شارژ پرسپولیسی ها با کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی رویانیان


شارژ پرسپولیسی ها با کارت هدیه 500 هزار تومانی رویانیان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب به بازیکنان و کادر فنی به عنوان هدیه کارت هدیه 500 هزار تومانی پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس روز گذشته در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.
اما وی در اقدامی جالب و غیرمنتظره پس از جلسه‌ای با کادر فنی به هرکدام از بازیکنان و کادر فنی 500 هزار تومان کارت هدیه داد که می توان برای تهیه بنزین از آن استفاده کرد.
پرسپولیسی ها با این کارت می‌توانند هم از سوخت بنزین استفاده کنند و هم می‌توانند آن را نقدا از عابر بانک ها دریافت کنند.
این کارت هدیه‌ها امروز از سوی کادر فنی به بازیکنان داده شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی روز یکشنبه در شیراز در چارچوب هفته ششم به میدان خواهند رفت.

رویانیان: رئیس جمهور هم از کودکی رئیس جمهور نبود/ درود بر مخالفانم

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبالیست نبوده‌ام اما فوتبال زیاد بازی کرده‌ام و فردی هم که رئیس جمهور می شود از روز اول رئیس جمهور نبوده است.

محمد رویانیان پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: مشکلات مالی زیادی داریم و تلاش می‌کنیم این مشکلات برطرف شود. کار سختی در پیش داریم اما می‌خواهیم با قدرت به جلو برویم و به اهدافمان برسیم.

وی ادامه داد: کار سخت است و باید از کسانی که قبلاً زحمت کشیده‌اند مخصوصاً حبیب کاشانی تشکر کنم. او زحمت زیادی برای باشگاه کشیده است و من قدردان و سپاسگزار او هستم. ما تلاش می‌کنیم اما کار بسیار سختی داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد هدف‌گذاری‌هایش در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: زود است اینها را بگویم. من آنها را نوشته‌ام اما به موقع اعلام خواهم کرد ضمن اینکه می‌گویم درود بر مخالفان من. مخالفانم هرچه بگویند اظهارنظرهایشان را می‌شنوم.



رویانیان در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان یک مدیر ورزشی عکسی با لباس ورزشی دارد یا نه، گفت: منظور شما همان شورت ورزشی است دیگر! من باید بگویم که همه ما ایرانی هستیم و من هم بچه این محل هستم. همه ایرانی‌ها در مورد ورزش و به ویژه فوتبال اظهارنظر می‌کنند و این نشانگر آن است که آنها با ورزش زندگی می‌کنند. حتی در شهرهای کوچک در مورد ترکیب پرسپولیس اظهارنظر می‌شود. من هم تمام فوتبال‌های دنیا را نگاه می‌کنم. البته تخمه نمی‌خورم زیرا دندانم مشکل دارد!

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من از خارج نیامده‌ام در همین ایران زندگی کرده‌ام. بچه که بودم گل‌کوچک زیاد بازی کرده‌ام در همین منطقه فلاح، حاج حسین فرکی بزرگ و پیشکسوت آنجا بود. در همان زمین خاکی بازی کرده‌ام فوتبالیست نیستم اما مگر قرار است کسی که رئیس جمهور بشود از بچگی رئیس جمهور باشد و یا کسی وزیر یا مسئولی می‌شود از ابتدا اینگونه بوده است؟ مهم مدیریت است. من به مردم و جوانان علاقه دارم و تمام تلاشم را می‌کنم.

وی در مورد اینکه رئیس هیئت مدیره استقلال گفته است رویانیان باید یک شغله باشد، گفت: درود بر مخالفان من.

پروین: نمی‌توانم شق القمر کنم/ رویانیان کمی با ورزش آشناست

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من نمی توانم در تیم شق القمر کنم، اما آمده ام تا گوشه ای از کار را بگیرم.

علی پروین اظهار داشت: توقع مردم از تیم پرسپولیس زیاد است، آنها با باخت این تیم بسیار ناراحت می شوند و من دوست ندارم این اتفاق رخ بدهد، به همین دلیل می خواهیم با بردهای آینده دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس و تاثیر در روند کار این تیم خاطرنشان ساخت: من که نمی‌توانم شق‌القمر کنم، آمده‌ام تا گوشه ای از کار را بگیرم. اکنون به عشق مردم اینجا هستم.

