زندگی به قلم وودی آلن


زندگی به قلم وودی آلن

در زندگی بعدی من می­خواهم در جهت معکوس زندگی کنم ...!
با مردن شروع می­کنی و می­بینی که همه چیز خیلی عجیب است ...

سپس بیدار می­شوی و می­بینی که در خانه سالمندان هستی ...!
و هر روز که می­گذرد حالت بهتر می­شود ...!

بعد از مدتی چون خیلی سالم و سرحال می­شوی از آنجا اخراجت می­کنند ...!
بعد از آن می­روی و حقوق بازنشستگی­ات را می­گیری و وقتی کارت را شروع میکنی در همان روز اول یک ساعت مچی طلا می­گیری و یک میهمانی برایت ترتیب داده می­شود ...!!!

(میهمانی ای که موقع بازنشستگی برای شما می­گیرند و به شما پاداش یا هدیه می­دهند).

40 سال آزگار کار می­کنی تا جوان شوی و از بازنشستگی­ات لذت ببری ...!
سپس حال می­کنی و الکل می­نوشی و تعداد زیادی دوست دختر خواهی داشت و کمی بعد باید خودت را برای دبیرستان آماده کنی ...!!!

سپس دبستان و بعد از آن تبدیل به یک بچه می­شوی و بازی می­کنی و هیچ مسوولیتی نداری...
سپس نوزاد می­شوی و آنگاه به دنیا می­آیی ...!

در این مرحله 9 ماه را باید به حالت معلق در یک آب گرم مجلل صفا ­کنی که دارای حرارت مرکزی است و سرویس اتاق هم همیشه مهیا است، و فضا هر روز بزرگتر می­شود، واااای ...!

و در پایان شما با یک ارضاء به پایان می­رسید ...!
می­ بینید که حق با بنده است ...!!!

khosh bavar - ایران - یزد
یکی از معماهای هالیود برای من : " این " چرا اینقدر معروفه ?! لطفا مودبانه جوابم را بدهید و بخاطر این شخص به همزبانت اهانت نکنید ( چقدر بدبختیم که باید از قبل سفارش کنم, زیرا از روی تجربه میگویم که چند نفری بخاطر افراد غریبه ( هالیود ) بمن هجوم اوردند که چرا چنین نظری در مورد هالیود داشتم, زیرا هالیود هم با ما و فرهنگ ما زیاد با احترام برخورد نمیکند مانند فیلم 300 و بدون دختر من نه ! و شاید بعضیها بدعادت شدند که انهم نتیجه تربیت غلط فرهنگی ایران ماست که " غریبه پرستیم " که به اشخاص بیگانه ( اعراب ) و اثار انان بیشتر احترام میگذاریم تا اثار باستانی فرهنگی ما که با بولدرزر نابودش کرده اند ) ! بهرحال, چون چند فیلم از او را دیدم, برایم زیاد منحصربفرد نبود که شاید کسی باشد که هم عقیده ام هست که " او " جزو کسانیست که فقط از روی تبلیغ به این مرحله سینمایی رسید تا فیلمش بیشتر بفروش برسد ! با سپاس .
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
با سلام و احترام به خوشباور بسیار عزیز که انگار در اینگونه موارد بدباوره. LOL. دوست خوبم اولا کی باشه که بخواد با شما نامحترمانه برخورد کنه? (که اگر کرد, نمایانگر خودش خواهد بود) و دوما, دوست دارم بدونم چرا با این بابا? یا اینکه بطور کل مخالف هالیوود و اشخاص معروفش هستی? یعنی اگر به جای وودی الن هر کس دیگری هم بود, اینو میگفتی یا نه? و ایکاش که همزمان نظر(نظرات) مخالفتم میگفتی که راحتتر میشد جواب داد. درضمن, ببخش اگر در بیان مطلبم ضعفی دارم. XX
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

khosh bavar - ایران - یزد
PARVANE1 عزیز و شیرین زبان, اول از همه با عرض سلام به شما ! من فکر نکنم که در مرحله ای از زندگی و تکاملی باشم که از روی شکم سیری شخصی را تکذیب کنم و یا قبول ! چون سطح سواد سینماییم اینرا بمن گفته که اشخاصی مانند الن و Clint Eastwood , جورج کلونی و jack nicholson ان نیستند که از انها تعریفها میکنند, بدینجهت از این طریق ( سایت ) جویای جواب شدم که شاید من " تنها " نباشم که دارای چنین ایده ای هست و جهت اطلاع شما من حتی Titanic را ندیدم که انقدر در انزمان طرفدار داشت که بتازگی بعد از 13 سال زمزمه های دیگری از مطبوعات میشنوم که مثلا این فیلم " لایق " اینهمه هیاهو و دیدن نبود ! شاد و راهنما باشیم .
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

Royan - المان - المان
khosh bavar - ایران - یزد دوست عزیز ایرانیها کلا خود گز و غریب نواز هستند دیدی که با شاه بیچاره چکار کردن وبعد آخوندا را تو سرشون گذاشتن ولی من کلا وودی آلن را دوست دارم.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

khosh bavar - ایران - یزد
Royan گرامی, بسیار زیبا فرمودید و سلام خدمت همسر محترمتان را هم برسانید , پس همواره شاد و ایرانی باشیم .
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
khosh bavar - ایران - یزد. کارهای وودی الن اکثرا متفاوت با کارهای دیگران بوده و شاید همین وجه تمایز هست که باعث اشتهارش شده. در ظمن هر هنرپیشه ای یکعده طرفدار داره و بر عکس. پس این موضوع قابل بحثی نیست.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.