خالی کردن صندوق صدقات توسط یک دختر فقیر


خالی کردن صندوق صدقات توسط یک دختر فقیر


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=obeTpQ4BcnQ

لینک دانلود مدیافایر

az mast ke bar mast ! - نروژ - سرد
نوش جونش هرچی گیرش اومد, حالا خیلی مونده به 3000 میلیارد برسه , لعنت به مسببش که بلایی سر مردم اورد که تو روز روشن یارو "مجبور" میشه بخاطر فقر و تنگدستی یه همچین تصمیمی بگیره ! ! ! !
جمعه 15 مهر 1390

farhad_swiss_zurich - سوئیس - زوریخ
توی کشور نفت خیز این حال و روز مردم ما هست افسوس و صد افسوس !
جمعه 15 مهر 1390

v-for-vendetta - ایالات متحده - اوستین
این پولایی که این خانوم داره از تو صندوق در میاره + پول نفت حق بچه های مظلوم فلسطین است , آخه این خانوم چرا این کارو میکنه؟
جمعه 15 مهر 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
کثافتها باز برید پول بدبخت این ملت را به عربها بدید.چقدر این صحنه تاسف اور و غم انگیز بود.واقعا اگر دختر خامنه ای و احمدی نژاد به این روز می افتادند بازم انها بداد دختر خود نمیرسیدند?بخداوندی خدا سوگند که هرگز هرگز ظلم پایدار نبوده و نخواهد بود.چراکه خداوند عادل و تواناست.تعدادی ظلمها و بدیهای اخوندها و غیره را پای خدا میگذاند البته انها نمیدانند که هر فردی مسئول عمل خودشه نه خداوند.اگر چنین بود پس فرق حیوان با انسان در چی بود?خداوند بزرگ به انسان قدرت تفکر اندیشیدن و تصمیم گرفتن داد که مسئول عمل خود باشند.بنابراین کارهای بد و ظالمانه انسانها را پای خداوند گذاشتن از بی منطقی و حماقت است.این را من نمیگم بلکه فهم و شعور انسانهای فهیم میگه.
جمعه 15 مهر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
الهی که نوش جونش باشه دختر جان خیالت راحت حلاله حلاله
جمعه 15 مهر 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
مواظب باش دختر جان آخه. الانه که برادران بی‌ناموس بسیجی سر برسند و این پول که مخصوص جهیزیه دختربچه‌های ۱۳-۹ ساله لبنانی و فلسطینیه را از همه جایت دربیارن.
جمعه 15 مهر 1390

sunia - استرالیا - استرالیا
خاک تو سر این مردک بکنه از بیکاری مونده چی کار کنه از چه چیزا فیلم میگیره
جمعه 15 مهر 1390

gharibe UAE - امارات - ابوظبی
این کجاش فقیر بود فقط دزد بود
جمعه 15 مهر 1390

mashkok - ایران - تهران
این دختر فقیر نیست دزده ما توی محلمون لنگشو داریم البته اون پسره با مزدا3 میاد صندوق خالی میکنه
جمعه 15 مهر 1390

mehdi mb - آمریکا - میامی
شهر که بی‌ کلانتر باشه غورباغه هفتیر می‌کشه...
جمعه 15 مهر 1390

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
به تیپش نمیخوره فقیر باشه اما هر چی هست بازم بهتر از اونهایی است که قرار بوده این پولها را بخورند.
جمعه 15 مهر 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
وای حق توله های غزه و لبنان رو داره میخوره !!
جمعه 15 مهر 1390

احتراز - آلمان - دورف
نوش جونش، حق بحق دار رسید.
جمعه 15 مهر 1390

hamidkkk - انگلستان - لندن
اگه فقط 1 میلیون تومان از اون اختلاس بزرگ 3 هزار میلیارد تومانی از بانک صادرات رو به این دختر فقیر داده بودن زندگیش از این رو به اون رو میشد ... خاک بر سرتون بی شرفا . .
جمعه 15 مهر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
کسی که دزدیهای میلیاردی را می بیند باز در صندوق گدائی اسلامی/جیب ملا/ پول می ریزد حقش دزدی این پول است/ملت خردباخته/نوووووووش جانت دختر/
جمعه 15 مهر 1390

