حضور زنان در جنگ جهانی دوم


حضور زنان در جنگ جهانی دوم

جنگ جهانی دوم که از سپتامبر 1939 آغاز شد و در اوت 1945 پایان یافت، بزرگ‌ترین، پرتلفات‌ترین و دومین‌ جنگ‌ فراگیر در تاریخ جهان بود. این‌ جنگ‌ که‌ بین‌ دو بلوک‌ متحدین‌ (آلمان، ایتالیا، ژاپن‌) و متفقین‌ (انگلیس، فرانسه‌، آمریکا، شوروی‌) درگرفت‌، به‌ لحاظ‌ گستردگی‌ جغرافیایی‌ و قدرت‌ تخریب‌ منابع‌ انسانی‌ و طبیعی‌، بی‌همتا بوده‌ است‌.

در طول جنگ جهانی دوم، کشورهای مختلفی درگیر بودند و تلاش فراگیری برای غلبه بر جنگ در اولویت امور بود که علاوه بر حضور دلاورانه ی مردان، زنان نیز سهم بسزایی در این تلاش همه جانبه داشتند و در کنار مردان بر ضد نازی ها جنگیدند. زنان در کنار مردان جدای مواضع سنتی در خانه، در صنعت، سازمان های دولتی، گروه های مقاومت و واحدهای ارتش حضور داشتند بطوریکه تنها در اتحاد جماهیر شوروی، حدود 800.000 زن در واحدهای ارتش در طول جنگ خدمت کردند. تصاویر زیر شرکت مستقیم زنان را در وقایع جنگ جهانی دوم نشان می دهد.

از طرفی اتفاق مهم دیگری که بعد از جنگ روی داد، استفاده به مراتب بیشتر از زنان به عنوان نیروهای کار در کارخانه ها و سایر مراکز تولیدی و فرهنگی بود. جامعه اروپا این بار بر خلاف سده قبل نه به دلیل اینکه می توانست از زن به عنوان نیروی کار ارزان استفاده کند، که به دلیل صرف نیاز به نیروی کار به استخدام زنان پرداخت. از طرفی نابسامانی اوضاع اقتصادی بعد از جنگ خانواده ها را وامی داشت تا ناچار از فعالیت افتصادی زنان جهت تأمین معیشت خانواده باشند.

sepherdad - استرالیا - سیدنی
هیچ زنی در هیچ جهبه جنگی حضور نداشته, جعل تاریخ میکنند چون هدف سیاسی دارند وگرنه چه فرقی دارد? مگر ان23 میلیون مردی که کشته شدن پسران مادارانشان نبودن?.
شنبه 26 شهریور 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
اینکه درست نیست فقط از خانمهای ممالک کفر و الحاد استکباری عکس چاپ میکنید!!! اگه چند تا عکس هم از خواهران زینب در طول جنگ خمینی و صدام میانداختید که بعد از بسته شدن خیابون جمشید به خیابونها ریختند تا خانم های ایرانی رو ارشاد کنند بد نمیشد. مخصوصا زمانیکه آخوندها آب توبه سرشون میریختند.
شنبه 26 شهریور 1390

khosh bavar - ایران - یزد
" از طرفی اتفاق مهم دیگری که بعد از جنگ روی داد، استفاده به مراتب بیشتر از زنان به عنوان نیروهای کار در کارخانه ها و سایر مراکز تولیدی و فرهنگی بود " ! پس یکی از ارمغانهای جنگ برای زنان انزمان " رهایی و استقلال " انان از ارزشهای سنتی و فرهنگی بود که با داشتن چنین شغل و کار خواهان " حقوق یکسان " خود در جامعه شدند ! از " پیشرفت " علم پزشکی و صنعت بگذریم که انهم " مدیون " جنگ هستیم !
شنبه 26 شهریور 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
جنگ = ویرانی و نابودی .
شنبه 26 شهریور 1390

a.ahooraei - المان - کلن
پس فاطی کماندوها کجان؟ تصور کنید یکی از این کلاغ سیاه های ج. ا را که در خط مقدم موقع عقب نشینشی چه جور باید بدوه و چادر و چارقدشو باید دنبالش بکشه.
شنبه 26 شهریور 1390

