شکست استقلال برابر تیم قلعه‌نویی در آزادی , تراکتورسازی صدرنشین شد


شکست استقلال برابر تیم قلعه‌نویی در آزادی , تراکتورسازی صدرنشین شد

حساس‌ترین دیدار هفته ششم یازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی با حضور بیش از 90 هزار تماشاگر برگزار شد که شاگردان پرویز مظلومی در نبردی حیثیتی قبل از دیدار برابر پرسپولیس نتیجه را به تیم امیرقلعه‌نویی واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت 18:45 دقیقه امروز جمعه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان امیرقلعه نویی موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 تیم آبی پوش پایتخت را شکست دهند و به صدر جدول صعود کنند.

در این دیدار که در حضور بیش از 90 هزار تماشاگر برگزار شد فرهاد مجیدی(19) و مجتبی جباری(67) برای استقلال گل زدند و سیدمحمدحسینی(41) ، احمد آل نعمه (3 +45) و فلاویو لوپز(84) برای تیم فوتبال تراکتورسازی گل زدند تا شاگردان امیرقلعه‌نویی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

در پایان این دیدار جذاب و دیدنی که یکی از بازیهای زیبای لیگ یازدهم تا هفته ششم بود تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، استقلال با 13 امتیاز در رده دوم است و صبای قم قبل از دیدار امروزش برابر ملوان با 10 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

93 هزار و 500 تماشاگر در ورزشگاه آزادی/ توهین شدید به اکبرپور!

براساس اعلام بلندگوی ورزشگاه آزادی 93 هزار و 500 تماشاگر برای تماشای دیدار استقلال - تراکتورسازی تبریز به ورزشگاه آمده بودند.

این تعداد تماشاگر حتی بیشتر از تعداد تماشاگر دربی هفتادم تهران است که فروردین ماه سالجاری برگزار شد. دیدار استقلال - تراکتورسازی حواشی دیگری هم داشت که در زیر به آن اشاره می شود:
* بازیکنان ذخیره تیم تراکتورسازی تبریز در زمان ورود بازیکنان این تیم به زمین در بین دو نیمه آنها را در آغوش کشیده و برایشان آرزوی موفقیت می کردند.

* قلعه نویی در نیمه دوم نیز با تاخیر وارد زمین شد. او در حالی روی نیمکت تراکتورسازی نشست که داور سوت آغاز بازی در نیمه دوم را به صدا درآورده بود.

* مجیدی در دقایق آغازین نیمه دوم تماشاگران استقلال را دعوت به تشویق بیشتر می کرد.

* زمان تعویض میلاد میداودی با اسماعیل شریفات تماشاگران استقلال بشدت مهاجم تعویضی تیم خود را تشویق کردند.

* در دقیقه 58 سیاوش اکبرپور روی میلاد میداودی خطای شدیدی کرد که این حرکت او با واکنش تند تماشاگران استقلال روبه‌رو شد. آنها بشدت علیه این بازیکن شعار داده و او را بی تعصب خطاب می کردند. شدت شعارهای هواداران استقلال به حدی بود که فرهاد مجیدی و سیدمهدی رحمتی آنها را دعوت به آرامش می کردند.

* تماشاگران تیم استقلال زمانی که تیم شان با یک گل از تراکتورسازی عقب بود، امیر قلعه نویی را "امیر ضد فوتبال" خطاب می کردند.

تماشاگران استقلال به قلعه‌نویی هم رحم نکردند/ شعارهای رنگارنگ در آزادی

هواداران استقلال که از شکست این تیم مقابل تراکتورسازی در پایان نیمه اول ناراحت بودند، به امیر قلعه نویی رحم نکرده و علیه او شعار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه بازیکنان استقلال و تراکتورسازی بدن‌های خود را گرم کردند و قصد بازگشت به رختکن را داشتند، با هم خوش و بش می کردند. در این بین برخورد جاسم کرار با بازیکنان تراکتورسازی جالب بود. او با حالتی خاص برای آنها کری می خواند!

بازی استقلال - تراکتورسازی البته حواشی دیگری هم داشت که در زیر بدان اشاره می شود:
* زمانی که اسامی بازیکنان و مربیان تراکتورسازی خوانده می شد، برخی تماشاگران استقلال امیرحسین صادقی و امیر قلعه نویی را تشویق کردند و گروهی دیگر علیه این دو شعار می دادند. در این بین آنها برای شعار دادن علیه سیاوش اکبرپور اتفاق نظر داشتند و این بازیکن را هو کردند!

* تشویق فرهاد مجیدی در زمان خواندن اسامی بازیکنان تیم استقلال از دیگر نکات حاشیه‌ای پیش از آغاز دیدار استقلال - تراکتورسازی بود. تماشاگران استقلال بصورت ویژه کاپیتان تیم محبوب خود را تشویق کردند.

* بازهم شاهد حضور افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی بودیم.

* در ضلع شمالی زمین چمن ورزشگاه آزادی دو تیر دروازه مشاهده می شد. این دو تیر دروازه برای تمرین هفته گذشته تیم ملی بود که به ورزشگاه آورده بودند.

* هواداران دو تیم که در سکوهای نزدیک به هم نشسته بودند به سمت یکدیگر اشیای مختلف را پرتاب می کردند. تماشاگران استقلال حتی به سیاوش اکبرپور بازیکن فصل گذشته تیم خود نیز رحم نکردند و به سمت او اشیایی را پرتاب کردند.

* تماشاگران تراکتورسازی بصورت ایستاده و فشرده بازی را تماشا می کردند. تعدادی از آنها روی دیواره‌های ورزشگاه نشسته بودند که با تاکید نیروهای انتظامی به روی سکوها هدایت شدند.

* درگیری و جدال لفظی تماشاگران دو تیم تا زمان به ثمر رسیدن گل استقلال ادامه داشت. پس از این گل تماشاگران تراکتورسازی سکوت کردند.

* از سوی سازمان لیگ برتر یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد.

* بازیکنان تیم استقلال در زمان ورود به زمین بنری در دست داشتند که روی آن یاد و خاطره شهدای هفده شهریور گرامی داشته شده بود.

