تصویر جنجالی اینجاست!


تصویر جنجالی اینجاست!

آینده نیوز می نویسد : روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود به دلیل درج انتقادی در "آینده" از سفرخانوادگی احمدی نژاد به آمریکا و سکوت برخی مدعیان، اقدام به توهین، تهمت و فحاشی به آینده کرد.

به گزارش خبرنگار «آینده»، روزنامه کیهان در حالی اقدام به توهین به آینده کرده و خبر سفر اعضای خانواده احمدی نژاد به آمریکا را تکذیب کرده است که دفتر احمدی نژاد نیز اصل چنین خبری را تکذیب نکرده و تنها سفر دختر احمدی نژاد، داماد و نوه وی را تکذیب کرده که آن هم طبق خبر سایت الف ناشی از عدم صدور ویزا برای آنان بوده است.

در این عکس، مهدی احمدی نژاد، عروس و مادر عروس رئیس جمهور در ردیف وسط مشخص هستند.(لازم به ذکر است تصویر فوق در سایت رسمی ریاست جمهوری منتشر شده، اما بعدا حذف شده است.)

عکس در ابعاد بزرگتر

تصویر دیگری از ورود همراهان هیات ایران به هتل وارویک

در خبر کیهان آمده است:

گاف جدید سایت حق العمل کار
یک سایت حق العمل کار، به بهانه خبری خلاف واقع به کیهان حمله کرد.(خبر ویژه)

سایت آینده که حتی نقش آفرینی در فتنه سبز را پوششی برای برخی بده بستان های ناسالم اقتصادی قرار داده و از این جهت دل خوشی از روشنگری های کیهان ندارد، به کیهان حمله کرده که چرا علیه همراهی عروس و نوه رئیس جمهور با وی در سفر نیویورک موضع نگرفته است.
آینده پرسیده که اگر چنین اتفاقی در دولت هاشمی و خاتمی رخ می داد، کیهانی ها چه واکنشی نشان می دادند و آیا اقدام به خودسوزی نمی کردند؟
این در حالی است که مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور انتشار اخبار نادرست در خصوص سفر رئیس جمهور به نیویورک را تکذیب کرد.
در بیانیه صادره آمده است: متاسفانه طی روزهای اخیر برخی سایت های خبری اقدام به انتشار خبری نادرست مبنی بر «همراهی دختر، داماد و نوه دکتر احمدی نژاد» در سفر کاری رئیس جمهور محترم به آمریکا نموده اند که این خبر به هیچ وجه صحت نداشته و تکذیب می شود.
گفتنی است سایت آینده در مقابل این تکذیب سکوت اختیار کرده و تلویحا به کذب بودن ادعای خود تاکید کرده است. بدین ترتیب، این گردانندگان سایت مذکور هستند که باید سندی بر ادعای خود اقامه کنند یا اینکه اعلام کنند مطلبی کذب را منتشر کرده و به اعتبار امانتداری! تکذیبیه صادره را نیز سانسور کرده و از نشر آن سرباز زده اند.
این در حالی است که موضع کیهان نسبت به رویکردهای دولت و رئیس جمهور کاملا مشخص است. هر جا که مشی و منشی اصولگرایانه دیده، به تکریم آن پرداخته و هرجا تخطی از این اصول را در هر یک از دولتمردان- چه دولت فعلی و چه دولتهای قبلی- ملاحظه کرده در انتقاد و اعتراض مجامله نکرده است؛ برخلاف برخی رسانه های حق العمل کار که خط کش مدح و ذم و تمجید و تقبیح شان، عقده گشایی های سیاسی یا جاذبه و دافعه های اقتصادی و مالی محض است.



ظاهرا انتقاد سایت آینده از سکوت کیهان درباره سفرخانوادگی احمدی نژاد به نیویورک موجب بروز حساسیتها و تردیدهایی در بین طیف ارزشی نسبت به علت سکوت برادر حسین و کیهان که معمولا در این مواقع در حد کفن پوشی واکنش نشان می داد، شده است و این تردید خشم کیهان را نسبت به آینده برانگیخته است.

این در حالی است که با توجه به عدم تکذیب سفر پسر احمدی نژاد، عروس احمدی نژاد، پدر و مادر عروس احمدی نژاد به نیویورک، اکثر رسانه های اصولگرا تکذیبیه یک خطی سایت ریاست جمهوری را جدی نگرفتند و به آن کنایه زدند و سایت الف -منتشرکننده اولیه خبر- اعلام کرد، علت بازماندن آنها از سفر، عدم صدور ویزابوده است.

اکنون این پرسش باقی است که حتی با فرض اینکه سفر همسر احمدی نژاد به آمریکا توجیه دیپلماتیک داشته باشد، علت سفر بقیه اعضای خانواده ایشان چه بوده و علاوه بر آن، علت سفر فردی مانند آقای بقایی به همراه همسرش به آمریکا، در حالی که وی نقشی در سیاست خارجی نداشته و انبوه فعالیتهای اداری وی به عنوان معاون رییس جمهور، سرپرست نهاد ریاست جمهوری و چندین مسئولیت دیگر معطل است به آمریکا چه بوده است؟

همچنین کیهان در حالی آینده را متهم به فعالیتهای ناسالم اقتصادی کرده است که با توجه به چندین بار بررسی مبسوط کلیه فعالیتهای آینده و ریز هزینه ها و منابع درآمدها توسط دوستان برادر حسین در مراکز خاص، اگر کوچکترین تخلف قانونی و بده بستان ناسالم قانونی در عملکرد آینده وجود داشت، قطعا تاکنون مورد پیگرد قرار می گرفت و روزنامه برادر حسین مجبور نمی شد برای فرافکنی نسبت به پرسش آینده درباره علت سکوت مشکوک درباره این سفر خانوادگی اینگونه به زحمت بیفتد و قلم خود را به تهمت های ناروا آلوده کند.

