گزارش شبکه امریکایی MSNBC از یک روز کاری احمدی‌نژاد


گزارش شبکه امریکایی  MSNBC از یک روز کاری احمدی‌نژاد


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=HRxJpY9r-4M

soheil_alman - المان - فرانکفورت
زرشککککککککککک ......مال....یک پولی دادن تا کمی این انترو تبلیغ کنن ازش...حیف نان...
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

ghanber jakson - المان - فرانکفورت
لابی های مموتی چه در ایران و چه در امریکا حسابی به زحمت افتادند وبراش خرج کردند.چقدر پول به این کانال و این مادام پرداخت کردند خدا داند.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

keyvan_1 - سوئد مالمو - سوئد مالمو
عجب فیلم کم خرجی با باز خود عالی,,,تبلیغات با پول مردم ایران,,,این شبکه تی وی مال کدوم کشور هست حالا???,,,,سوئد مالمو
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

cat boy - ژاپن - توکیو
با عرض ادب خدمت اقای رئیس جمهور.. امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشی چون تنها کسی هستی که در این مدت سی و دو سال واقعا برای ابادی کشور عزیزمان ایران از جان و دل زحمت کشیدی. انصافا روح شهید رجایی در بدنت هست . اما افسوس که یک سری افراد بی فرهنگ به جای اینکه از کارهای شما قدردانی کنند . شروع به فحاشی میکنند البته این افراد گر چه ایرانی هستن اما خون یک اریایی اصیل در رگ هاشون نیست. اقای رئیس جمهور گربه پسر همیشه اماده به رزمه انشاالله که زمینش فراهم بشه تا به هدف برسیم. زنده باد ایران عزیز .. جانم فدایت.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

potatis - سوئد - مالمو
اگه گفتید فرق رئیس جمهور با عمله سر ساختمون چیه؟
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

parviz1 - انگلستان - کترینگ
خوب که چی?این مرتیکه چاخان بجز دروغ و عوامفریبی چه ....اگر از 24 ساعت شبانه روز بیشتر بود که الان کشور و ملت عقب تر و بدبختر و دزدیها جنایات فساد و........بیشتر شده بود.والله ملت شانس اوردنکه بیشتر وقت ترررر زدن نداره.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

romano - ایران - تهران
این کارها رو هر روز منم دارم می‌کنم بخدا بیشتر تازه هواپیما و عمله عکره هم ندارم.خودکشی می‌کنن. چه روز بیخودی یک نمایشگاه یک خونه بعد هم تهران.تازه موندم کدوم خبرنگارخارجی الان می‌تونه تو تهران گزارش بگیره چرا برای بچه‌های زندانی آمریکایی گزارشگرنمی‌یاد (البت فکر کردن ما شیر از دماغمون خوردیم)بله اینها برای اونهایی که تو واشینگتن دارن تو مترو کتاب معجزه هزاره سوم رو به زبان انگلیسی می‌خونن فکر می‌کنن این بابا یک بچه فقیر جهان سومی با لیدرشیپ کاریزماتیک مدل هگو جاوزیکه!که حالا داره با دونکشوتیزم دنیا رو فتح میکنه مهمه.نه بابا این یک بیسواد متقلب،شیاده که فکر می‌کنه انگلیس تو غرب آفریقاست.از ماتحتشم توی جیم ورزشی معلومه چند مرده هر روز داره ورزش می‌کنه.می‌گه سواد،قیافه،شعور ندارم فقط پررویی دارم همرو چی .. یاد امیر عباس هویدا خدا بیامرز بخیر با اون گل ارکیدش و 13سال نخست وزیریش که اگه اینها اونطوری کار کنن زرت سر1ماه. هویدا موقع دادگاه گفت من وقتی نخست وزیر شدم آدامس خروس نشان 2 قرون بود الان هم 2 قرونه بعد خلخالی گفت ماکه نفهمیدیم این چی گفت. یک روز کاری رابرت موگابه تازه بدون کراوات!
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

alexxx - اتریش - وین
میمون چه جونی کنده این یه روز رو جلو دوربین ادای ادمیزاد رو در بیاره ! اون اولش.. گود مورنینگ چه حالی میکنه بعدش که اشتباه نکرده . ولی با این ویدو قیمتش یه دو سه دلاری گرونتر شد. چون یه سری کارهایی میکنه که میمونای دیگه نمیتونن بکنن. مثلا" بدست خود عینک میزنه و برمیداره.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

