دایی: به این تیم خیلی امیدوارم؛ کی‌روش کارش را بلد است


دایی: به این تیم خیلی امیدوارم؛ کی‌روش کارش را بلد است

سرمربی راه‌آهن گفت: کی‌روش کارش را بلد است و تیم ملی روز به روز بهتر خواهد شد.

علی دایی در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص برتری 3 بر صفر ایران مقابل اندونزی عنوان کرد: به دلیل اینکه در مسافرت بودم موفق نشدم این بازی را تماشا کنم اما بسیار خوشحال هستم که تیم ملی موفق شد با یک پیروزی شیرین و خوب بازی اول را پشت سر بگذارد و به 3 امتیاز برسد. انشاءالله این نتایج در بازی‌های آینده نیز ادامه پیدا کند تا تیم ملی را در جام جهانی ببینیم.

سرمربی تیم راه‌آهن خاطرنشان کرد: بازی اول همیشه در یک تورنمنت شرایط خاص خودش را دارد. یکی از نقاط بسیار مثبت بازی روز گذشته حضور هواداران بی‌شمار بود. به نظر من برنده واقعی بازی ایران و اندونزی هواداران خونگرم، با تعصب و با غیرت ایرانی هستند که تیم ملی را 90 دقیقه تشویق کردند. باید به عنوان عضو کوچکی از جامعه فوتبال از این عزیزان تشکر کنم.

وی افزود: شک ندارم در بازی‌های بعدی، 100 هزار نفر ورزشگاه آزادی را پر خواهند کرد تا تیم ملی راحت‌تر بتواند به موفقیت برسد. کی‌روش مربی‌ای است که کارش را می‌داند و تیمش روز به روز بهتر می‌شود.

دایی در خصوص بازی روز سه شنبه با قطر به فارس گفت: بازی سختی در قطر داریم اما بازیکنان ما با این برد قطعا در شرایط خوبی هستند. تیم‌هایی مانند قطر بیکار ننشسته‌اند و با سرمایه‌گذاری‌های خوب برای موفقیت فوتبالشان برنامه‌ریزی کرده‌اند اما تیم ما هم در شرایط خوبی است و من به این تیم بسیار امیدوار هستم.

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
منم با علی دایی موافقم درود بر جفتشان
شنبه 12 شهریور 1390

senator7 - آلمان - برلین
اگه دایی بازی را ندید من که دیدم تیم ملی در هر دو نیمه بد بازی کرد منتهی اندونزی در نیمه اول چون انرژی زیاد داشت ایران را مهار کرد و اگر درنیمه دوم کم نمیآورد بازی به مساوی ختم میشد.
شنبه 12 شهریور 1390

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
تا حالا نشنیده ام که دایی بگه بازی تیم ملی را دیده. همیشه طفره میره!
یکشنبه 13 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.