* شادی فرهاد مجیدی پس از گلزنی جالب بود. او با سرعت خود را به پشت نیمکت تراکتورسازی رساند و شادی‌اش را با هواداران تقسیم کرد. پرویز مظلومی هم دوان دوان خود را به مجیدی رساند و کاپیتان و دیگر بازیکنان تیمش را به آغوش کشید.

* تماشاگران استقلال از هم اکنون برای بازی هفته آینده با پرسپولیس کری می خواندند. آنها شعار می دادند، "هر کی قرمز بپوشه آبی سوراخش می کنه"!

* استقلالی‌ها هر زمان که سیاوش اکبرپور صاحب توپ می شد، او را هو می کردند.

* هواداران استقلال قصد داشتند حصاری که توسط نیروی انتظامی بین آنها و هواداران تراکتورسازی به وجود آمده بوده را رد کرده و در این جایگاه‌ها مستقر شوند که نیروهای انتظامی جلوی آنها را گرفت. درگیری بین هواداران بسیار زیاد بود و از پرتاب اشیا به سمت هم دریغ نمی کردند.

* بهتاش فریبا که در دیدارهای گذشته مجوز حضور روی نیمکت استقلال را نداشت در دیدار مقابل تراکتورسازی روی نیمکت نشسته بود و توصیه‌های فنی را به بازیکنان منتقل می کرد.

* پس از گشوده شدن دروازه تراکتورسازی امیر قلعه نویی برای دقایقی روی نیمکت نشست.

* به همان اندازه که مظلومی بعد از گل استقلال شادی کرد، واکنش قلعه نویی بعد از گل حسینی عادی بود.

* در دقایق پایانی نیمه اول امیر قلعه نویی به داور اعتراض کرد که محسن ترکی واکنش او را بی پاسخ نگذاشت و سرمربی تیم تراکتورسازی را به سکوت دعوت کرد. در این لحظه برخی از هواداران استقلال با بدترین الفاظ سرمربی گذشته تیم خود را مورد خطاب قرار دادند.

* مربیان تیم تراکتورسازی در دقایق پایانی نیمه اول بشدت نسبت به عملکرد داور اعتراض داشتند.

* تماشاگران استقلال در زمان خروج امیر قلعه نویی از زمین در بیرون دو نیمه شعار می دادند: بی غیرت، بی غیرت!

* زمانی که هواداران استقلال علیه قلعه نویی شعار می دادند، مسئول کانون هواداران باشگاه استقلال برافروخته شده بود و در حال تماس با لیدرهای هواداران بود تا مانع از شعار دادن آنها شود.

* در بین دو نیمه نفرات ذخیره تیم تراکتورسازی و میلاد میداودی بدن خود را گرم می کردند تا آماده ورود به زمین شوند.

pandora - آلمان - کلن
نتیجه این جنگ نابرابر از قبل قابل حدس بود.تیمی که ۲ هفته با ۶-۷ بازیکن تمرین کرده نمی‌تونه معجزه کنه و تیم بهترین مربی‌ ایران رو متوقف کنه.تعطیلات ضربه زد به استقلال.تراکتور هر زمان دیگه تو فصل می‌اومد تهران عمرا برنده میشد.۲ گل زدیم و یه تیرک،تراکتور هم فقط ۳تا ضربه ایستگاهی زد که ۳تاش گل شد از بی‌ عرضگی مدافعان ما.تراکتور رفت واسه قهرمانی،دیگه سخته از صدر بکشیش پایین !!! تیم امیر یعنی‌ سرور همه لنگیا رفت صدر جدول کسی‌ که همیشه سوزونده این سوراخا رو و عقده دارن از امیر.پس لنگیا زیاد خوشحالی‌ نکنند امروز.به زودی امیر میرسه به تیم اونا اونوقت میبینیمشون:)از پس بهترین مربی‌ بر نیومدیم،اما ضعیف‌ترین مربی‌ لیگ و تیم سوراخش رو جمعه دیگه له‌ می‌کنیم،استقلال می‌خواد‌هت تریک کنه این رفت و برگشتیا رو.تیمی که با ۶ امتیاز از ۶ بازی رتبه ۲ رقمی‌ و اختلاف ۷ امتیازی با ما و ۹ امتیازی با صدر داره باید به استقلال و امیر ۲ سرورش با حسرت نگاه کنه و واسه تیمهای هم رده خودش تو جدول کری بخونه،لول.
جمعه 18 شهریور 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
فدای سرتون..نمیشه که همش برد باخت هم لازمه..هفته ی دیگه جبران میکنین..واقعا ملی پوشان استقلال خسته بودن و آماده نبودن آندو هم که جاش خالی بود..تیراختورها هم شاخ نشن زیاد کل تیمتونو استقلالیها آوردن صدر جدول..استیلی جهانی هم بود تو ورزشگاه:)))عشق است استقلال
جمعه 18 شهریور 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
تسلیت به ابیها.غم اخرتون باشه
جمعه 18 شهریور 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
خلاصه که حیف شد!!! بازی خوبی بود و برای اولین بار گزارشگر اعصابم رو خراب نکرد! به امیر خان ارادت کامل دارم و این پیروزی رو به ایشان و بازیکنانش تبریک میگم. اس اس ببره , ببازه ,اول بشه ,اول نشه دوستش دارم , بخاطر اینکه سرور لنگیهاس.
جمعه 18 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
کی‌ تورو، سوراخت کرده،،سولاخ سولاخت کرده،،،دیگه تاکتیک لاش خوری ،با گًل مرده خوری جواب نمیده ،باخت در آزادی،پیش چشم دهها هزار هوادار ،،اونم قبل از دربی،،،سخت سوزان است و آبرو ریزی،،گوش شیطون کار ،، هواداران آبی یک صدا lt;<استقلال بی‌ غیرت،،استقلال بی‌ غیرتgt;>بعد از گًل دوم تار اختور
جمعه 18 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
تماشاگران استقلال در زمان خروج امیر قلعه نویی از زمین در بیرون دو نیمه شعار می دادند: بی غیرت، بی غیرت!/// برخی از هواداران استقلال با بدترین الفاظ سرمربی گذشته تیم خود را مورد خطاب قرار دادند.//// تماشاگران تیم استقلال زمانی که تیم شان با یک گل از تراکتورسازی عقب بود، امیر قلعه نویی را "امیر ضد فوتبال" خطاب می کردند.
جمعه 18 شهریور 1390

parsi boy2002i - ایران - تهران
بازی با پرسپولیس جبران میکنیم...
جمعه 18 شهریور 1390