Behnam1978 - المان - شتوت گارت
CNN رو هم با پول خریدند
جمعه 25 شهریور 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بگویید خرابکاری
جمعه 25 شهریور 1390

love-iran - ایران - مشهد
دوستانی که نمیدونن خب الکی نظر ندن این شبکه مال امریکا هست و یکی از پر بازدید کننده ترین شبکه های امریکا هست اخه با عقل جور در میاد از دولت ایران پول بگیرن تا واسش تبلیغ کنن اونم تو شبکه خبری امریکا
جمعه 25 شهریور 1390

Tefli - نروژ - بودو
ما هم باور کردیم
جمعه 25 شهریور 1390

afshin7174 - ایران - تهران
آها اگر همچین چیزی برای اوباما ساخته میشد حتما همتون خوشحال میشدید. واقعا که ..
جمعه 25 شهریور 1390

kholosi - انگلستان - منچستر
با دیدن این به یاد یه فلم هندی افتادم لوللللل
جمعه 25 شهریور 1390

Kourosh_e_Bozorg2536 - ایران - تهران
cat boy - ژاپن - توکیو--- دوست من شما که بزنم به تخته غرب زده نشدید و رفتید شرق زده شدید ، شما که تا این حد جان بر کف و اماده به رزم هستید، شما که تا این حد خدمت رئیس جمهور ارادت دارید و میدونید ایشون این همه به آبادانی ایران زمین خدمت کرده تا حالا شده اخبار رو گوش بدی؟. تا حالا شده به وضعیت ملت دقت کنی؟ تا حالا شده با چشم باز نگاه بکنی و ببینی چه بلایی سر آبروی ملت ایران تو دنیا اومده؟.
جمعه 25 شهریور 1390

Kourosh_e_Bozorg2536 - ایران - تهران
cat boy - ژاپن - توکیو----. دوست من شما به جای اینکه تو توکیو بشینی و فیلم سامورایی نگاه کنی و جو گیر بشی فکر رزم و رزمی بازی کنی یه توک پا تشریف بیارید همین تهران خودمون کنار محمود خان زندگی کن تا متوجه بشی محمود خان چجوری از جان و دل مایه برای آباد کردنت زحمت میکشه. آخه دوست گلم چجوری روت میشه با ماهایی که تو ایران زندگی میکنیم و مثل بعضیها این سرزمین رو تنها نذاشتیم و دلمون برای این خاک پر میزنه بگی خون آریایی تو رگهای ما نیست و تو رگهای این محمود جانتون و شما هستش؟؟؟؟. آقای محترم اگه میبینی من و امثال من به محمود معترض هستیم برای اینه که داریم میبینیم چه بلایی سر ایران و ایرانی داره میاد. اگه بخوام بازم بگم مثنوی صد من کاغذ میشه. لپ کلام این که امیدوارم شما و مرادتون محمود خان کمی حیا هم بکنید بد نیست به خدا.
جمعه 25 شهریور 1390

youtopia - کانادا - کانادا
آزادی در مطبوعات و رسانه ها یعنی همین دیگه ! هر خبری منتقل میشه چه باب میل ما باشه چه نباشه . دست محمود خان درد نکنه که این همه زحمت میکشه اما این ۳۰۰ میلیارد تومن اختلاس همینجوری اتفاق افتاده ! از بس رفتی سفر استانی نفهمیدی دور و بری هات چه کردن . فعلا که کل مملکت ایران را تو این سی ساله آخوندها و نوچه هاشون بار زدن و فحش خوردنهاش شده مال محمود بیچاره زحمت کش ! چه فایده پسر خوب . تو نمیتونی گندکاری های صد ساله حکام ایرانی را با کم خوابیدن جبران کنی ! یک کم بیشتر بخواب مریض میشی جونم ..
جمعه 25 شهریور 1390