روزنامه کیهان در بخشی دیگر از مطلب خود از عدم انتشار اطلاعیه دفتر احمدی نژاد در آینده خبرداده است که در این باره نیز باید گفت، اتفاقا این اطلاعیه به جای یک بار، دو بار در آینده منتشر شده است و یا برادر حسین و همکاران خود این مطلب را واقعا ندیده اند که نیاز به افزایش نمره عینک خود دارند و یا مانند بسیاری از اخبار و ادعاهای دیگر خود، دیده را نادیده و نادیده را دیده می انگارند که در این صورت نیز آرزوی اصلاح رویه و بازگشت به اصول اخلاقی و حرفه ای را برای آنان داریم.

با انتشار این عکس چنانچه جناب شریعتمداری مانند همیشه فقط خود را حق و دیگران را باطل می دانند، باید به یک استاد اخلاق، البته نه ازنوع دولتی مراجعه کند. اما چنانچه برای نخستین بار اشتباه خود را پذیرفته است، آینده انتظار ندارد کیهان به خاطر این خبر و دروغ و تهمتها و توهین های ناروا، از تحریریه آن عذرخواهی کند؛ بلکه به برادر حسین توصیه می کند به خاطر این همه دفاع نادرست از اشتباهات دولتهای نهم و دهم، از خانواده های شهدا و ایثارگران، به ویژه 220 جانباز قطع نخاع از گردن که همه زندگی خود را برای دفاع از انقلاب داده اند، اما امثال کیهان با استفاده از عنوان آنها به دفاع از سوءاستفاده کننده ها می پردازد، عذرخواهی کند.

mnm - کره - ایچان
مردم ایران .حقشان همینه .که بینند وبسوزند .وفقط متاسفام که ایرانی هستم .حرفی هم ندارم بگم
یکشنبه 10 مهر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
خاندان پهلوی را با چه کس هایی عوض کردیم !؟
یکشنبه 10 مهر 1390

sobat - ا - ت
مرده شور خامنه ای نفهم و بیسوادوخروگاو و عقده ای رو ببره با این اعوان وانصارش.....کثافت رید ه توی ایران نشسته روی کثافتهایش.....عین نجاست
یکشنبه 10 مهر 1390

pariha - کویت - کویت
همشون دنبال یک فرصتی میگردند که راهی بلاد کفر بشن اسم امریکا هم که میاد همه غش و ضعف میکنن اینهم نمونه بارز اش با پول ملت هر غلطی میخواهند میکنند تحریم هم همش فیلم هست اگه واقعیت داشت چرا باید به همچنین آدمی با همراهانش اجازه ورود بدهند فقط ملت بیچاره سر کار گذاشتند و فشار اقتصادی رو باید به هر نحوی شده تحمل کنن واقعا اینجاس که باید گفت امریکا هیچ غلطی نمیکنه و مشغول دادو ستد سیاسی کثیف اش هست .
یکشنبه 10 مهر 1390

davood1349 - ایران - تهران
نوش جانشون کور شود هر انکه نتوان دید مرگ بر ضد ولایت فقیه
یکشنبه 10 مهر 1390

mamat - ایران - ایلام
احمدی نژاد
یکشنبه 10 مهر 1390

اپوزیسیون - ایران - شیراز
خاک بر سر ایرانیان بی غیرت مقیم در آمریکا (نیورک) به خصوص کسانی که دم از مخالفت با سران نظام آخوندیسمی ایران می زنند. اگر راست می گید باید لیاقت خود را به نمایش می گذاشتید و امنیت را از این گله گوسفند گه قدم به سرزمینن کفر (آمریکا) گذاشتند را ساقط می کردید و آبروی آنها را با تخم مزغ و گوجه و .. می بردید تا دیگر هوس نکنند به سرزمین کفر قدم بگذارند.
یکشنبه 10 مهر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
خدائی احمدی نژاد با بردن این عطیقه ها گند زد به دفتر ریاست جمهوری خودش /دیگه از این مردک طرفداری نمی کنم ...
یکشنبه 10 مهر 1390

mortimer - ایران - اصفهان
هنوز هم بیش از 90 درصد مردم این کشور دستمال به دستند و دو رو و خائن ...در ضمن داوود جان به خودت فحش نده چون تو همین الان با شکستن قوانین اربابانت به این صفحه آمده ای...
یکشنبه 10 مهر 1390

pariha - کویت - کویت
mortimer - ایران - اصفهان کاملا با شما دوست عزیز موافقم- بجا وخیلی راحت منطورت رو رسوندی .
دوشنبه 11 مهر 1390

shervin-iran - ایران - خرم آباد
davood1349 - ایران - تهران. سفر به سرزمین شیطان بزرگ خیلی کیف داره.....مخصوصاً برای ذوب شده ها درولایت...مگه نه؟؟؟؟ لااقل چند روزی اونجا حال می کنند و با دستی پر، از سفر به بلاد شیطان، به سرزمین اسلام برمی گردند.....دستی مملو از مصنوعات ساخت شیطان بزرگ که برای بقیه حرام ولی برای ساندیسی ها حلاله...راستی احمدی نژاد برای اینکه اونجا چشمش به دخترهای زیبا و نیمه عریان آمریکایی نیفته و اسلامش به خطر نیفته با چشمهای بسته راه میره؟؟؟؟؟؟؟.... هر چی آدم نون به نرخ روز خوره.............
دوشنبه 11 مهر 1390

mortimer - ایران - اصفهان
pariha:چاکرتم...
دوشنبه 11 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.