تور ۵میلیون تومانی با منوی ضیافت شام سفارت ایران!


تور 5میلیون تومانی با منوی ضیافت شام سفارت ایران!

روزنامه خراسان نوشت:

یک موسسه مشهور به تازگی با برگزاری یک تور سفر به شرق آسیا موفق به ثبت نام تعداد قابل توجهی از مسئولان کارخانجات صنعتی مختلف برای حضور در این سفر شده است که با توجه به هزینه 5 میلیونی ثبت نام، رقم بالایی به شمار می رود.

مسئولان این موسسه معتقدند یکی از دلایل رغبت مدیران کارخانجات به ثبت نام، درج منوی "برگزاری ضیافت شام در سفارت کشورمان" بوده که باعث شده آن ها برای ارتباط با مسئولان ایران در آن کشور، راضی به پرداخت این ارقام شوند.

Royan - المان - المان
حالا هرچی پول ایران است به هر دلیلی سرازیر میشود به شرق آسیا ,. نه شرقی و نه غربی " یعنی نه غربی ولی عربی و شرقی" خمینی آشغال. مردم فریب این شعار را باید سرمیداد.
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خاک بر سر بی هویتان کنند اعدام روزمره شده شما انگلها به فکر پول اغشته به خون ملت///چقدر خیانتکار در این اب وخاک تمرگیده اند/ننگتان باد
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

Kourosh_e_Bozorg2536 - ایران - تهران
دست سفرای زحمت کش کشور درد نکنه که همیشه فکر درآمد زایی برای وطن هستن. فقط اگه لطف کنن و یه سیاه بازی و یه اجرای موسیقی خالطورم اضافه کنن و جناب سفیر یه قر ریزی برای دوستان بیان به سربلندی این مرز و بوم کمک زیادی میکنن.
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس خوشحالم که بعد از غیبت چندروزه برگشتی دوست گرامی.
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
لیلی ایرانی - ایران - تهران . سپاس بانوی گل
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

dara20 - ایران - تهران
این هم نوع جدیدی از ایجاد لابی مافیائی برای سرکیسه کردن تجار ایرانی. خمینی کافت پارتی بازی را حرام اعلام کرده بود!!!قربانیان این زد و بند های اقتصادی و رانت خواریها در نهایت مردم بدبخت خفته در خواب خرگوشی ایران است. توله اخوندها از هر راهی برای چپاول ملی استفاده میکنند و دزدان بازاری هم متعاقبش مردم را غارت می کنند و یک مشت جانمازابکش از این حکومت فاسد دفاع میکنند.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.