fetneh.gharn - امریکا - سیاتل
به قول معروف ک.. پلنگ گذاشته مگه ؟؟ آخه نه این که ملت تو ایران لنگاشون را انداختن رو هم و دارن عشق و حال میکنند .. و فقط این میمون کار میکنه ، اون هم اینطوری .. برای عوام فریبی به جای رسیدگی به مشکلات اقتصادی کل مردم میره با یک پیره مرد صحبت میکنه و همه چیز در اون مملکت درست میشه ... احمق این دیدارها رو باید معاونانت و وزیرهایت انجام بدهند نه تو ......
جمعه 25 شهریور 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
جانشین مصدق وامیرکبیره.
جمعه 25 شهریور 1390

sam_1355 - کویت - کویت
من احمدی نزادو دوست دارم :-))))))
جمعه 25 شهریور 1390

دخترپارسی - نیوزلند - اکلند
قیافش به همه چی می خوره جز رییس جمهور خاک بر سر انگیلیسی هم بلد نیست .من هم با سهیل جان موافق هستم.
جمعه 25 شهریور 1390

cat boy - ژاپن - توکیو
Kourosh_e_Bozorg2536 - ایران - تهران ...... با عرض ادب خدمت هم وطن عزیزم. دوست عزیز من هر روز اخبار گوش میدم اما نه خبر هایی که به دروغ و از روی غرض در سایت های فارسی بی بی سی یا رادیو فردا یا صدای امریکا پخش میشه . ضمنا من نه غرب زدم نه شرق زده بعد از تمام شدن تحصیلم مطمعن باش در خاک پاک ایرانم... مشکل فقر نه در ایران بلکه در اینجا هم بی داد میکنه . در حال حاضر جمعیت اینجا 120 میلیون نفره از این تعداد حدود 40 میلیون سال خورده هستن 35 میلیون افراد یک ساله تا 18 ساله . تنها 45 میلیون اماده به کار هستن که از این تعداد 15 درصدشون بیکارن این افراد بیکار اگر دختر باشن جذب شرکت های تن فروشی میشن یا میرن هاوایی برای خودفروشی اگر هم پسر باشن یا جذب گروههای مافیایی میشن یا مستقل دست به دزدی میزنن. در ضمن اگر دوست داری مثل رژیم دیکتاتور قبل نفت کشور تو ببرن جاش دستمال توالت به کشورت صادر کنن تا در خارج از کشور بهت احترام بزارن خیلی برات متاسفم. گربه پسر برای ضرب زدن به کفتار پیر انگستان و گاو چرون های امریکایی حاضره با دشمن خودشهم هم پیمان بشه.
جمعه 25 شهریور 1390

morid - ایران - بوشهر
CATBOY توکیو . به راستی که موشهای کور قادر به دیدن هیج چیزی نیستند بی فرهنگها اگر فحش ندند چکار کنند.
جمعه 25 شهریور 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
خسته نباشی از اینهمه کار!!!
جمعه 25 شهریور 1390

mohsen_raja - ایران - تهران
منم بعضی روزها صبح خروس‌خون از خونه می‌زنم بیرون تا بوق‌سگ هم دارم این‌ور و اونور می‌دوم. بعد شب که حساب می‌کنم، می‌بینم اگر من امروز اصلا از خونه بیرون نرفته بودم و تخت خوابیده بودم سودش برام بیشتر بود. حالا جریان محمود چاخان هم همینه، اگر صبح تا شب بتمرگه سر جاش و بشینه با مشایی منچ و مار و پله بازی کنه، اگه سودی برا مملکت نداشته باشه حداقل اینقدر ضررم نمی‌زنه.
جمعه 25 شهریور 1390

