درآمد ماهیانه ۱،۶۰۰ دلار فقط برای خوابیدن


درآمد ماهیانه ۱،۶۰۰ دلار فقط برای خوابیدن

لی جیا (Lee Jia) بهترین بهانه را برای خوابیدن در سر کار دارد و هر ماه از شغل خود ۱۰،۰۰۰ یوآن (معادل ۱،۶۰۰ دلار امریکا) درآمد کسب می‌کند.

کار لی امتحان کردن میزان آرامش اتاق‌های هتل‌هاست. او برای این کار باید روی تخت‌های هتل بخوابد تا ببیند چقدر راحت هستند! علاوه براین او باید خوش‌بویی و تمیزی اتاق‌ها، برند لوازم بهداشتی و آرایشی و حتا نوع برنامه‌های تلویزیونی موجود را نیز آزمایش کند و برای هر کدام گزارش تهیه کند.

او می گوید که این کار استرس‌های خودش را به هم‌راه دارد و چیزی بیش‌تر از فقط خوابیدن است. شغل وی مستلزم این است که تمامی موارد محیطی اتاق را امتحان کند و از کیفیت آن‌ها اطمینان کسب کند.

لی عاشق مسافرت رفتن است و گفته که روزی خاطراتش در هتل و امکانات آن را خواهد نوشت. او گفته: «در این کار شما باید به دقت روی چیزها تمرکز کنید و تمامی جزئیات را در نظر بگیرید تا بتوانید گزارشی مفصل و قابل درک را آماده سازید.»

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
خیال می کنید کم کاری است و از همه بر می آید. نقد هر چیزی (از هتل گرفته تا غذا و فیلم و....) یک مهارت است که هر کسی ندارد. نمونه اش "mr. taster" خودمان، اولین منتقد جدی رستوران ها در ایران!
سه‌شنبه 12 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.