Hamid1970 - امریکا - ارواین
دنیا فقط ابی ابببببببیییییی إس اس
جمعه 18 شهریور 1390

vitaminb - ایران - تبریز
این برد شیرین رو به همه آذری ها و تراختور دوستان عزیز تبریک میگم.یاشاسین تراختورررررر
جمعه 18 شهریور 1390

h.k - دانمارک - اودا
پیروزی لذت بخش تراکتور رابه همه,,مربیان بازیکنان,تماشاگران غیرتمندکه حتی درزمان باخت هم تیمشانراتشویق میکنندخصوصاتبریک میگویم.امااقای ترکی راهمواره درمسابقات تراکتوربعنوان بلانسبت,داور,انتخاب میکنند.فکرمیکنم.ازقاضی مرتضوی بهترانجام وظیفه میکند.باید به,سوتکش,,چیزی مالید.قضاوت کاراسانی نیست...وکاربسیجی که اصلا.
جمعه 18 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
استقلال میخش کردیم به دیوار ههههههههههورا !!
شنبه 19 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
استقلال استقلال مرگ به نیرنگ تو 6 تایی 52 نمیره از یاد تو
شنبه 19 شهریور 1390

iranesabz - هلند - امستردام
امسال تراکتور سازی قهرمان لیگ خلیج فارس هست.
شنبه 19 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
یا ایهناس استقلال مقواست..الذین والذین استقلال با سر خورده زمین .. بزن بر سینه و بر سر به حال تیم استقلال در و دیوار میگرید ..
شنبه 19 شهریور 1390

Hamid1970 - امریکا - لونجلس
من نمی دانم چرا این تیم تراکتور فقط روبه روی استقلال بازی با تعصب انجام میده وبقیه را می بازه از مربی گرفته تا بازیکن همه که استقلالین یعنی اذربایجان فقط دایی و باقری صادر کرده پس قلعه نوی کارسختی انجا داره این هم بگم امسال اگر در جدول ٦ باشه شانس اورده . حالا این تیم تا حالا قهرمان شهرش شده. 
شنبه 19 شهریور 1390

tanhaee - ایران - اصفهان
من تا حالا فکر می‌کردم که چون قله نوعی مربی‌ تیمهای قدرتمندی مثل استقلسل و سپاهان بود نتیجه خوب میگرفت ولی‌ امروز میگم واقعا مربی‌ خوبی‌ هست دامش گرم ای والا داره
شنبه 19 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
nader46 - انگلیس - لندن// zoroye iran - اتریش - وین// تبریک میگم باخت استقلال رو هووووووورا ...دم هر چی قرمزه آتیشی گرم روی هر چی اس اسی زرد .......بیچاره استقی ها بازم همه شرایط نامساعد دست به دست هم دادن تا آنها سرنگون بشن مثل همیشه
شنبه 19 شهریور 1390

pull.over - قطر - دوحه
شانستقلال امروز شانس نداشت:-) ببین چه به سرش اومد! این اولیش بوووووود.ایول خط دفاع و دروازه بون استفراغ هاهاها..
شنبه 19 شهریور 1390

vahid2591 - ایران - کرج
تراکتورخسته نباشی ابی روسوراخش کردی انشااله هفته دیگه ماهم سوراخش میکنیم .همیشه قرمز ابی روسوراخش میکنه.هوهو3تایی ها.
شنبه 19 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
جدول بعد از هفته ششم:لنگ 13 ام.سرورش 2وم.اون یکی سرورش هم اول D:
شنبه 19 شهریور 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
اس اس سولاخ که میگن همینه لوول...تیمی که تمام گلهاشو تا بحال یه بازیکن 33 ساله زده باشه ..بهتر از این نمیشه ..
شنبه 19 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
تراکتور پس از19 سال صدرنشین شد !! و باز هم امیر !!
شنبه 19 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
تراکتور پس از19 سال صدرنشین شد !! و باز هم امیر !!
شنبه 19 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
جدول بعد از هفته ششم:لنگ 13 ام.سرورش 2وم.اون یکی سرورش هم اول D:
شنبه 19 شهریور 1390

jacki55 - انگلستان - لندن
منهم استقلالی ام هم تراختور.واسم خیلی سخت بود طرف کدامش باشم که چون تراکتور مال شهرم هست بیشتر طرفش بودم.کلا بازی زیبای بود واقعا از تماشای این بازی لذ بردم.تبریک میگم به تراکتور و امیدوارم استقلال هم هفته بعد پرسپولیس رو سوراخ کنه.
شنبه 19 شهریور 1390

pull.over - قطر - دوحه
طومار نوشته واسه من :-)) عشق است هر چی تیم قرمزه...عشق است قلعه نوعی :-)) عشق است آشوبی که با سه تا سانت عالی سه گل ساخت...عشق است تراکتور هاهاها...و در نهایت عشق است میثم حسینی و غول و مهدی رحمتی :-))
شنبه 19 شهریور 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
مشکل گل مفت خوردن در فوتبال ایران اپیدمی شده ، آخه یه مهاجم وسط ۵،۴ مدافع بدون هیچ پرشی و به این راحتی گل زدن دیگه ربطی‌ به مربی نداره و این از کوتاهی‌ مدافعین است که حتی یکی‌ از آنها هم بلند نشد برای دفع توپ و به این راحتی به مهاجم اجازه آزادی عمل دادند ، همینه که در بازی ملی هم به آن راحتی گل میخورند .
شنبه 19 شهریور 1390

zoroye iran - اتریش - وین
من که بازی رو ندیدم و علاقه هم نداشتم ببینم چون هم از لگن حالم بهم میخوره هم ازقلعه مرغی بهر حال هر کدوم که میبرد یا میباخت اصلا مهم نیست وقتی نوحه خون دکتر قلابی فتح الله زاده در اخرین سخنرانی خامنه ای بود و بیشتر حالمو بهم زد و قلعه مرغی هم که لازم نیست در موردش حرف زد چون شناخته شدس و پیشونی سفیده ولی کمی خوشحال شدم یه تیم قرمز پوش لگن رو له کرد ولی حیف که این تیم دست سپاه .
شنبه 19 شهریور 1390