فلرتیشیا - هلند - روتردام
نوش جونش
جمعه 15 مهر 1390

atena10 - ایران - تهران
نوش جونش آدمهایی که این پول رو می ریزند برای آدمهای بی پول هستش پس این پول به این دختر حلال هستش
جمعه 15 مهر 1390

Dara va sara - استرالیا - پرت
اگه من انجا بودم. میرفتم کمکش میکردم.هرکس هم حرف میزد.با همون صندوق میزدم تو کلش..حالا این آقا دوربینشو ورداشته از این بدبخت فیلم گرفته. اگه بهش بگی 3 میلیارد دزدیدن . ککشم نمیگزه..کاربران عزیز هم که هی نشستن و هی خدا خدا میکنن و هی لعنت میفرستند..
جمعه 15 مهر 1390

آشی - ایران - تهران
چه راحت .
جمعه 15 مهر 1390

bozgourd - کانادا - ساسکاچوان
درود بر خامنه ایه چلاق و اممالش. مرگ بر شاه............. ای خاک عالم بر سرتان.. کثافتهای اسلام اردنگی کشور به آن آبادی و ثروت را به قاه ه ه داده و دزدیهای اففففففففففسانه ای کردید که اصلا" قابل تصور نیست.. 3000 میلیاررررررد. توی تاریخ بی سابقه است.
جمعه 15 مهر 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
Coco - کانادا - تورنتو، شما که تعصب و رگ غیرتتون برای سجده کردن یک دختر ایرانی برای انریکه بالا می زنه، شما که زندگی شخصی پدربزرگ انریکه رو هم حفظ شدی و ارادت زیادی به انریکه داری، شما که پول بلیط دختر ایرانی که جلو بود و بالای صحنه رفت رو هم می دونی، شما که به کسی اجازه نظر گذاشتن نمی دی و می گی جمعش کنند و راجع به دختره نظر ننویسند و انتقاد نکنند، شما که از انریکه بت می سازی و هنوز نمی دونی آقا یا خانم محترم اون کسی که بالای صحنه جلوی چند هزار نفر خودش رو ایرانی معرفی می کنه و به پای انریکه می افته دیگه رفتارش اون بالا شخصی نیست قضاوت عموم و نگاه اجتماع ایران رو بدنبال داره. شما که غیرتت برای اون دختری که ایرانیها رو خجالت زده کرده می جوشه زندگی این دختری که از فقر و بدبختی صندوق صدقات رو خالی می کنه به اندازه اون برات مهمه؟
جمعه 15 مهر 1390

aghaamir - سوئیس - زوگ
نوش جونت.
جمعه 15 مهر 1390

nasim_nana - فرانسه - فرانسه
نوش جونش گوارای وجودش
جمعه 15 مهر 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
اگر این فیلم واقعی باشه باید گفت حق بحقدار رسید. بخدا مرم راضیند که پول به اینها برسه چون بنام این افراد کمک میشود. بقول هموطنم او حقش را برمیدارد حلال طیب و طاهر اما حکام متظاهر بدین ولی در باطن بدطینت دزد ریاکار بیشرافت دراصل بیدین کافرواقعی جنایتکار خائن بمردم. میلیارد میلیارد می چاپند و رهبر پفیوزشان سرپوش میگذارد که جنجال نکنید مگر چه شده او غیرمستقیم می گوید حقشانرا برده اند چون بخش بزرگی خود شریک است و بنام دروبریهایش در خارج سرمایه گذاری میشودیا در بانکها میخوابانند برای روزی که با قهقه بریش بسیجی یا سپاهی جان برکفش بخندد وفرار کند.
جمعه 15 مهر 1390

