داروی بیهوشی ، بیمار را به کما برد


داروی بیهوشی ، بیمار را به کما برد

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران گفت: یک پسر بچه 12 ساله بعد از عمل جراحی در بیمارستان شرکت نفت بر اثر استفاده از یک داروی بیهوشی در کماست و بیش از هر 10 روز است که هنوز به هوش نیامده است.

محمد مهدی قیامت در گفتگو با فارس درباره بیمارستان شرکت نفت که گفته می شود چند نفر بر اثر مصرف داروی بیهوشی به کما رفتند، اظهار داشت: فقط یک نفر بود که هنوز خوب نشده است.

وی درباره علت این اتفاق افزود: علت آن هنوز مشخص نیست و وزارت بهداشت موضوع را در دست بررسی دارد اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود داروی بیهوشی از چین وارد شده است را وزارت بهداشت از انجمن بیهوشی استعلام کرد که انجمن اعلام کرد تا به حال داروی بیهوشی چینی نداشتیم.

lvls.shana - ایران - مازندران -بهشهر
امیدوارم زودتر به هوش بیاد .این عکسه بچه 12 سالست؟
دوشنبه 14 شهریور 1390

shahab46 - المان - هانوفر
ایران را از بین بردند . وقتی هر الاغی صبح زودتر بلند شد رئیس بشود همینه دیگه .تف بروح کثیفت خمینی
دوشنبه 14 شهریور 1390

gol andam - سویس - زوریخ
مرده شوره چین و ببره که هر چی اشغال وته مونده داره ...میریزه تو ایران هر چی جنس چینی تا حالا خریدم 2 روز هم دوام نداشته ...بمیرم واسه ات کوچولو امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب بشه به اغوش خانواده ات برگردی..امین
دوشنبه 14 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
وای چقدر بد , چین که همه چیزهاش بنجوله ..امیدوارم این طفلک هر چه سریعتر به هوش بیاد الهی امین
دوشنبه 14 شهریور 1390

Dara va sara - استرالیا - ملبورن
البته این سومین مورد میباشد که اتفاق افتاده. و علت بخاطر کیفیت دارو میباشد که از کشور خراب شده چین خریداری میشود..
دوشنبه 14 شهریور 1390

felora - ایران - تهران
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد اخ الهام جون من که یه بار از خوردن قرص کوتری موکسازول (انتی بیوتیک) رفتم اون دنیا وبرگشتم!بیهوش شدم اگر یه کمی دیرتر امپول ضد حساسیت و بهم زده بودن که غزل خداحافظی رو خونده بودم. دکتر گفت علاوه بر حساسیت matrial دارواستاندارد نیست!!!!! مملکته داریم !!!!!!!!!!!!. .
دوشنبه 14 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
felora جان چه خبرازاون دنیا!!توروخدامشاهداتت ازاون دنیارا واسه ماهم بگو...چی هادیدی?,کی یارو دیدی?,هواچطوربود?!,,!,,, امیدوارم120سال عمربابرکت,باشادکامی داشته باشی
دوشنبه 14 شهریور 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. *Fanoos* - ایران - شهمیرزاد...فانوس عزیز الان همه جا پیچیده که چین همه چیزش بنجله ولی نه اینجوری نیست..پرداخت پول بیشتر دریافت کیفیت بهتر..مقصر دولتمردای ما هستند که کیفیت براشون مهم نیست وفقط به فکر جیب خودشون هستند..
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
poriyaye_vali - قطر - دوحه دوست عزیز با شما موافقم واقعا ...
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

خیال - ایران - تهران
غلط کردین ، اسم این پسر بچه (( سپهر ملک محمدی )) بود که همون روز بعد از جراحی فوت کرد و بعدش هم تمام بیمارهایی که اون روز جراحی داشتن فوت کردند و به هوش نیومدن و برای اینکه آبروریزی نشه و جلوی شایعات را بگیرن اینجوری میگن !
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

felora - ایران - تهران
nader46 - انگلیس - لندن / نادر جون تعریف کردن کی بود مانند دیدن! فقط از هواش برات بگم که بارونی بود وافتابی در کار نبود مثل لندن که دوست داری.. دیگه یادم نیست! از لطفت خیلی ممنونم خیلی خوش قلبی . منم سربلندی وخوشیهای مداوم برات ارزو میکنم
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.