sunami - ژاپن - فوکوشیما
زن واقعی یعنی همینها, بدونه توقع پیش میرن ,بعدش اگر استحقاق شو داشته باشن حقوقشان را مطالبه و دریافت میکنند/
شنبه 26 شهریور 1390

himan - نروژ - اسلو
جای فاطی کماندوهای مموتی خالی‌.
شنبه 26 شهریور 1390

snowy me - سوئد - مالمو
sepherdad - استرالیا - سیدنی حرفات اصلا سر و ته نداره. خودتم فهمیدی چی گفتی؟ اصلا چه ربطی داشت؟ خوب مگه مجبوری یه چیزی بگی همینجوری؟!
شنبه 26 شهریور 1390

romano - ایران - تهران
عکس دوم خانم لودمیا پاولیچنکو تک تیر انداز مشهور روسهاست (اصلیت اوکراین) قدرت شکارش به اندازه مردها بوده حتی شکارچی شکارچیهای نازی هم بوده 309 یا بیشتر کشتن رکورد اوست. این افراد بیشتر در نبردها اتفاقی کشف می‌شدن (تا قبل از اینکه سرخها خودشون روجمع و جور بکنن) و بیشتر از نواحی روستایی، بعلت شکار در دشتهای وسیع روسیه تیراندازهای خوبی پیدا می‌شوند بعد کرملین ارگان ویژهای تشکیل داد.عملیات این شکارچیها بشدت روحیه و نظم آلمانها را پایین اورد. در نبرد سن پیترزبورگ 833 روز دخترها مقاومت جانانه‌ای در محاصره شهر به این روش کردند و در پایان زمستان کار ماشین جنگی را تمام کرد. فیلم معروف Enemy at the gate با بازی Jude Law داستان واقعی واسیلی زایتسف است که حتی ارتش به او تفنگ نداشت بدهد! در این آدرس ویدیوی جالبی می‌توانید در این باره ببنید (دختران تیرانداز) https://www.youtube.com/watch?v=AU0DJGidzpI. در این آدرس تک تیر اندازهای مشهور روس را می‌توانید ببنید. https://www.youtube.com/watch?v=n5tCB8uDgS8
شنبه 26 شهریور 1390

romano - ایران - تهران
ادامه- این خانم به عمر طبیعی از دنیا رفت و یکی از 10 نفر بهترین تک تیراندازان تاریخه (خانمها در این کار کمتر از مردها تلفات می‌دن!) روسها علاوه بر تک تیراندازهای خوب تحمل سرمای بالایی هم داشتن که مدتها منتظر شکارشون در سرما می‌موندن و کارشون تنها آدم کشی نبوده قطع کردن مخابرات، زمینگیر کردن نیروی منظم از بین بردن سگهای بویاب و .. ضمنا بهترین تک تیر انداز جهان در جنگ دوم یک فنلاندی بود که با روسها بود البته یک روسی هم هست که اختلاف سر آمار و ارقامشونه اینجا می تونید 10 تا بهترینهای تاریخ رو ببنید https://www.youtube.com/watch?v=Ovyp-HKKpHA.
شنبه 26 شهریور 1390

winnie1987 - یوکی - بیرمنگهام
عکس سیزدهم چیه? حدس میزنم نوک هواپیمای بمب افکن باشه. کسی میدونه??
یکشنبه 27 شهریور 1390

سیروس کمال - امارات - دبی
گور پدر جنگ ...
یکشنبه 27 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
winnie1987 - یوکی - بیرمنگهام. دماغه هواپیماست, romano - ایران - تهران در برابر 27 میلیون سرباز مرد که کشته شده عجب مشارکتی انبوهی داشتن!!!! البته دروغ که مالیات نداره! چند تا اسم و چند عکس منشی جناب فرمانده با اونهم ارایش! عنوان میشه مشارکت دروغگویان در جنگ!.
یکشنبه 27 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
snowy me - سوئد - مالمو. استاد عزیز, پاسخ شما رو در رابطه با فتوا جدیدتون دادم.
یکشنبه 27 شهریور 1390

