لاستیک پرواز بوشهر ایران ایر هم ترکید


لاستیک پرواز بوشهر ایران ایر هم ترکید

قاصد: در حالی که گمان می شد پس از حادثه چندی قبل یک ایرباس هما در هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد و ترکیدن لاستیک آن، اقدامات مراقبتی بیشتری برای حفظ جان مردم انجام بگیرد، اما متاسفانه اقدام عملی قابل توجهی به چشم نمی آید.

در آخرین مورد از این حوادث، یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۰۰ هما ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه شب هنگام فرود در باند ۲۹L فرودگاه مهرآباد تهران دچار ترکیدگی لاستیک می شود .

مسافران این هواپیما که از بوشهر عازم تهران بوده بعد از مواجه شدن با این حالت اضطراری، به شدت ترسیده و هر لحظه منتظر وقوع اتفاقی ناگوار بودند که خوشبختانه مهارت خلبان و دعای مردم، مانع از وقوع سانحه ای تلخ شد.

به گفته شاهدان، خودروهای امدادی و آتش نشانی در اطراف باند مستقر شده بودند تا با اتفاقات پیش بینی نشده این فرود مقابله کنند.

چند هفته پیش این نیز یکی دیگر از هواپیماهای ایران ایر با این مشکل مواجه شده بود که به نظر می رسد ماجرای لاستیک های ایرباس این شرکت هواپیمایی قصه ای دراز دارد.

Khashayarshah - ایران - تهران
مهارت خلبان و دعای مردم.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

h.k - دانمارک - اودا
منجیت داشته.اینهافکرمیکنم ازکشورهای دیگرلاستیک دست دومیخرند.حکومتملایان بهترازاین نمیشود.کاردلالان..پول گیرشان بیادجان ادم مهم نیست.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

احتراز - آلمان - دورف
مهارت خلبان چی‌؟ دعای مسافران بچسب
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
اګر این عکس مربوط به این خبر باشه لاستیک ګناهی نداشته ترمز شدید باعث این ترکیدګی شده برای اینکه لاستیک یک هواپیما بدین شکل بترکه یا باید چرخش قفل کرده باشه یا جناب خلبان دیر نشسته و دیده داره باند تموم میشه به ترمز فشار اضافی اورده
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

dara20 - ایران - تهران
دعای مردم دیگه چه مزخرفی که تاف میدهید!!!! دعایاین مردم اگر می گرفت که تا به حال خدا می بایستی حاجت میلیون ها ایرانی ملتمس را که شبانه روزی ارزوی نابودی حکومت کثیف اسلامی و مرگ عاجل خامنه ای و سایر سران بی شرافت رژیم را دارند را می داد. خرافه در میان مردم ایران بیداد می کند.
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.