اختلاس در خدمات پزشکی ؛ قرص آهن با سیم


اختلاس در خدمات پزشکی ؛ قرص آهن با سیم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=pMT26hkiHsU

لینک دانلود مدیافایر

alexxx - اتریش - وین
اینجا ایران است. اقا جان شما مگه انتظار دیگه ای داشتین? ایرانی نیسین شما?
جمعه 15 مهر 1390

bootimaar - فرانسه - پاریس
با سلام من چند نکته رو از این گزارش لازم میدونم که عرض کنم:اول از هر چیز خواهش می‌کنم باز شروع نکنید به نال و نفرین کردن خامنه‌ای و احمدی نژاد..هرچند مسبب تمام این فلاکتها از ساختار مدیریت بیمار اونهاست..اما واقعا اگه خوب نگاه کنیم متوجه میشیم که با حذف یک نفر چیزی تغییر نخواهد کرد..چرا پزشک یک مملکت باید اینجور وقیحانه در برابر دوربین دروغ بگه؟چرا گزارشگر باید بگه شهر خوزستان و شهر ۴ محال و سیستان؟اگه دوستان چنین شهر هایی سراغ دارن به ما هم بگن...چرا وقتی‌ مدیره بیمه‌ میره فوتبال یا هر ورزشی،براش ماموریت ورزشی باید حساب بشه و پولشو هم بگیر..؟با اون فشار سنجی که نشون دادن اگه فشار یه مرده رو هم بگیرن می‌بینن که طرف فشارش می‌زنه و اصلا میگن طرف زند‌ست بعد میگن معجزه شده حتما و مطب از فردا می‌شه امامزاده..از کجا اومدیم..کجا هستیم،و کجا داریم میریم...
جمعه 15 مهر 1390

parviz1 - انگلستان - کترینگ
به این میگن مدیریت جهانی!!!!!!!!!!!! دکی الهی از همین قرص های سیم دار تو گلوت گیر کننه تا دست از دروغگویی و عوامفریبی و ......برداری.
جمعه 15 مهر 1390

haftsang - بلژیک - انتورپن
از جمهوری اسلامی بیشتر از این نمیشه انتضار داشت .
جمعه 15 مهر 1390

اقتدار - دانمارک - هالته
ای داد و بیداد.
جمعه 15 مهر 1390

minosh - مصر - اسمائلیه
میخواستند به مصرف کننده بفهمانندکه قرص ها 100درصد آهن خالص هستند!!!. ههههههههههه
جمعه 15 مهر 1390

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
من توی تهران کلی دکتر متخصص میشناسم که با ماهی دو میلیون حاضرن برن سر کار. اونوقت این دکتر عمومی میگه توی این دهات ماهی هفت میلیون توی مطب در میاره!!! خب بگو میخواستیم ماهی یک و چهارصد بگیریم و کار نکنیم و توی درمانگاه هم پیدامون نشه. اونها هم ندادند بهمون پول مفت رو. مشکل این مملکت اینه دولت خیال میکنه با پول دادن میتونه خدمات ارائه بده. نه عموجون. اگه مدیریت نداشته باشی (که نداری) تمام بودجه ای که دادی برای طرح پزشک خانواده می خورند و یک آبم روش.
جمعه 15 مهر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
این هم بی بی سی بود یا فتو شاپ؟!!! جعفر پلنگ های ساندیس خور نمیخوان از امیر کبیرشون تعریف کنن؟!!! از صادر شدن ان قلاب و جهانی شدنش!!! نابود باد حکومت جهل و جنایت ولی وقیح. مرگ بر خامنه ای
جمعه 15 مهر 1390

ommolfesad - ایران - تهران
ای وای بر ما !!!!. هر روز بدتر از دیروز
جمعه 15 مهر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
دوستان عزیز! چرا نکته مثبت قضیه را نمیبینید و اینقدر در مورد کشور اسلامی بد گویی می کنید؟!! اینها خواسته اند قرص آهن واقعا اثر کند و در آن مفتول نهاده اند! طرف با خوردن یک قرص, تمام میل گرد و تیرآهن بدنش هم تامین میشود چه برسد به آهن! حالا خوبه مثل قرصهای غربیهای نفهم میلی گرم به میلی گرم آهن به بدن شما برسانند؟! چرا ما ملت اینقدر قدر نشناس هستیم و قدر این مدیریت جهانی - اسلامی - معده ای - ولایت وقیح را نمیدانیم؟! آخر همه شما به جهنم میروید! از ما گفتن!
جمعه 15 مهر 1390

feminism - انگلستان - لندن
طرحی که بازگشایندهایش وزیر رفاهی باشد که گفت : " مهدکودک ها باید به گونه ای کار کنند که کودکان در سن 13 سالگی هر کدام به شهید فهمیده تبدیل شوند" و وزیر بهداشتش نیز لچک به سر نامسئولیست که بیماران بیمارستانی را به علت نداشتن پول کافی در کنار اراضی بهشت زهرا رها شده، می یابند، طرحشان نیز چون آب دوغی میماند که احتیاج به بخیه داشته باشد !
جمعه 15 مهر 1390

