مرگ یک دختر جوان در یورش نیروهای انتظامی به یک مهمانی در مشهد


مرگ یک دختر جوان در یورش نیروهای انتظامی به یک مهمانی در مشهد

خبرگزاری هرانا - رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی از مرگ دخترجوانی هنگام فرار در پارتی شبانه و سقوط از طبقه ششم آپارتمانی در مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ناصر نجاریان در تشریح این حادثه گفت: تعدادی از شهروندان ساکن در یکی از مجتمع‌های بزرگ مسکونی در محدوده بلوار هاشمیه مشهد از چندی قبل از رفت و آمد افراد مشکوک به یک واحد آپارتمانی و برگزاری مجالس پارتی که با سر و صداهای زیادی همراه بود، شکایت کردند.


وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی در پیگیری این پرونده محل را تحت نظر قرار دادند و چهارشنبه شب گذشته که تعدادی دختر و پسر جوان در این آپارتمان اقدام به برگزاری پارتی شبانه کرده بودند با هماهنگی مقام قضایی، محل را مورد بازرسی قرار دادند.

وی اضافه کرد: در این عملیات ۴ پسر و ۴ دختر جوان دستگیر شدند و متاسفانه یکی از خانم‌های جوان که به محض اطلاع از حضور پلیس در محل، با حالتی غیرطبیعی قصد فرار داشت، از بالکن طبقه ششم ساختمان به پایین سقوط کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: در این حادثه زن جوان که از ناحیه سر بشدت صدمه دیده بود در دم جان باخت.

وی بیان کرد: متهم اصلی پرونده و دو متهم دیگر که از محل متواری شده بودند نیز دستگیر شده‌اند و به دستور مقام قضایی، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

sharafYabi - انگولا - بیمبه
اینکه شما در خانه چه برنامه اى میبینید به ما مربوط است! اینکه در خیابان چه میپوشید، به ما مربوط است! آنچه مینوشید و آنچه میگویید به ما مربوط است! با چه کسى بیرون میروید به ما مربوط است! چه دینى دارید و چگونه آرایش میکنید به ما مربوط است! اما امنیت، وضع معیشت، قدرت خرید، کیفیت تحصیل، آینده فرزندانتان، تفریح جوانانتان، امنیت راهها، مشکل مسکن و بقیه موارد به ما مربوط نیست مشکل خودتان است!! . .
یکشنبه 3 مهر 1390

farhad352 - ایران - تهران
. لعنت و هزاران لعنت بر تمامی نیرو های پاچه گیر ولایت سفیه که به جای حراست و پاسداری از مال و جان و ناموس مردم ، چون سگان هار مشغول پاچه گیری و کشتار و تجاوز به مال و ناموس مردم اند. به امید رهایی ایران از دست این حاکمان ایران ستیز و بی شرف. لعنت بر تازی و رهبران گدا زاده صدقه بگیر، آن از آغاز تا خامنه ای این پیر کفتار خون آشام و تمامی اعوان انصار زالو صفت . آن در هر لباس و باهر شکلی که به ویرانی و نابودی ایران مشغول اند . به امید جهش و برپایی قیام ملا ستیز مردمی در ایران برای بر اندازی این رژیم قرون وسطایی
یکشنبه 3 مهر 1390

jamshid arya - ایران - تهران
مگه میشه کسی از تراس فرار کنه بعد بیافته پایین!! مطمعنا از طبقه ۶ انداختنش پایین
یکشنبه 3 مهر 1390