zoroye iran - اتریش - وین
پسر شجاع* - ایران - تهران . دوست من اون 33 سالش نیست 35 سالشه
شنبه 19 شهریور 1390

zoroye iran - اتریش - وین
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد . مرسی من هم تبریک میگم و سحر و جادو قلعه مرغی به پرویز مو قشنگ چربید.خبر جدید فانوس جون شخصیت خوب هفته در پارازیت به رای مردم کریمی شد پهلوان زنده رو عشق است و امیدوارم که ج ا برای کریمی مشکل نسازند . بعضی ها از باخته تیمشون به قلعه مرغی شادشون کرده جماعت افتابپرست لگن 48 ساعت بازیکنهای ملیش استراحت داشتن ولی پرسپولیسیها 24ساعت اونهم با ماشین کریمی رفتن تو اصفهان و بازی سنگین رو با لشکر مصدوم مساوی گرفتن که حقشون برد بود درود بر همه پرسپولیسیها
شنبه 19 شهریور 1390

reza.dubai - امارات متحده عربی - دبی
قابل توجه فانوس شهمیرزاد فقط ابی وعده ما جمعه ازادی
شنبه 19 شهریور 1390

sha12tar - ایران - تهران
کهکشانمو کهکهکشانمو کهکشانم این بود کهکشانت ....!!!.
شنبه 19 شهریور 1390

real_patriot - آمریکا - واشنگتن
اس اس این همه میگفتی. تیممو تیممو تیممو تیمم این بود تیمت؟
شنبه 19 شهریور 1390

آبی ترین - ایران - تهران
سایت شما هم لنگیه . چرا وقتی استقلال تو گرمای 50 درجه ای اهواز 4 تا به فولادزد هیچ خبری در سایت نبود . ولی تااس اس میبازه اولین خبر سایتتون میشه . اصولاً لنگیا در همه جا حضور دارن و به همین خاطر که موفقیتهای اس اس همیشه به چشم میاد و ارزشمنده. در ضمن . سرور هرچی لنگیه امیر قلعه نوعیه
شنبه 19 شهریور 1390

yashasin iran - انگلیس - لندن
تبریک به همه طرفدارای تراکتور.استقلال هم بازیش بدک نبود
شنبه 19 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
Hamid1970 - امریکا - لونجلس .. اگه تو تراکتور رو تو این وضعیت قوی دیدی که باید گفت خیلی سوراخی و بازی ها رو حتی 1 دونش رو ندیدی . تراکتور با 2 مصدوم و یه محروم (کیانی) اومد به تهران !! تازه 2 تا بازیکن هم واسه تیم ملی داده بود .. دیگه بهانتون چی هست . نمیدونم .. سوراخ های رو پرچمتون داره کم کم متبلور میشه .. بازیکن های تراکتور به واسطه ی تماشاچی هاشون همیشه باید با تعصب بازی کنند . اینکه شما خوردید و بقیه نخوردن به سوراختون ربط داره . فعلا واسه این هفته با این سوزش نصف و نیمه سر کنید تا هفته ی دیگه که به خیاط نیاز خواهید داشت
شنبه 19 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
آبی ترین - ایران - تهران .. بهت پیشنهاد میکنم واسه این سوزش و پارگی سراغ خیاط و پماد زدن نری .. بزار یه هفته دیگه بگذره .. همه رو با هم برو درمان کن . چه کاری دو بار دو بار بری دکتر !! نه؟ .. راستی به فولادی که 2 بار زد به تیرک و میانگین سنی بازیکناش زیر 24 و پنالتی نزد .. بردن هنر نیست .. دیروز آتش نشانی روز پرکاری رو داشت .. بالاخره یه نفر دو نفر که نبودن تو استادیوم ..
شنبه 19 شهریور 1390

1qaz - استرالیا - سیدنی
سوزش شدیدی بود,کیسه کشها امیدشون به دربی هستش,سوزش جدیدی در راه هست,اماده باشید ,پماد هاتون را از قسمت تحتانی دور نکنید
شنبه 19 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
با ۶ امتیاز ته جدولند میان در مورد استقلال و امیر ۲ سرور همیشگی‌ نظر میدند،رفت و برگشتیا واسه دربی کری هم می‌خونند.تیم ما رو مسخره میکنند اما تیم خودشون مضحکه کل لیگ شده.فرهاد ما رو میگن سنش بالاست اما تیم سوراخشون با کریمی‌ که پیرتر از فرهاد هست،می‌چرخه و به مردن هم شده میرسوننش به بازی.فرهد الان ۳۳ سالش هست،چند سال هنوز جا داره.حالا هم یه نگاه به بالای جدول کنید سرور هرچی‌ لنگی امیر قلعه نوعی رو ببینید و تیم ۲ ستاره استقلال رو،دیسک گردن هم نگیرید همش نگاهتون به بالاست.یکی‌ هم تازگی آدم حسابش نمیکنم هی‌ بیشتر زور می‌زنه،میخندیم دور هم:))خوشم میاد همیشه چه یه جمله بنویسم چه ۱۰ خط،آتیش می‌زنه به وجود بعضیا،چه تیمم برده باشه چه باخته و چه لنگ سوراخ شده باشه و چه نشده باشه،در همه حال باید یه کمپرس با بعضیها باشه وقتی‌ کامنت من رو می‌خونند
شنبه 19 شهریور 1390

pull.over - قطر - دوحه
امیر کیسه سوراخ کن:-))
شنبه 19 شهریور 1390

jojo666 - ایران - تبریز
با سلام خدمت تمامی دوستاران فوتبال تراختور. ئیروز ما بردیم و این اول کار ماست منتظر باشید هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتن گل اول استقلال هم عالی بود ولی خوب ما بببببررررررددددیییم شادی روز افزون برای آذربایجان از خداوند خواهانم
شنبه 19 شهریور 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
آخه چه شادن لنگیا..خیلی وقت بود اینجوری ندیده بودمتون:)))این شادی ها زود گذره واسه شما هفته ی دیگه این موقع دارین زار میزنین:))سیزدهم هستن اینقدر شادن با یک برد درست مثل مس سرچشمه:))ژنرال و استقلال هم که اول دوم جدولن اینا بازم شادن:))
شنبه 19 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
zoroye iran - اتریش - وین با سلام و درود به شما دوست و پرسپولیسی عزیز قربانت عزیزم , کاملا با گفته های شما موافقم درست و بجا بود شاد باشی//*reza.dubai - امارات متحده عربی - دبی*. وعده ما جمعه ازادی سرجاش اما پرسپولیس و عشق است شما سی خودت ما سی خودمان جوجه رو آخر پاییز میشمارن
شنبه 19 شهریور 1390

