آقای احمدی نژاد! از سخنان شما بشدت متشکریم، با پرونده اردبیل شروع کنید


آقای احمدی نژاد! از سخنان شما بشدت متشکریم، با پرونده اردبیل شروع کنید

آینده نیوز : در حالی که محمود احمدی نژاد برای نخستین بار به موضوع قاچاق و فروش فرآورده های نفتی توسط برخی دستگاهها اشاره کرده است، افکار عمومی منتظر روشن شدن پرونده اتهام قاچاق سوخت در اردبیل در زمان دولت سازندگی می باشند.

به گزارش خبرنگار «آینده»، محمود احمدی نژاد در سخنان خود در اردبیل گفت: در کشور ظاهراً عده‌ای حضور دارند که سود و منافع آنها در این است که یارانه‌ها هدفمند نشود. اینان کسانی هستند که ده‌ها میلیون لیتر حواله‌های گازوئیل، نفت و بنزین را به نام یک مجتمع و مجموعه‌های اقتصادی را با قیمت ارزان دریافت می‌کردند اما محموله‌های دریافتی آنها در مرزهای کشور با قیمت لیتری 900 تومان به فروش می‌رسید.

این اظهارات که با این صراحت، نخستین بار است توسط یک مقام بلندپایه بیان می شود، شائبه قاچاق و فروش غیرقانونی فرآورده های نفتی توسط برخی دستگاه های حکومتی را به ذهن متبادر می کند.

اگرچه تا کنون به دلیل مصوبه شورای انقلاب در سال 1358، صادر کردن هر گونه فراورده نفتی از ایران ممنوع بوده و قاچاق محسوب می شده است، اما در برخی مواقع اخبار و شایعاتی درباره دست زدن برخی دستگاه ها به این اقدام برای کسب درآمد منتشر گردیده است که از مهمترین موارد آن از ابتدای انقلاب، اتهام صادرات غیرقانونی و فروش فرآورده های نفتی در زمان مسئولیت محمود احمدی نژاد در استانداری اردبیل بوده است.

بر اساس اطلاعات خبرنگار «آینده»، پرونده ای در این مورد توسط دستگاه قضایی تشکیل و محمود احمدی نژاد و صادق محصولی در خصوص آن احضار گردیدند، اما با وساطت مرحوم عوضعلی کردان، معاون وقت صداوسیما این پرونده هیچ گاه رسیدگی نگردید.

از آنجا که این پرونده هیچ گاه برای افکار عمومی باز نشد، شایعات مختلفی درباره آن مطرح شد که از جمله با توجه به مایه التفاوت هنگفت ناشی از قیمت فراورده های نفتی در ایران و جمهوری های شوری سابق، برخی فعالیتهای اقتصادی نسبت داده می شد که هیچ گاه مورد رسیدگی قرار نگرفت.

در این شرایط که جناب احمدی نژاد خود موضوع قاچاق سوخت توسط دستگاه ها را مطرح کرده است، بهترین شرایط برای رسیدگی به این پرونده است که چه بسا باعث دفاع از سلامت ایشان و همکارانشان و پایان بخش اتهامات شود و البته رسیدگی عادلانه به آن، هر نتیجه ای داشته باشد، به صلاح نظام و مردم است.

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
دیگ به دیگ میگه روت سیاه!!! یه مشت دزد و جنایتکار که سالیان سال به دزدی و جنایت مشغول هستند دست همدیگه رو میکنند و کثافتکاریهای گذشته رو برملا میکنند. نابود باد حکومت جهل و جنایت ولی وقیح. پاینده ایران ویران شده.
شنبه 26 شهریور 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
دزدهای بیشرف مملکت رو به نابودی کشیدید .این احمدی نژاد هم دستش تو 3000 میلیارد دزدی هست با اون محصولی دزد با این قیافه مسخره و دره پیتی
شنبه 26 شهریور 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
یکی از پدیده های تنفر انگیز این است که تعداد زیادی کلیه ی جنایات دزدیها اعدامها را منتسب به خامنه ای و بخصوص احمدی نژاد می دانند و طوری مطلب را جلوه می دهند که تو گوئی از 1357 و ورود خمینی کثافت ایران بهشت بوده و فقط پریود وحشت و ترور پس از عدم انتخاب دو یار وفادار خمینی/موسوی و کروبی/ شروع شده این نیز یک دام جدید است پس از فاجعه ی 1357///
شنبه 26 شهریور 1390

ghalamfarsai - سوئد - مالمو
ببینیم و تعریف کنیم! حرف حرف حرف....
شنبه 26 شهریور 1390

alexxx - اتریش - وین
فعلا" که گرگها افتادن توی یه گله گوسفند که نه چوپانی داره نه نگهبانی و نه راه فراری. به قول المانها تمامی این گله در یک سینی نقره ای برای اقایون گرگها سرو شده است. در حال حاضر اینها زوزه کشان یکی رو میدرن, یکی رو میخورن, یکی رو زیر خاک قایم میکنن و اون یکی رو به دیگری هدیه میکنندو.... ولی این گله بی صاحب نیست.! ان لحظه ای که سر و کله چوپان پیدا شود این بلعیدنها و دریدنها تغییر جهت خواهد داد. انوقت میرسد که وظیفه هر ایرانی سد کردن راه فرار گرگهای طمعکارست. و وظیفه چوپان نیز روشن است, چرخاندن چوب دستی و نواختن بر شکمهای مملو از دل و جگرهای خون شده میباشد. بیا چوپان بیا .. که اکنون گوسفندان سکوت اختیار کرده اند.!!!
شنبه 26 شهریور 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
مموتی یه غلطی جدی نگیرید.
شنبه 26 شهریور 1390

compatriot - کانادا - تورنتو
شریک دزد و رفیق قافله.
شنبه 26 شهریور 1390

dara20 - ایران - تهران
حنای جنگ زرگری لاشخورهای حکومتی دیگر رنگی ندارد. این لاشخوران متعفن ریاکار مردم سادهو در بسیاری از موارد ابله کشورمان را به بازی گرفته اند.
یکشنبه 27 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.