طرز تهیه خوراک ماهی


طرز تهیه خوراک ماهی

مواد لازم

پیاز /1 عدد متوسط
فیله ماهی/به میزان لازم
فلفل دلمه ای رنگیاز هر4 رنگ/1 عدد خلال شده
روغن زیتون/به میزان لازم
نمک،فلفل/به میزان لازم

طرز تهیه

ما از ماهی اوزون برون استفاده می کنیم می توان از ماهی های دیگر هم استفاده کرد.ماهی را به اندازه های دلخواه خرد می کنیم.پیاز،فلفل دلمه ای ها،ماهی و رب گوجه را با روغن زیتون خیلی کم و مقدار کمی ادویه مخصوص به صورت جدا از هم تفت می دهیم.ادویه شامل:پودر سیر،پودر گشنیز ،زردچوبه،نمک و به مقدار خیلی کم دارچین است.ماهی را که تفت دادیم داخل ظرف مناسب می ریزیم روی آن پیاز تفت داده شده و سپس فلفل دلمه های تفت داده شده و روی آن هم رب تفت داده شده را اضافه می کنیم.دقت کنید پیازها فقط باید طلایی شود نیازی نیست زیاد سرخ شود.فلفل دلمه ای هم زیاد تفت داده نشود.این غذا یک غذای سبک و خوشمزه است که برای شام خیلی مناسب است.

yashainiran - ایران - ایران
Fanoos جان کجایی ؟ زوداین خوراک را درست کن شب بیام پیشت مهمانت باشم برای شام! دستت درد نکند
یکشنبه 13 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
چه غذای جالبی ., خوشم اومد
یکشنبه 13 شهریور 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
البته من این غذا را ناهار میخورم با نان یا برنج - چون شب غذا بخصوص غذای گرم. نمیخورم و بجای پودر سیر همیشه سیر تازه مصرف میکنم و با پیاز بصورت طلائی . و پودر گشنیز هم همیطور در اخر گشنیز تازه میریزم وبجای رب دو یا سه عدد گوجه. فرنگی تازه میریزم . و بجای پودر فلفل سیاه وفلفل دلمه ائی از فلفل قرمز تند وسبز. هرکدام دوسه عدد مصرف میکنم و کمی زعفران استفاده میکنم .
یکشنبه 13 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
yashainiran - ایران - ایران با سلام شما استاد عزیز خوراک ماهی از آنجایی که بهترین ماهی, ماهی شمال باید یه چند روزی تحمل کنید ما قراره آخر هفته سفری تفریحی به شمال داشته باشیم یه قزل آلای توپل خوشپخت میگیرم در خدمت شما هستم با کمال میل, راستی کفش ورزشیتونو بیارین که باید بعد شام حسابی بدوئین چون من عادت به پخت غذاهای تند و آتشی دارم ....:d . l0o0o0o0l
دوشنبه 14 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.