khosh bavar - ایران - یزد
از محمود صغیر که هیچ, حتی اگر از زندگی و نماز خواندن ضحاک هم فیلمبرداری کنید, شماها دشمن و مشکل ایران زمین هستید و باید گورتان را از ایران گم کنید که نسیم بهار عرب هم بسراغ شماها خواهد امد, پس همواره شاد و امیدوار و مصمم باشیم !
جمعه 25 شهریور 1390

hashamdar - ایران - تهران
یکی بگه این خبرنگار چقدر پول گرفته (ان کوری) که شال سرش انداخته. پولهای ما کجاها باید خرج بشه. طغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان..
جمعه 25 شهریور 1390

raha-2001 - ایران - تهران
Kourosh_e_Bozorg2536 - ایران - تهران, دوست عزیز, ممنون از کامنت زیباتون. اگر یادتون باشه ای آقای cat boy - ژاپن - توکیو---- که الان اینهمه ابراز وجود می کنن, قبلا اصلا نمی تونستن کامنت بذارن به این دلیل که سایت ایرانیان ایشان را به خاطر شهر و کشوری که ارائه می داد به رسمیت نمی شناخت, و ایشان فکر می کرد که به این خاطر کامنتهاش چاپ نمی شه چون سایت از حرفهاش خوشش نمی آمد. بعد که سایت بهش توضیح داد که جریان چیه تازه 2 زاریش افتاد و از خودش یک شهر و کشور دروغی اعلام کردD-; تازه آمارهایی هم که می ده مثل آمارهای رئیس جمهورشه ;-) خوش باور عزیز خوش آمدی
جمعه 25 شهریور 1390

raha-2001 - ایران - تهران
cat boy - ژاپن - توکیو---- , شما که اینقدر مطمئنی که رئیس جمهورتون اینهمه درگیری داره و کلی کار سرش ریخته, فکر می کنی واقعا با اینهمه کاری که داره وقت بکنه که بیاد اینجا و چاپلوسی های تو را بخونه و بهت جایزه بده? خیلی شادی تو :-))))
جمعه 25 شهریور 1390

آینه - انگلیس - لندن
ای سیاست بی پدر و مادر.. عیب ما ایرانیها این هست که به گذشته افتخار میکنیم اما درس نمی گیریم. امریکا و اروپا همیشه با سیاست شون ایران رو بازی دادند زمان مصدق زمان شاه زمان خمینی اینها با چهره نقاب دار این افراد رو سر کار میارند بعد که احتیاج به بازی جدید برای سیاست جدید دارند نفر دیگه ای رو میارند برای بازی.. این اخوندها همه عروسک اروپا و امریکا هستند.
جمعه 25 شهریور 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
کت بوی جان!نرود میخ اهنی در سنگ.
جمعه 25 شهریور 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
خوش باور.از این جیگر زدن هات وپیرزن وار"ننه الهی خیر نبینی" گفتنهات نتیجه ای هم گرفتی?
جمعه 25 شهریور 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
مرید جان.15-16-20 سال پیش.اونموقع ها که ایران بودم ماهواره پدیده جدیدی بود وما با دوستهامون جمع می شدیم خونه یکی از بچه ها وماهواره می دیدیم.دم عید ایرانیهای لوس انجلس توو برنامه های مخصوص عید-با اون رفتار واعمال واستدلالهای وخنده های مصنوعی ولوسشون-به هم هر سال قول می دادن که سال دیگر رو باهم توو ایران جشن میگیریم وهرسال با تکرار این یاوه به ....فکریشون مشغول بودن.یک زمانی دیگه این واقعیت رو پذیرفتن که این خیالبافی ها وفحاشی ها اثر وثمری نداره.حالا تو هم بذار این بنده خدا ها هم با این امکانی که این سایت بهشون داده به....فکریشون مشغول باشن وکمی خودشون رو خالی کنن!جدیشون نگیر.
جمعه 25 شهریور 1390