Behnam1978 - المان - شتوت گارت
نوش جونش
جمعه 15 مهر 1390

Artosh - ایران - تهران
قرار بود این پول بره تو جیب یه مشت بسیجی چماقدار. نوش جون این هموطن عزیز. فقط افسوس که کار به اینجا کشیده... لعنت به حاکمان زورگو و ظالم و دزد جمهوری اسلامی..
جمعه 15 مهر 1390

hamed1363 - ایران - بابل
افرین دمت گرم تو بخوری بهتره
جمعه 15 مهر 1390

feminism - انگلستان - لندن
شیخانِ حرمسرادار از هر سوراخی دارن مردم رو میچاپند، حالا یک آدم فضول و چاپلوس هم پیدا شده داره از این زن شوربخت فیلمبردای میکنه !! آهای فیلمبردار اگر عرضه و قابلیتِ مصرف داری برو از خامنه ای تک دست و نوچه هایش که مردم را سرکیسه کردند فیلم تهیه کن ! بگو تا بدانیم چه چیزی دستگیرت شد از این مچ گیری، ؟! در ضمن تا زمانی که کابوس و خوابِ آشفتۀ حلال و حرام ، در مخچۀ سبک مغزان و موهوم پرستان در جریان است این مملکت روز به روز به حال پس رفت و سقوط سرعت دار میباشد !
جمعه 15 مهر 1390

Coco - کانادا - تورنتو
دوست گرامی‌ Dionysos - فرانسه - پارسی . من سعی‌ می‌کنم خط به خط جوابتون را بدم، اولنش که ایرانیها تو دنیا ابرویه ندران ( از خیر سر حکومت ایران) که بخواد برده بشه. بالا رفتن اون دختر ایرانی‌ واسه من ارزشی نداره من خودم هزار کار و زندگی‌ دارم....چیزی که گفتم نظر شخصی‌ خودم بده و همه آزادن نظر بدن....قیمت بلیت را می‌دونم چون سره کار یکی‌ می‌خواست بلیطش را به من بفروشه ولی‌ نشد که برم کنسرت. انریکه را ازش خوشم میاد ولی‌ راستش خواننده‌ها تو زندگی‌ من بت نیستن من هزار کار و زندگی‌ دارم، با نگاهی به زندگی‌ من و کارایی که من کردم انریکه و پدر جادّش باید منو بت خودشون کنن جنابِ محترم. زندگی‌ انریکه و باباش و پدر جدّش را اتفاقا رفتم واسه آقای خوش باور در اوردم که اگه ایمیل شخصیشون را داشتم واسشون خصوصی میفرستادم که شما اینقدر ناراحت نشید......
جمعه 15 مهر 1390

Coco - کانادا - تورنتو
.Dionysos - فرانسه - پارسی.... ..حالا من نمیدونم ربط اون دختری که میره کنسرت با این خانوم که داره صندوق را میزانه چیه؟؟ از من سوال کردید که زندگی‌ این دختر که داره صندوق را می‌زنه واسم مهمه؟؟بله البته همون مقداری که بدبختی‌ها و سنگ دوی‌های روزانه من واسه ایشون و دیگران مهمه.. سوال دیگه‌ای دارید؟؟
جمعه 15 مهر 1390

alexxx - اتریش - وین
خب مگه صدقه تعلق به ضعفا نداره? این بنده خدا کار مسئولین رو راحت کرده خودش رفته برداشت کرده. چه عیبی داره? باید میذاشت مفتخورای حکومت ببرن? اونوقت یه شاهیش هم به یه فرد عادی و فقیر نمیرسید. خدا کنه دختره گیر نکنه چون خیلی علنی و خونسرد self servic میکنه !!!
جمعه 15 مهر 1390

jeneral75 - ایران - اصفهان
نوش جان. مال خودشه.
جمعه 15 مهر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
امیدوارم گیر نیفتاده باشه :)
جمعه 15 مهر 1390