zartosht kourosh - تورنتو - کانادا
جناب آقای pandora- آلمان - کلن. از سال 1362 فوتبال ایران رو بطور جدی دنبال می کنم. می دونی بزرگترین تجربه ای که بدست آوردم چیه؟ اینه که استقلالیها خیلی رو دارند. شما 3 تا گل قشنگ در آزادی خوردین گل دوم خودتونم که هدیه دفاع تراکتور بود باز داری بهونه میاری. کاش قبل از اینکه برای دربی کری بخونی یکم راجع به دفاع سوراختون که تو ازادی 3 تا گل خورده فکر می کردی. هفته بعد معلوم میشه که هت تریک یعنی چی.
شنبه 19 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
عجب گرفتاری شدم من از دست این اینترنت،از صبح هر کاری کردم این تالار لعنتی باز نمیشه،،میدونم پیام گذاشتی،اما لا مصب باز نمیکنه،،،امروز که خودت نیامدی عزیز،،جات خیلی‌ خالی‌ بود،،دوست داشتم تو هم بودی تا اولین برد فصل Arsenal با بودن تو رقم بخوره،،اما پا قدم این دوستت خیلی‌ خوب بود،،خیلی‌ جاتو خالی‌ کردیم،،این دوستت اصلا نمیاد انقدر فضول و شیطون باشه،مونده بودم بازی را ببینم یا حرکات و شیطون بازی هاش رو،،بعد از بازی هم با اصرار یه سر رفتیم خونه دوستش،،باید بگم که خیلی‌ خیلی‌ با معرفت و کاردرست هستش به هر حال جات خیلی‌ خالی‌ بود ،،باشه واسه بازی بعد آرسنال،،،راستی‌ شرط رو هم جفتمون باختیم،،*کوتوله سفید *یه چیز در رابطه با فضا و خورشید و کهکشان هست،،لطفا پیام‌ها را بفرست به ایمیل من.در ضمن حق با تو بود با ویزا کارت نشد ،لطفا خودت زحمتشو بکش،ممنون.
شنبه 19 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
https://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900619001155 ////// . میدونید دلیل این خبر چیه؟استیلی نمیخواد کسی‌ بازیکنان سوراخ لنگ رو با شورت نارنجی ببین ! اولش قبل تمرین تو رختکن قرمز میپوشند اما در عرض چند ثانیه با ادغام با رنگ زرد تبدیل به نارنجی می‌شه :))))))) واسه همین تمرین کل این هفته پشت در‌های بسته برگزار می‌شه آخه آخر هفته چییییییی قراره سرورش‌ هت تریک کنه این فسپلیس رو
شنبه 19 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
این پاندا رو ول کنید .. قول و قسم حاضرم بخورم زیر 20 سال سن داره .. اگرم بیشتر باشه . مغزش رو حاضرم قسم بخورم که زیر 20 سال هست !! . یادمه میگفت سر کل کل با باباش شده اس فسی !! اینو ول کنید . . یه بار ما گفتیم ارشد هوا فضا و مکانیک خوندیم . این بدبخت هم سریع اومد وسط همون چیزی رو خونده بود که ما خونده بودیم .. ولش کنید فردا میاد میگه علی کریمی مال ما بود قرضی اومده پرسپولیس . این بزرگ میشه درست میشه .. این اس و فسی ها .. همشون اس و فسی بیشتر نیستن .. مگه ندیدید میان 80000 هزار نفری خودشون رو قاطی تراکتوری ها میکنن .. میگن . اس فسته!! . اس فسته!! . کسی که هویت داشته باشه و ایرانی باشه .. سمت اس و فس نمیره !!!
یکشنبه 20 شهریور 1390

pull.over - قطر - دوحه
چقدم از خود راضیه :-)) تراکتور چیکارش کرده..سوراخ سوراخش کرده :-))
یکشنبه 20 شهریور 1390

golabdon - ایران - ایران
فقط زرد طلایی ,ابودان.
یکشنبه 20 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
zartosht kourosh - تورنتو - کانادا. دقیقا این همون نتیجه هست که من در مورد لنگیا بدون استثنا بهش رسیدم :) دفاع ما با اومدن پژمان که به بازی میرسه درست می‌شه،اما دفاع شما چی‌؟مس سرچشمه رو بگم؟شهردار تبریز رو؟شاهین بوشهر؟کدوم یکی‌ از شاهکار‌های این فصلتون رو یادآوری کنم که باعث بشه معنی‌هت تریک رو حس کنید؟حالا تمام رکورد‌های تاریخی‌ فصل پیش از جمله رفت و برگشتی‌ شدن و ۱۳ تا باخت پیشکش :) اونوقت اینجا رو این آفتابه قرمزا شلوغ کردند.الان هم که ته جدول کنار تیمهأی مثل خودتونید،اونوقت از بردن امیر که همیشه سوراختون کرده و صدرنشینی تراکتور بعد از ۱۹ سال با امیر خوشحالید؟۲تیم اول جدول رو نگاه کنید و منتظر جمعه باشید عزیز
یکشنبه 20 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
zartosht kourosh - تورنتو - کانادا. ای کاش فقط اینهمه سال دنبال نکرده بودید،اگه فقط کمی‌ سعی‌ میکردید فوتبال و شرایط آماده سازی تیم‌ها رو درک کنید میدید چیزی که من میگم بهونه نیست،تمام کارشناسان اسم این رو یک جنگ نابرابر گذشته بودند،به همون دلایلی که به تفصیل گفته شده،تیمی که آمار نشون میده دربی‌ها در تاریخ به نفعش بوده و ۲ ستاره رو پیرهنش داره نیاز به بهونه نداره بلکه تیمی که الان ته جدول هست میتون کلی‌ بهونه جور کنه واسه اینهمه افتضاحش :)
یکشنبه 20 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
nader46 نادر جان یه سؤال ؟ تو با خودت صحبت میکنی :):) جّدی میگم چون فقط پیام مینویسی ولی پاسخی دریافت نمیکنی :) ببخشید ها نگی که چقدر این فضوله فقط کنجکاوی باعث شد که این سؤال رو بپرسم !!! منچستر یونایتدِ صدر نشین هم که امروز مثل همیشه گُل کاشت 5 - 0 Bolton ، بله آرسنال شما هم که 1 هیچ تیم مقابلش Swansea City رو برد ، ولی هنوز در ردیف 11 قرار داره !! امروز بازار شرطبندی برای بازی آرسنال خیلی داغ بود، بد نبود که شرط بندی میکردی ، البَتهَ عمل ناشایست قمار از نظر اسلام حرام میباشد امّا اگر آلات قمار در سرزمین اسلامی درست شده باشد استثناء میشود قائل شد ، لکن بتول هم در جماران شرطبندی میکرد ;-) تا بعد.
یکشنبه 20 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
گ.خ عزیز،اینجا اونجا که توش ادب یاد گرفتی‌ نیست اشتباه اومدی آفتابه سوراخ قرمز.هم تو هم اون یکی‌ بخونید و بسوزید،واسه همین اینجام که آتیشتون بزنم
یکشنبه 20 شهریور 1390

