم جدا شده و مهریه‌ام که 207 سکه بهار آزادی است را به او می‌بخشم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه من در استرالیا زندگی می‌کنم، گفت: وقتی همسرم تمایلی برای آمدن به استرالیا ندارد من اصراری نکرده و خواهان جدایی هستم.

وی با اشاره به اینکه من و همسرم با یکدیگر تفاهم اخلاقی نداریم، افزود: من و همسرم تنها 2 ماه با یکدیگر آشنایی داشته و بعد با اصرار خانواده‌ها عقد کردیم.

مرد بار دیگر در حضور قاضی عموزادی گفت: وقتی همسرم تمایل به جدایی دارد من حرفی ندارم و کوتاه آمده و خواهان طلاق هستم، در حقیقت ما عقد هستیم و هنوز که به سر زندگی مشترکمان نرفته‌ایم، این همه مشکل داریم؛ چه برسد به اینکه به زیر یک سقف برویم.

زن که کارمند بانک است، با بیان اینکه می‌خواهم بدون معطلی از شوهرم جدا شوم، اظهار داشت: من و شوهرم هر وقت که کنار یکدیگر هستیم با هم دعوا داشته و هیچ‌ خوشی با هم نداشته‌ایم.

مرد در انتها با بیان اینکه همسرم از ابتدا می‌دانست که قرار است برای زندگی به استرالیا برویم، عنوان کرد: همسرم زیر تمام قول و قرارهایش زده است و من اصراری برای ادامه زندگی ندارم.

قاضی عموزادی بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد، حکم طلاق را صادر کرد و در صورت‌جلسه اعلام شد که مهریه زن به مرد بذل شده است.

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
وای خدای من این طلاقها هم چه آسون شده عجب
شنبه 16 مهر 1390

idris74 - نروژ - موس
خوبه یه نفرپیداشد که عاشق خارج نباشه
شنبه 16 مهر 1390

vudvudak - آمریکا - لس آنجلس
دست به دست مدعی شانه به شانه میروی --- اه که با رقیب من جانب خانه میروی.
شنبه 16 مهر 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
Fanoos* - ایران - شهمیرزاد جان همچین ساده هم که فکر میکنی نیست , امیدوارم گذر پوستت به دباغی دادگاههای طلاق نیفته !!!! شاد و خوشبخت باشی
شنبه 16 مهر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
پس آدم با چه دل و جراتی ازدواج کنه؟؟وقتی آدم میبینه طلاقها اینقدر آسونتر از ازدواج شده به طور کلی انگیزه اش رو برای ازدواج از دست میده!! من که کلا برای ازدواج هم امیدم رو از دست دادم هم دلسرد از این زمونه
شنبه 16 مهر 1390

shahab46 - المان - هانوفر
idris74 - نروژ - موس نه دوست عزیز طرف دیده میتونه سکه های طلا را بجیب بزنه اینکار را میکند.
یکشنبه 17 مهر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
karaji - سوئد - گتنبرگ دوست عزیز خودتان هم که در جریانید بینید توروخدا تا خانمها مخالف میل مردهاشون عمل میکنن یا حرفی رو به زبان می آورند مطابق رای و خواسته مرد نباشه بدون اینکه مردها یه راه حلی بزارن جلو به فکر چاره باشند یا یه ذره اندیشه کنن سریعا میگه طلاق !!خوب دیگه پس آدم با کدام انگیزه و امید تن به ازدواج بده ؟؟ممنون از دعای زیبای شما شما هم خوشبخت و سعادتمند شوید
یکشنبه 17 مهر 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
dris74 - نروژ - موس.راستی, فکر میکنی کسی هم پیدابشه که عاشق ایران نباشه?
یکشنبه 17 مهر 1390

amir58 - ایران - مشهد
بنظرمن درموردرابطه مرد وزن نه به روش اسلامی ونه به روش غربیها رفتارمیکنیم.درهرصورت باید مسایل ازدواج وطلاق خیلی اسان گرفته شودودراکثرمواردسنتهای دست وپاگیر قدیمی روبایدکنارگذاشت.وهمچنین بایدطرزتفکرجامعه رابه یه مرد یازن مطلقه تغییرداد.
یکشنبه 17 مهر 1390

felora - ایران - تهران
Fanoos* - الهام جون من دوست مشاور خانواده ای دار م که میگفت متاسفانه امار طلاق تو ایران : از هر 5 ازدواج 4 تا به طلاق منجر میشه. مخصوصا درتهران ودیگر شهر های بزرگتر ایران.. خیلی مراقب باش خانم گل ادمها اونجوری که حرف" میزنن نیستن! یکی از بهترین راها برای شناخت, اشنایی ورفت و امد خانوادگی قبل از نامزدیه . ارزوی خوشبختی و سر بلندی برات دارم
یکشنبه 17 مهر 1390

parastoo06 - اســــــــــترالیا - ســـــــــیـــدنـــی
لابد خانومه از "مرد سالاری" خوشش میاد!!
یکشنبه 17 مهر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
felora - ایران - تهران ممنون فلورا جان .. آره درسته ... باید مراقب بود چون پسرای این دوره و زمونه نامرد شدن البته دخترا هم کم نمیارن از پسرا!. منم برای شما فلورای عزیز آرزوی خوشبختی و سعادت دارم
یکشنبه 17 مهر 1390

siavash siavash - بلژیک - انتورپ
fanoos جان به نظر من خیلی هم دلت می خواهد که ازدواج کنی ولی کسی نمیگیردت چون نخود هر اشی عزیزم. هر چی هم که تو این سایتها بگردی شوهر در خارج نمی یابی.
یکشنبه 17 مهر 1390

homa--ir - المان - هامبورگ
siavash siavash - بلژیک - انتورپ . اقا سیاوش - می بینم در هر سایتی شما به Fanoos گیر میدید. ایا این خود شما. نیستید که نخود هر اشی هستید. شما از کجا میدانید کسی محل الهام جان نمی. دهد. خواهشن کافی است . شما بهتره است بیشتر وقت خود را صرف زندگی . شخصی خودت کنی . حتی در اشپزخانه هم به ایشان گیر میدید . دیگر بس است .
دوشنبه 18 مهر 1390

felora - ایران - تهران
siavash siavash - بلژیک - انتورپ _ شوخیها وقتی از حد و مرز خارج میشن دیگه دلخوری پیش میاد !!! .. لطفا الهام عزیز ما رو دلخور تر از این نکن...
دوشنبه 18 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.