۶ سال زندان برای تجاوز به زن حامله!


6 سال زندان برای تجاوز به زن حامله!

دادگاه منطقه تیساید در شمال شرق انگلیس مرد 49 ساله‌ای را به اتهام تجاوز به زن جوان باردار به 6 سال زندان محکوم کرد.



به گزارش خبرآنلاین، گری کاتریک‌، توسط قاضی دادگاه تیساید در استان میدلزبرو به اتهام تجاوز به زن حامله‌ای گناهکار شناخته شد.

شغل متجاوز بررسی حق امتیاز تلویزیون خانه‌ها بود (در انگلیس مردم برای داشتن تلویزیون مالیات می‌دهند و مامورانی هم هستند که بررسی می‌کنند که کدام خانه تلویزیون دارد و حق امتیاز پرداخت کرده است یا نه؟) اما در زمان وقوع حادثه اتومبیلش در میدلزبرو خراب شده و زن جوان دلش به حال وی سوخته و وی را برای خوردن قهوه در هوای سرد نوامبر به خانه دعوت می‌کند.

قاضی جان والفورد خطاب به متجاوز در دادگاه گفت مهربانی و رئوفت بانوی محترم را اینگونه باید پاسخ داد؟ و به زن جوان نیز گفت متاسفانه شما جواب مهربانی خود را با بی‌رحمی مرد متجاوز دریافت کردید.

قربانی حادثه به قاضی گفت در حالی که من مریض بودم و باردار وی به من تجاوز کرد و من در آن لحظه فقط گریه می‌کردم. در فیلم ضبط شده توسط پلیس قربانی می‌گوید پشیمان است که چرا به مرد متجاوز اجازه ورود داده است.

متهم مورد اتهامی را قبول نکرد اما قاضی مطابق قوانین انگلستان نه تنها برای وی 6 سال زندان برید، بلکه نام وی را بعنوان حمله‌کننده جنسی به صورت مادام‌العمر ثبت نمود تا نتواند بعد از آزادی جرم خود را تکرار کند.

به گزارش بی بی سی، بر این اساس وی مانند لکه ننگ باید صفت حمله‌کننده جنسی را با خود حمل کند و بدلیل ثبت در دفاتر و رایانه وی هیچ‌گاه نخواهد توانست مانند یک شهروند عادی زندگی کند.

parvaneh_fb - ایران شیران - البرز
تقصیر خود زن نفهم بوده میخواست مرد غریبه راه نده خونش
یکشنبه 13 شهریور 1390

h.k - دانمارک - اودا
به این قانون وقانونگذاروقاضی بایدافرین گفت.
یکشنبه 13 شهریور 1390

romano - ایران - تهران
اینهایی که اینطورین باعث پشیمانی مردم از کار نیک و اخلاق می‌شن. مثل ملت بیچاره ما یک زمانی دزدی تو خیابون پول یک پیرزن رو می‌زنه و پیرزن بدبخت که پول نداشته وسط بازار می‌شینه بنای گریه کردن یک دزد بنام هوشنگ که همون حوالی بوده خونش به جوش میاد میگه مادر تو فقط ترا بخدا گریه نکن من پولهاتو تا قرون آخر بر می‌گردونم! خلاصه پول و آقا دزده بعد از ظهر تحویل مادر میشه مادر هم طرف رو می‌بخشه این داستان واقعیه بابام به چشم خودش دیده ملتمون یکزمانی اینطوری بودن دزدشم مرام داشت. یادمه بچه بودم یک نفر پیر زمبیل می‌زاشت زمین 10 نفر می‌خواستن کمکش کنن، یا تو جاده هراز یکی تصادف کرده بود ملت آنقدر خون ندیده بودن زمین از پول کفاره مثل ستاره تو شب می‌درخشید! آنقدر کثافتکاری کردن این بالا منبر خدا فروشا که مردم از هرچی خوبیه توبه کار شدن.پاشون لبه گور زور زیادی می‌زنن دیگه کار بجایی رسیده خود خامنه ای لخت می‌شه وارد کارزار می‌شه رای جمع کنه تا کی آخه دندان شیر ملت به باسن الاغ مردنی عیسی افتاده الفاتحه مع الصلوات برای آیات عظام شیعه ولایی مطلقه قلابی من درآوردیشون که آیت اللهشم شده مکارم (هر هر خندیدم).
یکشنبه 13 شهریور 1390

m18 - ایران - مشهد
چقدر قانون و روش جالبی است متاسفانه در کشور ما هیچ لکه ننگی متوجه مرد متجاوز نیست بلکه زن تا اخر عمرش بیچاره میشود و اگر دختر باشد فرصت ازدواج مناسب را از دست خواهد داد
یکشنبه 13 شهریور 1390

