عجیب ترین آرایش و لباسهای لیدی گاگا - ۲


عجیب ترین آرایش و لباسهای لیدی گاگا - 2

romano - ایران - تهران
شنیده‌ایم هنر می‌خواهد بسوی حداقل گرایی یا مینیمالیزم حرکت کند و حتی قصد تفریح و شوخی در عصر حاضر دارد ولی واقعا درک اینکه از مسیر خارج بشویم نه به رنگ برسیم نه به مفهوم نه به هارمونی نه به سکس نه به زیبایی کلاسیک نه به زیبایی مدرن نه به نفی همه چیز نه هیچ زهرمار دیگری چه مقصودی می‌تواند داشته باشد. فکر می‌کنم برند بعدی دیگر کاملا لخت مادرزاد بشود و بگوید این کانسپت پوچیست یا کمپوزیشن سکوت و عدم! خلاصه که این صنعت موسیقی هم برند شده و خلایق ایمی واین هاوس رو بیخیال می‌شوند چون باید 10 سال بماند و خلایق با استعدادش حال کنند. چه چیز بهتر از لیدی گاگا مال فصل است بچه‌های 13 ساله تا 27 ساله هم خشتک پدر مادر را بابت خرید از آیتونز اپل در می‌آورند و بماند همه دنیا به یک جفنگ گوش می‌کنند این یعنی ثروت اپل بیشتر از دولت آمریکا! خلاصه که مانه رقص مایکلی از اینها دیدیم نه زیبایی شهوانی مدونا نه گیتار گیلمور و کرک همت و اسلش نه تسلط سلیندیون نه دیوانگی اکسل رز و جذب مخاطب کوین و نه هیچ چیز دیگه فقط Ma drugs Ma money Ma whore اووووو Bad Romance بابا از کریدیت خرج کن.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

zamanphp - ایرن - اصفهان
لخت بره روی صحنه سنگین تره بخدا!
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
romano ایران تهران دوست عزیز احسنت آفرین .چه زیبا گفتی .نمیدونم چی بگم کلمه برای وصف زیبایی دستنوشته شما کم میارم.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

گربه ایرانی - ایران - تهران
واقعا حالم بهم خورد .من هیچ جذابیتی در صورت و لباس و موزیک این خانم نمی بینم .
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

tanhaee - ایران - اصفهان
در یک کلمه اشغال فاحشه
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

NedayeAzadi - ایران - تهران
اینها هنرمند واقعی نه، بلکه ابزاری هستند در دست میدیا تا مردمو سر کیسه کنند. مردم هم که ماشاالله عقلشون تو چشاشونه، دو بار یکیو رو صفحه تلویزیون ببینند فکر میکنند یارو خیلی هنرمنده.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
سایت دیلی میل انگلیس ، یه خبر زده با این عنوان : برای مسلمانان این عکسها سکسی است . و زیرش عکس سارا شورد کوهنورد امریکایی را زده که یک تاپ پوشیده و سایت مشرق نیوز آنرا مشجری کرده ! در بخش نظراتش هم کلی مسخرمون کردن و خندیدن . این سایت های عقب افتاده حزب اللهی با این کارهاشون آبرومون را بردند. دوستانی که انگلیسی مسلط هستند یه سر یزنید و نظر بزارید تا بیشتر از این آبرومون نرفته!
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
متاسفم برای اونهایی که فحاشی میکنند . به شما چه مربوط که چی میپوشه و چکار میکنه . الان جزو پرطرفدارترین خواننده های دنیاست که فقط اسمش در گوگل بیشترین آمار سرچ را داره. صداش قشنگه ، خوشگل هم هست . در کل من که خیلی ازش خوشم میاد.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

fariborzkhan - ایران - ایران
اول لباسش که چند تا برگه کاغذه هست، پوشیدنش خیلی سخته ولی در آوردنش در عوض خیلی راحته. خدا نخواد.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

baraneuk - انگلستان - لندن
عزیزم خوب اگه این کارا رو نکنه اونوقت چه فرقی داره با بانوی اول ایران خانم احمدی نژاد؟؟؟؟؟؟؟هر خواننده ای به واسطه یه چیزایی شاخص میشه این هم صدا داره هم خلاقیت در لباس پوشیدن که اونو بین دیگر خواننده ها شاخص میکنه
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

baraneuk - انگلستان - لندن
در ضمن اگه با معیارها و دید ایرانی بسنجیم اصلا به نظرمون جالب که نیست هیچی بلکه خیلی هم بدترکیبه اما اینها با معیارهای جهانی سنجیده میشن و همین قدر که ماها با دید ایرانی ازش خوشمون نمیاد میلونها آدم هستن که اینو تحسین میکنن .پس بهتره که به جای انتقاد فقط نگاه کنیم و نظرمون رو برای خودمون نگه داریم.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