mohsen_raja - ایران - تهران
از قدیم الایام یعنی از همون زمانها که استقلالیها شیش تا شیش تا می‌خوردند، گفتن: در باخت استقلال لذتی‌ست که در برد پرسپولیس هم نیست. feminism - انگلستان - لندن// دوست گرامی؛ اسلام عزیز، دین تساهل و تسامحه، زیاد برای این چیزها سخت نمی‌گیره. در قمار اگه سهم امام و برو بچه‌ها محفوظ بمونه از شیر مادر هم حلالتره.
یکشنبه 20 شهریور 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
لنگی های پاره پاره استقلال به استقلالی ها باخت . شما بدبخت های ته جدولی رفت و بزگشتی چرا خوشحال میشید . امیر پارسال با سپاهان با 4 تا گل لنگ را جر داد. جمعه هم جر میخورید .
یکشنبه 20 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
feminism - انگلستان - لندن دوست عزیزم نادرو با حال گفتی منم خواستم مستقیم ازش سوال کنم خجالت کشیدم ....معلوم نیست شایدم بدجوری عاشق شده اگه لطف کنه به ما بچه ها بگه شاید بتونیم کمکش کنیم گناه داره اینجوری اذیت میشه و .... :d نادر جان با ما بچه ها راحت باش ما خودی هستیم ;)
یکشنبه 20 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
mohsen_raja عزیز جان فقط مونده بود که در قسمت اخبار ورزشی از ادیانِ مردم فریب سخن بگوئیم ! محسن جان برخی از کاربران با عقاید و نظراتم کم و بیش آشنا هستند که من حتی اون موجود رویائی در ابرها را هم باور ندارم چه رسد به ادیانی که توسط انسانها تولید شده ! مخصوصأ اسلام نابِ شتری که توسط یک بیسوادِ غارنشین زائیده شد . مِی خوردن و شاد بودن آیین منست -- فارغ بودن ز کفر و دین دین مَنست )( گفتم به عروس دهر کابین تو چیست -- گفتا دل خرم تو کابین مَنست )( خوب و خوش باشی دوستِ من .
یکشنبه 20 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
*Fanoos* فانوس جان شاید هم همینطور باشه که میگی عزیزم، ولی فکر نکنم که نادر خجالتی باشه و نخواد که بگه ;-) نادر جان بگو تا من خودم برم خواستگاری :):) کمی هم ایرانی بازی دربیاریم، خواستگاری ، سینی چای ، ، ، حتما آرسنالی هم هست !! به هر حال حقیقت رو بگو تا کمکت کنیم ;-) این رو میگویند توفیق اجباری که هنوز تو حرفی و یا سخنی نگفتی و من و فانوس داریم میبُریم و میدوزیم فقط مونده به قول خودتون (شیرازیها) بَرت کنیم :) فانوس جان خلاصه کلام اینکه غنچه بیارید ، لاله بکارید، خنده بر آرید ، میره به حجله شادوماد ;-);-) نادر جان خودت میدونی که دارم سربه سرت میذارم ولی یواشکی بگو ببینم چه خبر از کجا !؟
یکشنبه 20 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
feminismfanoos::دوستان عزیزم،،باور کنید من خودم هم دوست ندارم اینجا پیام بذارم،،اما اگر جای من بودید و هر cm, 20-30 توی جاده بزنید کنار و هی‌ برید سراغ کافی نت بعد هم ببینید تالار پرنیان باز نمیشه شما هم کلافه میشید دیگه ،، از بس هی‌ به دوستم گفتم تو یک کافی‌ با سیگار بزن تا من بیام، اونم شاکی‌ شده بود ،،feminism جان اون دوست متأسفن کامنت نمیده با اینکه چند سال هم در این سایت هستش،،خوب من سعی‌ می‌کنم دیگه اینجا پیام ندم،،البته اگر دوباره مجبور نشوم،، فمینیسم جان خواهش می‌کنم عزیزم اختیار دارید فضول یعنی چی‌،،شما یکی‌ از دوست داشتنی ترین ها و فهمیده‌های سایت هستی‌ فیمی جان حق با تو هست من یو 5 تا زد،،اما آرسنال یکی‌, اونم با اشتباه و سوتی درواز‌بان،،آخه بدبختی اینجاست که ب man-u هم شدیدا حال می‌کنم ،،،شرط بندی هم بختم فکر می‌کردم آرسنال با بیش 2گل میبره منم یک هیچ به نفع Swanseaگرفتم،،حالا بتول را چیکارش کنم،،ددم واای،،
یکشنبه 20 شهریور 1390