Coco - کانادا - تورنتو
Dionysos - فرانسه - پارسی ,,دوست عزیز، هرچند که هنوزم نمیدونم چرا شما کار این خانوم(دزدی) را با اون خانوم (رفته بود کنسرت) مقایسه می‌کنید و نظر منو میخواید، بنظر من این خانوم دزده و فقرش (اگه فقیر باشه که من نمیدونم هست یا نیست) عمل دزیدش را توجیه نمیکنه، اگه اینطور بود که خوب همه فقیرا میرفتن بانک را میزدن، یا از دیوار مردم میرفتن بالا اشکالی‌ هم نداشت. هرچند که با این خانوم اگه فقیر هست واسه فقرش همدردی می‌کنم ولی‌ نه برا دزدیش همدلی نمیکنم. من تو خونوادهی بزرگ شدم که مادرم در سنّ ۶۲ سالگی روزی ۱۲ ساعت خارج از منزل کار میکرد و خودم از صبح تا شب گاهی‌ نصف شب (کارایه اداری البته)..درگیر یه لقمهٔ نونِ حلال. راستش اگه ما هم بلد بودیم با صندوق ور بریم پول بدزدیم شاید وضعمون بهتر ازاین بود.
جمعه 15 مهر 1390

fearness - هلند - روئرموند
من هم باهاتون موافق هستم با کامنت هاتون ................................
جمعه 15 مهر 1390

کامران فرزان - امریکا - مون
من یک فیلمساز هستم. تمام این ویدئو ساختگی است. حرکات بطئی و تکراری هستند. تمام تصاویر از پشت گرفته شده تا تصویر خانم هنرپیشه رویت نشود. ساختار ویدئو حالت فیلمبرداری مستمر از یک رویداد را ندارد. لباس مرتب دختر با ادعای سازندگان ویدئو همخوانی ندارد
جمعه 15 مهر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
به این کار دزدی نمیگن بلکه گرفتن حق از جامعه. در ضمن هر چی باشه بهتر از ساندیس خوری و خیانت به مردمه. درود به شرفش که این کار رو میکنه ولی فاطی کماندو نشده. مرگ بر مسببین فقر و فحشا در ایران.
جمعه 15 مهر 1390

mohsen_raja - ایران - تهران
البته این پولی که توسط ملت همیشه در صحنه به صندوق صدقات ریخته می‌شه به نیت کمک به انسانهای نیازمند نیست. اونها اینکارو می‌کنند چون حضرت ختمی مرتبت فرمایش فرموده‌اند: «صدقه رافع هفتاد نوع بلاست». اونها صدقه می‌دن که قضا و بلا رو از خودشون دور کنند،وگرنه این ملت بزرگوار که اصولا عادت به فکر کردن نداره، اگر به اندازه سرسوزنی به همنوعان نیازمند خودش فکر می‌کرد شاهد این همه فساد و جنایت نبودیم در حالیکه گردن نماینده ولی‌سفیه در کمیته امداد بابت همین کمکهای ملت همیشه در صحنه روز بروز کلفتر می‌شه. مخلص کلام اینکه این پولها به نیت کمک به نیازمندان داخل صندوق نمی‌ره از اون طرف هم وقتی بیرون میاد به دست نیازمندی نمی‌رسه.
جمعه 15 مهر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
mohsen_raja - ایران - تهران . دقیقا درست نوشتید/هم میهن/
جمعه 15 مهر 1390

potatis - سوئد - مالمو
من میخوام این کامنت را به آنهایی بنویسم که بحث میکنند سر اینکه این دختر فقیر است یا ثروتمند ،یا مثلا این کارش دزدی است یا نه ،و چنان رگ گردنشان باد کرده چرا این دختر دزدی میکند !! در مملکت ما یک دزد خورده پا چند روز پیش مبلغی دزدیده بود که اگر ان پول را به صورت ۱۰۰ تومانی در کف تهران پهن کنیم بیش از نیمی از مساحت ابر شهر تهران را میپوشونه اما حالا شما بحث کنید سر ۲-۳ تا اسکناس ۱۰۰ تومانی !!
شنبه 16 مهر 1390

