عابدزاده: خودشان را پنهان کردند تا استیلی سیبل شود, کاری کردنداستقلالی ها دل شان برای پرسپولیس بسوزد


عابدزاده: خودشان را پنهان کردند تا استیلی سیبل شود,
کاری کردنداستقلالی ها دل شان برای پرسپولیس بسوزد

احمدرضا عابدزاده در گفت و گویی با خبرآنلاین از مدیریت باشگاه به شدت انتقاد کرد.

احمدرضا عابدزاده همچنان می تازد. او که از ابتدا یکی از منتقدان اصلی حبیب کاشانی و مدیریت پرسپولیس بود حالا با اتفاقاتی که رخ داده ، با جدیتی بیش از قبل لب به اعتراض می گشاید . او در جدیدترین گفت و گویش با خبرآنلاین ؛ نوک پیکان انتقاداتش را به سوی مدیر پرسپولیس می گیرد. از بازی داربی شروع می کنیم و احمدرضا عابدزاده می گوید:« داربی را دیدم خیلی عالی بود. پرسپولیس هیچ وقت این قدر خوب بازی نکرده بود! بازی را در ورزشگاه دیدم کلی لذت بردم! همه بازی دست شان بود ، آخر بازی هم که طرفداران حسابی تیم را تشویق کردند.»

او طعنه می زند و وقتی می پرسیم ؛ می گوید:«این را نگویم چه باید بگویم؟ مگر بازی را ندیدید؟ استقلال دو تا زد ، دو تا زد به تیر و چند تا گل خالی هم نزد. پرسپولیس کی تا قبل از این در داربی این طوری بازی کرده بود؟ معلوم است که باید ناراحت باشم. بعد هم که آقایان رفتند خودشان را پنهان کردند تا توپ بیفتد در زمین پیشکسوت های تیم. خسته شدم این قدر مجبور شدم جوابگوی مردم باشم.»

احمدرضا؟ چرا او باید پاسخگو باشد؟ و پاسخ می دهد:« من باید جواب مردم را بدهم چون کسی جواب شان را نمی دهد . یعنی اصلا کسی نیست که جواب شان را بدهد. بیایید ببینید مردمی که می آیند به مغازه ام ،چه حرف هایی می زنند و دل شان چقدر خون است. دختر و پسر می آیند و از عصبانیت نمی دانند چه باید بکنند. حتی به من و امثال من هم گلایه می کنند که چرا سکوت کردیم. معلوم است وقتی مسئول تیم خودش را پنهان کرده ، منی که در تیم نیستم باید جوابگوی مردم باشم.»

او ادامه می دهد:« این آقایان کجاست؟ چرا هیچ کس نمی بیندشان؟ چرا خودشان را پنهان کرده اند؟ تا کی می خواهند به کارهای شان ادامه بدهند؟ تیم نتیجه نگرفته و رفته ته جدول. اصلا استیلی مقصر است ؛ چرا او را سیبل کردند و خودشان را نشان نمی دهند؟ این ها نباید جواب بدهند؟ بیایند بگویند چرا تیم به این روز افتاده . اصلا کار خودشان است. الان سیاست این است که استیلی سیبل باشد. حالا نوبت به او رسیده. یک عده معلوم الحال سر تمرین به محمد نوری فحاشی می کنند. حالا نوری شده بازیکن بی غیرت؟ اصلا مگر باقی بازیکنان در زمین چه کار کردند که نوری کم فروشی کرده باشد؟ این کارها فیلم است و مردم هم خیلی خوب ، همه چیز را درک می کنند.اصلا بچه ها توانستند فوتبالی که بلدند را نشان بدهند؟ می دانید چه کار کردند که این بچه ها اینقدر استرس دارند؟ تیم قهرمان می شود ، 10 درصد از قراردادهای بازیکنان کسر می کنند. من را انداختند بیرون هیچی . دایی را انداختند بیرون مهم نیست با بقیه چرا این کارها را می کنند؟ چرا می گذارند به بچه های مردم تهمت زده شود؟ »

احمدرضا بی آنکه وقفه ای در حرف هایش بیاندازد ؛ یک نفس به پیش می رود:« کسی که باید جواب بدهد پنهان شده. من خیلی حرف ها برای گفتن دارم. این ها فکر می کنند فقط خودشان نماز و روزه می خوانند. انگار که ما بچه کافر هستیم. رفتند در این تیم ها که خدمت کنند و مشکلات دو تیم حل شود اما چرا پرسپولیس رفته ته جدول؟ کی تا حالا این اتفاق سابقه داشته؟آقایان از جلسه های مهم کاری تان بیایید بیرون بیا بیرون سری به خیابان بزنید خیابان ببیند مردم چی می گویند. تو این چند روز هر جایی که رفتم فقط جواب مردم را دادم. می دانید مردم چقدر ناراحتند؟ کار به جایی رسیده که استقلالی ها هم افسوس پرسپولیس را می خورند. طرفداران استقلال می گویند اگر ما جای شما بودیم نمی دانستیم این حال روز را چطور باید تحمل می کردیم. اعصابم خیلی خرد است.»

reza.dubai - امارات متحده عربی - دبی
من یک استقلالی هستم واقعا از وضعیت پیش آمده نگرانم اگر عمیق ببینیم بازیهای استقلال وپیروزی با بقیه تیمها یک طرف بازی این دو تیم هم یک طرف اگر بخواد اینجوری پیش بره کم کم فوتبال از بین میره همه فوتبال یعنی بازی استقلال وپیروزی با کری خوندناش واقعا برای فدراسیون متاسفم
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