naz gol - امریکا - چبل هیل
خدا رو شکر ایران نیست خانومه اعدامش میکردن با مرده هم تو بر نامه ماه عسل مصا حبه می کردن ..... ..
یکشنبه 13 شهریور 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
یاد یه داستان قدیمی افتادم . در بیابان یک مردی که سوار بر اسبی بود یک پیاده رو می بینه که از خستگی قدرت راه رفتن نداشت ..مرد سوار دلش برای مرد پیاده میسوزه و او رو بر ترک اسبش سوار میکنه ..مرد پیاده بعد از سوار شدن بر اسب خنجر رو بر پهلوی مرد صاحب اسب میذاره و اسبش رو به زور ازش میگیره ..مرد صاحب اسب به اون مرد پیاده دزد میگه ..اگه به شهر رسیدی این داستان رو برای کسی تعریف نکن ..چون اگه مردم بشنوند دیگه کسی در بیابان به یک پیاده خسته رحم نمیکنه ..حالا حکایت این مرد و زن حامله هست. با این اتفاق اگه یک نفر از سرما هم بمیره کسی بهش رحم نمیکنه..
یکشنبه 13 شهریور 1390

senator7 - آلمان - برلین
اگر کسی در اروپا متهم به تجاوز بشه منتهای بدشانسیشه چون زنهای اروپا نه به کسی نمیگویند و از سن دوازده یا سیزده سالگی تجربه سقط جنین دارند و حتی از هیجان تجاوز هم استقبال میکنند.
یکشنبه 13 شهریور 1390

sara.m - ترکیه - انکارا
هر چی کثافت کارییه تو انگلیس و ایران ....مرگ بر متجاوز هر کجا که باشه....اینم نتیجه دلسوزی به بعضی از مردان هوسران و کثیف
یکشنبه 13 شهریور 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
به نظرم مجازات کاملا منصفانه ایه
یکشنبه 13 شهریور 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
اگر در ایران هم هرکس مجرم شناخته شد توسط دادگاه مشخصات او و جرائمی که انجام داده را بصورت یک پرونده الکترونیکی ثبت کنند. حال هر جرمی از کشیدن چک بی محل و دزدی و تجاوز بمال و ناموس وتخلفات رانندگی تا جنایت. انوقت او را با توجه به جرائم از بهرمندی خدمات اجتماعی مانند وام حق شهروندی و خدمات بهداشتی و معامله محروم کنندکمتر کسی مرتکب جرم میشود. اماکو گوش شنوا و کجاست خدمات اجتماعی درست و حسابی در حکومتهای ایران. ایرانی فقط در کشورهای غربی این خدمات را می بیند و انها که اقامت این کشورها را دریافت میکنند از ان بهرمندند.
یکشنبه 13 شهریور 1390

morid - ایران - بوشهر
اگر این اتفاق زشت تو ایران بودخیلی از کاربران سایت انرا به گردن حکومت می انداختند که در ایران بخاطر محدودیت بی بندو باری ونبود رابطه ازاد بین دختر و پسر این اتفاقات شنیع میافتد اما در انگلیس جرا به یک زن حامله تجاوز میشود ویا یکماه پیش 12 نفر به یک دختر ده ساله درایالت تکزاس امریکا به نوبت تجاوز کردند و مادرش را تهدید کردند که به پلیس شکایت نکند.
یکشنبه 13 شهریور 1390

adsi - چین - شانگهای
کشتنش با این حکم مسخرشون!!!!! این هم شد حکم آخه؟ یه همچین حیوان وحشی رو باید اعدام کرد هرچند واسشون کمه اما بهترین حکمه
یکشنبه 13 شهریور 1390

lvls.shana - ایران - مازندران -بهشهر
حتی تو این جور کشورها مر دها تشنه شهوتن چقدر مضحکه
یکشنبه 13 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
خب حالا مثلا تکرار کرد چی کارش میکنید؟؟ لا اقل تو ایران بهتر با این حیوانات برخورد میکنند .. حیوون یا باید تو جنگل باشه یا تو قفس!! .. ولی نه فقط 6 سال
یکشنبه 13 شهریور 1390

feminism - انگلستان - لندن
خاک برسرتان با این قوانین سست و ضعیفتان که یک متجاوز وحشی را فقط به 6 سال حبس محکوم میکنید و تازه دست آخر هم با تقاضای فرجام از مدّت حبسش کاسته خواهد شد !!
یکشنبه 13 شهریور 1390

marg bar akhond - ایران - مهاباد
مرگ بر اخوند....عدالت و قانون یعنی این.اگه این مورد تو ایران بود,2 حالت بیشتر نداشت. 1-اگه طرف از بچه هاى بسیجى بود آزاد میشد. 2-اگ طرف بسیجى و اینا نبود.............سنگسار میشد............
دوشنبه 14 شهریور 1390

