۵ نفر در بریتانیا به اتهام برده‌داری بازداشت شدند


۵ نفر در بریتانیا به اتهام برده‌داری بازداشت شدند

تصویر بازسازی شده

پلیس بریتانیا ۲۴ نفر را که گمان می رود بر خلاف میل خود در یک مکان تنگ و آلوده، واقع در یک پارکینگ کاروان های مسافرتی نگه داشته می شدند پیدا کرده است.

امروز یکشنبه، یازدهم سپتامبر ۲۰۱۱ در یورش پلیس به این محل در منطقه بدفورد شایر در جنوب شرقی انگلستان، ۴ مرد و ۱ زن که مظنون به ارتکاب جرایم برده داری هستند دستگیر شدند.

پلیس اعلام کرده است این افراد را که اتباع انگلستان، لهستان و رومانی هستند، در شرایطی یافته که در یک مکان "تنگ و آلوده" محبوس بوده اند، و حتی بدن برخی از آنها با مدفوع پوشیده شده بود.

گزارش ها حاکیست که بیشتر این افراد از سوء تغذیه رنج می برده اند.

گمان می رود برخی از این افراد به مدت پانزده سال در این محل حبس بوده اند.

تحقیقات پلیس نشان می دهد که بعضی از این افراد در مواردی وادار به کار کردن در خارج از بریتانیا شده اند.

پلیس همچنین از این محل اسلحه، مواد مخدر و مقادیری پول نقد پیدا کرده است.

در یورش پلیس به این محل در حدود ۱۰۰ مامور پلیس شرکت داشتند.

پلیس می گوید مردانی را که در یورش امروز به این محل پیدا کرده، به یک بیمارستان منتقل کرده است تا تحت خدمات درمانی و اجتماعی لازم قرار بگیرند.

شان اونیل، سر بازرس پلیس در این مورد گفت: "مردانی که امروز در این مکان پیدا کردیم در شرایط جسمی بدی قرار داشتند، و محلی که در آن بودند به شکل بهت آوری کثیف و آلوده و تنگ بود".

این مقام پلیس در ادامه افزود: "شرایط کار و زندگی این افراد شبیه برده ها بوده است. بعضی از آنها تنها چند هفته در آنجا بوده اند ولی بعضی حدود ۱۵ سال از زندگی خود را در این شرایط گذرانده بودند".

پلیس می گوید به دلیل تعداد قربانیان و مظنونان این پرونده و همچنین ابعاد محل، از کمک نیروهای ویژه پلیس برای انجام عملیات خود استفاده کند.

هنوز تعدادی از ماموران پلیس برای تحقیقات تکمیلی در محل حضور دارند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.