shinjan - ژاپن - توکیو
cat boy - ژاپن - توکیو .شمامثل اینکه اصلا هالتان خوب نیست شما هم مثل رییس جمهورتان اخبار امار را از کجات در اوردی شما مثل اینکه دوست داری چرت و پرت بگی ان ارزش و احترامی که در این کشور داری عمرا در ایران که ایرانی هستی شاید.نداری پس این چرندیات را سر هم نکن .در همه جای دنیا ادمهای خلاف و زنهای بد کاره هست اما در ایجا نه تا ان هد که جناب عالی بلغور میکنید.بعداز 25 سال زندگی در ایجا وقتی که کامنت شما را دیدم فهمیدم که شما مشکل دارید که اینها رو میگید.در ایران که حکومت شیشه نوشابه را تزریق جوانان میکند اینجا شما که خارجی هم حساب میشوید از همه امکانات یک انسان استفاده میکنید .خدا شفایت بدهد.
جمعه 25 شهریور 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
اون زمان که شهردار مفنگی شده بود خداش رو بنده نبود و سر کلاسهای علم و صنعت نمیرفت و پولشو میگرفت. معاون های زپرتی ای که عمریه از 20-30سال پیش باهم نشستن رو منبع پول و مفت خوری هم همینطور . کلاس رو میپیچوندن و در نهایت 10 جلسه کلاس توی 4 ماه برگزار میشد و به همه بالای 10 میدادن تا کسی اعتراضی هم نکنه .حالا اینجا ادای مودب و وقت شناس رو در میاره. سر دسته ی دزدها.بله ایشون جلوی دوربین خیلی ساده زیستن ولی این اختلاس های کلان رو عمه من انجام میده اون محصولی بی همه چیز که از نزدیکانش هست توی مجلس از ثروتش به عنوان ثروت افسانه ای یاد میکردن اون رحیمی که یه دزد حرفه ای هست. کسی که اطرافیانش اینقدر دزدن بدون خودش دیگه چیه! بهتون قول میدم پدر اون سه شهید رو تو ابنمک خوابونده بوده واسه همچین روزی
جمعه 25 شهریور 1390

Kourosh_e_Bozorg2536 - ایران - تهران
cat boy - ژاپن - توکیو---- شما انگار از مرحله خیلی پرتی . آقای به ظاهر محترم شما احتیاج نیست به صدای آمریکا و بی بی سی گوش بدید تا خدای نکرده اخبار کذب خدمتتون بدن فقط کافی کمی با چشم باز تو همین خیابونها راه بری تا ببینی. اولا متاسفانه کم نیستم دخترها و پسرهایی که به خاطر همین فقری که شما اونجا میبینید توی همین خاک دارن به راه خلاف کشیده میشن و یا به دبی میرن اون عربهای کثیف ازشون سو استفاده میکنند. و در آخر من باید برای شما تاسف بخورم که هنوز بین این دوره و دوره ی پیش دست و پا میزنید. من با همه چیز اون دوران موافق نیستم ولی حد اقل ایران و ایرانی احترام داشت. در ضمن همین الان از لطف امثال شما و محمود خانتون همین الانش هم پول نفت ما داره خارج میشه و دستمال توالت وارد میشه اونم از چین تا گندی که شماها به ایران زدید و با اون دستمال پاک کنند
جمعه 25 شهریور 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
at boy - ژاپن - توکیو . 15 % بیکاری !؟؟؟؟ و دخترها میرن تن فروشی و پسرها ها مافیا ؟؟؟؟ تو مطمئن هستی ژاپن هستی ؟؟؟؟ پس این همه پیشرفت و دومین قدرت اقتصادی جهان دروغه !!!! اینا هم اگر اینجوری باشن که مثل این کشورهای حاورمیانه و ایران خودمون روز به روز عقب گرد میزدند . یا اینکه ساندیس نوش حان کردی و مست بیانات مقام عظما و مموتی حانت شدی . . حرفات مثل اربابات جرندیات است . خیلی ها مثل شما ساندیس اومدن این سایت و بعد یه مدتی یا اسم عوض کردند یا در رفتند . کسی این جرندیات رو باور نمکنه .
جمعه 25 شهریور 1390

