نقش دزدهای دریایی بر دست متجاوزان


نقش دزدهای دریایی بر دست متجاوزان

اعضای باندی که با طعمه قرار دادن یک دختر 17 ساله و حمله به زنان اموالشان را سرقت می‌کردند پس از آزار و اذیت یک دختر جوان دستگیر شدند.

به گزارش «جام‌جم»، در یکی از روزهای مرداد دختر جوانی با حضور در شعبه 7 دادیاری دادسرای جنایی تهران از 4 عضو یک باند از سارقان متجاوز شکایت کرد.

شاکی به قاضی جنایی گفت: وقتی سوار یک خودروی پراید نقره‌ای رنگ با 4 سرنشین که یکی از آنها دختر جوانی بود، شدم، پس از طی مسافت کوتاهی به یکباره از سوی سرنشینان خودرو مورد حمله قرار گرفته و آنها اموالم و کارت عابربانک را به همراه رمز سرقت کردند.

وی افزود پس از آن، از آنها خواستم مرا رها کنند، اما التماس‌هایم بی‌فایده بود و آنها مرا در بیابان‌های اطراف تهران مورد آزار و اذیت قرار داده و متواری شدند.

دستور ویژه

در این ارتباط پرونده‌ای تشکیل و برای پیگیری و تحقیقات به شعبه 16 پلیس آگاهی ارسال شد. در مرحله دیگری از تحقیقات دختر جوان مشخصات ظاهری از جمله نقش اسکلت دزدهای دریایی را که روی دست یکی از سارقان خالکوبی شده بود در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار داشت، چندین شکایت مشابه دیگر از اعضای باند به پلیس آگاهی ارسال شد. با جمع‌بندی اطلاعات شاکیان پرونده، تماس تلفنی یکی از طلافروشان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 روند رسیدگی به پرونده و دستگیری متهمان وارد مرحله تازه‌ای شد.

مرد طلافروش در اظهاراتش به پلیس گفت: وقتی دختر و پسر جوانی برای خرید به طلافروشی آمده بودند و قصد استفاده از کارت عابربانک برای پرداخت پول را داشتند به آنها ظنین شده و درخواست مدارک شناسایی صاحب کارت را کردم و چون آنها پول طلا را به حساب من انتقال داده بودند، با ادعای این که مدارک شناسایی را در خانه نگهداری می‌کنند، محل را ترک کردند و قرار است ساعتی دیگر با مدارک صاحب کارت در محل حضور پیدا کنند.

در پی این تماس، ماموران کلانتری 113 بازار با حضور در محل، ساعتی بعد جوان 22 ساله‌ای را که با حضور در طلافروشی مدارک دختر جوان (اولین شاکی) را به طلافروش ارائه کرده بود دستگیر کردند. با انتقال متهم به شعبه 16 پلیس آگاهی وی از سوی شاکی شناسایی شد. متهم در اعترافاتش گفت: پس از سوار کردن دختر جوان (شاکی) و سرقت اموال، من به اتفاق دختر 17 ساله‌ای به نام ساناز که در سرقت‌ها از او به عنوان طعمه استفاده می‌کردیم، از خودرو پیاده شدیم و بعد همدستانم با انتقال دختر جوان به اطراف تهران او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

دستگیری متهمان

با اعتراف متهم، تیم‌های ضربت پلیس آگاهی در مرحله بعدی 3 عضو دیگر این باند را یکی پس از دیگری دستگیر کردند که در مرحله شناسایی متهمان تاکنون 10 نفر از مالباختگان آنها را سارقان اموالشان معرفی کرده‌اند.سرهنگ قزلباش، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی در این باره گفت: متهمان اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی (شیشه) دارند و دختری که آنها را در سرقت‌ها همراهی می‌کرد، یک دختر فراری از خانه است که پس از فرار به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده است.قزلباش از مردم خواست چنانچه اموال آنها از سوی 3 مرد و یک زن که سرنشینان خودروی پراید بوده‌اند سرقت شده و روی دست یکی از متهمان نقش اسکلت دزدهای دریایی خالکوبی شده است، برای شناسایی متهمان به اداره 16 پلیس آگاهی مراجعه کنند.

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
این اعتیاد بخصوص شیشه داره کشور را نابود میکند .
چهار‌شنبه 6 مهر 1390

ordak - المان - المان
رفیق Don Marioکدام کشور??مگر چیزی باقی مانده که بتونی بهش کشور بگی?اخوندها کشور و تبدیلبه طویله کردند.موادمخدر هم براشون هدیه اسمانی است تا با اون نسل جوان کشور خنثی بشه.
چهار‌شنبه 6 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.