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
باز الرژی تاپیکی بعضی از کاربرا عود کرد!
یکشنبه 27 شهریور 1390

yashainiran - ایران - ایران
تلویزیون ایران یکبار فیلمی از زنان امدادرسان را نشان داد که در جنگ ایران و عراق در شهر خرمشهر داوطلبانه مانده بوده و در حین حمل مجروحان جنگی به صورت سینه خیز، زیر تانک های عراق له شده بودند. من همیشه یاد آن صحنه ها می افتم و به وجود چنین شیرزنانی افتخار می کنم که در طی این جنگ خانمان سوز از میان ما رفتند. خدا روحشان را شاد کند. آمین
یکشنبه 27 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . دوباره با نظرات منو یاد رفیقت احمدی نژاد انداختی! اونم میگفت هلوکاست وجود نداشته! به نظرم تو یا یه بیماری زن ستیزی داری یا کمبود محبت! چون فکر میکنی اگه خلاف جهت آب شنا کنی به چشم میای! من قبلا هم گفتم تو با فعالیت های انفرادیت!(حین دیدن فیلم های مورد علاقه ات!) چیزی به اسم مغز واسه خودت نگذاشتی!
یکشنبه 27 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. هر چی باشم مثل تو عقده ملبرن رو ندارم, برای خانمها هم مثل تو موس موس نمیکنم, ادم بدبختی مثل تو خوب معلومه که باید به دروغ شهرش و بزنه ملبرون و کشور محل سکونتش و بزنه استرالیا, اخه , توی همون ایران کپک زدی, امدی اینجا خودتو نشون بدهی, گناه من چیه که تو ..درست و حسابی نداشتی? برای دفعه اخر بهت میگم ببند درب اون اتاق ... رو. ...! ولی اشتباه گرفته ای من هم ...نیستم برو رد کارت.
یکشنبه 27 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . نگفته بودی فحاشی هم یکی از درس های اخلاقه! قرارمون تبادل نظر بود! البته هرکس بسته به شخصیت و شعورش خودنمایی میکنه! موس موس به چی میگن? یادمه گفتی به خاطر دیدن یه فاحشه از سیدنی تا اینجا اومده بودی!! تو که تا یه زن رو میبینی دست و پات شل میشه سعی کن احترام گذاشتن بهشون رو هم یاد بگیری!
یکشنبه 27 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . من اینجا تو ملبرن هیچ چیزه خاصی ندیدم که به خاطرش عقده پیدا کنم! ولی تو نمیدونم چه مشکلی داری که مجبور شدی به جای رابطه جنسی با افتخار عملیات انتحاری انجام بدی! داری خودت رو نابود میکنی پسر!
یکشنبه 27 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
. freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن-دوست عزیزفکرمیکنم وقتش رسیده که این بحث هاروتموم کنید. خسته شدیم تمام تاپیکهای این سایت شده توهین وترورشخصیت همدیگه ..اینجانمونه کوچکی ازجامعه ایران امروزماست !! ..لطفانظرات اصلی خودتون روعنوان کنیدتابقیه استفاده کنند باتشکر.
یکشنبه 27 شهریور 1390

nikiniki12 - المان - ماینز
درالمان زنهادرجنگ جهانی نقش مهمی داشتندبرای مثال درکارخانه های سلاح سازی بالای 90 درصدزنان شاغل بودندالبته هرکسی امروزه بایدwikipedia روبایدبشناسه وبجای نظرات بیسروته کارش یک کلیک کردنه!!!!!!
یکشنبه 27 شهریور 1390

babak1960 - لوگزامبورگ - لوگزامبورگ
سلام به شیرزنان مبارز ایرانی بر علیه رژیم ملاها بخصوص زنان مجاهد در اشرف و شهدا زن اعدام شده در زندانهای خمینی که شجاعتر از مردان و سرودخوان بطرف جوخه های مرگ رفتند یک زندانی عادی خاطره ای تعریف میکرد.( مسیر عبور سیاسیها بطرف جوخه های اعدام مشرف به بند جرایم عادی سنگین بود یعنی ابدیها. نصفه های شب وقتی دختران و پسران جوان را بسوی مرگ میبردند صدای دختربچه های 15-16 ساله را میشنیدیم که سرود های مجاهدین را میخواندند و پیش میرفتند و پاسداران جرات نداشتند ساکتشان کنند با حیرت به همدیگر نگاه میکردیم خداییش مو به تنمان سیخ میشد از اینهمه جرات و شهامت)
یکشنبه 27 شهریور 1390