باریک بین - ایران - تهران
با وجود تمام احترامی که واسه عابدزاده قائلم باید بگم که چنان ناراحت هست که انگاری تیم قهرمان اروپا رو داره در موردش صحبت می کنه. تیمی که نه عنوان اسیایی داره و نه در حال حاظر حتی در حد لیگ برتر ایران بازی نمیکنه که دیگه باختش اینقدر ناراحتی نداره!!!!!! من از تیم استقلال ناراحت هستم که بیشتر از دو گل نزد. این نشون می ده که هنوز استقلال با روزهای ارمانی فاصله داره. به امید ان روز.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
استقلال یک دروغ ۳۰ ساله و پرسپولیس یک حقیقت ۲۵۰۰ ساله است!!.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
مرسی عابدزاده جان واقعا حرف دل همه ماروزدید...
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
من خودم عددی نیستم ولی از این عابدزاده خیلی بدم میاد. این ادم خیلی بی مرام هست!!! از اون ادمهایی هست که نمک رو میخوره و نمکدون رو میشکنه. هیچوقت اون حرکتی که مقابل تماشاگران استقلال انجام داد فراموش نمیکنم!!! البته اون حرکتی که انجام داد فقط تنها از بی مرامی نبود و بی ادبی و هرزه گی هم چاشنیی بی مرامیش بود!!!
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
pandora - آلمان - کلن خیلی از استقلال و افتخاراتش حرف میزدی و شلوغش کرده بودی.اما افتخارات کوبنده پرسپولیس که در کامنت sia_sefid - ایران - تهران نوشته شده کاملا کفت انداخته.پاندورا اگر از این افتخارات پرسپولیس اطلاع داشتی و از افتخارات استقلال سر مست دلخوش و مغرور گشته بودی نشانگر خودفریبیت بوده.اگر ههم خبر نداشتی پس اینهمه ادعا از فوتبال و اطلاع فوتبالی تنها یک لاف بیشتر نبوده.جریان تو و استق همون جریان مارمولکیست که داشته از دیوار بالا میرفته که متوجه نگاه مردم میشه و میگه ولک چی اژدها ندیید.تو نیز استق مارمولک را اژدها معرفی کردی.اما اشکال نداره ارزو بر جوانان عیب نیست.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
دوستان تبریک حبیب کاشانی استعفا داد... پس از ‌23 ماه و دو هفته (‌717 روز) سرپرستی در باشگاه پرسپولیس از این سمت استعفا کرد. در متن نامه‌ سرپرست مستعفی پرسپولیس، کاشانی دلایل استعفای خود را بیان کرده است. کاشانی در متن استعفانامه خود به اتفاقات گذشته از زمان حضورش در پرسپولیس، مسائل اخیر این باشگاه، اعتقاد و اعتماد به تیمش برای کسب یک جام قهرمانی و سایر موضوعات دیگر اشاره کرده..
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
DKDK - دانمارک - اسلیس .. مرسی عزیز .. افتخارات پرسپولیس رو همه دیگه میدونن .. وقتی بایرن مونیخ اومد ایران با پرسپولیس بازی کرد .. ماگات در مصاحبه مطبوعاتی: وجود بازیکن های بزرگی چون دایی و کریمی و مهدوی کیا در این تیم نشان دهنده ی این هست که این تیم بزرگترین تیم ایران هست!! .. ما جهانی فکر میکنیم . خیلی ها کل عقدشون تو دربی ای خلاصه میشه که نتایج میگه بدترین نتیجه هم خودشون تو این بازی ها گرفتن!! دیگه هرکی 1 استقلالی رو میبینه یاد عدد 6 میوفته! . خیلی ها خواستن احمدرضای گل رو به خودشون بچسبونن . ولی این داداش بهترین گلر تاریخ ایران شد . هیچ وقت رو به... جماعت نداد!! ..
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
اونایی که تو استادیوم ها با تشویق عابدزاده (فک کنیم هوادارای اس فس بود) ضایع شدن یه نظری بدن خب!! اینجوری حیفه!! بالاخره یه سری باید بیان که ما بهشون بخندیم! .. ناصر حجازی به خاطر رک بودنش محبوب شد و دعوا هایی که تو یه دوره با خودشون داشتن (قلعه دلال) . و البته اولین گلری هم بود که تو جام جهانی واسه ایران گلری کرد!! همین! . عابدزاده به خاطر چی؟؟ اون که اصلا اهل حرف نیست و دعوا!! . ما پرسپولیسی ها تا حالا شده یه استقلالی که به استقلال عشق می ورزه هورا بکشیم واسش؟ نه . ولی اونا میکشن !! چون بازیکنی نیست تو زمینشون که واسش دست و هورا بکشن! .. همه ی داستان تو همین اینجا خلاصه میشه .. کلا ناصر حجازی هم شلوغیه موقع دفنش بیشتر به خاطر وجهه ی سیاسیش بود .. وگرنه واسه اس فس لال افتخار چندانی جمع نکرد چون کلا بیشترین زمان فوتبالش رو در سال هایی که لیگ برگزار نمیشد گذروند!!! سال های 55 تا 60!! اوج فوتبال این بشر بود که رفت جام جهانی!!
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
البته با اینکه پروین زیاد به تور دروازش حال داد تو دوران فوتبالش .. جز معدود اس فس لالی های با ش..ور بود!! بگذریم! خدا بیامرزتش !! اونی که زندست می چسبیم که هنوز فعالیت سیاسی رو شروع نکرده . بازم عاشقشیم!! البته کلی فدایی تو استقلال هم داره . نا گفته نماند!
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

ukguy4u - بریتانیا - لندن
katrina - بریتانیا - لندن. . و شکست سه باره پرسپولیس از استقلال حقیقتی تلخ که هرگز از طعم آن خلاص نخواهی شد. کابوسی که تا ابد مهمانت خواهد بود.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

sahar_s - ترکیه - استانبول
DKDK وای کشته ما رو این افتخاراتتون دیگه رو پیرهناتون جا نیست ستاره بزنن مساله اینه که با این همه افتخار به ما که میرسید هنگ می کنید خوش باش داداش خوش باش هه هه هه هه
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

zoroye iran - اتریش - وین
احمد رضا عابدزاده یه دونه ای محبوبترین فوتبالیست در تمام ادوار تنها دو فوتبالیست هستند که هم استقلالیها هم پرسپولیسیها تشویقشون میکنند اول عابدزاده و دوم کریمی و عابدزاده حرف دل همه رو زد امروز هم شاکانی گورشو گم کرد و پروین گفته از استیلی حمایت میکنند که کار اشتباهیه پرسپولیس جای ازمایش مربیهای ضعیف نیست استیلی مربی در حد محلاته نه پرسپولیس. در جواب یکی از دوستان باید بگم که شما منکر بزرگی تیم پرسپولیس هستی تیمی که پر افتخارترین تیم ایرانه و بیشترین قهرمانی رو داشته و پرطرفدارترین تیم اسیا لطفا به خودتون کمی زخمت بدهید و یکمی در مورد پرسپولیس سرچ کنید بعد کامنت بزارید درسته که الان تیم مردمی دست یک مشت ادمهای سیاسی و عاشق معروف شدن افتاده که براشون فوتبال مهم نیست بلکه فوتبال برای معروف شدن و سکوی پرتاب برای اقایان است ولی یادتون نره که ای تیم پرافتخارترین تیم ایرانه
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
sahar_s - ترکیه - استانبول داداش کسیکه 6 تائی میشه هنگ که چیزی نیست به لکنت زبان دچار میشه.در ضمن 2 فصل گذشته با دائی 2 جام بخانه بردیم و استقلال چی بخانه برد?احسنت درست گفتی حسرت و سرخوردگی .در اخر هر وقت در حد و اندازه 6 گل و افتخارات سرورتان پرسپولیس رسیدید بعد قدقد کنید داداش.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