emadr - ایران - کرج
هی شما که فحش میدین وفکر میگین درست فرمایش میکنین.همین امثال لیدی گاگا باعث فروپاشی قوانین تصنعی و دست و پاگیر میشن.یه زمانی اگر کسی موهاشو فشن میکرد میگفتن یارو اینکارست ولی الان همه شن فشن شو. درست نگاه کنید همه قاعده ها شکستنیه پس چرا ما خودمونو به حدود محدود کنیم.اگه دنیا رو به شما میدادن الان هنوز قرون وسطی بود. شک نکنید اون دوستی که گفته فاحشه معنی فاحشه رو هم نمی دونه.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

you39 - بلژیک - هاسلت
romano - ایران - تهران دوست عزیز میخوای چی بگی . انگلیسی بلدی . قبول بلدی . این یارو هر پ...که باشه یه مشت با شعور یا بی شعور قبولش دارن . تو ماستت رو بخور !!! یا بقول خودت از کردیت خودت خرج کن . نصف جملت انگلیسی بود . یعنی از کردیت یکی دیگه استفاده کردی . یکم بفهم
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
واقعا نمی‌دونم عاشق چیه لیدی‌گاگا هستم. خیلی دیوانه‌ است آخه!!!
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
عکس‌های شماره ۴ و ۱۴ منم کشته چه برسه به آقایون.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
. tanhaee - ایران - اصفهان از نظر شما ارزشی ها همه اشغال و فاحشه هستند . لیدی گاگا بخاطر کار های هنریش مشهور و محبوبه . افراد در مشورهای آزاد و دمکرات هر چی دلشون بخواد می گوشند و هیج کس هم به انها بی اخترامی نمی کند این حرف شما را تنها در کشورهای مذهبی ، عقب مانده اسلامی یه عده تند رو می زنند که مخالف هر گونه آزادی شخصی و فردی هستند و چادر و حجاب را بزور بر سر دختر و زنان می کنند و اگر مطابق میلشان عمل نکنند باید سنگسار بشند . بطور مسلم میشه گفت در کشورهای اسلامی و خاورمیانه فساد و فحشاه چندین برابر اروپا و امریکاست و این رو دوستان عزیز مقیم خارج میدانند . دقیقا مثل این آخوند ها برای افراد فتوا صادر نکن . لدی گاگا 100 برابر همه رهبران ممالک اسلامی طرفدار دارد.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
من که هنوز شعر نو نیما رو و نقاشی کوبیسم رو قبول ندارم به عنوان هنر چطور میتونم لیدی گاگا رو هنرمند بدونم ؟ بهترین راه کار برای من برای یک لحظه هم که شده باید از این پوست کرگردنی که برای خودم درست کردم بیام بیرون اول نگاهی دوستانه به اطرافم و بعد نگاهی به خودم بیاندازم. اما مرد و مردانه پاک و بی ریا.
جمعه 8 مهر 1390

Royan - المان - المان
صورتشو که تا حالا صاف و ساده ندیدم هرچند ازش خوشم نمیاد ولی انصافا بدن قشنگی داره .
جمعه 8 مهر 1390

sunia - استرالیا - استرالیا
این زنک مشکل روحی روانی داره نوشته عجیبترین ارایش و لباس عجیبترین نداره این همیشه عجق ووجق لباس میپوشه نمی دونم که چی می خواد خودشو خیلی متفاوت نشون بدهد در کل خوشم نمیاد ازش
جمعه 8 مهر 1390

sunia - استرالیا - استرالیا
baraneuk - انگلستان - لندن دوست عزیز چرا باید نظرمون رو واسه خودمون نگه داریم??? ما اینجاییم برای دیدن و نظر دادن حالا این نظر هر چی ممکنه باشه و ربطی هم به نظر سنجی جهانی نداره یه چیزیه بین کاربران فارسی زبان این سایت
جمعه 8 مهر 1390

abi6156 - مالزی - ایبو
دیِوانه
جمعه 8 مهر 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
خوب این هم مدل و سبک خودش رو داره !!! ولی من اصلا از روز اولی که مشهور شد از سبکش خوشم نیومد از قیافه اش هم همینطور !!!
جمعه 8 مهر 1390

capochin0o - امارات - شارجه
حالا اگه یکم قیافه داشتی هم یه چیزی وگرنه هر جنس مونثی لخت بشه دیدنی میشه
جمعه 8 مهر 1390

