بیماران روانی در تیمارستان


بیماران روانی در تیمارستان

فرهاد و هوشنگ هر دو بیمار یک آسایشگاه روانى بودند.

یک روز همینطور که در کنار استخر قدم مى زدند فرهاد ناگهان خود را به قسمت عمیق استخر انداخت و به زیر آب فرو رفت.

هوشنگ فوراً به داخل استخر پرید و خود را در کف استخر به فرهاد رساند و او را از آب بیرون کشید.

وقتى دکتر آسایشگاه از این اقدام قهرمانانه هوشنگ آگاه شد، تصمیم گرفت که او را از آسایشگاه مرخص کند.

هوشنگ را صدا زد و به او گفت: من یک خبر خوب و یک خبر بد برایت دارم. خبر خوب این است که مى توانى از آسایشگاه بیرون بروى، زیرا با پریدن در استخر و نجات دادن جان یک بیمار دیگر، قابلیت عقلانى خود را براى واکنش نشان دادن به بحرانها نشان دادى و من به این نتیجه رسیدم که این عمل تو نشانه وجود اراده و تصمیم در توست.

و اما خبر بد این که بیمارى که تو از غرق شدن نجاتش دادى بلافاصله بعد از این که از استخر بیرون آمد خود را با کمر بند حوله حمامش دار زده است و متاسفانه وقتى که ما خبر شدیم او مرده بود.

هوشنگ که به دقت به صحبتهاى دکتر گوش مى کرد گفت:

او خودش را دار نزد،من آویزونش کردم تا خشک بشه.........حالا من کى مى تونم برم خونه مون ؟!!


zartusht67 - المان - فرانکفورت
پایگاه بسیج
یکشنبه 20 شهریور 1390

Mehrang - رومانی - بخارست
بیت رهبری!
یکشنبه 20 شهریور 1390

sanazsarmad - آلمان - فرانکفورت
چرا حالا هوشنگ و فرهاد؟؟؟؟ چرا نمی گن مثلا علی (مثل سید علی) و محمود (مثل ا.ن)؟؟؟؟ البته قصد بی احترامی به هیچ نامی ندارم ولی خداییش خسته شدم از بس که اسمهای ایرانی احمق و قاتل و جنایتکاران و اسمهای عربی خوب و مومن و .. هستند
یکشنبه 20 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
جالب بود چقدرم عقلش بهبود یافته بود لووووووووووول
یکشنبه 20 شهریور 1390

salomeh_f - آمریکا - ساکرامنتو
هه هه !خیلی‌ جالب بود
یکشنبه 20 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
کاش آنهایی که ما را از دوستی با جنس مخالف با آتش جهنم می هراسانند، بدانند که میدانیم نمازشان هم به امید همخوابی با حوریان بهشت است.../. به یارو میگن ادای بچه کوچولوها رو در بی یار ، میشاشه تو شلوارش /. قبول دارید به کمک لوازم آرایش و.. بسیاری از لولو های دیروزی به هلو های امروزی تبدیل شده اند ؟؟!!!/. یارو کف دستش میخاره میگه پول داره میاد ... گوشش میخاره میگه دارن پشتم حرف میزنن ... کفه پاش میخاره میگه پول داره میره ... اصلا به ذهنش نمیرسه که حموم بره شاید درست شه.
یکشنبه 20 شهریور 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
خیلی جالب بود.
یکشنبه 20 شهریور 1390

jamshid arya - ایران - تهران
فکر کنم این ایرانیان uk هم از طرف دولت باشه
یکشنبه 20 شهریور 1390