Pezhman - اتریش - وین
تجاوز همه جا هست ولی از وقتی نماز جماعت در ایران رسم شد.تجاوزها هم دسته جمعی مزه میده.تعداد تجاوزات در ایران مثل اعدامهایش است.زیرا رژیم درب فاحشه خانه ها را بسته وجوانان مثل گربه ای که هیچ راه فراری ندارند رحم به هیچ جنس مونثی نمی نمایند.حتی خود ماموران نماز خوان دست به عمل شیرین لواط زده.حاجی مصباح یزدی حکم اباحه صادر و مانعی ندارد که دانشجوی مذکر شیعه مورد تجاوز وعمل لواط قرار گیرد.البته اسم ساده اش همان تجاوز دولتی میباشد.بلی درانگلیس هم آدم بد وجود دارد ولی دولت سعی در کمتر نمودن آن دارد.امکانات وجود دارد.واگر دولت انگلیس امکانات تفریحی را از مردمش بگیرد.اوضاع انگلیس مثل ایران شده.به ملکه هم رحم نخواهند کرد.پس درودبر دولت انگلیس ومرگ بر دولتمردان حکومت تروریستی ولایت وقیح و بنیانگذار کهریزک.
دوشنبه 14 شهریور 1390

zhandark - انگلستان - میدلزبرو
خاک به سرم، محله ما رو میگه که!!!!! ماماااااااااان !!!خدا به داد برسه! اینجام از دست متجاوزا ما امنیت نداریم!!
دوشنبه 14 شهریور 1390

sobat - ایران - تهران
pezhman----چقدراز شما بعیده که با وجود ایرانی بودن چنین تحلیلی داشته باشید که تجاوز توی کشور غربی رو به نماز جماعت مسلمانان ربط میدهی.!!!!!اگر میگی پس کهریزک چیه.....پس بدون گردانندگان کهریزک همان پس ماند ه های رژیم کثیف شاه فاسد هستند که پدرانشان در رژیم کثیف پهلوی ساواکی بودند حالا هم فرزندانشان متجاوزان کهریزک هستند چون لقمه حرام خورده اند این مرامشان هست ودر قالب بسیجی ولباس شخصی ظاهر شده اند.چون راهی غیر از این ندارند...وگرنه کسی که لقمه حلال است این شعل های کثیف را انتخاب نمی کند......چه در حکومت حق چه نا حق
دوشنبه 14 شهریور 1390

alirezaperspolisi - ایران - بندرعباس
نه خیزر اگه تو ایران بود 200 هزار تومن میگرفتن میدادن به خانومه اقا رو هم 3 ماه زندانی و ازادی با شرط وثیقه میبریدن چون تشخیص داده میشد که خانومه هم علیه السلامی نبوده
دوشنبه 14 شهریور 1390

Pezhman - اتریش - وین
sobat - ایران - تهران ...بخش نخست. گناه غارت و تجاوز به ایرانیان توسط اعراب مسلمان را گردن شاه نیندازید.تاریخ را همگی کم وبیش میدانیم.لطفا"سعی در ماستمالی .. محمد به دختربچه هفت ساله ای بنام عایشه نفرمایید.گند کاریهای مذهبیون را همگی واقف هستیم.البته اعده ای مثل شما از روی صفای باطن رفتار نموده. سعی در بهتر نشان دادن شمشیر ظلم عرب هستند.عزیز , دین نباید باشمشیر وتجاوز قلبها را تسخیر کند.چرا ما به عمر نه گفتیم و او را کشتیم.وشیعه گری راه انداخته, علی عرب را جامه رستم پوشانده وعلی عجم خلق کردیم؟.
دوشنبه 14 شهریور 1390

Pezhman - اتریش - وین
sobat - ایران - تهران ...بخش دوم. ضحاک علی را مورد حمله قرار بدهید.حمله به من نوعی بیفایده است.اگر کهریزک واحکام فعلی ازبین برود امثال من هم کاری بکار اسلام نخواهیم داشت.شما هم در بیت خود عبادت کن.ضمنا"عدالت را رعایت کن ساواکیها همه هشتاد سال دارند.وپاسدارانی که درخیابان مردم رامیکشند جوان هستند.ورهبر وعلمای دیگر تشویقشان هم میکنند.چرا فتوی نمیدهند؟منظورتان این است که آیت الله جنتی ملعون ساواکی است؟.اگر چنین است چرا سایر ملاها , ضحاک علی وجنتی ومصباح یزدی وووو را نفی ولعنت نمیکنند.؟جواب ساده است زیرا شعار مسلمانان این است. النصرو بل رعب. کهریزک دمب خروسی است که از زیر عبای ملا بیرون آمده و قسم حضرت عباس شان دیگر دروغی بیش نیست.
دوشنبه 14 شهریور 1390

mitra arya - کانادا - مونترال
مرید جمهوری اسلامی چرا از اب گل الود ماهی میگیری . یعنی فکر میکنی تجاوزات دسته جمعی درایران به علت تجاوز درجای دیگر قابل دفاع است.مونترال کانادا
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.