مقاومت زن سالخورده در برابر سارقان


مقاومت زن سالخورده در برابر سارقان

حضور بموقع مردم برای نجات یک زن سالخورده در شمال تهران که کیف‌قاپ‌ها هنگام سرقت کیف، او را روی زمین می‌کشیدند، 2 سارق خشن را به دام انداخت.

به گزارش «جام‌جم»، بعدازظهر دیروز عابران در بلوار میرداماد با مشاهده فریادهای کمک‌خواهی زن سالخورده‌ای که 2 موتورسوار سارق به او حمله کرده بودند و با مقاومت‌ وی برای نگهداری کیف، دزدها او را روی زمین می‌کشیدند، مردم به یاری زن شتافتند و یکی از آنها با انداختن موتورسیکلت دزدها به درگیری با آنها پرداخت.

درپی این اقدام شجاعانه جوان عابر، عابران دیگر به 2جوان کیف‌قاپ حمله‌ور شده و با دستگیری هردو سارق، آنها را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

درپی این ماجرا، 2 سارق با التماس از مردم درخواست می‌کردند تا به آنها اجازه داده شود، محل را ترک کنند که با تماس مردمی، دقایقی بعد ماموران کلانتری 103 با حضور در محل هر دو دزد را با دستبند به کلانتری منتقل کردند.

در این حادثه زن سالخورده که از ناحیه دست و سروصورت مجروح شده بود از سوی مردم به بیمارستان انتقال یافت.

با تحقیق مقدماتی از سوی ماموران کلانتری و تشکیل پرونده هر دو متهم که از کیف‌قاپ‌های سابقه‌دار هستند، امروز با دستور قضایی از سوی دادیار دادسرای جنایی برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار خواهند گرفت تا در ارتباط با دیگر جرایم ارتکابی و تعداد سرقت‌ها تحقیق شود.

یکی از شاهدان به خبرنگار ما گفت: احساس مسوولیت مردم در کمک به دیگران موجب شد تا دزدها که با بی رحمی قصد سرقت کیف زن سالخورده را داشتند، دستگیر شوند.

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اینجا ایران است سرزمین مردی و مردانگی به چه روزی افتاد
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

banooye shargh - ایران - تهران
یکی از آشناهای من یه خانوم پیری بودن که دزدها به همین روش کیف قابی ایشونو روی زمین انداختند و تا جایی که میتونستن نامردا کتکش زدن و بعد از چند روز تو کما ماندن متاسفانه فوت کردن. خوشحالم که این خانوم جراحت زیادی ندارند.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

اهورا مزدا - ایران - مشهد
وقتی فقر و بیکاری تو جامعه زیاد میشه نتیجش همین دزدی تو روز روشن میشه . بعد میگن درصد بیکاری کمه و فقیر هم نداریم.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

Gray_wolf - ایتالیا - رم
این حادثه نشون داد که مردم همه فیلمبردار نیستن،و هنوز امیدی هست.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

Alborzi - ایران - کرج
بفرستیدشون مجلس نماینده های خوبی ازشون درمیاد !
جمعه 25 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.