Pezhman - اتریش - وین
در ایران اسامی عربی بالای هشتاد درصد است.یعنی در بین ده بیمار روانی هشت نفر اسامی عربی دارند.بهتر بود اسامی دیوانگان را عادلانه تر انتخاب میفرمودید.نه صددرصد ایرانی.مثلا"دیوانه شماره یک را محمدعلی و دوستش را امیرهوشنگ می نامیدند.امیدوارم روزی همه نونهالان ونوباوگان ایران, نامهای پدران و نیاکان متمدن خود را داشته واز بکار بردن نامهای دزدان مدینه ومتجاوزین سوسمارخور پرهیز نمایند.
یکشنبه 20 شهریور 1390

shervin-iran - ایران - خرم آباد
Pezhman - اتریش - وین. فکر نمی کنی که تو هم با نام بردن بعضی اسامی با نویسنده این مقاله و تمامی کسانی که به اسامی مردم اهانت می کنند فرقی نداری؟.....آخه یکی نیست به تو وامثال تو بگه آدمهای باشعور!!!! اسم که بیانگر ذات آدم نیست.....نام فرد هر چه می خواد باشه.....اگر ذاتش درست بود اون مهمه...حالا مثلا اسم تو پژمان هست معنیش اینه که خیلی آدم خوبی هستی؟؟؟؟..................اصل بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است
دوشنبه 21 شهریور 1390

Pezhman - اتریش - وین
shervin-iran - ایران - خرم آباد. حضرت دانشمند بازم لوله تفنگ را برعکس بجانب کسانی گرفتی که اسارت بچه های لر وکشان کشان بردنشان به مدینه خراب شده را فراموش نکرده اند. فیروز (ابولولو)با دیدن بچه های اسیر که از شهر ودیار تومیآوردند منقلب شد واشکشان پاک میکرد ومیگفت: عمر جیروم خرد (عمر جگرم خورد)...به مسجد رفت با خنجر حبشی دوسر, عمر را شرحه شرحه کرد.در حالی که برسرش ریختند وسینه وپیکرش را آماچ دشنه کردند با مردانگی تمام از فرزندان ایران دفاع وجان شیرین در را اعتلای فرهنگمان نثار نمود.اگر گوشتمان راخوردند حداقل استخوانمان باقیست.اگر کمی...داشتی وکمی...متوجه میشدی اصل داستان مغرضانه است جناب لقمان حکیم.
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

shervin-iran - ایران - خرم آباد
Pezhman - اتریش - وین. جناب فیلسوف درس نخوانده!!!!! ..من اصلا کاری به این داستان ندارم...اعتراض من به کسانی مثل تو هستش که چون با یک قوم یا طایفه(مثل اعراب) مشکل دارند به خودشون و مغز کوچیکشون اجازه می دهند که به هر نام و هر کسی توهین بکنند و بعدش اینطور استدلال بکنن که چون در هزارو بوق سال پیش یک عربی در حق ایرانیان یک غلطی کرده !! پس باید به هرکسی که اسم عربی داره جفنگ گفت و حرف مفت زود و توهین کرد..منظورمومتوجه شدی کم فسور؟
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

Pezhman - اتریش - وین
اshervin-iran - ایران - خرم آباد . دفاع از راستی و تازی نشدن سرافرازی است.هر کشوری چهار چوبی دارد.ارتش برای صیانت از کشور و باسوادان برای بالندگی فرهنگی کشور ونگهداری ارزشهای میهنی هستند.نام چنگیز ومحمدوتیمور وعمر وهیتلر بدهستند.حالا شما بگو: خونخواران وچپاولگران چنگیزخان مغول ودزدان وغاتگران مدینه خوب هستند.! بعد هم برای پرچم ملی بخوانیم: دایه دایه وقت جنگه..وقت دوستی با تفنگه.!!. باتفنگ پوس پوروم جنگ ایکونوم سیت من, اشکف ز پس سنگ...! ایول. خورزه مال. لوله تفنگت درست به طرف صدام حسین ودشمنان ایران است. آفرین,
چهار‌شنبه 23 شهریور 1390

kholidar - ایران - رشت
دیوانگی را صفاییست که سلامت را نیست خوش بحال دیونه که همیشه خندونه
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.