*Fanoos* - ایران - ایران
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. در قرن 21 کجا زندگی می کنیم ما؟ خدا به خانوادش صبر بده. همه جای دنیا پلیس مایه آرامش هموطنان هستش. اینجا مردم با دیدن پلیس به کی پناه ببرند؟ کجایند این مدعیان حقوق بشر؟
یکشنبه 3 مهر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
متهم اصلی پرونده و دو متهم ...!!! کسانیکه تازه دستگیر شده اند چطور متهم اصلی و فرعی دارند؟!!! اصلا متهم به چی؟!!! متهم به دور هم جمع شدن؟!!! کثافتهای بیشرف و جنایتکار.
یکشنبه 3 مهر 1390

sunia - استرالیا - استرالیا
sharafYabi - انگولا - بیمبه قشنگ گفتی باهات موافقم ولی این احمق هایی که با این وضعیت پارتی میگیرن رو بگو شما که میدونین کارتون خلاف این نظام مزخرفه چرا دیگه تابلو بازی در میارین وسط شهر این کارارو میکنین برین این باغهای اطراف نه تو ساختمان مسکونی که اخرش همینه عقلم خوب چیزیه
یکشنبه 3 مهر 1390

sharafYabi - انگولا - بیمبه
sunia جوانی و عجله و جاهلی. فضولی بیش از اندازه هم خوراک بسیاری از ایرانیان. مرسی.
یکشنبه 3 مهر 1390

پروردگار - ایران - تهران
متاسفانه بعضی از مردم هنوز باورشون نشده اینجا سرزمین "مرده" گان است برای همین گاهی فراموش می کنند و "زنده"گی می کنند
یکشنبه 3 مهر 1390

h.k - دانمارک - اودا
حالاچه کسی جوابگوبایدباشد?دستگیرشدگان . فضولان محل.یامنکرات.
یکشنبه 3 مهر 1390

h.k - دانمارک - اودا
sharafyabi انگولا.سلام وصدسلام.چه توضیح زیبایی دادی.وواقعادلنشین ودرعین حال گریه اوربود.چقدرزیباگفتی.جملات کوتاه بادنیای معنی.کم اتفاق میافتدادم چنین ضریف وشیواکل گرفتاری ملتی رابیان کند.زرنویس بایدکرد.وبه حاکمان بیناموس فرستادخوش باشیدهموطن.
یکشنبه 3 مهر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
پلیس که به نظر می رسد هیچ وظیفه دیگری جز ایجاد رعب و وحشت و ارعاب جوانان این مملکت ندارد این بار با یورش به آپارتمانی که تعدادی جوان در آن مشغول تفریح بودند موجب مرگ دختری جوانی شد که قصد داشت از بالکن فرار کند. در اینجا روی سخنم با پلیس نیست که به هر حال تا سقوط رژیم رعب و وحشت خامنه ای به نظر می رسد وظیفه ای جز گزمگی ندارند و به جای جلوگیری از قتل وغارت وآن چیزهایی که وظیفه واقعی پلیس است طرح شکار یک مشت جوان بخت برگشته را از چند روز قبل می ریزند و چنان وحشتی ایجاد می کنند که نتیجه اش معلوم است. حرفم با ساکنان محترم آن آپارتمان است که در گوشه و کنار کشورمان کم نیستند. من نمی گویم ایجاد سر و صدا و مزاحمت صوتی برای همسایه چیز خوبی است ولی خدا وکیلی شما هم در قتل این دختر سهیم هستید که به پلیس شکایت برده اید. بابا خودتون تذکر می دادین. یانهایتا پنیه توی گوشتون می ذاشتین تا این چند ساعت مهمانی هم بگذره. آخه جوون بدبختی که نه اجازه داره تو خیابون بیاد و نه کلاب و مشروب فروشی هست که اونجا بره و نه رستورانی که بتونه بزنه و برقصه و خوش باشه باید چیکار کنه؟.
دوشنبه 4 مهر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - فرانسه
Azadikhah - هلند - تکسل . دوست عزیز اگر در اوایل عن قلاب شکوهمند در ایران بودید باید می دانستید هر کسی بدلیلی با کسی دشمن بود او را بعنوان ساواکی به اراذل اوباش معرفی می کرد تا مرگ او را رقم زند ان بوده ایم که این شدیم/
دوشنبه 4 مهر 1390

sharafYabi - انگولا - بیمبه
h.k Denmark مرسی عزیز. نمیدانم این گفته ازان کیست. در جائی دیدم و مانند شما شیفته ژرفنایش شدم. گفتم اینجا paste کنم تا دوستان هم بهرهمند گردند.
چهار‌شنبه 6 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.