Sag-sibill - آلمان - فرانکفورت
خدایش دلم برای لنگیا میسوزه ولی خودمونیم اخه اینم تیم شد :(
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
sahar_s - ترکیه - استانبول: تو همهٔ عمر به یک چیز شما استقی‌ها غبطه خوردم،،اونم این که چرا شما از بردن پرسپولیس تا به اینقدر ذوق زده و شادو شنگول میشید،هر روز هم چند تا هوادار از خوشحالی‌ سکته می‌زنن،اما بردن استق واسه ما خیلی‌ زود عادی می‌شه و دیگه چنگی به دلم نمیزنه ،شما وقتی‌ میبرید افتخار بزرگی‌ واستون هست ،،چرا که از بزرگترن ارتش آسیا بردین،،همین که به هر کیفیت پرسپولیسو ببرید واستون افتخاری تاریخی‌ هست ،، .
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
همیشه خوش خبر باشی‌ کتی جان،،تا باشه از این خبر‌های خوش سرخگل عزیز،،با خوشحالی‌ رفتم چک کنم اما دیدم‌ای وای ،،یارو از این پاسدار بسیجی‌ هاست،،اما کدام مدیر عمل دولتی سیاسی نیست؟اما از این که علی‌ پروین هم جزو مجموعه شده خوشحال شدم،،اما خدایی اینا بد جور با پرسپولیس لج افتادن،،آخه بودجی هر دوتا تیم یکی‌ هست،،اما هزینه‌ای که واسه بستن تیم به استق دادن چقدر بوده که انبوهی از بازیکن‌های مطرح را جمع کردن،،اما پرسپولیسو چه جوری بستن،? با چه بازیکن هایی‌،?اینها از روز اول قصدشون نابودی پرسپولیس بوده و هست،،اما ما باز پا میگیریم،،مطمئن باش.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
زوروی ایران.نیاز به سرچ زیادی نیست.استقلال دو بار قهرمان اسیاست.پاس یکبار. ودیگه هیچ تیمی"متاسفانه"!تاریخ رو که نمیشه به زور جعل کرد.حلوا حلوا هم دهن شیرین نمی شه وبا گفتن "بیشترین تعداد قهرمانی"هیچ تیمی صاحب"بیشترین تعداد قهرمانی"نشده ونمیشه!!!!!!خدایا این روی سنگ پای قزوین رو از هیچ پرسپولیسیی نگیر!
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
سیا سفید.چرند نگو.ما استقلالی ها عابد زاده رو دوست داریم وخواهیم داشت چون1-اوج دوران دروازه بانیش توو استقلال بود وبرای استقلال عرق ریخت وما معرفت داریم وفراموشش نکردیم.2- استقلال باعابد زاده"قهرمان اسیا" شده3-ما قبل از استقلالی بودن ایرانییم وقرص بودن دلمون از گل نخوردن تیم ملیمون رو مدیون عابدزاده ایم.در اخر اینکه با همه عشقم به اسطوره مون حجازی -نقش واهمیت عابدزاده توو تیم ملی به هیچ وجه کمتر از اسطوره نبوده.جلوی استرالیا نه فقط بارها وبارها دروازه مون رو نجات داد بلکه به بچه ها روحیه می داد.کاپیتان ملیمون توو جام جهانی98 بود و17 سالگی اولین بازی ملیش رو جلوی تیم ملی بلغارستان جام فجر توو دروازه وایساد.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

kigan - سوئد - استکهلم
sia_sefid - ایران - تهران، داداش خیلی به خودت فشار میاری! این حرفارو نگی چی بگی!..... خوبه حالا تو آسیا هیچ وقت بیشتر از سومی نگرفتین وگرنه دیگه میشدین تیم دوم دنیا بعد از بارسلونا. تازه عابدزاده بهترین دروازه بان تاریخ ایران نیست. اول ناصر خان بعد تازه عابدزاده، اگر باورم نداری برو فهرست بهترین دروازه بانهای قرن آسیا رو بخون تا ملتفت بشی! ولی حالا خوش باش، عیب نداره.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