azarbayjan362 - ایران - تبریز
هوادارن استقلال -تیم استقلال - هواداران استقلال -تیم استقلال اینوحنما" از سایت باشگاه استقلال برداشتین که اینقدر سنگشو به سینه میزنین بازی پارسال رو بردیم امسال رو بردیم برگشت رو هم میبریم به قول آذریا (اتوزان چوخ سوز دیر)
یکشنبه 20 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
fanoos: جان ،،پدر عشق بسوزه بسوزه بسوزه،،،که آدمو همه جا رسوا می‌کنه،،،،،فانوس جان چرا خجالت عزیزم،خوب میپرسیدی،،من میدونستم دیر یا زود باید توضیح بدم،،اما خوشحالم که به دوستان گًل و با معرفت،که میدونم ،منظوری ندارن توضیح دادم،،حالا من سعی‌ می‌کنم اون دوستمو راضی‌ کنم کامنت بذاره هرچند که حال و حوصله و وقتش را نداره،،، الی جون به کمک شما هم حتما احتیاج می‌شه،،خیلی‌ رو کمک شما حساب کردم ،،،باشه عزیز؟.
یکشنبه 20 شهریور 1390

zartosht kourosh - کانادا - تورنتو
pandora - آلمان - کلن- لابد منظورت از تمامی کارشناسها خودت و طرفدارای استقلال هستین. ضمنا تو دیگه از جنگ نابرابر صحبت نکن که در دو دربی پارسال 1 پنالتی صددرصد و یک گل اعلام نشده باعث بردتون شد و اتفاقا اونجا همه کارشناسا گفتن که داوری نابرابر بوده. طوری راجع به پژمان منتظری حرف میزنی که انگار دفاع بارسلوناست. اصلا تو عمرش یک بار هم در تیم ملی بازی کرده؟ اونم یه سوراخیه مثل بقیه شون. راستی تو چند سالته؟
یکشنبه 20 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
zartosht kourosh - کانادا - تورنتو. عزیز تازه وارد اگه اینهمه سال به جای بیننده بودن یکم هم فوتبال رو می‌فهمیدی،معنی کارشناس رو می‌گرفتی:) حالا بذار این دربی هم ببازید بعد شروع کن پارسال رو توجیه کردن،جنبه باخت داشته باش،البته همه آفتابه سورخا مثل تو هستند از این نظر.دیروز ۲بار سعی‌ کرده بودی پیام خصوصی بدی،بیخود تلاش نکن عزیزم:) سن من هم فک کنم نصف شما باشه،خوبه؟حالا من یه سوال می‌کنم،واقعاً فکر میکنی‌ قدر سنت از فوتبال سر درمیاری؟:) منتظری همون قدر بازی ملی‌ داره که شیث و نور محمدی ۲تا دفاع وسط شما دارند،لول :))
یکشنبه 20 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
pandora عزیز جان چی شده که همه بند کردند به سن و سالت !؟ حالا از بازیهای فوتبال ایران که من خوشبختانه و یا متأسفانه هیچگونه اطلاعاتی راجع بهش ندارم، بگذریم ، بازی منچستر یونایتد رو تماشا کردی یا نه ؟! زیبا 5 تا گل زد :) بازی بعدیش هم با چلسی هست ! راستی حالا یواشکی بگو ببینم چند سالته ;-) میدونی که من گاهی شوخی میکنم، پس تا بعد دوست من .
یکشنبه 20 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
zartosht kourosh - کانادا - تورنتو. یه مورد دیگه هم اینکه اینجا بالای ۸۰ درصد کسانی‌ که در بخش فوتبال کامنت میذارند در محدوده سنی‌ ۲۳-۴ تا ۳۲-۳ سال هستند.افرادی به سن شما در اقلیت هستند و اغلب ترجیح میدند وارد بحث جوونها نشوند چون هیجانش هم برای سنشون خوب نیست.پس شما هم اگه این شرایط رو دارید در کنار بقیه هم سن و سال‌هاتون باشید و وارد بحث‌های چالشی نشید،اونم با کسانی‌ که کلا همه میدونند عمرا کم بیارند،اگه هم وارد بحث میشید از سن چیزی نگید چون اگه قرار باشه کسی‌ وارد کل‌کل نشه پیرمرد‌ها هستند نه جوونها.اگه هم می‌خوای بگی‌ هرکی‌ سنش بیشتره بیشتر فوتبال میفهمه که بهتره این رو دیگران از کامنت‌ها قضاوت کنند.۱۲۰ ساله بشی‌ رفت و برگشتی‌ عزیز که یه عالمه رفت و برگشت ببینی‌ :)
یکشنبه 20 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
feminism - انگلستان - لندن. عزیزم اولین موجود که بحث سن من رو کرد که اصلا ... بلکل خلاص هست:) دومین نفر هم که می‌خواد بگه خودش چون پیره پس بیشتر فوتبال حالیشه که جواب رو به تفصیل بهش دادم:)من بارها همینجا گفتم و اکثر بچه‌ها میدونند،الان حدود ۲۷ سالم هست،منچستر که عشق همیشگی‌ من بوده،خوشحالم که نتایج رو دنبال میکنی‌ و به این تیم علاقه داری.سرّ الکس یه استثنا هست در فوتبال از همه نظر.سبز باشی‌ عزیز
یکشنبه 20 شهریور 1390

Persia parsi - انگلستان - لندن
این استفراغیهای هرچی  میخواین بگین چون روتون خیلی زیاده امیدوارم جمعه هم زبونتو نو ببینیم وقتی همون تیم سیزدهم جدول اشکتونو در اورد
یکشنبه 20 شهریور 1390

zartosht kourosh - کانادا - تورنتو
pandora - آلمان - کلن- اولا از کجا میدونی من پیرمردم. منم میتونم بهت بگم نی نی کوچولو. چون به اندازه اونا هم ادب نداری. از نظر ما هم تو کلا خلاص خلاصی و جوابتو به تفصیل دادیم. جوابهای تو فقط به درد خودت میخوره. استقلالی رفت و برگشتی تو پیر هم که بشی هیچ وقت 6تایی ها تکرار نمیشه مگه اینکه پرسپولسی اونو تکرار کنه. معلومه که تو هیچوقت کم نمیاری چون از اول هم گفتم که خیلی رو داری . غیر ازاین بودی باید شک میکردم. . ببینیم هفته دیگه این موقع هم میتونی کامنت بذاری یا نه.
دوشنبه 21 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
شتر در خواب بیند پنبه دانه ! جمعه نری تو سوراخ موش
دوشنبه 21 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
شتر در خواب بیند پنبه دانه ! جمعه نری تو سوراخ موش
دوشنبه 21 شهریور 1390

