یک اتفاق عجیب در برگزاری همایشی در تهران


یک اتفاق عجیب در برگزاری همایشی در تهران

به گزارش معماری نیوز ، در مراسم اختتامیه "سمپوزیم بین المللی معماری و شهرسازی" که با همکاری دانشگاه سوره و ساپیانزا ایتالیا برگزار شد ، یک اتفاق نادر صورت گرفت.

بر اساس این گزارش در این سمپوزیم که با همکاری شهرداری تهران و با حضور سفیر و مقامات سیاسی کشور ایتالیا ، رئیس دانشگاه سوره ، رئیس دانشکده معماری سوره و رئیس دانشکده معماری دانشکده دانشگاه تهران برگزار شد ؛ مراسم اختتامیه با پخش سرود ملی ایتالیا آغاز شد.

این اتفاق که تقریبا در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست باعث تعجب مدعوین در این مراسم شد.

khosh bavar - ایران - یزد
چی مان اصلا بویی از استاندارد و قانون و متداول بودن برده تا اینمان هم بی ایراد باشد, بعبارت دیگر باید از نوع جدید " پدرخوانده " در سطح بین المللی حرف زد !
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

romano - ایران - تهران
بابا خواستن یعنی داخل آدم بشن دیگه. اینها عقل رسم و رسوم و آداب خودمون رو ندارن وای بحال بین المللی اونم دانشگاهی. دیگه زیاد شما هم سخت نگریرن عقل و اتیکت برای اینها کیمیاست. اون که محمود چاخان، رهبر هم که علی گدا (یعنی ترا بخدا واژه رهبر رو که برای هیتلر و استالین بوده به تن خامنه‌ای قواره کن)، آیت الله هم که از بروجردی شده مکار شیرازی با کارخونه کاندوم، نخست وزیر هم که شده معاون اول رئیس جماهیرات مثلا مشایی امیر عباس هویداس منتها گل ارکیده سر سینه نداره خواننده ام که از ابی و داریوش شده ساسی مانکن سخت نگیر آقا سخت نگیر انقلاب سخته دیگه به نتیجه برسه عجله نکنید بالاخره طول می‌کشه بالاخره سوخت و سوز داره ولی دیر و زود داره!!!
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.