nikiniki12 - المان - ماینز
ضمناکشته شدن درجبهه های جنگ تنهافاکت مهم نیست بیخانمان شدن,شوهروفرزندروازدست دادن ومتاسفانه تجاوزهایی که به زنان وبچههاییکه بی سلاح هستندکه برای قربانیان فقط معنی مرگ تدریجی داره زنی سن بالای المانی برای من تعریف کردکه توسط یک سربازروسی درجنگ ج2موردتجاوزقرارگرفت وهنوزبااین کابوس زندگی میکنه بس مردن مردان درجنگ یکبارواینقربانیان بی انتهاست!!!!!
یکشنبه 27 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
اولا در جنگ نقش داشتن وظیفه است و منت نیست برکسی, این و به عنوان یک کسی که در دفاع از کشورش جنگیده میگم. دوما در جنگ همه نقش دارن, بچه های بهداری و بچه های اشپزخونه نقش مهمی دارن! اما بچه های اشپزخونه معمولا با اضافه وزن برمیگشتن خونه , بچه های اطلاعات و عملیات اصلا برنمیگشتن! سوما, نقش داشتن مردان و زنان هیچ ربطی به ما نداره! بیخودی, خودتون رو به دیگران نچسبونید, شما اونها نیستید.
دوشنبه 28 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. مشگل شما اینه که درست متوجه نمیشی من چی میگیم, اولا توی اون بحث منظور من کلی بود و قصدجسارت به خانواده و یا شغل شما رونداشتم, دوم, بنده توی یک میهمانی توی ملبورن اون خانم دکتر ملاقات کردم و کلا من با کسی بخاطره عقیده اش یا شغلش مشگل ندارم, سوم اون بحث تمام شد, . چهارم مشگل شما شخصی هست و حتی تحمل اینکه حقیقت رو ببینی وبشنوی نداری, پس در توهم خودت زندگی کن(البته شما در ایران زندگی میکنید).
دوشنبه 28 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
katrina - بریتانیا - لندن . سلام.من نمیتونم نسبت به کسی که حرف از اخلاق میزنه و دختر ها رو حکم به امانت داری بکارت و مبارزه با شهوت میکنه در عین حال به گفته خودش رکورد دار فلان و بهمانه بی تفاوت باشم! این نقاب اخلاق و این بی چشم و رویی من رو آزار میده! جالب اینکه زن ستیزی شعار و هدف اصلی این آقاست در مقابل من هم مخالف سر و سخت این موضوعم !
دوشنبه 28 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
بله! اینجا نمونه کوچکی از جامعه ماست و هیچ کس هم نمیتونه منکره ضغف های فکری و رفتاری ما بشه! من خودم اعتراف میکنم نمیتونم نسبت به ذهن خطرناک و نقاب اخلاقی sepherdad بی تفاوت باشم!و چون به دموکراسی اعتقاد دارم مشکلی نیست اگه هر کس با هر عقیده ای نظرشو بگه! ولی خوب مطمئنا باید منتظر جواب مخالف هم باشه! معنی نام کاربری من همین رو میگه: آزادی آزادانه حکم کردن نیست!
دوشنبه 28 شهریور 1390

