سرپرست تیم ملی فوتبال ایران: تلاش می کنیم مشکل دژآگه حل شود


سرپرست تیم ملی فوتبال ایران: تلاش می کنیم مشکل دژآگه حل شود

دژآگه در تیم وولفسبورگ آلمان بازی می کند

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران اظهار امیدواری کرد که مشکل اشکان دژآگه برای حضور در تیم حل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس عباس ترابیان، سرپرست تیم ملی فوتبال در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: "کارلوس کی روش از مدت ها قبل علاقه مند به تست زدن دژآگه در تمرینات تیم ملی بود و فدراسیون فوتبال هم تلاش کرد تا این اتفاق بیفتد."

سرمربی تیم ملی فوتبال روز ۳۰ شهریور سالجاری اسامی ۴۵ بازیکن را برای بازی مقابل تیم ملی فوتبال بحرین اعلام کرد.

از نکات جالب این فهرست، نخستین دعوت از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی توسط کارلوس کی روش بود.

آقای ترابیان گفت که حضور دژآگه سه مرحله داشت. مرحله اول ابراز تمایل خود او بود، مرحله دوم کارهای مربوط به بحث ملیت دژآگه بود که آنهم بر اساس قوانین فیفا عمل شد.

به گفته سرپرست تیم ملی، مرحله سوم مربوط به وضعیت سربازی دژآگه است که در جلسه ای در فدراسیون فوتبال قرار بر این شد که این مشکل از طریق پیگیریهای دبیر فدراسیون فوتبال حل شود.

دژآگه پیش از این هم یکبار برای حضور در جام ملتهای قطر از سوی افشین قطبی، سرمربی سابق ایران دعوت شده بود اما آن را رد کرده بود.

او در آنزمان گفت: "اگر به جام ملت‌ها می‌رفتم حداقل یک ماه حضور در ولفسبورگ را از دست می‌دادم. می‌خواهم شانسم را اینجا امتحان کنم و در نیم فصل دوم در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم."

اشکان دژآگه هم اکنون عضو تیم وولفسبورگ آلمان است.

سرپرست تیم ملی، لغو دیدار تدارکاتی ایران با سوریه را هم به این دلیل دانست که فدراسیون سوریه به علت استفاده تیم ملی این کشور از یک بازیکن غیر مجاز تعلیق شده است و ایران بجای آن با تیم فوتبال فلسطین دیدار می کند.

تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود از مرحله اول گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در منطقه آسیا، روز ۱۹ مهر در تهران در مقابل بحرین قرار خواهد گرفت.

تیم ایران در دو بازی قبلی خود اندونزی را ۳-۰ شکست داد و مقابل قطر به تساوی ۱-۱ رسید.

ایران در حال حاضر با ۴ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به بحرین در صدر جدول گروه E قرار دارد.

sia_sefid - ایران - تهران
اگه بیاد آینده ای بهتر از زندی نخواهد داشت
سه‌شنبه 12 مهر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
دژاگه در حد بازیکنهای ایرانیه و چیز بخصوصی من از فوتبالش ندیدم اگه بیاد ایران بعد از مدت کوتاهی فوتبالش محو میشه مخصوصا با ایرانیها بور بخوره یاد میگیره شبزنده داری کنه و صبح بخوابه قلیون میکشه پارتی و.. بعد از چند ماه جنازه ای مثل زندی و شاپورزاده میشه بعد از مدتی سر از شموشک و یا الومینیوم اراک در مییاره و تیمهای المانی سهمیه خارجیشونو با این جنازه ها پر نمیکنند
سه‌شنبه 12 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.