sunami - ژاپن - فوکوشیما
cat boy ژاپن-توکیو/ من فکر نمیکنم که تو این کشور محصل باشی!! در مورد کامنت اولت هموطنان تا حدوی جوابتو دادن. اما کامنت دومت, ارقام رو میکنی که چیرو صابت کنی...?! بیکاران اگر دختر باشن فاحشه هستن?! اگر هم پسر باشن دزد و خلافکار?! خجالت نمیکشی? تو کشوری زندگی میکنی که سرویسهایی رو که به شهرونداش میده تو هیچ جای دنیا نمیتونی گیر بیاری !طبق امار جدید هم ژاپنی محبوب ترین ملییت دنیا رو ازعان خودش کرده و...../ دختران روسپی دنیا ارزوشونه که بیان تو این کشور و ...!! بعد میگی که اینا میرن خارجو...! کدام ادم عاقل ین و ول میکنه دلار بگیره?! وقتی میری خرید همکه ماشینتو روشن رها میکنی!! و موردهای دیگه که حالش نیست. خدا به راه راست هدایتت بده, انشا.../// دوستان ببخشید ثابت رو نوشتم صابت!! سوووووتی !
جمعه 25 شهریور 1390

sunami - ژاپن - فوکوشیما
love-iran ایران-مشهد/نظرت به واقعیات نزدیک بود.موفق باشی
جمعه 25 شهریور 1390

sara az belgium - بلژیک - نتورپن
CAT_BOY تو کلا ساندیس خوری تو اتفاقا وطن فروشی چون چشمات رو رو همه چیز بستی.تو که میدونی هیچ کس باهات موافق نیست پس برو تو همون سایت های اقایون و ازشون تعریف کن این سایت جای ادمهای خیانتکار و صد رو نیست
شنبه 26 شهریور 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
cat boy - ژاپن - توکیو: دوست عزیز لطفاً کج راه نروید و دوستان رو منحرف نکنید شما یک جای گفتید زنده باد جبهه ملی .می‌خواستم بدونم کدوم طرفدار جبههٔ ملی‌ طرفدار احمدی‌نژاد و این رژیم جنایتکار هست؟با این نظراتی که شما دادید نظراتتون به MIRZADEH E ESHGHI ,afshin7174 ,و چند نفر دیگه که در این سایت از حکومت جنایتکار اسلامی ایران دفاع میکنند نزدیکتر هست که البته هیچ عیبی نداره فقط می‌خواستم بدونم شما هم طرفدار این رژیم هستید یا نه؟چون صحبت جبههٔ ملی‌ رو کردید
شنبه 26 شهریور 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
khosh bavar - ایران - یزد خوش باور جان. این حکومت ضدبشری با تمام جنایتکارانش از محمود چاخان تیرخلاص زن گرفته تا اون ولی وقیح خامنه ای همشون به درک واصل خواهند شد و مزدورهای ساندیس خور وطنفروش شان هم نمیتونند با زوزه کشیدن هاشون از این سرنگونی خفت بار جلوگیری کنند. ایکاش مموتی لیاقت صغیر بودن رو هم داشت!!! این کثافت بیسواد از تیرخلاص زنی به زندانیان عقیدتی در زندان اوین به این موقعیت رسیده. یعنی پست ترین عملی که میشه توی دنیا انجام داد. حالا ببین مزدورهایی که این لاشخور رو .. کبیر مینامند چی هستند!!! شاد و سربلند باشی عزیز.
شنبه 26 شهریور 1390

diiviid - قطر - دوحه
(فکر کنم شبکه MSNBC شبکه خوبی باشه برای ایران). (تا ببینیم به کجا میرسه؟؟!؟؟). ""خسته نباشید"".
یکشنبه 27 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.