nikiniki12 - المان - ماینز
sepehrdad بیخودی, خودتون رو به دیگران نچسبونید, شما اونها نیستید. یعنی چی??????? شماکه ازنظرخودتون اگاهترین وباقی نادان سعی کنیدنظرات بیسروتهتون روواضحتربگیدوازاین شاخه به اون شاخه نبریدنظرات شماجدامنرویاداحمدینزادمیندازه بااین تفاوتکه احمدینزادبه اندازه شمادراین چندماه انقدربه زنان توهین نکرده جدابرای دنیای کوچکیکه درش هستیدمتاسفم!!!!!!!!!!!
دوشنبه 28 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
nikiniki12 - المان - ماینز. شما فردی هستید با ایدولوژی و هر ایدولوژی با هر اسمی که باشه هدفی سیاسی رو در راه رسیدن به قدرت داره, بنابراین گفتگو من به عنوان کسی که نظر شخصی خودش رو میده با شخصی که نظر ایدولوژیک میده بی فایده است. شما اونها نیستید: یعنی شما و من در جنگ جهانی دوم نبودیم واینکه. مردان وزنانی که در جنگ بودن ربطی بمن و شما نداره(چون یه عده ای خیلی جوش میزنن).p.s. بعداز توهین روانی بودن, احمدی دومین توهین شخصی شما به بنده است.
دوشنبه 28 شهریور 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
من یه فیلم مستند قدیمی دیدم که زنها بیشتر در پشت جبهه کار میکردند و در خیلی از کارخانه های اسلحه سازی زنها کار میکردند و کارهای سخت مثل مکانیک هواپیماهی جنگی رو انجام میدادند..ولی به نظر من کار بزرگ زنها بعد از جنگ جهانی دوم بود که در بازسازی کشورهای ویران شده اروپا مثل آلمان زنها نقش بزرگی داشتند .
دوشنبه 28 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
nikiniki12 - المان - ماینز . دوست عزیز که احتمالا به قول sepherdad شما هم تو آلمان نیستی!چون اگه کسی تو ایران باشه جرم به حساب میاد! یا شایدم افت کلاسه! من هم قبلا به گفته بودم که یا مدل احمدی نژاده یا خودشه!. sepherdad - استرالیا - سیدنی . خوشبختانه شعور هر کسی نشون دهنده اینه که از چه خانواده ای اومده!دلیل یا فرقی نمیبینم که به خاطر اینه استرالیا هستم یا ایران بخوام از خودم دفاع کنم!
دوشنبه 28 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
*پسر شجاع* - ایران - تهران. پسر شجاع عزیز, در اینکه مردها وزنها و بچه ها درجنگ درگیر میشوند شکی نیست, اساسا بمب که دنبال تفکیک جنسیت, و حس برتری! و احقاق حقوق تاریخی نیست! بمبه ! میافته رو سر مردم و میکشه! ولی اینکه بعضی ازاین چند عکس چه هدف سیاسی دارند واضحه! باور کن اینها ده ساله دیگه میگن اصلا مردی در جنگ شرکت نداشته! چند تا رجاله هم به به و چه چه میکنن!. درد ما فقط چند متعصب مذهبی نیست! متعصبین غیر مذهبی هم از اون ور افتادن!.
دوشنبه 28 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
. freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن-گرامی همه که نبایدمثل هم فکرکنیم. به هرحال همیشه اختلاف نظربوده . نباید برای به کرسی نشاندن طرزتفکرات خودمون به طرف مقابل توهین کنیم ..جناب سپهردلایل خودشون رودارند هرچندمن باهاشون موافق نیستم !اما احترام به عقایددیگران هرچقدرهم اون تفکرغیرقابل احترام باشد ازاصول همان دمکراسی که من وشمابه ان اعتقاداریم هست .(شعارنمیدم) . من هم خیلی وقتها بادیدن بعضی کامنت هااین اصول روشکستم .ولی بایدپرورش دهنده دمکراسی درذهن خودباشیم practice makes perfect ,وبیشترین ازردگی من ازترورشخصیتی بودکه اینروزها دراین سایت کم نیست ..جسارت من روببخشید...امیدوارم این بحث هاهمین پیج تمام شود . باارزوی موفقیت برای شماوسپهردادعزیز..
دوشنبه 28 شهریور 1390