saeed_national - ایران - تبریز
علائم خارش حاد
جمعه 8 مهر 1390

katrina - بریتانیا - لندن
. Royan - المان - المان-رویان جان موافق نیستم بدنش اصلا جذاب نیست عکس 5رونگاه کنید بالاتنه افتضاح هست ..ازنظرمن./zagros_finland - فنلاند - هلسینکی-باتشکرازشمابرای کامنت.دوستان موفق باشید.
جمعه 8 مهر 1390

romano - ایران - تهران
you39 - بلژیک - هاسلت من نمی‌دونستم هنر غرب رو باید با فنگشویی شرق مقایسه کنم یا با ترنج ایرانی عزیزم ایشون رو با غرب مقایسه کردم و با اسلافشون شما هم صبور تر باش بزار ماهم با بی سوادی دو کلمه انگلیسی بلغور کنییم شما بهتر بلدی بنویس کاری بکار ما نداشته باش. نتیجه همه ایشون رو قبول دارن اینه که تو خود آمریکا تمام سبکهای آمریکا در حال حیاتن و به زیبایی اجرا می‌شن و اصلا فرهنگ آمریکایی لیدی گاگا معنی نمی‌ده ولی تو اروپا باید آهنگ انگلیسی بخونن. ولش کن شما خیلی عالمی ما هم حسود درست می‌گی
جمعه 8 مهر 1390

kokex - ‫آلمان - فرانکفورت
‫حدیثی از رسول خدا هست که می فرماید زمانی می رسد که افراد پست بی شخصیت گناهکار بی ارزشترین اجتماع عزیز و . ‫محترم می شوند و انسانهای با ایمان باید گوشه گیر شوند lady gaga هارو روی سر جا میدن انسانهای شریف رو مورد توهین قرار میدن .artemis دقیقا کسی هست که با خدا دشمن هستش و هر کسی کلام خدا رو بگه این شیرازه وجودش از هم می پاشه
جمعه 8 مهر 1390

snowy me - سوئد - مالمو
تا وقتی که به کسی صدمه نزده و به حقوق کسی تعرض نکرده محترمه. ما نمیتونیم به آدم ها توهین کنیم چون سلیقه و نظرشون با ما فرق داره. من فقط با لباس از جنس گوشتش مخالفم. چون به نظرم معنای بدی داره. ولی سلیقه ی هرکسی به خودش مربوطه. خیلی بی شخصیتن کسایی که آدم هارو به خاطر ظاهرشون فاحشه مینامند. خود ما بعضی جاها میشیم آخوند و حواسمون نیست.
شنبه 9 مهر 1390

Royan - المان - المان
katrina - بریتانیا - لندن عزیز من کلا عکسها را سرسری نگاه میکنم ولی عکس 14 نظر من را جلب کرد . ولی کلا این زن جذابیت زنانه ندارد هرچقدر لخت و پتی بپوشه سکسی نیست ,نمیدونم نظر آقایون چیه؟
شنبه 9 مهر 1390

kokex - ‫آلمان - فرانکفورت
‫Artemis تو مشکلت اینه که قدرت گوش کردن نداری چون درونت پر از تنفر هسش امثال تو خیال باطل می کنند که فکر می کنندمیتوانند. ‫صدای الله رو خاموش کنند. ای محمد اگر می دانستی وقتی فرشتگان مرگ در حالی که بر پشت و پیشانی اینها میکوپند و جانشانرا می گیرند اینها در خواری میمیرند و جهنم جایگاه همیشگی اینهاست. یک انسان چقدر باید از رحمت خدا دور باشه که از lady gaga ها. ‫دلش به وجد بیاد . تو روضه خونه بیسواد رو مساوی با خدا میدونی جنایت آخوند شهوت پرست رو میگی کلام خدا
شنبه 9 مهر 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
لیدی گاگا عصاره کابالا قرقه جنی فراماسونی.
شنبه 9 مهر 1390

katrina - بریتانیا - لندن
. Royan - المان - المان-صددرصدموافقم خانومی اصلا جذاب نیست./kokex - ‫آلمان - فرانکفورت-اه بس کنیدبازرفتیدبالای منبررجزخوانی ?واقعاحالمون روبهم زدید..
یکشنبه 10 مهر 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
من دوستش داشتم. اماالان دوستش ندارم! نه موزیکشو ونه خودشو! شاید به این دلیل که موزیکش و خودش تم غمگین داره, و با نفرت میخونه.
یکشنبه 10 مهر 1390

muslim1212 - افغانستان - هرات
دارن جامعه اسلامی رو تحریک میکنن ، اهای اونائی که در داخل و خارج از کشور هستید مواظب دین و اسلام باشید
یکشنبه 10 مهر 1390

kokex - ‫آلمان - فرانکفورت
‫katrina حرف حق روح شیطان صفتان رو آزار میده
دوشنبه 11 مهر 1390

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.