مرگ یک دختر در یورش پلیس به مهمانی خصوصی در مشهد


مرگ یک دختر در یورش پلیس به مهمانی خصوصی در مشهد

بی بی سی : کشته شدن یک دختر جوان، در جریان حمله نیروی انتظامی به یک مهمانی خصوصی در شهر مشهد، این روزها خبرساز شده است. رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی، در گفتگو با خبرگزاری های داخلی ایران در تشریح این حادثه بعد از حمله پلیس به آپارتمان محل برگزاری مهمانی مختلط ، این دختر جوان از ترس دستگیر شدن، قصد فرار از تراس طبقه ششم را داشت، که به پایین سقوط کرد و جان باخت. بحث در مورد مهمانی های شبانه و برخورد دولتی - امنیتی با این محافل در طول حکومت جمهوری اسلامی در ایران همواره مطرح بوده است.

علی همدانی گزارش می‌دهد


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=XkjTXD4nGQw

gol andam - سویس - زوریخ
یه دیواره . یه دیواره . که یه عمره آزگاره . اونورش همیشه بن بست . این ورش هیچی نداره . از عذاب این قبیله . هممون از هم بریدیم . حس هم خونی نداریم . چون قبیلمونو دیدیم . ما که تو زمزمه هامون . هی به داد هم رسیدیم . یکی یادمون بیاره . کی به داد هم رسیدیم . تو هجوم این همه حرف . هر جوابی یه سقوطه.. تو بگو هر چی که میخوای . من که سنگم سکوته.
دوشنبه 4 مهر 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
بزرگترین مشکل امروزه پارتی توی ایران, این موبایل های دوربین دار هست! من که هر جا رو نگاه میکردم همه در حال ظبط تصاویر بودن!.
دوشنبه 4 مهر 1390

*Fanoos* - ایران - ایران
آخه این چه جور امنیتی هست که باعث کشتار مردم میشه؟؟!!.
سه‌شنبه 5 مهر 1390

*Fanoos* - ایران - ایران
چقدر غم انگیز است که هیچ خبر خوشی از ایران نمیرسد !!!!!!!!
سه‌شنبه 5 مهر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ای مرگ بر شما که شادی چند جوان شما را به جنون می رساند شما خودتان یا چند زن دارید یا هر شب با ابجی زینب ها صیغه /اشغالها به شما چه مربوط میهمانی چند جوان//خاک عالم بر سرتان که خودتان هر غلطی می کنید رهبران دین و عنقلابتان هر غلطی را کردند نوبت جوانان که می رسد عقده عقده عقده/ای
چهار‌شنبه 6 مهر 1390

mosaaferr - انگلستان - لندن
متاسفم واقعا.. واسه خودش ...
چهار‌شنبه 6 مهر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
طفلک دختره ناشی بوده که بیخودی ترسیده..وگرنه حالا همه با افتخار میرن کلانتری تا یه سابقه خوب ازشون بوجود بیاد . حالا جوری شده که سابقه داشتن تو کلانتری به جرم بدحجابی یا شرکت در پارتی جزو افتخارات محسوب میشه...
چهار‌شنبه 6 مهر 1390

آشی - ایزان - شیراز
این که چیزی نشون نمیده.
چهار‌شنبه 6 مهر 1390

snowy me - سوئد - مالمو
خمینی قبرت آباد. البته از اون طرف.
چهار‌شنبه 6 مهر 1390

Royan - المان - المان
دختره حاضر شده بمیره ولی تو کلانتری مورد تحقیر وتوهین قرارنگیره و یا بهش تجاوز نشه , حالا همسایه ها خیالشون راحت شد یکی را به کشتن دادن برای حفظ دین و اسلام و مصالح نظام . اونی که به کلانتری زنگ زده تا آخر عمرش باید از عذاب وجدان بمیره اگر اصلا داشته باشه. مامورهای کلانتری هم که نقش عزرائیل را بازی میکنند.
چهار‌شنبه 6 مهر 1390

m_h_gol - ایران - تهران
این اوباش ها مخصوصا به میهمانی ها حمله می کنند تا این خبر به گوش بقیه برسه و همه از برگزاری جشن و میهمانی بترسند و بجای آن هفته ای یک بار مجلس روضه خوانی و گریه برپا کنند! آیا این حکومت طالبانی نیست ؟! حالم از این مزدوران طالبانی بهم میخوره !
چهار‌شنبه 6 مهر 1390

sunia - استرالیا - استرالیا
اگه حریم خصوصیته صدای اون موزیکو کم کن تا عمومی نشه و خاله خان باجی ها زنگ نزنن پلیس
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.