nikiniki12 - المان - ماینز
مبینیدسبهردادتنهاهدفی که من ندارم هدف سیاسیه من توهینی بااسم احمدی بشمانکردم فقط میخوام بدونیدچقدرضدنقیض ودشمنانه راجب زنان نظرمیدیدضمناجنگهابه همه ربط داره هرچندانسانهااشتباهاتروتکرارمیکنندولی تاریخ جنگ درس گرفتنهfreedomدوست گرامی متاسفانه ایشون نظرضدنظرخودروتحمل نمیتونند کنندتاریخرودروغ میخونندوکسی تبادل نظری هم نبایدبده!!!شادباشید!!!!!. بسرشجاع گرامی فکرمیکنم بدونم ازچه فیلمی صحبت میکنیدکاملا درسته زنان دربازسازی المان نقش بزرگی داشتندخیلی ازسن بالاترهابرای من ازسختیهای زمان جنگ صحبت کردندوبایدبعدازدست دادن شوهروخانواده باگرسنگی هم میجنگیدندبعدازجنگ متفقین المانروبعنوان تنهامقصرجنگ سناختندوغرامتهای سنگینی المان گرفته شدهدفشون تنبیه المانهابودوانهابخصوص باگرسنگی میجنگیدندالبته امریکابودکه بخاطربیاده کردن دمکراتی درالمان به این وضع بایان دادومیلیونهادلاربرای بازسازی به متفقین والمان برای بازسازی داد.شادباشید!!!!!
دوشنبه 28 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
katrina - بریتانیا - لندن . دوست عزیز حق با شماست و حرف حساب جواب نداره. ولی تو این یه مورد خاص... باز هم قول میدم تلاشم رو بکنم!. nikiniki12 - المان - ماینز . کاملا موافقم باهات وامیدوارم همه از این تعصب و تقدسی که ازش دم میزنن نجات پیدا کنن!
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
nikiniki12 - المان - ماینز. برای تبادل نظر, سطح اگاهی و دانش یکسان لازم است که متاسفانه شما نه دارای ان اگاهی هستی نه علاقه ای به اموختن داری, ابتدا سعی میکنی شخصیت طرف مقابل را با تهمت تخریب کنی و طرف مقابل را روانی می نامی! بعد سعی میکنی با فردی به گفته خودت روانی تبادل نظر کنی! این ضدنقیض نیست? اقای احمدی, رئیس دولت یه کشور است و بنا به مسئولیتش حرفهایی میزند که دیگران را خوش اید, بنده هیچگاه حرفی برای دل خوشی کسی نمیزنم! ایشان باید پاسخگو باشد بنده هیچ تعهدی به پاسخگویی ندارم, ایشان نیاز به رای دارد! بنده نیازی به رای کسی ندارم,. بنده نظرم را میگویم اما شما تحمل شنیدنش نداری, بنده خیلی واضح گفتم:هیچ زنی درهیچ جهبه جنگی حضور نداشته(هیچ زنی در خط مقدم نبوده)و عکسها هم همین را نشان میدهد, کجای این شبیه ضد نقیض است?. مشارکت در جنگ باجنگیدن فرق میکند, شما در کارخانه کنسرو سازی پیازپوست بکنی هم در جنگ مشارکت کردی اما نجنگیدی!
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
,-2--. nikiniki12 - المان - ماینز-- شما خودت یکم بی طرفانه به این عکسها نگاه کن, چندتا تلفن چی, چندتاعکس نیروهای ذخیرها, مثلا عکس اول! همه مردا معطل خانم هستند!!!در اسناد جنگ هم,. اسنادی از لشگر پسر بچه های 12 ساله(جوانان هیتلری) موجود است اماهیچ سندی که گروهانی یا لشگری از زنان در جهبه ای بوده موجودنیست.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
katrina - بریتانیا - لندن. کاترینا عزیز با سپاس از تذکر شما, ایشون در بحثی ازسختی یک شغل مطالبی نوشت, بنده هم عرض کردم ان شغل درامدش بالاست و در تمام دنیا یک شغل غیراخلاقی درامد بالایی دارد وطبیعتامشکلاتی هم دارد,اساسا هیچ شغلی بی مخاطره نیست, در بحث دیگر, هنرپیشه ای بر خلاف فرهنگ رایجی که خودش مروجش بود , نقشی متضاد با اخلاق و فرهنگ جامعه اش بازی میکند, طبیعی است, که اولین سئوال هر بیننده اینست که او کجایی است! در هر دو گفتگو ایشان شخص و شخصیت بنده را به باد تهمت گرفت و اصل موضوع را به حاشیه راند! ایشان هنوز نمیداند که باید اگر نظری دارد بگویید و به دیگران و نظراشان احترام بگذارد.
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . هر چقدر سعی کردم نسبت به اراجیفی که می نویسی سکوت کنم نشد! تو که توهین کردن رو بد میدونی بیجا کردی گفتی گلشیفته فراهانی عاشق بازی کردن تو فیلم های پرنو!
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

