وزیر اسبق راه و دفاع : زمانی اختلاسگر ۱۲۳میلیاردی اعدام شد، حالا مدیران بانکی جایزه هم می خواهند!


وزیر اسبق راه و دفاع : زمانی اختلاسگر 123میلیاردی اعدام شد،
حالا مدیران بانکی جایزه هم می خواهند!

براساس اظهارات وزیر اسبق راه و ترابری، در شرایطی که سه میلیون بیکار در کشور وجود دارد و بسیاری از ایرانیان در فقر بسر می برند مسوولان بانکی به دلیل رخداد اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی باید استعفا دهند.

علی اکبر ترکان در گفت وگو با خبرآنلاین، تاکید کرد:دولتی که با ادعای مبارزه با فساد بر مسند نشسته است باید در مواجهه با چنین اختلاس بزرگی واکنش نشان دهد. چرا که اختلاس چنین مبلغی نمی تواند کار یک نفر باشد بلکه قطعا باید گروهی متشکل از مسوولان بالارتبه دولتی به آنها کمک کرده باشند.

به گفته او، باید این مساله به صورت جدی توسط قوه قضاییه پیگیری شود اما متاسفانه تجربه ثابت کرده دولت در مقابله با چنین مسائلی که مربوط به یاران دولتی می شود ترجیح می دهد مساله بایکوت شود تا سروصدایی بلندشود.

معاون برنامه ریزی وزارت نفت در دولت نهم متذکرشد: مشابه این اتفاق به نوعی دیگر در خصوص یکی از عالی رتبه ترین مقامات دولتی در خصوص یک شرکت بیمه ای اتفاق افتاده است اما دیده شده که دولت با هر ترفندی تلاش کرده این مساله را بی ارزش و کوچک جلوه دهد.

ترکان با اشاره بر اینکه زمانی به دلیل اختلاس 123 میلیارد تومانی در بانک صادرات مجرم را اعدام کردند،افزود: در چنین شرایطی مسوولان دولتی باید برای برگرداندن اعتماد مردم و جامعه تلاش کنند تا با محاکمه جدی اختلاس کنندگان آرامش را به بدنه جامعه باز گردانند.

وزیر اسبق راه و ترابری تصریح کرد: هرسال رئیس دیوان محاسبات فریاد می زند و از عدم شفاف سازی در معاملات مالی دولت می گوید و قوه مقننه متاسفانه هیچ گونه واکنشی نشان نمی دهد و احتمالا این بار نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد.

علی اکبر ترکان در گفت وگو با خبرآنلاین متذکرشد: مسوولان بانکی باید استعفا بدهند اما می شنویم که آنها به دنبال گرفتن جایزه هستند و ظاهرا مدیرکل بانک مرکزی هم به دنبال پرداخت این جایزه است. بنابراین در چنین شرایطی نمی توان امیدوار بود که این موضوع به طور جدی بررسی شود و باید منتظر باشیم که بزودی سروصدای این مساله هم از سوی دولت خوابانده شود.

bozgourd - کانادا - ساسکاچوان
کدخدای ده که مرغابی بود ----- در آن ده سر به رسوائی بود>
چهار‌شنبه 23 شهریور 1390

Arash_Barcelona - اسپانیا - بارسلونا
مملکتی که نه قانون داره نه دلی دلسوز که در فکر ملت بیچاره باشه که روز بروز در فقر وفلاکت غوطه ور هستند خدا هم که رفته تعطیلات ..همه نشسته ایم تا کسی پیدا شه و این درفش کاویانه رو بلند کنه تا ما با تلفن همراه ازش فیلم بگیریم..کجا رفت این غیرت..کجا رفت ???..روز به روز دریغ از دیروز..
چهار‌شنبه 23 شهریور 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
همتون کثافت دزد و فاسد هستید برای همین است ثروتمند ترین کشور دنیا را به پیسی و بدبختی کشاندید
چهار‌شنبه 23 شهریور 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
خوش بحال پولدارا..دزدی هم که میکنند یه اسم با کلاس میزارن روش..اختلاس و اختلاسگر!!!!
چهار‌شنبه 23 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.