پروین در خصوص هیئت مدیره جدید باشگاه تصریح کرد: برای ارزیابی یک مدیر باید پرونده کاری او را بررسی کنیم، رویانیان چند سالی از مدیران موفق بوده است و کمی هم با ورزش آشناست، همین که مدیریت خوبش پشت تیم باشد، کافی است.



عضو هیئت مدیره در پاسخ به اینکه دیگر نگرانی بابت کارت سوخت نخواهند داشت، افزود: از این مسائل بگذرید.

وی ادامه داد: باید از زحمات حبیب کاشانی نیز تشکر کرد، او زحمات زیادی را برای پرسپولیس کشیده و 3 جام قهرمانی برای ما آورده است. اما من 32 جام آورده ام. باید به او خسته نباشید، بگویم.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در کارهای فنی تیم دخالت خواهد کرد، گفت: انشاء الله. حمید استیلی نیز با قدرت به کارش به عنوان سرمربی ادامه می دهد. می خواهیم 2 برد خوب برای این تیم به دست آوریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره اینکه اگر این 2 برد به دست نیاید، استیلی برکنار می شود، افزود: منظور من این بود که سعی می کنیم بازی های آینده را ببریم، اگر هم ببازیم استیلی می ماند.

پروین حضورش را به عنوان مدیر فنی تیم رد کرد و درباره حضور پسرش در پرسپولیس گفت: محمد باید برای تیم‌های دیگر بازی کند و 20 گل بزند تا پرسپولیس خودش به دنبال او برود.

katrina - بریتانیا - لندن
( رویانیان ;من هم تمام فوتبال‌های دنیا را نگاه می‌کنم. البته تخمه نمی‌خورم زیرا دندانم مشکل دارد!.)//من هم حقم روازاین فوتبال میخوام تمام فوتبال های دنیارونگاه میکنم , تخمه هم نمیخورم !!!.فوتبال دستی وچمنی وگل کوچیک بازی کردم تازه فیفا2010 روهم نشستم بازی کردم ,پنالتی میزنم ازفرنازمجیدی خوشگلتر ,گلرخوبی هم هستم ..من مدیرعاملی باشگاه استق رومیخواام ..:))
جمعه 1 مهر 1390

*Fanoos* - ایران - ایران
(مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبالیست نبوده‌ام اما فوتبال زیاد بازی کرده‌ام و فردی هم که رئیس جمهور می شود از روز اول رئیس جمهور نبوده است.) ........///پس منم اینطوری وانمود کنم ***منم بچه بودم با تیرکمون گنجشک میزدم.رئیس فدراسیون تیراندازی باید بشم؟!***
جمعه 1 مهر 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
لنگیا در هر صورت سوژه خندن:)))چه دالی باشه چه استیلی چه کاشانی باشه چه رویانیان:)))پروین هم وسط سیاسی ها خیلی انگار خوش میگذره بهش:)خدایا این لنگیا نبودن ما به کی میخندیدیم:))
جمعه 1 مهر 1390

farzad.. - انگلیس - انگلیس
تسلیت عرض میکنم به همه پرسپولیسیها .
جمعه 1 مهر 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
دوستان از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا که در تهران برگزار و از شبکه ۳ پخش میشود غافل نشوید
جمعه 1 مهر 1390

real_patriot - آمریکا - واشنگتن
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول. حرف زیادی نزن با اون تیم سوراخ شیش تایی. هر وقت خواستی اسم پرسپولیسو بیاری اول یاد اون 6 تا بیفت که تپوندن توی دروازه سوراختون
شنبه 2 مهر 1390

سوییس - سوییس - برن
سریال (سه پنچ دو )را ببینید واقعیت فوتبال ایران همینه.
شنبه 2 مهر 1390

soheil rad - ایران - بابل
تیم سوگولی حکومت آخوندی(لنگ) پرسپولیس تیم مورد علاقه بسیجیها و سپاهیا سردار سرلشکر سپاهای رویانیان هر چی آخونده حامی لنگه هه هه هه هه
شنبه 2 مهر 1390

soheil rad - ایران - بابل
این سردار سرلشکر لنگی از جیب باباش کارت سوخت 500 هزار تومنی به لنگیها میبخشه ؟ لنگ تیم محبوب حکومت آخوندی چرا باید حق مردم رو بخوره این بنزین حق مردم نه بازیکنهای لنگ خوبه دوبله سوبله شدن پاداش نیم میلیونی گرفتن اگه یه مساوی از سرورشون تیم تاج مردمی میگرفتن چاه نفت به نامشون سند میخورد
شنبه 2 مهر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.