zoroye iran - اتریش - وین
در زمان دایی دو باخت به استقلال رو ما پرسپولیسیها قبول نداریم چون در هر دو بازی با ناداوری نتیجه رو واگذار کردیم وقتی در بازی رفت پنالتی 100 در صد و اخراج بازیکنها رو نادیده میگیرند و در بازی برگشت پنالتی و گل سالم نوری رو نادیده یگیرند اسم اینو باخت نمیزارن پس مظلومی کودن فکر نکنه که خبریه و برای خودش لغب میزاره کارمون به کیده اونی که به ما ن.. بود کلاغ ک.. دریده بود
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
فعلا که فشار به شماها اومده . وقتی تو استادیوم واسش هورا میکشیدید . همون جا ضایعتون کرد و پشتش بهش فحش کشیدید!!! .. اینه مرامتون؟؟؟ برید بشینید و خودتون چرند نگید . اوج فوتبال عابدزاده از استرالیاش بگیر تا آخر فوتبالش و تا الانش که محبوبیت داره فقط و فقط به خاطر پرسپولیس بوده .. از قدیم گفتن بچه بودم نفهم بودم بزرگ شدم عاقل شدم . اگه خواستی یه کم از فوتبال چیزی بفهمید برید کامنت هایی که تو این صفحه گذاشته شده بخونید . دوستاتون خفه شدن . شما تازه دوباره بل میگیرید!! بیشترین قهرمانی در تاریخ لیگ ایران . برترین تیم در 4 دهه ی فوتبال ایران .. !! توسط ای اف سی رو ول کردید . می چسبید به یه تیم که افتخارات دسته سه ای داره؟؟ بیشینید که 6تا واسه همه عمر یه ننگ رو پیشونیتون!! توهین هم حدی داره . حالا چون عابدزاده اس فسی ها رو محل نمیزاره شما نباید بیاید اینجا فحش بدید که . شما فقط میتونید از دید یه ایرانی به این اسطوره نگاه کنید . نه از دید اس و فس!
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
به به میبینم لنگیا جمعند..قبلا بعد باخت دربی تا دو هفته ای ناراحت بودین نمیومدین ولی مثل اینکه عادت شده دیگه:)))چقدر دوست دارین شماها خودتونو تو آسیا گنده کنین:))عقده شده واستون:))پرویز دوبله سوبله سلام میرسونه:)اینقدر تو گذشته و توهم بودین که تیمتون الان این وضعو داره:))الان سال 2011 است عزیزان:)
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
نرود میخ اهنی در سنگ . ... .. خب من وظیفم هست از افتخارات سوزش آور به یه سری دوباره دفاع کنم!! . هر کس زیاد میسوخت میتونه درمان کنه خودش رو با لال شدن . پس دوباره شروع میکنیم!! . چون تیم قهرمان جاش همیشه سروری هست!
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
بعضی ها اصلا نمیدونن کجا باید بیان نظر بدن . کجا نباید بیان!! . تو صفحه ی که مخصوص علی کریمی هست هم استقلالی ها میان یه ور و زری میزنن و میرن!! جالبه . همین داش علی همه جور بهشون گل زده . با سر . چکشی . با سینه . اما موندم این رویی که اینا دارن از سر چی هست!! به هر حال . اینا رو میگم تا یه سری که یه سری چیزا رو نخوندن و میان باز حرف میزنن .. زبونشون کم کم بریده شه!! در لـیــگ ایـــران . تعداد حضور پرسپولیس 30 دوره میباشد . و استقلال چون یه بار به دسته های پایین تر رفته 29 دوره حضور داشته! . پرسپولیس در این دوره ها 9 قهرمانی . و استقلال 7 قهرمانی داشته . نایب قهرمانی های پرسپولیس 8 تا . اس فس 7 تا . سومی ها 3 تا . اس فس 6 تا !!! ...
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
من فقط آمار میدم و مثل خیلی ها که از 6 جا 6جاشون میسوزه . حرف اضافه نمیزنم . این آمار نشانه ی برتریه!! .. قهرمانی در جام باشگاه های تهران : . پرسپولیس 6 تا . استقلال 5 تا . نایب قهرمانی 4 تا . استقلال 3 تا . و اما پرسپولیس سومی نداره ولی استقلال 3 تا داره!!! .. جام های حذفی چه در آسیا چه در ایران . پرسپولیس 5 تا . استقلال 5 تا ...پرسپولیس یه قهرمانی جام در جام و یک نایب قهرمانی جام در جام . استقلال 0 تا !!! ...حذفی تهران پرسپولیس سه قهرمانی . استقلال 0تا !! . مجموع قهرمانی ها 9 تا . استقلال 5 تا (در ارتباط با حذفی) !!! . پس پرسپولیس فعلا در جام های لیگ از اس فس . 9 به 5 در حذفی و 9 به 7 در لیگ ایران پیشتاز بوده !!! . و اما کسایی که هی از رکورد حرف میزنن بهتر است ما پرسپولیسی ها که اهل کل کل با کوته فکر ها نیستیم . یه آماری بدم بهشون . رکورد قاطع ترین قهرمانی در لیگ . در سال 50 . در 14 دیدار . صاحب 13 برد و یک تساوی شده که چنین راندمان برد در فوتبال ایران بی سابقه بوده و جزو رکورد های ثبت شده در فدراسیون میباشد
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
کورد بیشترین گل زده در یک فصل توسط پرسپولیس میباشد که به طور میانگین در سال 50 . در 14 بازی پرسپولیس 45 گل به ثمر رسونده که که به طور میانگین 2/3 گل در هر بازی میشه که کسی هنوز به این رکورد نرسیده!! البته در سال 87 هم استقلال در 34 بازی 70 گل زد که مقداری از دو بیشتر میشه ولی به رکورد ما نمیرسه و تو این زمینه زیر مایید!! . رکورد بیشترین امتیاز در یک فصل . متعلق به پرسپولیس هست به طور میانگین اما اگر بخواهیم به صورت کلی هم نگاه کنیم سپاهان در سال 87 با 67 امتیاز در یک فصل تونست امتیاز بگیره . و تو این زمینه هم اس فس زیر خوابیده !! . پرسپولیس در سال 77 با 65 امتیاز قهرمان لیگ و 14 امتیاز بالاتر سپاهان (تیم دوم) . و استقلال تیم سوم میبود !! . و رکورد بیشترین قهرمانی در یک فصل توسط پرسپولیس میباشد!! ...رکورد کمترین گل خورده در لیگ : پرسپولیس در سال 1354 . در 30 بازی تنها 6 گل خورد که رکورد لیگ ایران را با این تعداد بازی در دست خودش داره!! ...
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
رکورد قهرمانی در تاریخ لیگ :. پرسپولیس با کسب 9 عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ ایران شده است. سرخپوشان در سال‌های 50، 52، 54، 74، 75، 77، 78، 80 و 86، 9 بار قهرمان لیگ و چهار بار قهرمان جام‌حذفی شدهاند و بعد از پرسپولیس، استقلال با هفت قهرمانی در لیگ و پنج قهرمانی در جام‌حذفی، رتبه دوم افتخار این عرصه را دارد. . یعنی تو این زمینه هم زیر ما میشینید و تخمه میشکنید!! . بهترین نتیجه در تاریخ لیگ ایران متعلق به پرسپولیس هستش که در سال 73 تیم شاهین بوشهر رو با نتیجه 10 بر 1 بردیم . و نخستین برد با نتیجه دو رقمی در لیگ ایران به اسم پرسپولیس ثبت شد!! رکورد بی شکست ترین تیم در تاریخ لیگ ایران : پرسپولیس در سال 50 که به تیم مسجد سلیمان 1 بر صفر باخت . تا سال 1353 بدون باخت بازی ها پشت سر گذشت . یعنی 3 سال که رکورد دست نیافتنی هستش . رکورد پیروزی متوالی در یک فصل : در سال 77 پرسپولیس در تاریخ 24 مهر که فولاد خوزستان را 1-0 برد تا تاریخ 21 اسفند سال 77 تونست 14 بازی رو با برد بدون حتی یک مساوی به پایان برسونه!!! ...
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
یه بدخت بیچاره ی بینوایی . یه جایی گفت : این رکورد ها مال 40 سال پیشه و دیگه ارزشه بحث نداره !! ای فلک زده خب اگه رکوردش وحشتناک نبود که تکرار میشد!! .. حالا بماند که با سوراخ جماعت نباید حتی یک کلمه بحث کرد . همین اسطوره ای که واسش دادار دودور میکردن . گند زد به هیکلشون و الان از فشار کامنت هایی دارن میزارن که نشان از .. هست که بر تنشون نشسته!!
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
بهرام مودت در سال 54 گلر ایران در حدود 842 دقیقه دروازه ی خودش رو بسته نگه داشت که صاحب رکورد ایران در زمینه ی بهترین گلر های ایران هست!! . رکورد قهرمانی های متوالی بدون احتساب یا با احتساب جام های حذفی در اختیار پرسپولیس هستش !! . پرسپولیس در سال 51 و 52 . 74 و 75 . 77 و 78 صاحب رکورد در فوتبال ایران هست . که تیمی در ایران به این تعداد توالی در قهرمانی نرسیده . این رو هم باید بگم که پرسپولیس سال 76 رد لیگ شرکت نکرد وگرنه با رکورد 5 قهرمانی مثل دست نیافتنی تر از همیشه میشد!! . بهترین میانگین بازی در لیگ ایران : پرسپولیس در سال 73 بهترین میانگین گل در تعداد بازی رو در تاریخ فوتبال ایران ثبت کرد !! تعداد 57 گل در 23 بازی . این چیزا رو اس فسی ها نمیفهمن . در این سال فرشاد پیوس با 20 گل از 22 بازی بهترین آقای گل ایران تا امروز لقب گرفته
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
!! البته از نظر همه کارشناسا و اونایی که فوتبال میفهمن . نه اونایی که ..ته میان اظهار نظر میکنند!! . در حال حاضر هم نوروزی بیشترین گل رو در تاریخ لیگ زده ولی آقای گل همونطور که قبلا گفتم در کشور های انگلستان و ایتالیا و آلمان بر اساس تعداد بازی و تعداد گل سنجیده میشه . ایران هم همینه !! ولی بعضی ها فشار میاد بهشون که بگن پیوس آقای گل ایرانه!! . پرسپولیس در تاریخ لیگ ایران تا سال 1389 یعنی قبل شروع لیگ امسال 1059 گل به ثمر رسونده که هیچ تیمی هنوز به این رکورد نرسیده ...1112 امتیاز که پرسپولیس رو در صدر تمام تیم ها قرار داده !! البته نماند که اون رکورد عدم باخت پرسپولیس در آسیا ثبت شده و کسی تو آسیا هم به این رکورد نرسیده!! . در کل خواستم به این 6تایی ها یا دسته سه ای ها که بعد برد تیم 15 جدول از خود بی خود شده بودم بگم . اختلاف این دو تیم یه چیز فاحشی هست که تو تخیل .. خیلی بی سوادا نمی گنجه !! . طرفداری که به دوم شدن مفتخره خیلی بدبخته !! ..
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
