اختلافات ملکی قتل یک نفر را رقم زد


اختلافات ملکی قتل یک نفر را رقم زد

فرمانده انتظامی چابهار از دستگیری فردی که به‌دلیل اختلافات ملکی در جریان نزاعی یک نفر را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ اسماعیل واعظی با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام خبر وقوع قتل در یکی از خیابان‌های چابهار به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ماموران انتظامی برای بررسی موضوع عازم محل شدند.

فرمانده انتظامی چابهار ادامه داد: ماموران پس از رسیدن به محل حادثه با جسد غرق در خون فردی که آثار جراحت عمیق بر اثر یک شی برنده بر روی شکم و ران وی مشخص بود، روبرو شدند.

به گفته واعظی، ماموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی متوجه شدند مقتول در پی اختلافات ملکی با چهار نفر به هویت‌های معلوم درگیر که یکی از آنان با به قتل رساندن وی از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با بیان اینکه ماموران در یک عملیات پلیسی ضارب را شناسایی و دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی به قتل اعتراف کرده است و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر شرکت کنندگان در نزاع ادامه دارد.

feminism - انگلستان - لندن
آدمکشی و قتل به دلیل اختلافاتِ ملکی ، کشته شدن دختری بدست دوست پسری که خود را مالک او میدانست ! نزاع دسته جمعی در مراسم عروسی که به قتل ختم شد ! کشته شدن مادر و دختر بدلیل بدگمانی فرزند پسرش ! مردی که با همدستی همسرسابقش، شوهر موقت خانم را به قتل میرساند ! تمسخر دو جوان که به قتل انجامید ! پدر معتادی که سه فرزند خود را کشت ! قتل به خاطر یک نگاه (!) پرداخت 10 میلیون تومان توسط زنی که خواهرش را به قتل برسانند ! ، ، ، ، ، ، و این فقط گوشه ای از اخبارهای هولناک و رعشه آور است که از همین سایت دریافت کرده ایم ! و البته بدنبالش اعدام ها و قصاص های ناتمام (؟!) نتیجه ؟! معلول تر ، دردمندتر و رنجورتر شدنِ پیکر جامعۀ سرطانی و از هم پاشیدۀ ایران میباشد !
جمعه 8 مهر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
feminism - انگلستان - لندن عزیز بسیار زیبا فرمودین...باور کنید وقتی این همه مصائب رو می خونم یا میبینم ...مغزم از کار می افته ونمیدونم چی بنویسم..مرسی که قلم شما عزیزان به اندازه کافی برا هست ودل من رو تا حدی اروم میکنه..مرسی و پاینده باشید
شنبه 9 مهر 1390

feminism - انگلستان - لندن
gol andam / گل اندام عزیزم من کاملا نه تنها شما رو میفهمم بلکه باورت هم دارم ! و میدونم که باور میکنی اگر برایت بگویم که با دیدنِ صحنۀ وحشتناک طناب دار، رعشه بر تن و وجودم میافته و حتی طاقتِ نگاه کردن به تصاویر جوانان حلق آویز را برای لحظه ای ندارم :( ولی من نمیدانم چگونه ؟ چطوری ؟ و با چه انگیزه ای 15000 نفر برای دست و پا زدن نوجوان 17 ساله ای بر سر دار صف میکشند و به نالۀ او که مادرش را صدا میزدند گوش میدهند :( و عدۀ دیگری نیز در این سایت به شما ،من و دیگرانی که این عمل غیر انسانی را رد کرده, ایراد و اشکال میگیرند ! براستی چه بر سر انسانیت و آدمیت آمده !! دوست گرامیم، من نیز امیدوارم که شما همواره شاد سالم و تندرست باشید .
یکشنبه 10 مهر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
feminism - انگلستان - لندن عزیزم باور کنید حتی از اشاره شما به این مسائل اشکم جاری شد...بله درست فرمودین ...شستشوی مغزی رو من باور دارم ...ولی نه تا این حد...چه به سر این ملت اوردن که برایه مرگ یک جوان وسائل پیک نیک مهیا میکنند...این مطلب رو دختری در یک سایت نوشته بود وبرایه دوستانش تعریف کرده بود...و طرفداران داداشی بود...وای بر ما..مگه ما اشرف مخلوقات نیستیم ...مگه فرشتگان در مقابل ما سر تعظیم فرود نیاوردن...پس کجاست انسانیت : ( پایدار و موفق باشید...
یکشنبه 10 مهر 1390

feminism - انگلستان - لندن
gol andam / دوست نازنینم من را ببخش که باعث غمگین شدن شما شدم امّا دردا و دریغا که در ایران محبت کمرنگ شده و عشق و انسان دوستی جای خود را به کینه توزی و انتقام بخشیده :( گُل اندام عزیز به عقیدۀ من عمل ناپاک و زشت قصاص یعنی قتل و آدمکشی علنی که دین و مذهب آن را جایز دانسته و روا میدارد ! ولی شوربختانه حتی در این سایت نیز کاربرانی بودند که این امر زننده و غیر انسانی را تأئید کرده و با افراد مخالفی چون من نیز نزاع کردند ، برای من هم هضم این مسئله ناممکن است که چطور انسانی به تماشای مرگ انسانی دیگر می ایستد و دم نمیزند !!! من نیز هیچ پاسخی برایش نمیجویم جز سنگدلی و درنده خوئی او ! بد نیست که به این لینک نظری بیاندازی . شاد و کامیاب باشی/ https://www.iranianuk.com/article.php?id=68085
دوشنبه 11 مهر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
feminism - انگلستان - لندن عزیز این افراد چه بخوان چه نخوان دست اموز این رژیم خونخوار هستند و غیر از این نیاموخته و ندیدن ...متاسفم که حرف حق باعث ازاره افرادی مثل شما گرامی وARTEMIS-SW - /فرانسه - پاریس عزیز و khosh bavar عزیز میشه ,,,,متاسفم عزیز ,,,,ولی حق با تمام تلخی شیرینتر از عسله ...من در مقابل انسان دوستی و درستی سر تعظیم فرود میارم.. و برایه شما عزیزان سلامت و پایداری ارزومندم...شما بسیار قوی تر از آن هستید که از پای در آیید. به انتظار و امید روزی نچندان دور که در خاک میهن به پیشوازتان آمده و قدم هایتان را گلباران نماییم
دوشنبه 11 مهر 1390

feminism - انگلستان - لندن
gol andam / گل اندام نازنین بسیار خرسندم که با دوست فهیم و آگاهی چون شما آشنا شدم. ایکاش همه ما یکصدا میشدیم و میگفتیم" بیا دنیا را بسازیم نه با دنیا بسازیم " !! صمیمانه آرزوی سربلندی و سرافرازی را برای شما و خانوادۀ گرامیتان دارم . به امید ایرانی آزاد از چنگال تازیزادگان و دشمنان ! تا بعد دوست خوبم .
سه‌شنبه 12 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.