nikiniki12 - المان - ماینز
سبهردادنظرمن راجب شمابااین کامنت شمادراینجاداده نشده بلکه باصدهاکامنتی که درانتها زن ستیزی بوده من شماروروانی نخواندم بلکه نتیجه برداشت من ازکامنتهایتان این بودکه شماتجربه های منفی که داشتیدباعث نظرات زن ستیزانه شماشده وهنوزهم روی حرفم هستم که این ناراحتیهای درونیروحل کنید.وخودبرستی که دروجودتون هست که بارهاخودتونرواگاه ودیگرانرونادان مینامید!ازکجا مطمین هستیدکه سطح اگاهی شماازهمه وازمن بیشتره?????تاجایی که من خودمرومیشناسم اطلاعات عمومی قوی دارم ولی به خود م اجازه نمیدم اگاهی خودمروازهمه بالاتربدونم شایداگرهم به شمابیشنهادی دادم نظرحرفه ای من بوده ومنفی نبوده ضمناازدرگیریهای این فرمی بیزارم وتوی زندگی خصوصی وشغلیم کمتربیادمیارم امامتاسفانه این سایت باخوبیهاش حتی منروهم به جروبحث کشونده!!! ضمنا این خبروعکسهاروباچه اگاهی صددرصدی ردمیکنید من رواگاه کنید!!!!!!ا
سه‌شنبه 29 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
nikiniki12 - المان - ماینز. واژه سازی و برچسپ زدن, خود بزرگترین نشان نا اگاهی است, زن ستیز, با توجه به مفهوم لغوی یعنی کسی که با زن در ستیز است! گویا زن جنگ اوری است که به میدان امده وستیزه میکند(میجنگند) , معمولا تهمت زننده گان سران و مردهای کشورهای اسلامی را زن ستیز می نامند, چرا که حرم سرا دارند وزنهای بیشمار دارن! پس معنی عملی زن ستیز کسی است که بیشتر. به زنان و داشتن انها علاقه دارد. هر دو معنای عملی و تئوری این واژه بمن ربط ندارد, جنگی یا حرم سرایی وجود ندارد! دومین دلیل نا اگاهی شما اینست که نظر دهنده را نقد میکنید نه خبر را!
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
nikiniki12 - المان - ماینز. --2--وقتی اتفاقی میافتد مردم ابتدا نظری بسیار احساسی, و کم کم نظری منطقی میدهن, ما حق داریم اتفاق را نقد کنیم, و حق داریم نظر همه را بشنوییم. تلاش برای ساکت کردن مردم و برچسپ زدن به نظر دهنده فقط باعث دلسرد شدن مردم وسکوتی قبرستانی میشود, به علاوه اینکه هیچکس حق ندارد منتقد را با تهمت خفه کند. شما فقط حق دارید خبر را نقد کنید. سوم: شمانمیتوانید و حق ندارید نظر حرفه ای بدهید, هیچ کارشناسی حق ندارد بدون اگاهی کامل وبدون اینکه کسی از او درخواست کند نظر حرفه ای بدهد!! ایا یه دکتر میتواند به خیابان برود و بدون اجازه مردم را معاینه کند? و تازه حق ندارد بیماری کسی را در ملاعام جاربزند!! کدام متخصص عاقل را دیده ای که در وب سایت اطلاعات مردم را جار بزند, چهارمین دلیل نا اگاهی: جر و بحثی نیست, شما نظرتانرا دادید, بنده نظرم را دادم. همین! به همین سادگی! شاید بعضی در دنیای واقعی به تعارفات وعزیزم و جانم گفتن عادت کرده و فکر میکنن اینجا هم محفل فامیلی است! نه عزیز اینجا به خاطر خاله جان وعمو جان حقیقت را کسی عوض نمیکند.
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