ما افتخاری نکردیم از نتایج این فصل و فصل گذشته ولی بعضی ها ذوق ...از خود بی خودشون کرده بود و اینجا خوزولاتی بلغور کردن . خواستم اتمام حجت کرده باشم که این چیزی که دارید راجبش حرف میزنید رو پرچمش عکس شیره . نه سوراخ!! . این تیم مردمیه . خمینی انگلکش نکرده . در کل پرسپولیس حقیقتی 2500 سال و استقلال ... خمینی در فوتبال ایران بوده . وگرنه یه بازیکن میرفت یه کم اون ور تر از خلیج فارس!! . لطفا کسایی بیان نظر بدن که یا سوادش رو دارن یا علم و آگاهیش رو . دیگه خسته شدم از بس رکورد خوندم وگرنه باید تا صبح میشستم میخوندم . منم مثل بعضی ها که اینجا رو پر کردن و همه ی پست های ورزشی رو گند زدن توش بیکار نیستم . این آخرین بارتون باشه سوراخا که حرف بیجا میزنید!! منبع تمام این حرفا تو سایت فدراسیون و سایت رسمی پرسپولیس هست! .. و اینکه چه آمار هایی میتونه به عنوان سند انتخاب شه که چه تیمی سروره میتونید به سایت ساکرنت برید و اولویت های برتری تیم ها رو ببینید!! .
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
از بدبختی یه سری هم وطنم ناراحتم که با برد یه تیم ته جدولی مثه پرسپولیس اینقدر ذوق مرگ شدن . !!! . این ذوق مرگی دلیل داره . خودتون میدونید چیه؟ چون افتخاری ندارید جز این . راجع به افتخارات استقلال . 2 بار قهرمانی تو آسیا . و اینکه مظلومی در تعداد آقای گلی در لیگ بیشترین تعداد رو داشته !! . در دیدار های دربی در خیلی چیزا رکورد داره . حالا من از صفر ایرانپاک نمیخوام حرف بزنم و 6 تایی ها . !! ولی شما بیشتر بردید !! ولی تو همه زمینه ها سوراخید
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
یه عبداللهی یه جایی دوباره زر و زر کرد که ما بیشترین قهرمانی رو تو حذفی آوردیم .. وای که شما چقدر بی منطقید!! وای!! به شما . یعنی ..رو رد کردید!! .. من آمار دادم دیگه دردتون چیه آخه! بازم میدم ببینم تو سوراخا میشه آدم با منطقی پیدا کرد!نتاج بازی‌های نهایی جام حذفی .. فصل قهرمان نتیجه نایب‌قهرمان .. 1354 ـ 55 ـ ملوان 1:4 تراکتورسازی .. 1355 ـ 56 ـ استقلال 0:2هما.. 1356 ـ 65 پرسپولیس 3 :0 ملوان. (به دلیل رعایت شرایط بازی در دوران جنگ ، تیم ها برای حضور رو در رو حاضر نشدند ). 1365 ـ 66 ـ ملوان 2: 0 خیبر خرم‌آباد.. 1366 ـ 67 ـ پرسپولیس 1 : 0(1: 0) (0:0) ملوان .. 1367 ـ 68 ـ شاهین اهواز 4:4 (1:4) (0:3) ملوان .. 1368 ـ 69 ملوان 6: 5ضربات پنالتی استقلال .. 1369 ـ 70ـ پرسپولیس 2: 1ملوان.. 1370 ـ 71 برگزار نشد.. 1371 ـ 72 برگزار نشد .. 1372 ـ 73 سایپا 1:1 (0:0) (1:1) جنوب اهواز.. 1373 ـ 74 ـ بهمن 2: 1(0: 1) (0:2) تراکتورسازی .. 1374 ـ 75 استقلال 1:5 (1:3) (0:2) برق شیراز .. 1375 ـ 76 برق شیراز0:3 ضربات پنالتی بهمن .. 1376 ـ 77 برگزار نشد ..
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
1377 ـ 78 پرسپولیس 1:2 استقلال... 1378 ـ 79 استقلال 1:3 بهمن.. 1379 ـ 80 فجر سپاسی 1:3 (0:1) (1:2) ذوب‌آهن.. 1380 ـ 81 استقلال 3:4 (1:2) (2:2) فجر سپاسی.. 1381 .. درد یکی دو تا نیست که /. آمار هم بدیم زر و زور زیاده!!!
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
82 ذوب‌آهن 5:6 ضربات پنالتی (2:2) (2:2) فجر سپاسی.. 1382 ـ 83 سپاهان 2:5 (2:3) (0:2) استقلال.. 1383ـ 84 صبا 2:4 ضربات پنالتی (1:1) (1:1)ابومسلم.. 1384 ـ 85 سپاهان 2:4 ضربات پنالتی (1:1) (1:1) پرسپولیس.. 1385 ـ 86 سپاهان 0:4 (0:1) (0:3) صبا.. 1386 ـ 87 استقلال 1:3 (1:0) (0:3) پگاه.. 1387ـ 88 ـ ذوب‌آهن 2:5 (1:0) (1:5) راه‌آهن.. 88 ـ 89 ـ پرسپولیس 4: 1 (0:1) (3: 1) گسترش فولاد تبریز. سال 90 هم شیر پرسپولیس!!! . پس کسایی که دارن ور و زر میکنند که اس فس بیشتر قهرمان شده !!! باید بگم یه فینال رو هیچ وقت کسی ازش تو سال 65 حرف نمیزنه . چون بازی انجام نشد در رکورد ها ثبت نمیشه ولی اون موقع هم چون پرسپولیس قهرمان بوده . بازم قهرمان میشده !! و اگر تازه این رو هم به حساب نیاریم پرسپولیس 1 قهرمانی جام حذفی آسیایی داره که از همه بیشتر میکنه رکورد رو!! . پس تو آسیا هم زیر مایید!
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
.. یه جایی از مقایسه کردن جام در جام آسیا با جام یوفا حرف زد . چنان گندی به هیکلش خورد که دیگه اسم جام یوفا رو هم نیاورد!! .. چون تیم هایی چون رئال و اینتر و میلان و . همگی از قهرمانان جام یوفا بودن . ولی از سوراخ بودن اس فسی ها . که اگه اطلاعاتی از آمار یا حتی فوتبال داشتن که حرف نمیزدن!!
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
.. از سوزش گفت : جام درجه دو آسیا = جام در جام آسیا !! . این مفلس این رو با جام یوفا مقایسه کرد . بهتر هستش که دوباره برم سراغ اطلاع رسانی . چون هر بدبختی ای ما داریم از بی سوادی عده ای اندک و سخنرانی کردن این جماعت برای خیل عظیمه . مصداق بزرگش احمدی نژاد هست که از دیدن افرادی چون .. نباید تعجب کرد . باید بگم جام در جام آسیا رقابت های حذفی فوتبال آسیایی بود که در آسیا برگزار میشد ولی یوفا همه میدونن که رقابت حذفی نیست و همین تیم اس فس لال دو بار حضور پیدا کرد که در دور های مقدماتی حذف شد . پس بدونید استقلال چقدر سوراخه که همین جام درجه دو رو هم نتونست کسب کنه .
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
در حالی که همه میدونن این جام درجه دو نبود . و اینم مدرکش!! https://www.the-afc.com/en/about-afc . در سال های قبل به دلیل اینکه قهرمان های واقعی آسیا مشخص نمیشد . رییس سابق ای اف سی . برای اینکه بهترین تیم آسیا مشخص بشه این مسابقات رو حذف کرد (به دلیل حذفی بودنش) و اگر حذفی نبود شاید اون یکی حذف میشد . رییسی که این کار رو کرد اسمش ژانگ جیلبو رییس فعال چینی اس اف سی هست که حدود 20 سال هست داره تو این کنفدراسیون فعالیت میکنه و این قانون در زمان ایشون پایه ریزی شد!!
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
تازه ما فرض محال در نظر بگیریم (در حالی که اینطوری نیست) که استقلال تو حذفی 5- 4 بیشتر از پرسپولیسه . لیگ مهمتره یا حذفی؟؟؟ پس فعلا بخوابید چون بدجور بوی سوختگی میاد!!! . این از این . اون همه رکورد گینسی خوندم ول کردن چسبیدن به یه دربی که تو اونم گندترین نتیجه رو خودشون گرفتن!! . وقتی یه استقلالی رو یبینید شما رو یاد چه عددی میندازه؟ . دربی های زیادی اومدن و رفتن . هم ما باختیم هم شما . اینا موندگار نیست . چیزی ارائه کنید که قابل عرضه باشه !! . اینجوری که این هوادارتون داره پیش میره هم خودش به عرضه گاه میره هم تیمش !! . 22 رکورد پرسپولیس در مقابل 3 تا رکورد استقلال تازه با احتساب اینکه اینا 4-5 از پرسپولیس جلو هستن!!!
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف .. خیلی رو داری . ولی برو با گندت بیا!! . اسطورتون وقتی قلعه مفنگی دلال باشه . که تمام زورش تو دلال هاش و علی خلاصه میشه . که دیگه حرفی با شما نباید زد!! . یه لژیونر واسه خدمت به فوتبال ملی فرستادید اروپا؟ یه آدم . نه لژیونر !! (چون در اون حدا نیستید) . یه آدم تحویل جامعه دادید؟ . من نگاه دارم میکنم به مربی هاتون و فرهنگ حرف زدن و شعورشون!! عشقتون ناصر حجازی بود که اونم دم مرگ دید اونجا خرش رو میگیرن . گند زد به هیکل احمدی نژاد وگرنه جز دعوا یاد دادن به اس فسی ها چیزی یاد گرفتید!! میبینید ..؟؟ اینجا اومدید واسه یه پرسپولیسی هورا بکشید!! چطور میگید عابدزاده بهترین دورانش رو تو اس فس بوده بعد از بازی های تو پرسپولیسش حرف میزنید( استرالیا)
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
و اما . طبق خبری که همین سایت منتشر کرد بهترین تیم آسیا بود و ذوب آهن تیم دوم!! .. https://www.iranianuk.com/article.php?id=47265 .. طبق آمار فدراسیون فوتبال جهانی !!
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
فتح الله زاده مدیر عامل استقلال شد رسما:)مرسی حاجی لنگ سوراخ کن :)لنگیهای عزیز حجازی تک اسطوره فوتبال ایران است..بعضی ها با توجه به اثرات بعد دربی چت میزنن گویا:))این برد جواب بهونه های باخت های دربی سال گذشته بود که دیگه حرف مفت نزنین:)تو این دربی هم که هم شانس داشتین هم داورو:))پرویز دوبله سوبله هم اضافه شد به کابوساتون:))حالا باز بگین بخندیم:))عشق است استقلال
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
و اما تیم پرسپولیس در این دو سال افت محسوسی داشته به خاطر ضدیت افراد مذهبی با این تیم و به همین دلیل هستش که افرادی چون رویانیان و کاشانی و . به سرپرستی گماشته میشن!! . در حالی که تیمی که از بطن مردم بیرون نیامده باشه با هم هزاران سال فرق داره . استقلال طبق برای اولین بار در تاریخ فوتبالش بالاتر از پرسپولیس در امسال قرار گرفته .. البته هنوزم زیر اصفهانی ها (سپاهان هستند طبق آمار رسمی فوتبال و آمار جهان) .. رتبه ی اس فس 296 .. رتبه ی سپاهان 164 . پرسپولیس پرسپولیس با 60امتیاز اختلاف در رتبه ی 364 قرار داره . تازه بعد از این همه شکست!! . دقت کنید پرسپولیس در امسال چقدر شکست آورده که رسیده به اینجا !! اما آمار جهانی میگه بهترین تیم در 4 دهه ی اخیر . پرسپولیس در 3 دهه بدون رقیب در رده ی اول و در دهه ی اخیر سپاهان تیم اول ایرانه!! بشینید سر جاتون تا دیگه بیشتر تو سری نخورید
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

mIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
زورو جان در جوابت باید گفت:خدایا این "روی سنگ پای قزوین"رو از پرسپولیسی ها نگیر.
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

mIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
پرویز رو کم کن!پرویز" رفت وبرگشت ورفت"دوستت داریم.سرور هرچی لنگیی.
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sahar_s - ترکیه - استانبول
DKDKعزیز هنوز لذت رفت و برگشتو نچشیدی میارزه به صدتا از این جامهای درپیت شما 100 تا جامم که ببرین رفت و برگشت نمیشههههه nader46 راست میگی باور کن هیچی به اندازه دیدن خفت کشیدن شما ما رو شنگول نمی کنه ولی خوشم میاد تیم ندارین رووو زیاد دارین...
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال باشگاه استقلال را پس از الهلال عربستان و یوکوهاما مارینوس ژاپن، سومین باشگاه برتر فوتبال آسیا در قرن بیستم اعلام کرده‌است:)
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
برای همه. https://www.iranianuk.com/article.php?id=67769.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
این لنگی سوبله شده و سوراخ،فکر کرد اگه اونجا کسی‌ جواب نمیده یعنی‌ جواب نداره،اومده باز اراجیف رو اینجا میگه.جواب بنگلادش و جام یوفا رو که گرفت با کلّه رفت .. همه حرفش هم گفتن ز‌ر و ز‌ر و ور و ور و .. به چندین میلیون استقلالی،خوب نمونه یه لنگی به تمام معناست:)من از اول گفتم چرا کسی‌ چیزی نمیگه.تیم سوراخ در حد کلکل با سرورش نیست.من اگه چیزی گفتم واسه این بود که فکر نکنید توهمات شما درسته وگرنه یبار یه حرف رو میزنند،اگه کسی‌ نمی‌فهمه دیگه مشکل خودشه.ما چرا خودمون رو خسته کنیم:)من هم زیاد از حد سعی‌ کردم حالیتون کنم تیم سوراختون با هوچیگری گنده نمی‌شه.باقیش رو باید متخصصان روان شناسی‌ انجام بدهند:) تمام جواب‌ها در این لینک هست،میدونم همه دیدند،اما به جای اینکه دونه دونه باز اینجا نوشته بشه،یه کار عقلانی می‌شه کرد اون هم دادن این لینک،اینجا دوستان میتوانند همه چیز رو بخوانند و خودشون قضاوت کنند :)
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
بیش از این خودتون رو درگیر توهمات این طرفداران ۲ آفتابه قرمز به جای ۲ ستاره آبی‌ نکنید.بذارید اینقدر به این کار بیهوده ادامه بدند تا سوزش این همه افتضاح این ۲ سال اخیر کم بشه.با نوشتن این حرفا فقط افرادی مثل خودشون هستند که فکر میکنند خبریه،وگرنه با هزار بار گفتن اینجا باز هم نمی‌شه کتمان کرد استقلال سرورشونه،به دلایلی که در این لینک هست. https://www.iranianuk.com/article.php?id=67769.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
در دهه اخیر استقلال با ۲ قهرمانی در لیگ برتر و ۲ قهرمانی در جام حذفی بهترین تیم ایران بوده(و چند نایب قهرمانی که لازم به محاسبه نیست)سپاهان با ۲ قهرمانی در لیگ و یک حذفی دوم هست(که اینم از یه استقلالی داره)در تمام دهه‌های قبل هم که قرن ۲۰ حساب می‌شه استقلال برترین تیم ایران و ۳ومین تیم آسیا هست.این رو همون فدراسیون میگه که علی‌ دایی رو آقای گل جهان میگه:) با اینهمه دستکاری در آمار و تقلب واضح به زور میخواید تیمتون رو گنده کنید که چی‌؟بهترین تیم دهه اخیر رو چه حسابی‌ سپاهان هست؟واسه ما هم توضیح بدید:)آمار میگه استقلال بهترین تیم ایرانی‌ قرن ۲۰ امّ هست به دلیل همون که شما عقده فینلش رو دارید.و در دهه بعد از قرن ۲۰ امّ هم که تعداد جام هاش نشون میده برترین بده.زور الکی‌ میزنید فکر کردید کسی‌ جز یه مشت سوراخ متوهم باورش می‌شه؟:)
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
باید این توضیح رو بدم در مورد سپاهان،سپاهان در ۱۱ سال اخیر ۷ جام در ایران گرفته.در هنگام کامنت قبلی‌ فقط ۵سال اخیر که استقلال موفق به گرفتن ۴ جام شده رو نوشتم نه کلّ یک دهه رو.در ۱۰ سال بعد از سپاهان،استقلال قرار داره.لنگ هم که طبق معمول زیر استقلال هست.همونطور که گفت شد تا قبل از سال ۱۳۸۰ که در قرن ۲۰ بودیم استقلال بهترین تیم ایران و ۳ومین تیم آسیا بوده و در ۱۰ سال اخیر هم که بهتر از لنگ نتیجه گرفته:)با یه جستجوی ساده میتونید تیمهای برتر قرن ۲۰ رو ببینید پس اینکه ۳ دهه لنگ تیم برتر ایران بوده چیزی جز توهم نیست
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