Royan - آلمان - آلمان
گوشه ای از دزدیهای خانواده رفسنجانی را در این سایت میتوانید ملاحظه بکنیدwww.childrenofcyrus.com خانم فائزه هاشمی با همکاری عمّه خانم خود (سرکارخانم بهرمانی) که حدود 70 سال سن دارد، زمینی به مساحت 300000مترمربع (3000هکتار) در سیمین دشت فیروزکوه را برای باشگاه سوارکاری و پرورش اسب به مبلغ 45000000000ریال خریداری کردهاست. لازم به ذکر است که بیشتر سرمایهگذاری خانم بهرمانی در زمینۀ تجارت نفت میباشد، وی از شرکای تجاری عمدۀ فائزه هاشمی محسوب میشود. بعلاوه 15 مورد دیگر که ظرفیت درج در این صفحه خارج است. وقتی وارد سایت شدید پنجره " از سوی شما " را باز کنید مطلب در انجا درج شده این هم از مواهب جمهوری اسلامی برای ایران لعنت تو روح آنهائی که برای این انقلاب فساد قدم برداشتند. -.
شنبه 16 مهر 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
Dionysos - فرانسه - پارسی . دوست عزیز طبق معمول کاملا منطقی در باره ان دختر نظر دادید.فردیکه جلوی هزاران نفر خود را ایرانی مینامه خواه ناخواه نماینده مردم ایران حساب میشه.انریکه که هیچ هیچ انسانی ارزش اینو نداره که یک انسان دیگر برایش سجده یا به پایش بیافته.وای که اون فرد یک بانوی ایرانی باشه.مرتبه و شخصیت انسان بسیار والاتر از اینه که بپای کسی بیافتد.جدا باعث شرمندگی ایرنیها شد.شرمت باد.
شنبه 16 مهر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
mohsen_raja - درست میگویی به اینها پولی را که هرساله هزاران ایرانی نادان در گورهای امامان و امامزاده ها برای بهبودی! میریزند، بیفزاییم سر به بیلیونها تومان میزند که همه اش به جیب گشاد دکانداران دین مانند ملایان گرسنه پول پرست و نوچه های بی عمامه دزد میرود. تا زمانی که مردم مذهبی اینگونه نادان و خرافاتی هستند، سفره چاپیدن این دزدان دین فروش نیز گرم است و وضع همین خواهد ماند.
شنبه 16 مهر 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
Coco - کانادا - تورنتو، دوست عزیز ممنون از پاسختون. من هم امیدوارم که این خانمی که رفته بود کنسرت سجده کنه کار و بدبختی های شما و هموطنان دیگه ای که سجده کردنش رو شخصی دونستند و ازش حمایت کردند براش مهم باشه که بعید می دونم. هر چند که جمهوری اسلامی در بی آبرو کردن ایرانیها موفق بوده،اما این دلیل نمی شه که برخی با رفتارهای نابهنجار در خارج از کشور و با معرفی خودشون در جلوی هزاران نفر بیشتر ایرانیها رو خجالت زده بکنند. شاد باشید
یکشنبه 17 مهر 1390

Coco - کانادا - تورنتو
Dionysos - فرانسه - پارسی -- دوست گرامی‌ با شما صد در صد موافقم اگه من تو اون کنسرت با یه مشت چینی‌ و خارجی‌ بودم و این خانوم اون بالا میگفت من ایرانیم شاید من اون پایین خیلس عرق میشودم از خجالت ولی‌ چیزی که می‌دونم اینه که این دختر جوونه و کارش به خودش مربوط می‌شه نه به من......با طرز لباسش و رقصیدنش هم مشکلی ندارم ایشون آزادن. ... باید بدونید که من خودم شخصاً فقط جلو خدا سجده می‌کنم و راستش خودم قهرمان زندگی‌ خودم هستم نه کس دیگه‌ای،،شاد و پیروز باشید
یکشنبه 17 مهر 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
DKDK - دانمارک - اسلیس، دوست عزیز ممنون. کاملا با شما هم عقیده ام. کسی که احساس خوبی از خودش داره و برای خودش ارزش قائله به پای کسی نمی افته. شاد باشید
یکشنبه 17 مهر 1390

sunia - استرالیا - استرالیا
اصلا از کجا معلوم یک معتاد نیست که لنگ خرج موادشه که همه طرفشو میگیرین اگه ایجوری باشه که کوفتش بشه
دوشنبه 18 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.