درآمدهای مذهبی - بازار زیارتگاه‌های جعلی در مصر


درآمدهای مذهبی - بازار زیارتگاه‌های جعلی در مصر

در مصر هر سال پیروان یکی از فرقه های تصوف، حدود دو میلیون دلار به زیارتگاه های ثبت شده می دهند. گفته می شود در این میان، میلیون ها دلار هم به جیب زیارتگاه هایی می رود که گفته می شود جعلی هستند. از مجموعه گزارشهای «درآمدهای مذهبی» در بی بی سی، احمد ماهر سری زده به عبادتگاههای مصر.

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
گزارشی هم از امامزاده های ساختگی و دروغین که مانند قارچ پس از عن فلاب سر درآوردند، بنویسید. مردم خرافات زده ای که پول بیزبان را به این گورهای ساختگی میریزند، اندکی با خود نمیاندیشند، امامزاده بیژن و کتی خانم و .. چه معنی دارد؟!!! مردمی ساده که هرچه به انها بگویند باور میکنند. در این سده بیست و یکم، جهان پزشکی چه پیشرفتهایی کرده، آنگاه مردم عامی را ببینید چگونه برای کوری و کچلی به مشهد و و ...رفته و از مرده ای آروزی بهبودی دارند و درآمد کلانی را برای ملایان مفتخور فراهم آورده اند.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

daryosh - انگلستان - لندن
مردم دنیا 60 سال پیش رفتن کره ماه. خاک بر سرتون که از جسده 1400 ساله طلب عافیت میکنی.بعد میگن چرا کشورهای مسلمان بدبختن.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
مذهب افیون توده هاست ! (کارل مارکس) و البته این افیون مردم را در حالت خلسه و نشئه نگه میدارد تا بتوانند روابط ظالمانه حاکم در جامعه و شرایط سخت زندگی را تحمل کنند ! بماند اینکه مردمانِ موهوم پرست و مذهبی تا چه اندازه، از طریق این چهارچوبان مشبک ، سرکیسه میشوند ! گاه به نان شب محتاجند ولی نذر فلان قبر میکنند که حاجتشان برآورده شود !
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

ParsaUK - انگلستان - منچستر
امان از بیسوادی و عقب مانده گی مسلمانان. مثل مسلمانان ایرانی که در کشورهای مسیحی نشین, پناهنده میشوند بعدش میگن; قبر رضا عرب کارشون را درست کرد!!!
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

Royan - المان - المان
تا نباشد ابله اندر این جهان/ مرد مفلس که شود محتاج نان ؟
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
نشانی این زیارتگاهها را در ایران منتشر نکنید لطفا , تو رو خدا !!!
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

siavash2111 - آلمان - ویسبادن
مگه زیارت گاه اصلی هم وجود داره
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

pouriya - ایران - رودسر
هر چه باشد وضعیتشان از ما اسفناکتر نیست
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
داروین با مشاهدات خود از نمونه های موجودات طبیعت, رابطه ناگسستنی آنهارا دریافت و به این نتیجه رسید که جویهای انسان و میمون در زمانهای گذشته از یک چشمه سیراب میشدند. مسلما تکامل طبیعت با بوجود آمدن انسانها تمام نشده است. قرنها برای طبیعت همچون لحظه برای انسان است. بنا براین سرعت تکامل طبیعت را انسان در دوره حیات خود نمیتواند احساس کند. تکامل انسانهای امروز نیز نسبت به هم فرق میکند. انسانهائی هستند که ذره برایشان درشت است و فاصله سال نوری نزدیک. در جستجوی همسایه ای در ماورای این کهکشان تلاش میکنند و در عمق ذره و ماده سیر مینمایند در این میان انسانهائی هم هستند که درمان دردهای خود را از استخوانهای پوسیده طلب میکنند و سینه و سرهایشان را سندان دستشان مینمایند. برای این دسته از انسانها سر انسان جایگاه قرآن, مفاتیح الجنان, نهج البلاقه, قمه و مشت و لگد میباشد.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
وقتی کف تهران در ناصر خسرو سمت کوچه عربها ۴ یا ۵ سال پیش یکدفعه یکی‌ خواب نما شد و وسط یک خونه مسکونی امامزده سبز شد وای به حال در و دهات مردم ساده دل‌ آنجا ؛ جالب بود که یه بابایی هم آمده بود و میگفت معجزه میکنه و رد خور هم ندارد منم بهش گفتم آره چون سرش خلوته و هنوز زیاد شلوغ نشده برو که اگر دیر بجنبی این موقعیت از دست میره و بعد بخوابی تو نوبت و از همه جالبتر این بود که هفته‌ای ۲ یا ۳ روز باز بود البته فکر کنم تا حالا دیگه شده شبانه روزی
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
دین زدگی شاخ و دم نداره که.
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

sunami - ژاپن - فوکوشیما
دوست عزیز, daryush-لندن >>پای هیچ انسانی به کره ماه باز نشده!! دلیلش اینکه, اگر فرض کنیم که ماهواره هایی که بدوره کره زمین در حال گردش هستنو با فاصله 3cm از کره زمین در نظر بگیرم, فاصله کره ماه تا کره زمین حدود 35m میباشد,به عبارتی بیش از 1000 برابر فاصله صفینه ها با زمین!!!موفق باشی.
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

marius111 - رومانی - بو خارست
خدا بیا مرزد رضا شاه روزی قصد مسا فرت به کرمان را داشت در بین راه نز دیک کرمان جمعیتی را دید در کناره امام زاده ای جو انی که از بچه ای کور بوده و امام زاده انرا شفا داده دستور داد جوان را نزد او بیا ورن و جوان را اوردن نزد رضا شاه رضا شاه از او پر سید حقیقت داره چه می گویند این مر دم کفت اری جوان گفت که نا بینا بوده و الا ن بیناست رضا اه کفت افرین بر تو واین اما م زاده راستی این شال قر مز ی که بر گردن داری از کیست جوان نگاهی کرد و گفت این قرمز نیست سبز است رضا شاه چنان سیلی به جوان زد که افتاد گفت پدر سوخته تو 2 سا عت فرق قر مز و سبز را شا ختی راستی یک اخوند بغل پسره بودش درد ما این جوان نیست ملت دور ور این جوان است
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.