conta - استرلیا - سیدنی
من فقط میگم پرسپولیس سرور استقلال . بقیه امار و دوستان عزیز به ارز 6 تایی ها رسوندن مرسی
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
conta - استرلیا - سیدنی .. داداش این حرفا رو به کسی باید بگی که تو بیمارستان سوختگی نباشه!! اینا همشون دارن از بیمارستان سوانح سوختگی ( بخش ما ته سوختگی ) کامنت میزارن . این افتخارات رو چلسی هم بیاد تو لیگ ایران جلوش قد علم میکنه . افتخارات پرسپولیس در مقابل استقلال عین افتخارات منچستر در مقابل چلسی هست !! . این ها تازه تو این چند ساله با دلال های لیگ رابطشون بهتر شده . دارن قد قد میکنن وگرنه یادشون رفته که اون سال که پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد . استقلال شده بود ته دیگ لیگ!! . اما این پرسپولیسیه که 6 امتیاز کم بشه قهرمان میشه . اونم اس فسیه که خیلی حرفا تو دسته 3 واسه گفتن داره!! . اختلاف اینقدر فاحشه که حرفی نمیشه زد!! من حتی آمار رو با مدرک آوردم که این تیم برترینه تو آسیا اما نمیشه که به بیماران بخش سوختگی بگیم که داد نزنن!! .. متاسفانه . با بی فرهنگ و بی منطق جماعت نباید بحث کرد! . اگر کسی تو سطح خودمون دیدیم جوابش رو میدیم من بعد .
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
خدا شفا بده بعضی از لنگیارو...باختن بازم زر میزنن دلیلشم سوختگی از اعماق وجوده:))اگه میبردن دیگه چه کار میکردن این عقده ایها:)شماها فعلا تو همون تاریخی سیر کنین که اصلا ندیدین و همونجا هم کل جاماتون به اندازه ی یک ستارمون هم نیست:)وقتی تیمتون در حال حاضر از ما تونست بزنه بالا اونوقت خودتون میگین تاریخ چیه الانو بچسب:)توهمی های هت ریکی:)
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
گوش شیطون کر یه نمه دارن از توهم میان بیرون،اینجاست که باید این حقیقت تلخ رو بپذیرند که استقلال از بدو تأسیسش سرور لنگ بوده و هست و خواهد بود،دیگه کی‌ میتونه حرف فدراسیون جهانی‌ رو زیر سوال ببره:)خوبه فقط تو لیگ ایران ۲تا جام از ما بیشتر دارند البته ما هم یه حذفی بیشتر داریم.دیگه آسیا هم که اینقدر واضح بوده که استقلال ۳ومین تیم قرن شده،رسیدن به ستاره آسیا رو ۵۰ ساله دارن خواب می‌بینند،حالا بذار خودشون واسه خودشون کف بزنند،واسه سرورشون یه قاره کف زده،فرهنگ و ادب و همه چی‌ هم که از روز واضح تر بوده تو تک‌تک کامنتا‌ها واسه همین هم کسی‌ جواب نمیداد به توهمات ذهنیشون.نمیخواستن تا این سطح بیان پایین،من هم جواب دادم که فقط حقیقت رو بدونند.ایشالا از بقیه توهم هم میان بیرون
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
حسرته دادااااااااش,,,حسرت
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
بقای عمر بازماندگان باشه
جمعه 1 مهر 1390