nikiniki12 - المان - ماینز
سبهرداد اینجافقط یک وبسایت هست ومن اولین نفری نیستم که نظرات شمارو زن ستیزانه تعریف کردم وشما هم درنظراتتون به این و اون بریدید و توهینم کردیدو خودتونرو به عنوان بی عیب عرضه دادید!!!درسته که هیچ کارشناسی هیچ راضی روازچهارچوب کارش خارج نمیکنه ولی همانطورکه گفتم اینجافقط یک سایته وبس وهیچ کدوم ماهمدیگرونمیشناسیم ضمناراجب تعارف من سنم خیلی کم بوده که به المان اومدم ودوستانم بعنوان رک گو منومیشناسندالبته صددرصددردنیای واقعی بادیدن چهره هاوبرخوردهانظرات طور دیگه ای خواهدبود.خوب امیدوارم دراینده بانظراتون دراین سایت خوشبخت باشید!!!!.
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی. تو که میگی دخترها باید امانت دار بکارت باشن و جلوی نفسشون رو بگیرن بیجا میکنی میگی تمام فیلم های پرنو موجود رو دیدم!! میبینی چقدر بیجا میکنی ولی بازم روت زیاده!? این آخوند صفت بازی ها رو اینجا میتونی از خودت در بیاری ولی پی گیر کردن هاش رو هم به تنت بمال!
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . نمی دونم چرا حرفات من رو یاد بیانیه های مایلی کهن میندازه!!
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
nikiniki12 - المان - ماینز. مشکل شما اینه! که فکر میکنید اگر کسی به من بگوید زن ستیز اوکی هست! نه خیر اوکی نیست! هر کسی که تهمت میزند ادم هتاکی است! تهمت با هدف خاصی سعی در ترور شخصیت افراد دارد تا اثر نظر شخص را از بین ببرد, اینجا سئوال اینست که چرا گروهی تروریست سعی دارن مرا خاموش کنند?? مگر من چه میگویم که بجای پذیرفتن نظرات مختلف به شخص من و شخصیت من حمله میکنن ?? شما هم موفق باشید.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. ادم بی تربیت! بنده به هیچ کس نمیگم چه بکنه چه نکنه! ودیگران هم منتظر فتوای من و شما نیستند, شما یا ایرانی هستی(که مشخصا نیستی) یا نیستی! در کشورهای تاریخی مثل ایران, اخلاق نقش قانون رو بازی میکنه, و همون اخلاق حکم میکنه که یه دختر باید باکره باشه, در غرب قانون حاکمه نه اخلاق! دوم:: دیدن فیلمهاپورنو ظرفیت میخواهد ومن به شما توصیه نمیکنم, چون نشان دادید توانایی کنترل خودتان را ندارید, البته امروزه شما دختر بچه و یا پسر بچه ای را پیدا نمیکنید که این نوع فیلمها را ندیده باشد, اما ظاهرا شمابخاطر مشغله تان:-) ...... وقت دیدن نداشته اید. حرف زدن شما من را یاد یک پسرک مقیم المان میاندازدکه همه او را به بدهنی, شکاکی!!! وبی ادبی توی این سایت میشناسند. من معمولا پاسخ cm های شما را نمیدهم چون میدانم مشکل تو از کجاست!. !.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
nikiniki12 - المان - ماینز. معنای رک بودن با بی ادبی متفاوت است! بنده دوبار از سوی شما مورد اهانت واقع شدم و شما نه تنها عذر خواهی نکردید بلکه سعی کردید با بیان اینکه متخصص هستید اهانت خود را توجیع کنید! من شخصا شما را یک متخصص نمیدانم, و دلایلش را هم قبلا گفتم, شما حق نداری منتقد را نقد کنی! حق نداری تهمت بزنی, حق نداری بگویی شما مثل احمدی یا فلان کس هستی( هر کس فقط اصول ابتدای روانشناسی را خوانده باشد میداند هیچ دو ادمی شبیه هم نیست شخصیتشان) و مهم تر از همه چون دیگران بی ادب هستند و بمن اهانت کردن دلیل نمیشود حرف انها را تکرار کنی! تبادل نظر شرطش احترام متقابل است, من احترامی از جانب شما دریافت نکردم, به همین دلیل عرض کردم بین من و شما تبادل نظرممکن نیست.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.