zartosht kourosh - کانادا - تورنتو
pandora - آلمان - کلن- میگم که بچه هستی و به کامنتها دقت نمی کنی. تو شروع کردی گفتی منتظری فلانه و بهمانه. منم گفتم طوری میگی که طرف دفاع بارساس. اصلا بازی ملی داره. من تعریفی از دفاعهای پرسپولیس نکردم. راستی نصرتی هم لابد بازی ملی نداره و استقلالم نمیخواستش.
دوشنبه 21 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
zartosht kourosh - کانادا - تورنتو. خوب میبینم که حتی قدر کسی‌ که نصف سنت رو داره هم سواد نداشتی‌ و زودتر از انتظار کم آوردی،کسی‌ انتظار ادب داره که با ادب باشه با ۴۰-۵۰ سال سنّ.آخه آفتابه باشی‌ و مؤدب ! سخته :) من که همیشه اینجا هستم،تو هفته دیگه کجایی؟همونجا که تا دیروز بودی؟:)) شما تو این همه عمرت تونستی‌ رفت و برگشتی‌ کنی‌؟این هم مثل عقده فینال آسیا به گور میبرید دور از جون !حالا هم که جواب نداری برو جلو سووت بزن پدر جان
دوشنبه 21 شهریور 1390

zartosht kourosh - کانادا - تورنتو
pandora - آلمان - کلن- جمعه معلوم میشه که میره تو سوراخ موش. البته تو بقول خودت اونقدر رو داری که اگه استقلال ببازه هم کم نخواهی آورد. پس فعلا پنبه دانه ها رو خوب ببین تا جمعه.
دوشنبه 21 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
zartosht kourosh - کانادا - تورنتو. راستی‌ پیرمرد بودن عیب نیست که ناراحت میشی‌،عیب اینه که اینهمه سال فوتبال دیده باشی‌ و الان ... :) من با این سنّ نی‌نی باشم پس اینا که از من کوچیکترن چی‌ هستن؟پدر جان از شما بعیده وارد بحثی‌ بشی‌ که میدونی‌ آخرش چیزی واسه گفتن نداری :)) هرچی‌ بیشتر بی‌ احترامی کنی‌ به همون سبک جواب میگیرید پدر جان
دوشنبه 21 شهریور 1390

zartosht kourosh - کانادا - تورنتو
pandora - آلمان - کلن- خوبه این همه کامنتهای کارشناسی شده رو در زیر خبر مربوط به شکست مفتضحانه استقلال گذاشتی. اگه ستقلال تراکتورو برده بود می خواستی چی کار کنی؟ بابا تو دیگه کی هستی. دمت گرم.
دوشنبه 21 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
zartosht kourosh - کانادا - تورنتو. شما که از سال ۶۲ فوتبال رو دنبال کردی،یادت میاد تیم سوراخت تونسته باشه تیمی که امیر مربیش هست رو شکست بده؟این شما که سرور هرچی‌ لنگیه واسه همین ساخته شده :)) شما نمیخواد از بردن بهترین مربی‌ ایران خوشحال باشید،من می‌خوام حواستون باشه که امیر،هرجا باشه سرور آفتابه سوراخاست و یه عقده گنده شده واسه همه لنگیا.مثل عقده به فینال آسیا رفتنتون،۱۰۰ سال هم ریکاوری کنید این عقده‌ها می‌مونه
دوشنبه 21 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
zartosht kourosh - کانادا - تورنتو. تو پنبه دانه رو لپّ لپّ بخور فقط زیاده روی نکن،جمعه میبینمت.فرض کن ما باختیم،هنوز ۵ تا دربی از ما عقبید رفت و برگشتیا.هنوز هم ته جدولید اگه جمعه هم ببرید :)) فقط دعا کن ببرید اگه نتونید من میدونم و همه سوراخای این سایت.ضمنا اون شتر در خواب رو با تو نبودم با نفر قبلیت بودم اما خوب شد به خودت گرفتی‌ آخه واسه همه شما ترسو‌ها صدق میکنه لووووووول
دوشنبه 21 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
zartosht kourosh - کانادا - تورنتو. میگم پیرمردی آلزایمر داری همینه ! تو شروع کردی گفتی‌ دفاع استقلال ضعیفه ۳تا خورده گفتم منتظری میاد ! گفتی‌ بازی ملی‌ داره که ۲تا جواب قشنگ بهت دادم دیگه ساکت شدی :) گفتم شما با همه مدافع‌هاتون جلو شاهین و شهردار و مس لوله شدید اما ما مصدوم داشتیم :) اون ممّد سوتی هم که دیدی تیم ملی‌ دعوت نشد که حتی‌ رو نیمکت بشینه،پارسال تراکتور که بود فیکس تیم ملی‌ بود،تو تیم سوراخ شما ببین چی‌ شده.حالا شیث و نور محمدی رو داشته باش
دوشنبه 21 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
خوشم میاد تو این همه کامنتی که گذاشتن مردم عزیز کشورم .. یه نفر بیشتر نخاله نیست !! اونم همه میدونن کیه به خدا. پرویز . ویز ویز !! ( به قول قلعه مفنگی خطاب به مربی اس فس) .. این هوادار ها رو از تو لپ لپ در میاورد بهتر از این بود!! . این همه با دادار دودور 90 و روزنامه ها و سایت زوری از شهرستان و افغانستان و داهات کوره .. 80000 تا تو استادیوم ردیف کردن !! که آخر سر بزارشون رو اجاق تا بسوزن!!! .. این داربی .. فقط استقلال بگرید!! همین !! .. والسلام نامه تمام! .. یه سری ریختن تو سایت پرچم سوراخ سنبه های آبی رو به دست گرفتن واسه شادی فتح الله و عبدالله هاش!! . اس فس که تکلیفش با اون سوراخ های رو پرچمش مشخصه . میمونه هواداراش که این هفته قراره فسشون بخوابه!!! که میخوابه .. قطعا .. ما اگه دربی رو ببریم نه با دستمال بازی واسه داور بردیم نه با دستمال بازی فدراسیون (گل محمد نوری که یادتونه؟؟) رفت و برگشتاشون و برداشون این شکلیه!! با دستمال جلو رختکن داورا وای میسن . خوبه عادل یه بار این صحنه ها رو نشون بده!! شیر که 6 امتیاز کم بشه بازم قهرمان میشه
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.