پدر شدن باعث کاهش شدید هورمون مردانه می شود


پدر شدن باعث کاهش شدید هورمون مردانه می شود

پژوهشگران دانشگاه نورث وسترن آمریکا در پی تحقیقاتی پنج ساله نتیجه گرفته اند که میزان هورمون تستوسترون، که عامل فعالیت جنسی و خوی تهاجمی و همچنین بروز صفات ثانویه در مردان است، پس از پدر شدن در آنان به شدت کاهش می یابد.

نتیجه این تحقیقات، که براساس مطالعه ششصد مرد در فیلیپین به دست آمده، نشان می دهد که هر چه مشارکت پدران در پرورش فرزندان بیشتر باشد، میزان کاهش این هورمون در آنان چشمگیرتر است.

به گفته این پژوهشگران، این تحقیقات نشان می دهد که برنامه ریزی بیولوژیکی مردان شامل مشارکت آنان در پرورش فرزندانشان است.

a.ahooraei - المان - کلن
من که زیاد احساس نکردم،. شاید با بالا رفتن سن قدری از نیروی فعال انسان کم بشه و محتاط تر بشه اما اینکه بچه تاًًًثیر گذار باشه کمتر از غایت بالا رفتن سن و داشتن تجربیات مؤثر است. من از دید و احساس خودم میگم. ضمناً پدران دارای فرزند بیشتر حالت دفاعی میگیرند که از کانونشون دفاع کنند و محافظ خوبی باشند.
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

salad shirazi - امارات - دبی
زرشک..کشور قحط بود که رفتین فلیپین واسه تحقیق؟ بابا شما اول تو فلیپین مرد پیدا کنین بعدش برین روش تحقیق کنین..مردم از خنده واقعا...اینا که مرد ندارند..توافقی میگن کی نقش مرد رو بازی کنه کی زن باشه..من یه دوست دختر فیلیپینی داشتم اینجا بعد از 3ماه که روز موعود فرا رسید و خونه خالی جور شد دیدم واویلااااااااااااااااا....به کاهدون زدم
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
چه نی نی نازی چقدر خوشگل خوابیده جونم
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

pinokio.dubai - امارات - دبی
سالاد شیرازی.دبی...کاملا باهات موافقم.به جرات میتونم بگم 95درصدشون زن هستن.
چهار‌شنبه 23 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.