Anarchist - ایرلند - دابلن
افرین به خبرنگار..!
شنبه 16 مهر 1390

jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ
sourena.de - آلمان - اشتوتگارت احمدی نجاد مرد کار هست ولی عیب از خود ما مردم هست که فقط میخواییم همدیگر را تیغ بزنیم تو برو پولت قطع نشه از شهرداری بی خیال ما شو
شنبه 16 مهر 1390

shahram khosh maram - ایران - تهران
مشکل بزرگ کشور ما نبود یک نظام و سیستم نظارتی مستقل و قوه قضاییه مستقل هست . هرکس سعی میکند بار خودش را ببندد و در این راه از دزدیدن و اختلاس و کلاهبرداری ابایی ندارد. نگاه اجتماعی ضعیف هست. به نظر من اگر کشوری همه چیزش خراب باشد ولی دادگستری و بازرسی درست و مستقل داشته باشد, همه چیز ان مملکت درست خواهد شد.
شنبه 16 مهر 1390

Kouroshi - سوییس - برن
ما چه وقت متوجه میشیم یا قبول می‌کنیم که به ما انداختند. بابا رفته تو پاچه مون دیگه، بازم حالیمون نیست. عجب ملتی هستیم، می‌خوریم و اه هم نمیگیم. دکتر از مریض میخوره، بیمه‌ از دکتر میخوره، میدونین چی‌ ش جالب هست؟ همه ایرانی‌ هستیم و وطن پرست.‌ای کاش دشمن ما خود ایرانیها نبودن. حداقل دشمن میشناختیم. میدونین چه جوری سوییس اینجوری سوییس شد، دکترش ۷ میلیون دراورد ولی‌ ۲ ساعت هم صرف بیمارهای بی‌ بضاعت هموطنش کرد.
شنبه 16 مهر 1390

parastoo06 - اســــــــــترالیا - ســـــــــیـــدنـــی
برای ایرانی با این قوانین، رژیم، اقتصاد و بچاپ بچاب!! چیز زیاد مهمی نیست!!
یکشنبه 17 مهر 1390

vudvudak - امریکا - لس آنجلس
با مصرف این دارو به ترمیناتور و روبوکوب تبدیل شوید -- معجزست اقا معجزه
یکشنبه 17 مهر 1390

vudvudak - امریکا - لس آنجلس
اگر میخواهید اعصابی آهنین داشته باشید از اینا بخورین دوست عزیز !!!
یکشنبه 17 مهر 1390

tisfoun - آلمان - برلین
روی سخن من با کاربران گرامی سایت است؛ از شما سوال می کنم که فکر می کنید هدف از تهیه این گزارش ضد پزشکی و یا بهتر بگویم ضد پزشکان چه بوده است؟ آیا تلویزیون ضد مردمی و سانسور چی جمهوری اسلامی حقیقت گویی و کمک به حل معضلی به نام درمام و خدمات درمانی و دارویی در کشور است؟؟؟ مگر تا به حال گزارشهای واقعی و مردمی از این سیمای سانسور و جنایت دیده ایم؟؟ جمهوری اسلامی از همان بدو تاسیس نامبارک و نا میمون خود به جز نابودی علم و دانش و انسانیت و خرد کار دیگری هم داشته است؟؟ حکومت اسلامی سی سال است که تلاش می کند حرفه پزشکی را بی ارزش و حتی ضد مردمی نشان دهد!!! در همه جای دنیا پزشکان هم بالاترین درآمد را دارند وهم بسیار مورد احترام اند به حز ایران که همه شب و روز به پزشکان لعنت می فرستند و انتقاد می کنند!! اما در مورد این گزارش چند نکته ظریف وجود دارد که متاسفانه هیچ کس به آن توجه نمی کنند و همانطوری که حکومتی ها می خواهند همه انگار به همه چیز سطحی و آبکی و احساسی نگاه می کنند!!
یکشنبه 17 مهر 1390

tisfoun - آلمان - برلین
اولا ما در ایران به هیچ عنوان پزشک خانواده نداریم و با این سیستم هم نخواهین داشت!! برای اینکه برای پزشک خانواده شدن می بایستی تخصص لازم را دشت همانطور که در تمام اروپا اینگونه است. یعنی اصلا در اروپا و آمریکا و کانادا پزشک عمومی به مفهومی که در ایران است وجود ندارد! بلکه همه فارغ التحصیلان پزشکی پس از اتمام درس شان یا پس ازگذرندان دوره تخصصی لازم یا پزشک خانواده می شوند و یا متخصص در دیگر رشته های پزشکی. یعنی اینکه این پزشنان عمومی در ایران هیچ کدام این دروه تخصصی پزشک خانواده که حداقل 4 سال است را ندیده اند!!! در واقع در کشورهای یاد شده اصولا بدون گذراندن یکی از دوره هایی که گفتم هیچ پزشکی حق تاسیس مطب راندارد!!
یکشنبه 17 مهر 1390

tisfoun - آلمان - برلین
اما در ایران پس از اتمام تحصیلات تنها کسانی که در دوره تخصصی قبول می شوند برای ادامه تحصیلات کارشان را در بیمارستان ادامه می دهند!!! یعنی اصلا این طرح بی مفهوم و غلط است!! اما حکومت اسلامی همیشه سعی دارد مردم را درمقابل هم قرار دهد بویژه همبشه تلاش می کند که روشتفکران و درس خواندگان را به هر نحوی که شده خراب کنند!! لطفا به دام این حکومت شیاد و ضد انسانی نیافتید پزشکان نه مقصرند و نه فدرت آن رادارند که به راحتی این گونه اعتراض کنند ؛ فراموش نکنید که به دلیل بسیاری ازمسایل از جمله مالی هر ساله بسیاری از پزشکان که سرمایه های کشورند از ایران فرار می کنند چیزی که آخوندها از خدا می خواهند!! درس خواندگان و هنرمندان ( البته هنرمندان واقعی نه حکومتی) سرمایه های یک کشورند , نه آخوندهای مفتخور و تبهکار.
یکشنبه 17 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.