katrina - بریتانیا - لندن
اوه اینجاچه خبره???!!!!!!!!!!مرسی سیاه سفید چه طوفانی به پاکردی ..باباگناه دارنداذیت شون نکن ../. ukguy4u - بریتانیا - لندن-وهرگزان 6تا دیلیت نخواهدشد///. nader46 - انگلیس - لندن-نادرجان مرسی ولی عزیزم صدرحمت به کاشانی ای بابا بدبخت شدیم که!!
جمعه 1 مهر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
sia_sefid - ایران - تهران .دوست عزیز برای کی امار رو مینویسی برای کسی مینویسن که بفهمن من قبلا این امار ها رو نوشتم ولی اخه برای کی هرکس فوتبال میفهمه افتخارات پرسپولیس رومیدونه خودتو خسته نکن نرود میخ اهنی در سنگ وقتی تیمی 2 لکه ننگ تو تاریخچشون هست و تا ابد باقی میمونه 1-6تاییها 2- دسته 3ایها . در ضمن بعضیها قهرمانی پرسپولیس در جام در جام اسیا و دو نایب قهرمانی رو نمی بینند کورن بعضیها منو یاد بگور شاعر برره مییندازن پول میگرفت تاریخ رو تحریف میکرد
جمعه 1 مهر 1390

pandora - آلمان - کلن
کاملا می‌شه فهمید چقدر میسوزید،به هر حال از ۳ومین تیم قرن باختید زیاد هم بد نیست،حالا هی‌ بهم روحیه بدید،چیزی که بهش نیاز مبرم دارید:)اما این حقیقت یادتون باشه از اول تا همیشه استقلال سرورتونه.شما درست میگید فدراسیون جهانی‌ غلط میگه:))سوبله شده‌های حسرت فینال آسیا و ۵تا خورده از قطر و حذف بنگلادش از گند و ننگ بگه چه خنده داره:)
جمعه 1 مهر 1390

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.